Olenko minä nyt psykopaatti???

Nainen 50 v

19

120

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • bujakaa

Olet täys hullu, koska kontrollifriikit eivät kykene näkemään sinua ja sinun tekemisiäsi facen kautta. Tuo nyt ei ole syy itsellä olla pois fb:stä. Syy on siinä , että olen aina pitänyt yksityisyydestä, enkä varsinkaan asioiden tai omien kuvien levittelystä netissä.

• Komppaan täysin

En tule ikinä tekemään mitään helvetin facebook-profiilia, tai korkeintaan valeprofiilin.

Aloittajan tapauksessa, kun kyseessä on 50vuotias, niin tuo on käsittääkseni vielä suhteellisen yleistäkin että ei ole facebook-profiilia. Itse olen alle 30, enkä todellakaan aio luovuttaa kaikkia tietojani heille.

• bujakaa
        Komppaan täysin kirjoitti:

En tule ikinä tekemään mitään helvetin facebook-profiilia, tai korkeintaan valeprofiilin.

Aloittajan tapauksessa, kun kyseessä on 50vuotias, niin tuo on käsittääkseni vielä suhteellisen yleistäkin että ei ole facebook-profiilia. Itse olen alle 30, enkä todellakaan aio luovuttaa kaikkia tietojani heille.

Mulle tuli teininä ajatus jo IRC-gallerian aikaan, että kun kaikki muut oli siellä ja minä en, niin pidettiin outona käytöksenä. Siis sinulla on pakolla oltava jotain kytkyjä tai salaisuuksia, kun et kuulunut yhteisöihin...

• Komppaan...
        bujakaa kirjoitti:

Mulle tuli teininä ajatus jo IRC-gallerian aikaan, että kun kaikki muut oli siellä ja minä en, niin pidettiin outona käytöksenä. Siis sinulla on pakolla oltava jotain kytkyjä tai salaisuuksia, kun et kuulunut yhteisöihin...

Muistan itse saman. Porukka vaati minua tekemään profiilia galleriaan, ja kun en suostunut he utelivat minulta syitä. Siinä oli todellakin jotain niin epäilyttävää ilmeisesti.

Toki tämä sama pätee moniin muihinkin turhiin asioihin nykyään, kuten alkoholiin, jos et ota niin olet outo ja sinussa on jotain vikaa, sitten joutuu perustelemaan miksi ei juo.

Tälläistä tämä meidän kulttuurimme saa aikaan, kun järkeviäkään ratkaisuja ei saa tehdä jos ne poikkeavat jotenkin "sopulilauman" toiminnasta

• poliisivaltio 2012

Kävin viime kesänä Yhdysvalloissa ja maksoin matkan aikana kaiken käteisellä. Jälkikäteen luin että käteisellä maksavia pidetään terroristeina. Minullakaan ei ole Facebook-tiliä mutta äkkiäkös suojelupoliisi semmoisen mulle ja sulle kyhää.

En halua enää jakaa netissä kaikille joten en ole facessa enkä twitterissä.

• Näinhän se menee

Usassa.

Onhan siellä kahvikupin ostamisestakin joku pidätetty, vain terroristi ei maksa kortilla dollarin kahvikupillista.

Tuo on kyllä niin järjetöntä kun miettii. Ymmärrän kyllä jos joku haluaa ostaa esimerkiksi 20litraa suolahappoa ja talikon, että silloin kannattaisikin selvittää mitä kaveri meinaa puuhailla, mutta kun tosiaan jengiä on pidätetty kun he maksavat jotain dollarin, tai parin dollarin elintarvikkeita käteisellä.

Kopeloivatko TSI-homot paljon lentokentällä, kun olit kuitenkin ulkomaalainen ja täten myös epäilyttävä=terroristi?

• epäilyttävää..

Minä en naamaile.

• Voe mahotonta kerras

No ohhoh!!

