Eli miten sateisilla ja kylmillä säillä loimi ja minkälainen loimi?? Kertokaa ihmeessä, koska minulle on tulossa vuoden päästä ehkä lv-heppa.
Vastaukset 6
- ponit522
Elikkä tuulisilla säilläkin varmaa loimi, mutta minkälainen?
- jlf
Älä ota hevosta jos et tiedä loimituksesta..
- ponit522
tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)
- Nauranitsekseni
ponit522 kirjoitti:
tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)
" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"
Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-D - ponit522
Nauranitsekseni kirjoitti:
" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"
Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-Djoo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD
- ponit522
ponit522 kirjoitti:
joo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD
ei vaan rodutsta en tiijä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 69871
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22852- 48835
Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha541770- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561