15 vuotiaan tytön seksi

Mietiskelevä-äiti

Olen huomannut, että kohta 16 vuotias tyttäreni on harrastanut seksiä poikaystävänsä kanssa. Tyttäreni ovi on ollut lukossa ja sieltä on kuulunut jonkin verran ähinää, voihkailua jnejne. Miten suhtautua siihen? En ole vielä sanonut tyttärelleni mitään. Mitä sanon, vai annanko asian olla ja en sano mitään?

50

9132

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Auttajanainen

Seksi on tuossa iässä jo ihan normaali asia, sillä hyvin moni haluaa silloin kokeilla sitä. Se ei vahingoita ihmistä, kunhan ei ihan raskaaksi tule. Voit kyllä kertoa tyttärellesi että olet huomannut hänen seksin ja sanoa että se on ihan normaalia ja antaa asian olla. Millos ite ekan kerran kokeilit?

• Taasminäää

Ok. Itse harrastin seksiä jo 13 vuotiaana.. Joten ei kai tuo niin vaiavaa. Kunhan tisiaan ei ihan viel lapsii tuu : D

• Anonyymi

Raskasksi tulikin voi olla Hieno juttu!

Jos poikani kertoisi, että saa pian oman lapsen olisin hyvin kiitollinen ja ylpeä!!!

• voihkailua jnejne.

Voihkailu lienee osoitus siitä, että osataan nauttia elämästä.
      Minusta viisas äiti tarjoaa tyylikkäästi tyttärelleen tilaisuuden keskustella asiasta kiihkottomasti. Mitä jos aloittaisit kertomalla omista kokemuksistasi hänen iässään.

Olisi hienoa jos osaisit keskustella asiasta myös pojan kanssa.

• Älä vain

älä ihmeessä mene kyselemään! Se on todella nolo tilanne ainakin nuorelle sillä sitä tehdään aina "salaa" vanhemmilta piilossa, peläten sitä että siitä sanotaan pahasti. Mene sanomaan sille pojalle niin koko poikaa ei näy teidän talossa enää kertaakaan!
      Osoita tietoisuutesi ostamalla kondomeja heille. Turhaan sitä estämään.

• terävät silmät

Kannattaa kieltää moinen, nii ne ei koskaa elämässään pysty mihiniokään. Siitä että joku tekee jotain, nii kannattaa tehdä mielummin hirvee ongelma, ja kietltää se nyt. Etkö sinä vanhempana ole sen jo kokenut, että seksistä menee näkö.

Jos jotain fiksua voit sanoa, nii on se, että ihminen olis varovainen... ja suojautuis.

• ukkeli se

luulette siis vastailevan jolleki äiteelle vai

• Vh

Mistä sä nyt 13-vuotiaan löysit haluamaan harrastaa seksiä siinä iässä varmaan vähä pelottaa että tulee raskaaks aika harva nii nuorena tekee.

• äiti__

Hienoa, että suhtaudut asiaan rauhallisesti. Kannattaa puhua tytön kanssa ehkäisyasioista kahdestaan. Niin eiköhän se riitä, ei tarvitse muuten kommentoida seksin harrastamista. Keskusteleminen oman lapsen kanssa seksistä on okei, mutta en itse äitinä alkaisi kertomaan omista seksikokemuksista! Luultavasti se olisi lapsesta kiusallista kuunnella oman äidin seksikokemuksista.

• Äiti joka tietää

Olisi hirveän noloa jos menisit kyselemään asiasta!

Ehdottele vaikka kondomia niin ei satu vahinkoa ;)

Itse olen kokenut Nuorena sen nolouden kun äiti tuli kyselemään että "mitäs sinä seksiä rupeet harrastamaan?" Joten Ethän Halua Tyttäresi kokea sitä?

• vanha sielu

Oma äitinihän fiksuna ihmisena sanoi että sopiiko, että en aloita seksin harrastamista, ennenkuin hän on valmis antamaan siihen minulle luvan :D Neitsyys meni kuitenkin jo 14 vuotiaana, eikä minusta ole tullut silti mitään teini-äitiä.
      Voin kertoa, että nykyään seksivalistus on ihan toista luokkaa, kuin mitä se ennen ehkä oli. Tuon ikäiset kyllä tietävät ehkäisystä varmasti. Seksistä kiinnostuneena ihminen luonnollisesti hakee tietoa aiheesta käsiinsä.
      Paras mitä voit tehdä on ottaa rennosti, ehkä jopa vitsailla hiukan asiasta ja keventää näin tilannetta. Heitä vaikka joskus että "muista ehkäisy" kun tyttäresi lähtee ulos.

• Pallokala

Seksivalistusta on kiusallista antaa tuossa kohtaa enään, mutta aina voi asiallisesti kysyä, että onko varmasti rahaa pillereihin tai kondomeihin.

• .

