joka pelasi kovaa ja välillä likaisesti.
Tappeli myös usein ja oli luomassa kaikenlaista hässäkkää kaukalos.
Todella kunnioitettu mies joukkueen sisällä ja ARVOKAS joukkuepelaaja joka paiski oikein kunnolla duunia kaukalossa.
Ei ollut taitavin mutta oli vahvimpia, kestävimpiä sekä sitkeimp0iä pelaajia omassa joukkueessaan.
Miehen monet rähäkät Dave Brownia vastaan on muistissa sekä Hunter otti myös lujaa yhteen Tie Domin, Bob Probertin, Jim McKenzien, Ken Baumgartnerin sekä Marty MCSorleyn kanssa ja selviytyi kaikista hyvin joskin Probert vei JHunteria yleensä sarjan muutamissa kohtaamisissa.
Miehen tappelutaidot oli korkeaa luokkaa ja sitkeys mutta kuolettava isku puuttui arsenaalista.
Mies ei ollut todellakaan pelkkä rähisijä vaan hyödyllinen omilleen.
Kiitos hienosta urasta.
Sääl.i ettei sun kaltaisia pelaajia arvosteta aivan tarpeeksi mut joukkueen sisällä he on hyvin arvostettuja.
Hunter toimii nykyään valmennusuralla ja hyvin menee sielläkin.
Ei ihme (=
Hunterin heikoimmat hetket tappeluissa tuli Brashearia vastaan ainakin mut muita en saa nyt mieleeniu mutta kyllä tämäkin karpaasi hävisi joitain matseja varmuudella mutta oli tunnettu hyvänä tappelijana.
On sellainen Top20 tappelija kautta aikain mutta ei Top10.
Tim Hunter-Isonenäinen Kanukki
Juha8222222
2
78
Vastaukset
- pinokkkio2
Hunterista ei ollut kuin haittaa omillensa. Aina kun hän pääsi yksin läpi, vihellettiin paitsio, koska hänellä oli niin iso nenä.
- Juha8222222
Kiitos hauskasta kommentistasi
huumoriaki tarvitaan aina
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440