Millä säällä mikäkin loimi?

ponit522

Eli miten sateisilla ja kylmillä säillä loimi ja minkälainen loimi?? Kertokaa ihmeessä, koska minulle on tulossa vuoden päästä ehkä lv-heppa.

6

140

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ponit522

Elikkä tuulisilla säilläkin varmaa loimi, mutta minkälainen?

• jlf

Älä ota hevosta jos et tiedä loimituksesta..

• ponit522

tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)

• Nauranitsekseni
        ponit522 kirjoitti:

tiedän, mutta sori vaan varmistan!! :D en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)

" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"

Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-D

• ponit522
        Nauranitsekseni kirjoitti:

" en tiedä lähinnä tuosta hevosesta minkä loimen tarvitsee :)"

Tuosta hevosesta!? Ai siitä minkä saat ehkä vuoden päästä? :-D Mistä sä sen voisitkaan vielä tietää!;`-D

joo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD

• ponit522
        ponit522 kirjoitti:

joo, nyt tiiäjn kun oon lukenu ja nyt oon käyny vähä kattoo teitoo ja ossaaahan se järjelki miettii :) joten turha jäkittä ennään vastaan kun et teidä mistään mitään :) ja naura vaan ja en sitä paitsi enää ota mittän lv heppaa :) otan ehkä suokin ja myöhemmi :) itekki nauran mitä mä oikee sekoilin :) mut loimituksen oppii nopeeta :D ainaki mä, varmistin vaan asian... :D ja sillee mitä mieltä te ootte ja sillee lomituksista ja tällee ja sillee ja tällee XDD

ei vaan rodutsta en tiijä :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ruotsalaisuuden Päivän virallinen liputuspäivä poistettava VÄLITTÖMÄSTI!

Suomen valtion ja suomalaisuuden kannalta ei ole minkäänlaisia perusteita liputtaa virallisesti ruotsalaisuuden päivää,
      Maailman menoa
      105
      5731
    2. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    3. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    4. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    5. Alkanut tuntua siltä

Että taisi olla kusetusta koko homma alusta saakka.
      Ikävä
      124
      1097
    6. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    7. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    8. Nii, mites ne

Hampaat??
      Ikävä
      66
      857
    9. Joululahja/Jouluntoivotus

Millainen kaivatulle
      Ikävä
      75
      798
    10. Salailu jatkuu, poliisi tutkii

Nykyään Pienimäki toimii Ylitornion kaupunginjohtajana. HS tavoitti hänet puhelimitse. Pienimäki korosti, ettei ole enää
      Ähtäri
      17
      741
    Aihe