pikavipit pitää kieltää

valoa tunnelin pääss

miten on mahdollista että vartissa saa tonnin tilille ilman mitään ihmeempiä kyselyitä(esim.risicum,ok money ym)eihän tuollaisia summia irtoa pankistakaan.vippailu on tehty ihan liian helpoksi ja summat ovat liian isoja.ei paljon tarvita kun kierre on valmis.itselläni tuota painajaista on kestänyt pari vuotta ja vasta nyt rupean saamaan talouttani kuntoon.paljon on töitä pitänyt tehdä ja paljosta joutunut luopumaan mutta onpahan vielä katto pään päällä ja luottotiedot kunnossa.älkää siis ikinä ottako vippejä.hetken ilo ei ole vuosien hel..tin arvoinen.

7

178

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6+18

Jep, olen aivan samaa mieltä kanssasi. Ei voi olla mitenkään vastuullista luoton myöntämistä, että henkilölle vipatataan tuosta vaan 1000€ ilman että tarkastetaan onko kyseisellä henkilöllä minkäänlaisia tuloja että hän voi kyseisestä lainasta selviytyä. Itse pystyin ottamaan parissa päivässä 10,000€ edestä pikavippejä, minulle ei olisi missään nimessä saanut myöntää luottoa, koska oli entuudestaan 10,000€ pankkilaina 1500€ luottokorttilainaa. Tämähän ei vippikeisareita hetkauttanut vaan vippiä myönnettiin ilman mitään kyselyitä. Pankkihan ei myöntänyt lisää luottoa minulle, koska tiesi että maksukykyni on tapissa, eli pankki teki oikean päätöksen. Tämän vippikeisarien vastuuttoman lainan myöntämisen seuraukset ovat olleet seuraavat, UO:ssa n.17,000€ edestä pikavippejä tuo luottokortti. Pankkilaina on vielä pysynyt kätösissä. PIKAVIPIT PITÄÄ VÄLITTÖMÄSTI KIELTÄÄ LAILLA!

• -

Vastuu on teillä jotka niitä otatte, turhaan syytätte vippi paikkoja jos menette lainailemaan ylivarojen idiootit.

• kukkapelto

Onko rinnastettavissa, olet ylipinoinen, siis, läski pullukka.. Miksi olet. " oma vika jos et osaa vähentää syömistä!?"

Ostat viinaa ja kaljaa , miksi ostat vaikka sulla ei olisi varaa..
      Tai terveys rappiolla... miksi...

tai, saat tupakasta syövän... oma vika miksi et lopettanut...

jne....

• elämä jatkuu

tuskaisen odottelun jälkeen sain tänään hakemani isomman lainan ja viimeisen pikavipin näpyttelin äsken pois.velkaa on edelleen prkeleesti mutta nyt sitä maksetaan vain yhteen paikkaan summalla joka ei raapaise tiliä miinukselle.ehkäpä ensi yönä saa nukuttuakin kunnolla.voimia kaikille pikavippien kanssa taisteleville.itse laitoin elinikäisen vippikiellon ties kuinka moneen paikkaan.tätä en aio kokea enää ikinä uudelleen.

• Velaton2552

Lainojen yhdistäminen on kyllä ensimmäinen hyvä askel kohti velatonta elämää. Itsekin tämän tein ja en ole katunut(Jouduin toki myös hieman muuttamaan omia kulutustottumuksia).

Täältä löysin sopivan paikan lainojen yhdistämiseen: http://lainaaheti.info/lainojen-yhdistaminen/

• 8

Tää kekkulointi on ihan uskomatonta, pikavipeistä selviäville markkinoidaan lisää pikavippejä. Pankit ei anna mitään yhdistelylainaa jos tilitiedoissa on perintätoimistoille suoritettuja maksuja.

• 12xx34

itse en pankista lainaa saanut.homma hoitui svean kautta.tuleehan siihen paljon korkoa mutta vipit sain maksettua.enää ei tarvitse pelätä kun puhelin piippaa tekstiviestiä tai posti kolahtaa luukusta.omaa tyhmyyttäni niitä vippejä otin mutta jotain pitäisi tosiaan tehdä sille asialle ettei niitä saa niin helposti.kun kyse on pikavipistä niin vipattavien summien pitäisi todellakin olla pienempiä.itse kyllä kieltäisin vippitouhun kokonaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      304
      11676
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      144
      7146
    3. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      104
      5962
    4. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      42
      5319
    5. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      53
      4399
    6. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      30
      4299
    7. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      32
      3621
    8. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      62
      3618
    9. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3238
    10. Nyt peukut pystyyn

Nyt kaikki peukut pystyyn, siirtopersu on aikeissa muuttaa Kannuksesta pois. Facebookissa haukkui tänään Kannuksen peru
      Kannus
      22
      3145
    Aihe