Kreationistit, mitä evoluutioteoria teidän mielestänne sisältää? Pystyttekö kuvailemaan sen edes ylimalkaisesti?
1. "Pelkkää valhetta"-tyyppiset yksilöimättömät vastaukset eivät kelpaa.
2. Evokit pysyvät toistaiseksi hiirenhiljaa.
Mitä evoluutioteoria sisältää?
25
154
Vastaukset
- Uskovainen Uskis
"Mitä evoluutioteoria sisältää?"
Totuuksia ja epämääräisiä oletuksia, joita ei ole voitu(eikä voidakaan) kollektiivisesti puhuen todistaa. Toisin sanoen valheita. - Ritolan Ville
Teoriahan se on. Ja kovasti sitä on yritetty todeksi todistaa, vaan se ensimmäinenkin todellien tieteellinen spekulaatiovapaa vertaisarvioinninkestävä todistehan siitä puuttuu.
Todistamattomia hypoteeseja sen sijaan on tuhansittain ja niitä tutkitaan inokkaasti jokaisessa maailman yliopistossa. Jopa niin innokkaasti että jotkut asiaa sivusta katselevat kuvittelevat mielessään että evoluution täytyy olla totta koska sitä noinkin kovasti yritetään tutkia. Tälläkin palstalla on monta tällaista vähän yksinkertaista "tietäjää." ( Apo, Moloc, Repe, piru jne.....oikeastaan kaikki jotka tunustautuvat evolutionisteiksi.) Tässä yhteydessä on raitistavaa panna merkille se että nämä samat luulijat uskovat vakaasti myös ulkoavaruuden olioihin, ts. ufoihinkin, joten se heidän ymmärryskyvystään.
Mutta näillä faktoilla mennään tällä hetkellä kunes toisin todistetaan.
Eli toistaiseksi paras tieteellinen selitys olemassaolollemme on älyllinen luominen josta on tieteellisiä todisteita maapallo pullollaan. Kosmos myös.- Epäjumalienkieltäjä
"Todistamattomia hypoteeseja sen sijaan on tuhansittain..."
Älä kiertele ja heiluttele käsiäsi. Kerro nyt vaikka muutama tuollainen evoluutioteorian hypoteesi. Vai ettekö luikurit uskalla mennä konkretiaan? - jep jep
"Teoriahan se on. Ja kovasti sitä on yritetty todeksi todistaa"
Tuo kertoi kaiken tarvittavan minulle... kerrottakoon että tieteessä 'teoria' on korkein arvonimi hypoteesille (oletukselle). Siihen tarvitaan paljon todisteita ja paljon muita toiminpiteitä ennen kuin kyseinen arvonim saavutetaan tieteessä
- Round Shape bastards
Satukirjassa ei mainita käsittämättömän issoa joukkoa dinosauruksie eikä kasvie mitä täällä on kasvanu satoja miljoonie vuosie sitte.
Siitäkkään ei oo puhetta että osasiko ne dinosaurukset puhhuo-niinkuse aasi siinä satukirjassa.Oootta te uskovaiset tyhmie.. Sanoin että evokit pysyvät toistaiseksi hiljaa, perkeIe. No, kreationistien vastaukset kuitenkin kertovat ettei heillä ole minkäänlaista käsitystä evoluutioteoriasta.
>kreationistien vastaukset kuitenkin kertovat ettei heillä ole minkäänlaista käsitystä evoluutioteoriasta.
Evo-opistaan heillä tuntuu olevan vastaavasti jonkinlainen käsitys, jota sitten mollaavat. :D
- minä olen (oikea)
Evoluutioteoria on joukko toisiinsa liittymättömiä kuvitelmia, joita värittää sokea usko.
- minä olen (oikea)
kekek-kekek kirjoitti:
Yksilöi.
Evoluutioteoria kieltää Jumalan, joten sen enempää ei tarvita sen osoittamiseen virheelliseksi. Mutta kerrottakoon nyt kuitenkin kuvitelmia:
Makroevoluutio ja lajien muuttuminen toisiksi; ei havaintoja eikä todisteita.
