Paul Laus vs Matt Johnson

Juha82222222

Kumpi veisi tässä jos miehet ottaisi yhteen 10 kertaa????

He tappeli kerran ja se oli tasapeli.

Erä2=Niukka voitto Johnson joka käytti voimiaan eduksi heiveröisempää KLausia vastaan, pyöritteli tätä pitkin jäätä ja osui paremmin

Erä3=missattuja iskuja molemmilta mutta Laus osui pari kertaa hyvin joten NIUKKA VOITTI Laus

Erä4=Niukka voitto Johnson joka kontrasi matsia kuten erä2;ssa

Erä5=Tasapeli painisessioissa jossa Laus halusi iskeä muttei voinut kun Johnson neutralisoi Lausin ja näytti vahvemmalta mutta tasapeli koska mitään hyviä iskuja ei lähetetty

Erä6=Tasapeli surkeassa matsissa joka päättyi pian kun äijät horjahti jäihin missattuaan parit isot iskut

Erä7=Niukka voitto Laus joka lähetti paremmat iskut hyvässä matsissa jossa annettiin mennä

Erä8=Selvä voitto Johnson joka kontrasi matsia ja sai Lausin näyttämään aika pieneltä

Erä9=Tasapeli kehnossa matsissa jossa iskettiin muutamat iskut ja kaatuminen jäihin

Erä10=Tasapeli, huomaa sama yllä

Siis Matt Johnson vei tässä Lausia niukasti tosin.

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Merikarvian nuoriso

        taitaa olla persukasvatuksen tuotosta kun jopa kirkkoherralla palaa käämit näihin paskahousuihin :D
        Yleistä Satakunnasta
        26
        3938
      2. Pimahdan kohta ihan kunnolla

        Entä, jos otan sitten yhteyttä sinuun? 🫨🫥🥴
        Ikävä
        70
        3202
      3. Antaisitko mies minulle jonkun vinkin

        Että tietäisin, että minun kannattaa uskoa vielä meihin. Nyt just heikko hetki ja usko meinaa loppua. Pelkään, että tila
        Ikävä
        97
        2680
      4. Naiselle, rakkaalle!

        Pitäiskö nyt vähän jutella, on se sitten mitä tahansa. Mä oon sun puolella, hiljaisuutes aion rikkoa. Tulen vaikka karmi
        Tunteet
        41
        2627
      5. Toivottavasti vielä kohdataan mies

        Ja aloitetaan juttelu. Nyt olisin valmis.
        Ikävä
        153
        2025
      6. Aitolais-kirkkoherran rippileirille tyly loppu

        Merikarvian rippileiriä vetänyt kirkkoherra Tom Broberg ajautui törmäyskurssille rippileiriläisten kanssa ja ylempi taho
        Luterilaisuus
        122
        1919
      7. Nainen, minkä kappaleen laittaisit nyt miehelle

        kuunneltavaksi tietäen, että hän ikävöi sinua ja kipuilee päästäkseen yhteyteen kanssasi. Jotain, joka kertoo...
        Ikävä
        151
        1640
      8. Tästä tiedämme että raamattu ON muutettu

        https://rivalnations.org/censored-bible/ Raamattusi on sensuroitu Raamattu, joka sinulla on kotonasi tai taskussasi, on
        Hindulaisuus
        575
        1551
      9. Morning has broken

        Simmut aukaistaan. Ja noustaan päivään valkeaan. Hyvää huomenta. 😊☀️🍳☕❤️
        Ikävä
        150
        1550
      10. Jos et kaipaakaan minua täällä

        Niin miksi sinua ehkä häiritsee se, että minä kaipaan sinua? Miehelle.
        Ikävä
        18
        1284
      Aihe