Kesällä 2010 keräsin suuren kesäkurpitsan (vihreä, pitkulainen) isot siemenet talteen. Laitoin talouspaperin päälle kuivumaan huoneenlämpöön ilmavaan paikkaan. Kuivat siemenet paperipussiin ja nimilappu päälle. Hyvin itivät ja tuottivat satoa viime kesänä, jolloin taas keräsin siemeniä talteen. Mahtoiko tapahtua joku mutaatio vai onko joku tehnyt minulle kepposen, kun nyt kesäkurpitsapenkki työntää pyöreitä keltaisia kurpitsoja?
Kesäkurpitsamutaatioko?
Ihmekurpitsa36
2
183
Vastaukset
- Näin luulisin
Pölyttävä hyönteinen on varmaan käynyt esim keltakurpitsassa ja sen jälkeläisiä nyt kasvattelet.
- hghgjhg
Tuttavalla teki kesäkurpitsasta kerätyt siemenet omenan kokoisia vihreitä kurpitsoita,eivätkä kasvaneet isommiksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1017343
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj615075Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?754738- 794729
- 1324178
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️293452Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan82958- 492550
- 392478
- 2122343