"Jeesus", "minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa"

Vastavoima

Apostoli Paavali, "etsi" heikkoutta, ei sen tähden että heikkous olisi mukavaa, vaan että Herra Jeesus pääsisi voimallisesti esille.
Oletus on että henki ei ollut heikko.
Oletus on että sielu ei ollut heikko.

siis tämä kurja keho / ruumis on kohde.

2 kor 12
9 Ja hän sanoi minulle: "Minun armossani on sinulle kyllin; sillä minun voimani tulee täydelliseksi heikkoudessa". Sentähden minä mieluimmin kerskaan heikkoudestani, että Kristuksen voima asettuisi minuun asumaan.
10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä

2. Kor. 11:27 ollut työssä ja vaivassa; paljon valvonut, kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut, kärsinyt vilua ja alastomuutta.

kärsinyt nälkää ja janoa, paljon paastonnut.
oletus on että tarkoitus ei ollut tehdä itsaria, vaan saada Jumalan voima esille.

Nyt sovellan tätä itseeni, miten voin jatkaa ??

Pyrin käyttämään sanoja niin ettei, mahdolliset, testaajat jotka eivät tiedä paastosta tai heikkoudesta paljoa, tosin en minäkään, niin ettei heille tule yllätyksenä, jotakin mikä saattaa olla peruuttamatonta.
Jos havaitsen että on mahdollista että, tämä on osa tai osallinen jonkun mahdollista pitkittynyttä paastoa ajattelen osalta liian karua tekstiä, niin poistelen kunhan asia on puitu omasta puolestani siihen pisteeseen että pääsen eteenpäin.

En paljoa päivittele omaa oloani, se oli viimeksi joillekin kiusallista ja se ei auta minua eteenpäin.
nyt siis on paastosta tullut "tuttu" taka-isku, eli pää on kipeä vatsaa vääntää sekä yleinen heikkous.
Huimaus ja pään särky on nyt pinnalla. Juon AB-piimää sekä nautin kiinteää ravintoa.

ja nero pateille, kyllä tuon omaa tekoani esille !
mutta en välitä siitä saanko fariseuksen palkan vai en. kunhan vai saan asian päätökseen Jumalani edessä ja kanssa.
Totta, olet aivan oikeissa, oikea rukous on salassa oleva hengen yhteys ja sitten Jumala salassa maksaa palkan.
Nyt en kuule Jumalani ääntä enkä tiedä mitä tehdä.
Eli jos sinulla Herran rakkaat, on jokin ajatus miten voin päästä eteenpäin, ilolla otan sen huomioon.
Tarkoitus ei ole säästää tätä lihaa, hetkellinen heikkous, kipu, oli syy, keskeytykseen.
mutta ole Rauhallisella mielellä.

Nero pattien pilkat eivät auta minua.
Heitä reilusti kivillä se oli myös Paavalin "toive".

Raudan luja uskoni, korjuu.
toivo on jo siellä missä rakkauskin, jossain enkä niistä nyt välitä, kunhan joku näistä yhdestä kantaa.
Toivoa en voi lisätä enkä sen kohdalla, karpata, vahvistua, samoin on rakkaus.
Jäljellä on siis usko joka on horjumassa.

15

460

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ota vaan rohkeasti asiaa kantaa.
      Minun ja mahdollisesti sinun parhaaksesi.

Puhu, palvelijasi kuuntelee.

• Lihaa säästämättä, laadusta tinkimättä.

• 16¤17

"10 Sentähden minä olen mielistynyt heikkouteen, pahoinpitelyihin, hätään, vainoihin, ahdistuksiin, Kristuksen tähden; sillä kun olen heikko, silloin minä olen väkevä."

Kuten toisessa ketjussa kirjoitan, olen kyllä saanut osakseni kaiken tuon minkä Paavalikin, ihan uskovien seurakunnan omana lahjana, mutten sitä pyytänyt, siihen omassa tahdossani suostunut, tahi mielistynyt.

Kasvoiko minusta hurskaampi Herran palvelija, kuten tarkoitus oli?

