oli aikoinaan Washingtonissa ja pitkälti hänen ansioistaan ja Adam Oatesin ja Peter Bondran sekä Olaf Kölzigin joukkue eteni 90-luvun lopussa Stanley Cupin finaaleihin saakka jossa Detroit oli vain liikaa.
Dale Hunter pääsi pelaan kerran All star ottelussa jonne vihdoinkin hänet valittiin.
Likainen pelaaja mutta upea duunari jolla perustaidot oli kohdillaan.
Osasi tarvittaessa harhauttaa tai antaa pätevän, peliä edistävän syötön.
Mutta aina tuli auttamaan omia pakkejaan puolustukseen sekä taklasi, väänsi ja rikkoi vastustajan peliä.
Johtaja pukuhuoneessa ja näytti esimerkkiä kaukalossa ollessaan.
Joskus tappelikin mutta se ei ollut miehen päätehtävä.
Selvisipä hän hyvin tappelusta P.J.Stockia vastaan kerran kun Stock oli nuori tuttavuus NHL:ssä ja haki nimeä haastamalla vähemmän tunnetun Dale Hunterin niissä karkeloissa.
Dale Hunter oli varmsati maailman paras joukkuepelaaja yhdessä Kirk Mullerin, Raimo Helmisen tai jonkun Scott Stevensin kanssa.
Mitä tunnustuksia Hunter sai liigalta? Saiko koskaan palkinnon ansioituneesta duunista?
Dale Hunter-Järjettömän hyvä joukkuepelaaja+isähahmo
Juha82222222
2
65
Vastaukset
- LaFontaine
Tuollaiselle paskasäkille ei mitään tunnustuksia tarvitse antaakaan. Melkoista johtajuutta ja joukkuehenkeä osoittaa taklaus Pierre Turgeoniin.
- Juha8222222
Joo se oli alhaista toimintaa mut siitä ei pääse yli että Dale oli loistava joukkuepelaaja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 4811215
- 827579
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon485561- 755539
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella764828Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme334193- 483066
- 362925
Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per412525- 402440