Kiitos sossu että joudun olemaan vielä 2 viikkoa ilman ruokaa. Kiitos paljon!
KIITOS SOSSU!
8
1709
Vastaukset
- kituuttaja
Olet vain tottunut kalliiseen ruokaan. Ala syömään kaurapuuroa, ei maksa juuri mitään, on täyttävää ja tosi terveellistä. Lisää vaikka sokeria ja maitoa niin saat parempaa.
- perusruokani
Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...
- ....
perusruokani kirjoitti:
Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...
Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...
- ...
.... kirjoitti:
Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...
Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...
- ......
.... kirjoitti:
N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.
- juu
... kirjoitti:
Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...
Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
Enpä tullut tuossa äskeisessä viestissä ajatelleeksi. - .....
... kirjoitti:
Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
Enpä taas tullut äsken ajatelleeksi. Mutta jepsistä joo... - joku...
...... kirjoitti:
N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.
Jos ei autoa omista, niin rahat riittää, mutta kyllä se siltikin aikamoista kituuttamista on.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persujen kannatusromahdus ilahduttaa
Siin' ei hyvä häviä. Luotto parempaan tulevasuuteen alkaa taas palautua.1514513Avopuoliso, mies-/naisystävä vai mikä?
Kävin eilen irl keskustelun, joka jätti minut pohtimaan seuraavaa ... millä nimityksellä kutsua henkilöä, jonka kanssa o1923147Huvittava ilmiö: Vasemmistolaiset uskoo sokeasti SDP:n parantavan heidän
elämäänsä, jos demarit johtaa seuraavaa hallitusta (Kyse on siis palstan vasemmistolaisista) Totuus on toinen, nimittäi992773Riikka ohoi! Saksa alensi bensaveroa, missä euron bensa?
Perussuomalaisten yksi vaalilupauksista oli euron bensiini suomalaisille autoilijoille. Ei ole näkynyt. Jopa vasemmis212753Pitkän päivän ilta
Tarina elämättömästä miehestä, jonka elämän täytti velvollisuudentunto. Pikkutarkka, huolellinen, hyvällä katsottu, miel1392631Tulipalo rivitalossa, tuhoutuu täysin
Kainuun pelastuslaitos sai hieman puolenyön jälkeen maanantaina ilmoituksen rivitalon huoneistossa syttyneestä tulipalos352047Totuus sattui demareihin, vaativat asiallisen jutun poistoon
ja oli vielä suosittu, mutta kun demarit tarpeeksi valittivat, niin poistettiin. Raukkamaista toimintaa. Eli siis juttu531986Miksi Kuhmolaiset on niin nyrpeä ilmeisiä?
Miksi suurin osa (ei onneksi kaikki) on niin typääntyneen näkösiä elämäänsä? Tuijotetaan toisia pahansuopaisesti ja kat121859En selvinnyt ilman naarmuja
Vaikka ehkä kuvittelin sen olevan ilmoitusluonteinen asia, jonka jälkeen kaikki palaa entiselleen ja ilma puhdistuu. Naa131845Olet ainutlaatuinen
Sinussa on jotain, jota en osaa oikein edes pukea sanoiksi. Jotain paljon syvempää, kuin ulkoinen ihanuutesi. Jotain ain381119