Siinä kävi, kuten raamattu ennusti: kävin kyllä araksi, mutta myös sisu ja viha kehittyivät. Sammumaton viha, joka odottaa ja vaatii oikeutta.

• 21¤19

• Anteeksi, jos koet sanani kohdistuvan sinuun, tai hyökkäykseksi sinua kohtaa.
        Pois se, Olen kanssasi, jos voin tahi on mahdollisuus, sanoilla helpottaa oloaisi niin: tässä olen.

itsekkyydestäni, laitoin tämän ketjun. eli itse halaun että Jumalan voima tulee minulle/minussa täydelliseksi.
        Jos on että et tiedä omaa tilaani, niin olen ollut kuukausia, ellei vuosia, vaivaisella leivällä sekä raikkaalla vedellä.
        oman paastoni tarkoitus o tehdä kehoni niin heikoksi kuin mahdollista, vaikka se olisi "viimeinen" teko.

• Puhdas Sanan maito kasvattaa meidät.
        Nyt useat, saarnaajat / opettajat kieroilla sanoilla sanovat.
        "minä olen ovi Jeesuksen tykö."

Jumala itse kasvattaa meitä, Paavali sanoo että hän (paavali kasvattaa) mutta kun katsoo miten on vastaus.
        Lue itse Kirjoituksia, Kirjoitukset varmasti tekevät sen mitä varten Jumala ne on antantu meille Jeesuksen Jumalan Pojan kautta.
        Juuri nämä Sanat on sitten Jeesus antanut meille, samat Sanat mitä Isä antoi Pojalle, mutta tässä on se pirullinen harhaoppi ja vääräopetus sekä toinen evenkeliumi, ilosanoma.
        tulee olle toinen ovi... ei ei ja ei.
        Meillä on SUORA pääse Jumalan tykä, Jeesuksen kautta.

Nyt kiista, mikä tääläkin foorumilla on, on seuraava, (yhden opin kannalta, eli osalta) onko Jeesus Jumala vai jumala.
        tässä on eräs ydin.
        Onko Jeesus, Jumalan Poika meidän Isä, vai onko Jeesus meidän esikoinen ja ensimmäinen, VELI !

Tämä on myös syy. eli syytös miksi, Jeesus ristiin naulittiin.
        Syy, Jumalan Poika, eli juutalaisesten kuningas, josta VT: sanoo, Jumala synnytää ei luo uuden pelastajan, eli uuden tei eli uuden välimiehen eli Jumalan Pojan.

Luuk. 23:38 Oli myös hänen päänsä päällä kirjoitus: "Tämä on juutalaisten kuningas".

• 21¤9
        Vastavoima kirjoitti:

Anteeksi, jos koet sanani kohdistuvan sinuun, tai hyökkäykseksi sinua kohtaa.
        Pois se, Olen kanssasi, jos voin tahi on mahdollisuus, sanoilla helpottaa oloaisi niin: tässä olen.

itsekkyydestäni, laitoin tämän ketjun. eli itse halaun että Jumalan voima tulee minulle/minussa täydelliseksi.
        Jos on että et tiedä omaa tilaani, niin olen ollut kuukausia, ellei vuosia, vaivaisella leivällä sekä raikkaalla vedellä.
        oman paastoni tarkoitus o tehdä kehoni niin heikoksi kuin mahdollista, vaikka se olisi "viimeinen" teko.

Ei, en kokenut kirjoitustasi hyökkäykseksi itseäni vastaan.

Olit toisessa ketjussa ainoa, joka tuohtui kohtelustani, helluntailaiset itse siirtyivät puhumaan keskiajasta ja pyytävät jo ketjun poistoa.

Huomioin kyllä ystävällisyytesi, sillä ystävällisyys on harvinaista. Kiitos myötätunnostasi.

Katkerana vain tuohahdin tuosta Paavalin lauseesta. Kun joku levy jää päälle, niin jäkätän samaa, kunnes rauhoitun.

Jääkärimarssi, kuten monet muutkin sotilasmarssit omalle kohdalleen ymmärrettyinä voivat valaa uskoa ja voimaa, menneiltä sukupolvilta. Sillä maailmassa on elänyt miljardeja sorrettuja, ketkä minkäkin sorron alla.