• PÖHÖLÖMPI

KUULUN SAMAAN PÖLLÖJEN KASTIIN, JA NÄIN AJATTELIN JATKAAKIN

• tämä tärkeää onn

...hän nosti nyrkkiin puristetun kätensä ja heristi etusormeaan kohden taivasta vaatien samalla tiukka ilme kasvoillaan puheenvuoroa. Ja sitten se tuli kaikille tiettäväksi. Tämä tärkeä tieto, ettei hän ole facebookissa, eikä ikinä tule!! Ja sen sanottuaan istui takaisin tuolilleen huojentuneena, muiden katsellessa pöllämystyneenä...

• plagiaattivaroitus!

Hei, jos täällä lainaillaan toisten kirjoista, niin olisi syytä laittaa lähde esille!

• ei feissille

Kyllä meitä naamakirjattomia ainakin jokunen on täälläkin. Nyt jään odottamaan milloin poliisi tulee pidättämään minut epäiltynä massamurhan suunnittelusta taikka ambulanssi hakemaan mielisairaalaan :)

Facebookin "arvosta" putosi pienessä ajassa 50miljardia ja nyt erilaiset ja epämääräiset mediat on valjastettu juoksilaiksi syyllistämään niitä jotka eivät vielä ole naamakirjaan ryhtyneet.

Itse en tee sinne profiilia edes oikeuden määräyksestä. Joskus vierailin tuttujen avoimilla sivuilla ja hämmästys oli suuri kun jotkut kertoivat sivuillaan itsestään kaiken aina paskalla käyntejä myöten.

• ei stana-

"sosiaalisesta mediasta eristäytyvä voi mahdollisesti olla massamurhaaja"

Huh mitä ajatuksia!

huh huh. ja yök.

• kaikki keinot.

Tollot (tyhjän)toimittajat ovat ostaneet facebook osakkeita yli hintaan ja pakko on nyt jotakin yriittää kurssin nostamiseksi

• Sionistit
    • häpeäisit edes

Vaikeutat facebookittomuudellasi vakoiluorganisaatioiden toimintaa.

• Itse ainakin luulisin helpottavani vakoiluorganisaatioiden toimintaa: minussa kun ei ole mitään, mikä kiinnostaisi minkään valtakunnan vakoiluorganisaatioita. Yhtä arvokas kuin tyhjä pullo juopolle.

• jepulisjejej

Lopetin alkoholin käytön ni viimeksi baarissa käynnin jälkeen kaverini sitten "vitsaili" toiselle kaverilleni että viepä tuo juoppo kotiin. Ärsyttää tuommonen, en sanonut sanaakaan hänen alkoholinkäytöstään.

• näin kävi

Onk Habbo-hotellista taas varastettu olemattomia virtuaalitavaroita -kauheeta!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lataus pakkaskelissä

En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu
      Hybridi- ja sähköautot
      165
      6232
    2. Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?

Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv
      Maailman menoa
      93
      2806
    3. Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?

Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?
      Maailman menoa
      92
      1791
    4. Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!

Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am
      Maailman menoa
      42
      1508
    5. Kyllä mä suren

Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko
      Ikävä
      9
      1226
    6. Laitetaan nyt kirjaimet kohdilleen

kuka rakastaa ja ketä ?
      Ikävä
      49
      1025
    7. Mitä tarkoitat

”Silti koen sinulta puuttuvan jotain, joka kutsuu minua antamaan sinulle juuri sitä.”
      Ikävä
      23
      938
    8. Nyt se on varmaa kuntajakoselvitys

Ensi viikolla tuöee kuntaministeri ulos ja kertoo asiasta.
      Ähtäri
      21
      913
    9. Olet mies aika ailahteleva luonteeltasi

Olen nähnyt kuinka olet iloinen, sosiaalinen ja osallistuva. Autat ja kannustat muita. Ja sitten olen nähnyt kuinka istu
      Ikävä
      122
      913
    10. Jos vielä joku päivä nähtäis...

Miten suhtautuisit minuun, mies?
      Ikävä
      66
      912
    Aihe