Mielestäni miehen tappelu-ura kaksijakoinen.
Vaikka aluss aoli dominoiva niin takkuili hieman joissakin matseissa hieman.
Hävisi mm kaksi kertaa Mark Janssensille.
Keskivaiheil uraa keskittyi enemmän pelaamiseen ja olkapäävamma esti myös tappelemisen.
Simon ei ollu pöllömpi pelaaja vaan hyvällä prosentilla heilutti maaliverkkoja(ei tarvinnu montaa laukausta edes) , runttasi voimalla ja tahdolla kiekot pörsään eikän niinkään tekniikan ja älyn kautta, mutta silti Simonin pelikäsitys mm ei ollut ollenkaan hullumpi.
Pelasi rumaa aika-ajoin ja sai pelikieltoja.
Mm myöhemmällä urallaan oli jo aika vaarallinenkin pelaaja kaukalossa.
Tappelukorttiin silmäys paljastaa totuuden että Simon otteli myös kakkos ja kolmospoliiseja vastaan aika usein eri joukkueista joten tappelukortti ei ole aivan paraskaan.
Simonin arvokkaimmat voitot tuli Domista, Probertista ja Raysta.
Heikommat hetket oli Laraqueta, Parkeria, Keith Primeauta, McCarthya ja Downeya vastaan.
Tasapelit Boogaardia ja Orria vastaan oli ok tuloksia.
Kaksi matsia Colton Orria vastaan jotka oli lyhyitä ja mielenkiintoisia tuomittavaksi.
Top20 tappelija kautta aikain varmuudella mutta en oikein ymmärrä joitain tyyppejä jotka rankkaa Simoniin Top10;iin kautta aikain.
Chris Simon-yliarvostettu???
Juha8222222
0
<50
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440