Fossiilien oletettu ikäjärjestys; ei todisteita.
Ihmisen oletettu sukupuu; ei todisteita.
Piltdownin ihminen; osoitettu huijaukseksi.
Maailmankaikkeuden väitetty ikä; ei todisteita. - ettäsillee...
minä olen (oikea) kirjoitti:
Evoluutioteoria kieltää Jumalan, joten sen enempää ei tarvita sen osoittamiseen virheelliseksi. Mutta kerrottakoon nyt kuitenkin kuvitelmia:
Maailmankaikkeuden väitetty ikä; ei todisteita.Tarkoittaako "ei todisteita" sitä, ettei ole mainittu raamatussa?
Vai puuttuvatko kenties silminnäkijätodistukset?
Esimerkiksi maailmankaikkeuden iästä on varsin helppo löytää todisteita ainakin siitä, että se on reippaasti yli 6000 vuotta.
Sen sijaan Jumalasta on kovin vaikea löytää minkäänlaista todistetta. Ei ole edes niitä kuuluisia silminnäkijätodistajia. Jeesuskin on osoittautunut huijariksi. Ei ole näkynyt kahteen tuhanteen vuoteen, vaikka lupasi palata valtakuntansa kuninkaana vielä opetuslastensa eläessä maksamaan kaikille tekojensa mukaan. Ei oo äijää näkynyt. - Apo-Calypso
Taidat, tollo, uskoa sokeasti myös puhuvaan käärmeeseen, vai mitä?
- ҡϵҭҭʋɲϵɳ
Maailmankaikkeuden väitetty ikä; ei todisteita.Ja tietenkään evoluutioteoria ei oikeasti ota kantaa maailmankaikkeuden ikään eikä jumalien olemassaoloon tai olemattomuuteen.
Maailmankaikkeuden väitetty ikä; ei todisteita.Evoluutioteoria ei ota kantaa jumaluuksiin.
Makroevoluutio: todisteina fossiilit, vertaileva anatomia, eri lajien DNA:n vertailu, kehälajit, laboratoriossa havaittu lajiutuminen jne.
Fossiilien oletettu ikäjärjestys: kerrostumien iät määritetty monilla tavoilla
Ihmisen oletettu sukupuu: aukkoinen, mutta sukulaisuus muiden apinoiden kanssa selvä
"Piltdownin ihminen": kalloa epäiltiin väärennökseksi alusta pitäen
Maailmankaikkeuden väitetty ikä: evoluutioteoria ei ota kantaa, kysymys kuuluu kosmologian puolelle
On se hienoa, kun ei kreatardit osaa edes kuvailla evoluutioteorian sisältöä, mutta silti vastustavat sitä henkeen ja vereen. Mhm...hienoa.
"Mitä olet mieltä asiasta X?"
"Sen on pakko olla täyttä sontaa ja valhetta!"
"Okei, no tiedätkö mitä asia X sisältää?"
"En"
-> Winjuuonsee tekikin tuossa jo yhteenvedon. Mitään ei tiedetä mutta vastaan pitää panna.
- ҡϵҭҭʋɲϵɳ
Huvittavintahan tuossa on se, että kreationismi perustuu lähes yksinomaan evoluutioteorian vastustamiseen, eli sellaisen asian vastustamiseen, jonka sisällöstä heillä ei tunnu olevan hajuakaan.
- evoluutio=uskonto
Evoluutio sisältää pelkkää sokeaa ja järjetöntä uskoa tapahtumiin joita ei ole koskaan tapahtunut. Tätä mielikuvitus-uskontoa monet pitävät nykyisin tieteenä.
Evoluutioteoria keksittiin yksinomaan Jumalan luomistyön vastustamiseen ja paavin vallan kukistamiseen.- Apo-Calypso
Ei onnistunut vieläkään, tollo. Kysymys oli siitä mitä evoluutioteroria sisältää, ei harhojasi.
