Kumpi veisi tässä jos miehet ottaisi yhteen 10 kertaa????
He tappeli kerran ja se oli tasapeli.
Erä2=Niukka voitto Johnson joka käytti voimiaan eduksi heiveröisempää KLausia vastaan, pyöritteli tätä pitkin jäätä ja osui paremmin
Erä3=missattuja iskuja molemmilta mutta Laus osui pari kertaa hyvin joten NIUKKA VOITTI Laus
Erä4=Niukka voitto Johnson joka kontrasi matsia kuten erä2;ssa
Erä5=Tasapeli painisessioissa jossa Laus halusi iskeä muttei voinut kun Johnson neutralisoi Lausin ja näytti vahvemmalta mutta tasapeli koska mitään hyviä iskuja ei lähetetty
Erä6=Tasapeli surkeassa matsissa joka päättyi pian kun äijät horjahti jäihin missattuaan parit isot iskut
Erä7=Niukka voitto Laus joka lähetti paremmat iskut hyvässä matsissa jossa annettiin mennä
Erä8=Selvä voitto Johnson joka kontrasi matsia ja sai Lausin näyttämään aika pieneltä
Erä9=Tasapeli kehnossa matsissa jossa iskettiin muutamat iskut ja kaatuminen jäihin
Erä10=Tasapeli, huomaa sama yllä
Siis Matt Johnson vei tässä Lausia niukasti tosin.
Paul Laus vs Matt Johnson
Juha82222222
0
77
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854930- 402351
- 1912320
- 882241
- 1331909
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj231748- 1781540
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161451Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3461233- 351146