KIITOS SOSSU!

köyhä

Kiitos sossu että joudun olemaan vielä 2 viikkoa ilman ruokaa. Kiitos paljon!

8

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kituuttaja

Olet vain tottunut kalliiseen ruokaan. Ala syömään kaurapuuroa, ei maksa juuri mitään, on täyttävää ja tosi terveellistä. Lisää vaikka sokeria ja maitoa niin saat parempaa.

• perusruokani

Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...

• ....
        perusruokani kirjoitti:

Kaurapuuroohan minä syönkin silloin kun minulla on rahaa ruokaan. Silloin kun minulla ei ole ruokaa niin en syö silloin yhtään mitään. Ikävää mutta totta...

Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...

• ...
        .... kirjoitti:

Siis kyllä minulla ainakin riittää rahat (juuri ja juuri) 380e kk (siis omaan käyttöön) ja siitä jää n.300e käteen,niin kyllähän niillä reilun euron mikropizzoilla ja tuollaisilla pärjää ihan hyvin,tiedä sitten miten siellä saa rahaa,jne...

Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...

• ......
        .... kirjoitti:

N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.

• juu
        ... kirjoitti:

Hyvinkin pitkältihän se on tapauskohtaista nuo tuet.Eri paikkakunnillakin on varmaan vähän eri systeemit niiden kanssa...

Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
        Enpä tullut tuossa äskeisessä viestissä ajatelleeksi.

• .....
        ... kirjoitti:

Juu tosiaan,kaikkihan siihen vaikuttaa.
        Enpä taas tullut äsken ajatelleeksi. Mutta jepsistä joo...

• joku...
        ...... kirjoitti:

N.300e tuosta siis jää omiin tarpeisiin.Kyllä riittää loppukuuksi.Mitä prkl kaviaaria ja muuta paskaa te syötte,kun ei rahat muka riitä? Sitäpaisti tuollaiset pienen omaisuuden maksavat ruuat maistuvatkin h*lvetin pahalta. Kyllä se saldo loppukuusta on ihan nollissa ja hyvä,että on leipää pöydässä,mutta kyllä sitä pärjäillään.

Jos ei autoa omista, niin rahat riittää, mutta kyllä se siltikin aikamoista kituuttamista on.

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Marja sulkee liikkeen

Nyt lähtee kylän ainoa kello ja kultaliike ja kenkäkauppa
      Oulainen
      21
      5067
    2. Oulaisten vaalit ovat hyvä alku, mutta lisää toimenpiteitä tarvitaan.

Oulaisten vaalit ovat hyvä alku. Puolueväristä riippumatta hallituksen rikollisuutta torjuvat toimenpiteet tehoavat ja r
      Oulainen
      2
      3222
    3. Olen rakastunut sinuun mies edelleen

Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍
      Ikävä
      136
      1300
    4. Pääsiäisen terveiset kaivatullesi

kaivatullesi tähän alas 💕💕
      Ikävä
      100
      1278
    5. Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua

Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais
      Ikävä
      12
      1210
    6. Oletko loukannut

Oletko loukannut tarkoituksella kaivattuasi?
      Ikävä
      93
      1084
    7. Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon

Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike
      Hyrynsalmi
      17
      893
    8. viekää miehet naiset kunnon treffeille

Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.
      Ikävä
      168
      845
    9. En vittujakaan enää välitä sinusta nainen

Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.
      Ikävä
      61
      763
    10. Milloin se sitten

On? Se oikea hetki kun kerrot sille naiselle mitä tunnet häntä kohtaan?
      Ikävä
      35
      742
    Aihe