Eli minulla on 2 lasta, 5-vuotias poika, ja 3 vuotias tyttö. Poikamme ei enää muista melkein mitään. Esim. söikö hän ruuan, mitä olen keskustellut hänen kanssaan, mitä hän on tehnyt, ja kaikkea muuta. Tämä muistinmenetys alkoi samana päivänä, milloin poika alkoi kävelemään oudolla tavalla, roikottaen vasenta jalkaa, ihan kuin se olisi kipeä, tai poikki. En itse tiedä olisko hän voinut satuttaa itseään jossain, vai liittyykä nämä jotenkin toisiinsa. Apua kiitos!
5-vuotiaan muistinmenetys ja outo kävelytapa?
5
257
Vastaukset
- ja nopsaan
Voi hyvänen aika..Jos jalassa on tuollainen vika, niin hänet pitää viedä lääkäriin !
- huolestunut11
Lääkäriaikoja ei saanut heti, saimme ajan siis vasta kahden viikon päähän. Ja haluaisin itse tietää aiemmin mitä lapsellani on.
- ?
huolestunut11 kirjoitti:
Lääkäriaikoja ei saanut heti, saimme ajan siis vasta kahden viikon päähän. Ja haluaisin itse tietää aiemmin mitä lapsellani on.
PÄIVYSTYKSEEN VÄLITTÖMÄSTI!
Ei sinulle sitten ole tullut mieleen esim. jokin aivoissa oleva.....
Onko tämä provo tämä aloitus??
Ja jos et mene päivystykseen (itse olisin mennyt heti), niin yksityiselle lääkäriasemalle sitten, sinne pääsee heti! - ja nopsaan
huolestunut11 kirjoitti:
Outoa, ettei häntä heti ohjattu päivystykseen?!? Kaksi viikkoa on liian pitkä aika !
- nyt ja heti
Pöh päivystys on äkillisiä muutoksia varten ja sinne pääsee joka päivä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss1337280Kaipaisin nyt kosketusta
jota ei koskaan ole ollut. Saisinpa tuntea kätesi niskallani ja silittelemässä päätäni. Sulaisin varmasti siihen.142660Imaami kysyy, miksi pojat uivat ilman valvontaa
Kalajoen särkät ovat usean kilometrin pituiset. Siellä on kylttejä, joissa varoitetaan rannan vaaroista. Siellä ei ole2661278- 1001059
Mansikkatiloilla hyväksikäytetään ukrainalaisia
Työolot ovat surkeita ja palkka kelvoton. https://yle.fi/a/74-20172942171990Kerrostaloihin ilmalämpöpumput
Ulkomailla näkee paljon ilmalämpöpumppuja kerrostalojen ulkoseinissä. Mikä estää taloyhtiötä hankkimasta niitä asuntoih71945En ymmärrä käytöstäsi
Se on ollut eräänlaista hyväksikäyttöä. Että seura kyllä kelpaa palstan välityksellä silloin kun ei ole parempaakaan tek137930Kiitoksia kaikille epäasiallisesta sisällöstä liputtaneille
Se ylimielisyys ja epäasiallisen julkaisun jakaminen ei sitten kantanut.79784Kirkonkylän puliveivarit
Hieman pistää silmään nuo puliukot ja akat kirkonkylän penkeillä ja S-marketin kulmilla. Tarttis varmaan tehdä asialle j13763Persaukinen puolankalainen kävi kerjäämässä paitaa
Ja lippistä. Nauratti suuresti kun katsoin. Kukahan mahtanee olla? Voipi katsoa täältä jutun. https://www.youtube.com18741