• 21¤9 kirjoitti:

Ei, en kokenut kirjoitustasi hyökkäykseksi itseäni vastaan.

Olit toisessa ketjussa ainoa, joka tuohtui kohtelustani, helluntailaiset itse siirtyivät puhumaan keskiajasta ja pyytävät jo ketjun poistoa.

Huomioin kyllä ystävällisyytesi, sillä ystävällisyys on harvinaista. Kiitos myötätunnostasi.

Katkerana vain tuohahdin tuosta Paavalin lauseesta. Kun joku levy jää päälle, niin jäkätän samaa, kunnes rauhoitun.

Jääkärimarssi, kuten monet muutkin sotilasmarssit omalle kohdalleen ymmärrettyinä voivat valaa uskoa ja voimaa, menneiltä sukupolvilta. Sillä maailmassa on elänyt miljardeja sorrettuja, ketkä minkäkin sorron alla.

Pyri jäkättämään Jumalalle. = Jeesukselle.
        Jeesus ymmärtää sekä tietää.
        Hän kestää kaikki sinun ja minun jäkätykset !!
        Ole rauhassa.
        Itse puhun erittäin kovilla sanoilla Jumalalleni, en ihmisille vaan Jumalalle.
        itse olen odottanut kyllästymiseen asti, mutta Jumala on vaiti, jos sitten pyrin pois Jumalastani, en pääse !
        sitten on taas rauha ja lepo.
        Tämä on jotain mitä en käsitä, ja tästä kovin sanoin, haukun ja moitin ja joa kiroilen Jumalaani, en kuitenkaan Pyhää Hengeä, ja tätä lajia ei tee vahingossa eli Pyhän Hengen pilkkaa.

eli tässä en kehoita kiroilemaa Jumalaa, vaan tarkoitus on sanoa. tiedän ja itse olen samaa kokenut.

Katso, luonnollista lasta jolle isä tai äiti on luvannut linnanmäen tia muun lasten mielestä ihanan tapahtuman ja jos es peruuntuu, kuin on "tulinen" lapsi.
        Mitä isä ja äiti tekee. ottaa syliin ja lohduttaa, sekä selittää.

vaikea on odotaa Jumalan selitystä.
        Mutta asiasi on Jumalan edessä, se on Jumala tekee sitten miten parhaaksi havaitsee.
        tämä on se / ne kliseet mitä olet varmasti kuulut.
        huokaus.

• body

Paavali oli masokisti ja hengellinen fariseus joille vain yli-inhimillinen toiminta on normaalia ja sellaiset ihmiset nauttivat itseruoskinnasta.

Muut saavat olla ihan tavallisia ihmisiä, vikoineen ja virheineen, sekä lihallisia että syntisiä.

Ei mitään taivastelua tai hypertelyä

• Hyvin mahdollista, hyvin mahdollista.
        Miten voin itse vielä heikentää itseäni ?

• body

" sen tähden minä olen mielistynyt heikkoiteen,pahoinpitelyihin , hätään, vainoihin,Kristuksen tähden,sillä kun olen heikko,silloin minä olen väkevä..."

Kuinka heikko Paavali lienee ollut, kun Apt.15: 39 " ja he kiivastuivat niin että erkanivat toisistaan...ja Paavali valitsi Siilaan.

Eli mitalilla on ainakin pari puolta ja yleensä hengellisyydessä huonoja tekoja sekä vastoinkäymisiä kaunistellaan että saataisiin positiivinen lopputulos. Mutta osasi se Paavalikin kiukkuilla ja riidellä että tiet erkanivat. " he kiivastuivat niin, "

Paava oli voimakastahtoinen, itseriittoinen sekä itsetietoinen että omahyväinen. Ja nämä tulee ilmi kokonaiskuvasta.

Mm. " jätti minut Deemas...", mutta Paavali antaa hänestä vain oman mielipiteensä, ja oetn että taustalla oli Paavalin joustamattomuus sekä omapäinen toiminta ja kuka sitä jaksaa.?

• Itse en kaunistele, tosin jos on mahdollisuus, eikä kyseessä ole suun vilppi, tuon parhaat puolet esille.

