Kiitos sossu että joudun olemaan vielä 2 viikkoa ilman ruokaa. Kiitos paljon!
KIITOS SOSSU!
8
1656
Vastaukset
- kituuttaja
Olet vain tottunut kalliiseen ruokaan. Ala syömään kaurapuuroa, ei maksa juuri mitään, on täyttävää ja tosi terveellistä. Lisää vaikka sokeria ja maitoa niin saat parempaa.
- perusruokani
Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...
- ....
perusruokani kirjoitti:
Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...
Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...
- ...
.... kirjoitti:
Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...
Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...
- ......
.... kirjoitti:
N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.
- juu
... kirjoitti:
Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...
Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
Enpä tullut tuossa äskeisessä viestissä ajatelleeksi. - .....
... kirjoitti:
Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
Enpä taas tullut äsken ajatelleeksi. Mutta jepsistä joo... - joku...
...... kirjoitti:
N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.
Jos ei autoa omista, niin rahat riittää, mutta kyllä se siltikin aikamoista kituuttamista on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 682600
- 622562
- 681752
- 241577
- 201500
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä91440- 151362
- 381213
Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko81167- 251086