- evoluutio=uskonto
Apo-Calypso kirjoitti:
Ei onnistunut vieläkään, tollo. Kysymys oli siitä mitä evoluutioteroria sisältää, ei harhojasi.
Mikä "evoluutioteroria"? Opettele kirjoittamaan, tollo.
Evoluutio on harhaoppi.
Ja sitäpaitsi, onnistui todella hyvin. evoluutio=uskonto kirjoitti:
Evoluutio on harhaoppi.
Ja sitäpaitsi, onnistui todella hyvin.koitetaanpa vielä kerran rautalangan kera.
Osaatko kuvailla mitä biologia "kuvittelee" evoluutioteorian olevan? Mikä on siis biologian kuvaus tieteellinen kuvaus siitä mitä evoluutioteoria on? Mitä lakeja tämä teoria sisältää? Minkä havaintojen pohjalle nämä lait ja teoria rakentuu?
Sillä pidätkö itse kaikkia ylläolevia valheena ei ole mitään väliä, koska siihen tiedämme jo vastauksen. Nyt pyrimmekin selvittämään onko sinulla pienintäkään hajua siitä mitä itse asiassa vastustat.- evoluutio=uskonto
juuonsee kirjoitti:
koitetaanpa vielä kerran rautalangan kera.
Osaatko kuvailla mitä biologia "kuvittelee" evoluutioteorian olevan? Mikä on siis biologian kuvaus tieteellinen kuvaus siitä mitä evoluutioteoria on? Mitä lakeja tämä teoria sisältää? Minkä havaintojen pohjalle nämä lait ja teoria rakentuu?
Sillä pidätkö itse kaikkia ylläolevia valheena ei ole mitään väliä, koska siihen tiedämme jo vastauksen. Nyt pyrimmekin selvittämään onko sinulla pienintäkään hajua siitä mitä itse asiassa vastustat.Tämä ei ole mikään minä-palsta.
evoluutio=uskonto kirjoitti:
Evoluutio on harhaoppi.
Ja sitäpaitsi, onnistui todella hyvin.>Evoluutio on harhaoppi.
Minkä uskonnon harhaoppi prosessi nimeltä evoluutio on?evoluutio=uskonto kirjoitti:
Tämä ei ole mikään minä-palsta.
et selkeästikään osaa vastata yksinkertaisiin kysymyksiin, joten ole hyvä ja survo tuo argumentti hanuriisi.
- däng däng
evoluutio=uskonto kirjoitti:
Tämä ei ole mikään minä-palsta.
Oliko sinulla jotain asiaakin?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Theermannilla kulkee!
Vouti vie kaiken mikä mieheltä irti lähtee ja palstan naiset syyttävät tilanteesta kilpaa eri naisia. Miehellä on elämän1137420- 505578
Esivaihdevuodet, menopaussi
https://www.pihlajalinna.fi/palvelut/yksityisasiakkaat/terveys/esivaihdevuodet-eli-premenopaussi Täällä kun puhutaan pa623122Tänään taas tuli pari-kolme juttua
Jotka niin mielelläni jakaisin sun kanssa. Niin paljon elämää jaettavana ja niin selkeä paikka sinulle. Mutta ymmärrän72573Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101608Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2011433Olen jälleen pahoillani
Harjoittamastani henkisestä väkivallasta palstan välityksellä. Kyllä ne voi vaikuttaa jotenkin mieleen, vaikka ei itsell931119Ukraina sai luvan vastata ohjuksin Venäjän lueelle
Mediatietojen mukaan Yhdysvallat on antanut Ukrainalle luvan iskeä pitkän kantaman ohjuksilla Venäjälle. Ylen kirjeenvai3251077Miksi putin ei valinnut ensimmäiseksi kohteekseen Suomea?
Olisiko ollut sittenkin helpompi kohde?2441037Oot vaan niin hellä
Ja lämmin luonteeltasi, että rakastan sitä yli kaiken. Oot ehkä tietämättäsi auttanut mua todella paljon. Auttaisit tämä30926