Tosi on, olet 100% oikeassa. Paavalin aj muiden kemiat, eivät sopineet yhteen.
      Jopa Pietari sekä Johannes olivat "tulilinjalla".
      älä unhota tätä !
      Pietari & Johannes oli vääräoppinen ja Paavali vastusti heitä vasten kasvoja.
      mahtoi olla kova pala Pietarille kuten voimme hänen luonteesta lukea.

Hyvä että Paavali oikaisi tämän harhaopin, olisimme yhtä syvällä kuin juutalaiset lain kourissa, ilamn pelastus mahdollisuutta, sillä Jeesus on jo tullut.
      juutalaiset odottavat edelleen.

• Nostetaan tätäkin ketjua vähän ettei totuus pääse unohtumaan !

• ~~Siivetön~~

Enempi Vastavoima tällaista Jumalan Sanan totuutta.
      Siihen Sinulla on eväät ja edellytykset!!

Jätä NM ja kaikki, mikä siellä on tapahtunut, Jumalan käsiin ja tee voitavasi "saarnataksesi" ristiinnaulittua Kristusta!

• Moi. Siivetön
      odotan Herrani, ja täällä harjoittelen.
      ja kun Herra sanoo, mene, niin ei ole estettä mikä kestäisi Jumalani edessä.

no mitä sanot toisesta ketjusta joka ei totisesti, korvaa syyhyn ole tarkoitettu.

Pyrin juuri nyt selvittämään nm.ssä, heidän parhaaksensa, jo olen sieltä poistunut. mutta jos en siellä edes kipaise käymässä, kuinka he jos on tarvetta ottavat yhteyttä minuun.

No saarnaajan tahi vielä vähemmän evnkelistan "virkaa" ei ole Jumala minulle tarjonut eikä luvanut.
      se mitä on luvattu, on varmasti tuleva, jos itse kestän, niin kauttani, ellen Jumalalla on omat suunnitelmat.

Minun Jumalani, okei. Rakas Siivetön, meidän Jumalamme, on voimallinen.
      Tässä on eräs johtotähti joka on tähän päivään asti toiminut.

Jes 54:17 Jokainen ase, joka valmistetaan sinun varallesi, on oleva tehoton; ja jokaisen kielen, joka nousee käymään sinun kanssasi oikeutta, sinä osoitat vääräksi. Tämä on Herran palvelijain perintöosa, tämä heidän vanhurskautensa, minulta saatu, sanoo Herra.

Nyt Kirjoituksia lukiessa tuli tämä lisää:
      OPETA sinä Minua, sanoo Kaikkivaltias !
      tässä pidän kielen keskellä suuta sillä TIEDÄN etten tiedä mitään !

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mieleni harhailee sinussa

Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei
      Tunteet
      23
      5903
    2. Taposta murhaksi

Mitä tästä tapauksesta tiedetään?
      Kajaani
      60
      2027
    3. Grilli lopettaa?

Pitääkö huhu paikkaansa että grilli lopettaa lähiaikoina?
      Suomussalmi
      27
      1499
    4. Joko Martinalla uusi aviomies hakusessa

Onko jo Raya sovellukseen laitettu uusi vetoomus vetämään... ja mistähän maasta mahtaa olla seuraava sulhasehdokas. Suom
      Kotimaiset julkkisjuorut
      240
      1267
    5. Pitääkö luovuttaa?

Sano nyt edes jotain 👾
      Ikävä
      74
      1135
    6. Missä olitte kun oli teidän tähän saakka kaunein yhteinen hetki?

Me olimme rannalla erään kiven päällä❤️
      Ikävä
      69
      1128
    7. Mitä teet nainen

Jos saat tietää että mies on elänyt yksinäistä ja rauhallista elämää sinua kaivaten, ei ole ollut muiden naisten kanssa,
      Ikävä
      53
      1107
    8. Olet nuorempi nainen aivan ihana

Tykkään susta ihan valtavasti ❤️❤️
      Ikävä
      51
      1072
    9. Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha

Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.
      Maailman menoa
      144
      1067
    10. Mitä vastaisit

Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle
      Ikävä
      58
      995
    Aihe