Eli miten sateisilla ja kylmillä säillä loimi ja minkälainen loimi?? Kertokaa ihmeessä, koska minulle on tulossa vuoden päästä ehkä lv-heppa.
Millä säällä mikäkin loimi?
6
122
Vastaukset
- ponit522
Elikkä tuulisilla säilläkin varmaa loimi, mutta minkälainen?
- jlf
Älä ota hevosta jos et tiedä loimituksesta..
- ponit522
tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)
- Nauranitsekseni
ponit522 kirjoitti:
tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)
" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"
Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-D - ponit522
Nauranitsekseni kirjoitti:
" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"
Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-Djoo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD
- ponit522
ponit522 kirjoitti:
joo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD
ei vaan rodutsta en tiijä :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä1012150Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2981940Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht1041776Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3441761Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.2071617- 321361
Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em941133Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii261131Se nainen näyttää hyvältä vaikka painaisi 150kg
parempi vaan jos on vähän muhkeammassa kunnossa 🤤671099- 511057