Kumpi veisi tässä jos miehet ottaisi yhteen 10 kertaa????
He tappeli kerran ja se oli tasapeli.
Erä2=Niukka voitto Johnson joka käytti voimiaan eduksi heiveröisempää KLausia vastaan, pyöritteli tätä pitkin jäätä ja osui paremmin
Erä3=missattuja iskuja molemmilta mutta Laus osui pari kertaa hyvin joten NIUKKA VOITTI Laus
Erä4=Niukka voitto Johnson joka kontrasi matsia kuten erä2;ssa
Erä5=Tasapeli painisessioissa jossa Laus halusi iskeä muttei voinut kun Johnson neutralisoi Lausin ja näytti vahvemmalta mutta tasapeli koska mitään hyviä iskuja ei lähetetty
Erä6=Tasapeli surkeassa matsissa joka päättyi pian kun äijät horjahti jäihin missattuaan parit isot iskut
Erä7=Niukka voitto Laus joka lähetti paremmat iskut hyvässä matsissa jossa annettiin mennä
Erä8=Selvä voitto Johnson joka kontrasi matsia ja sai Lausin näyttämään aika pieneltä
Erä9=Tasapeli kehnossa matsissa jossa iskettiin muutamat iskut ja kaatuminen jäihin
Erä10=Tasapeli, huomaa sama yllä
Siis Matt Johnson vei tässä Lausia niukasti tosin.
Paul Laus vs Matt Johnson
Juha82222222
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440