miten on mahdollista että vartissa saa tonnin tilille ilman mitään ihmeempiä kyselyitä(esim.risicum,ok money ym)eihän tuollaisia summia irtoa pankistakaan.vippailu on tehty ihan liian helpoksi ja summat ovat liian isoja.ei paljon tarvita kun kierre on valmis.itselläni tuota painajaista on kestänyt pari vuotta ja vasta nyt rupean saamaan talouttani kuntoon.paljon on töitä pitänyt tehdä ja paljosta joutunut luopumaan mutta onpahan vielä katto pään päällä ja luottotiedot kunnossa.älkää siis ikinä ottako vippejä.hetken ilo ei ole vuosien hel..tin arvoinen.
pikavipit pitää kieltää
7
176
Vastaukset
- 6+18
Jep, olen aivan samaa mieltä kanssasi. Ei voi olla mitenkään vastuullista luoton myöntämistä, että henkilölle vipatataan tuosta vaan 1000€ ilman että tarkastetaan onko kyseisellä henkilöllä minkäänlaisia tuloja että hän voi kyseisestä lainasta selviytyä. Itse pystyin ottamaan parissa päivässä 10,000€ edestä pikavippejä, minulle ei olisi missään nimessä saanut myöntää luottoa, koska oli entuudestaan 10,000€ pankkilaina 1500€ luottokorttilainaa. Tämähän ei vippikeisareita hetkauttanut vaan vippiä myönnettiin ilman mitään kyselyitä. Pankkihan ei myöntänyt lisää luottoa minulle, koska tiesi että maksukykyni on tapissa, eli pankki teki oikean päätöksen. Tämän vippikeisarien vastuuttoman lainan myöntämisen seuraukset ovat olleet seuraavat, UO:ssa n.17,000€ edestä pikavippejä tuo luottokortti. Pankkilaina on vielä pysynyt kätösissä. PIKAVIPIT PITÄÄ VÄLITTÖMÄSTI KIELTÄÄ LAILLA!
- -
Vastuu on teillä jotka niitä otatte, turhaan syytätte vippi paikkoja jos menette lainailemaan ylivarojen idiootit.
- kukkapelto
Onko rinnastettavissa, olet ylipinoinen, siis, läski pullukka.. Miksi olet. " oma vika jos et osaa vähentää syömistä!?"
Ostat viinaa ja kaljaa , miksi ostat vaikka sulla ei olisi varaa..
Tai terveys rappiolla... miksi...
tai, saat tupakasta syövän... oma vika miksi et lopettanut...
jne.... - elämä jatkuu
tuskaisen odottelun jälkeen sain tänään hakemani isomman lainan ja viimeisen pikavipin näpyttelin äsken pois.velkaa on edelleen prkeleesti mutta nyt sitä maksetaan vain yhteen paikkaan summalla joka ei raapaise tiliä miinukselle.ehkäpä ensi yönä saa nukuttuakin kunnolla.voimia kaikille pikavippien kanssa taisteleville.itse laitoin elinikäisen vippikiellon ties kuinka moneen paikkaan.tätä en aio kokea enää ikinä uudelleen.
- Velaton2552
Lainojen yhdistäminen on kyllä ensimmäinen hyvä askel kohti velatonta elämää. Itsekin tämän tein ja en ole katunut(Jouduin toki myös hieman muuttamaan omia kulutustottumuksia).
Täältä löysin sopivan paikan lainojen yhdistämiseen: http://lainaaheti.info/lainojen-yhdistaminen/ - 8
Tää kekkulointi on ihan uskomatonta, pikavipeistä selviäville markkinoidaan lisää pikavippejä. Pankit ei anna mitään yhdistelylainaa jos tilitiedoissa on perintätoimistoille suoritettuja maksuja.
- 12xx34
itse en pankista lainaa saanut.homma hoitui svean kautta.tuleehan siihen paljon korkoa mutta vipit sain maksettua.enää ei tarvitse pelätä kun puhelin piippaa tekstiviestiä tai posti kolahtaa luukusta.omaa tyhmyyttäni niitä vippejä otin mutta jotain pitäisi tosiaan tehdä sille asialle ettei niitä saa niin helposti.kun kyse on pikavipistä niin vipattavien summien pitäisi todellakin olla pienempiä.itse kyllä kieltäisin vippitouhun kokonaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576