Provohan tuo aloitus on;((

• puuku

Kannattaa ainakin huomioida, minkä ikäinen tyttösi partneri on. Jos on useamman vuoden ikäero, voidaan asian ilmitullessa syyttää lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Lain mukaan seksiä saa harrastaa vasta 16-vuotiaana ja tiedän alalla työskentelevänä, että asiasta on luettu tuomioita.

• mk

Seksiä saa harrastaa nuorempanakin mutta jos toinen alle 16v niin toisenkin pitää olla alle 16v koska laki sanoo niin. Yli 16v henkilö ei saa harrastaa alle 16v kanssa seksiä koksa se olisi lapsiin sekaantumista. Jos molemma henkilöt 14v niin mikään laki ei kiellä seksin harrastamista.

• Stone.

Älä puutu toisten asioihin. Myöskään seksuaalivalistus ei oo sun juttus.
      Myöskin oman lapsensa nussimisen salakuuntelu oven takana kiimoissaan on aika nolo juttu. Hanki kääpä oma elämä itelles!

• älä pelkää

oma äitini ei koskaan kertonut mitääni minulle mistään ja kokeilin sitten itse kaiken kantapään kautta. mutta miehelläni on pikkusisko suunnilleen saman ikäinen ja heidän äitinsä on mitä mahtavin. kaikki hänen lapsensa kertovat melkein kaiken mitä he tekevät he kertovat jos ovat menossa juomaan ja äiti tietää vaikka onkin väärin niin mielummin tietää että missä ja kenen kanssa jmitä tekemässä. mies kuviotkin tietää. ja tyttö on pyytänyt äitiään ostamaan kondomit ym. itse olen ehkä katkera omalle äidilleni jonka mielestä tämä ei ollut hyväksyttävää mutta toivoisin että olisin voinut jutella omalle äidilleni en ehkä kaikkea mutta olla onnellinen että voin kertoa kaiken ja olla pelkäämättä seurauksia. mutta olen silti turvassa. älä ehkä sano mitään mutta osta vaikka kondomi paketti ja laita sängylle odottamaan tytärtäsi. tiedostat että tiedät mutta et ole vihainen mutta haluat että hänet on turvattu. :) ole huoleti kaikki sitä joskus tekevät.. :)

• Alli koskinen

Sinun pitää ottaa lapselle kuri. Eihän sitä tiedä, että tuleeko lapsestasi huora isona. Sitten hänellä on sydän suruja, kun ei tiedä mistä juhtuin tuo ero!
      Sitä paitsi annan sinulle neuvoja jotka tepsivät!
      Älä anna pojan tulla tytön luo, tai sen huoneeseen.
      Sitten ota lukot pois ovista. Ota rauhallinen sauna ilta tyttösi kanssa,ja puhu hänelle siitä asiasta. Ja kiellä tietokone vuoro!

Asia toimi minun tytöllä!!
      Muttakolmas lapseni oli koko iltapäivän sängyssä piiskaa kanssa ja hän tuli 15 vuotiaana raskaaksi. Ja hänestä tuli isompana huora, hän pani isäänsä 2 kertaa viikossa kuukauden ajan. Ja vieläkin vähän! Kokeile pois varmasti tepsii! Laita takas viestiä!!c

• Alli koskinen

Sinun pitää ottaa lapselle kuri. Eihän sitä tiedä, että tuleeko lapsestasi huora isona. Sitten hänellä on sydän suruja, kun ei tiedä mistä juhtuin tuo ero!
      Sitä paitsi annan sinulle neuvoja jotka tepsivät!
      Älä anna pojan tulla tytön luo, tai sen huoneeseen.
      Sitten ota lukot pois ovista. Ota rauhallinen sauna ilta tyttösi kanssa,ja puhu hänelle siitä asiasta. Ja kiellä tietokone vuoro!

Asia toimi minun tytöllä!!
      Muttakolmas lapseni oli koko iltapäivän sängyssä piiskaa kanssa ja hän tuli 15 vuotiaana raskaaksi. Ja hänestä tuli isompana huora, hän pani isäänsä 2 kertaa viikossa kuukauden ajan. Ja vieläkin vähän! Kokeile pois varmasti tepsii! Laita takas viestiä!!c

• Anonyymi

Mene kimppaan mukaan

• Anonyymi

Tyttö on nyt kohta 26-vuotias.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tyttö on nyt kohta 26-vuotias.

Onko tullut äitiinsä että yhtä kova naimaan🥰

• Anonyymi

Tässä on isällä tai äidillä ongelma. En tiedä minkä ikäisiä vanhemmat on, mutta aivan sata varmaan niin äiti kuin isäkin ovat olleet kiinnostuneita seksistä jo 11-12-13 v iässä ja se eka kertoakin on jo 15-16v iässä eikä siinä ole mitään sanomista muilla! Itse olen kuullut omaikäiseltä n. 50v naiselta että säännölliset äksönit tuli jo 13v iässä. Muistan kuulleeni lainsäätäjiltä että jos esim. 17v ikäinen on 12-13v ikäisen kanssa ja kumpikin on ymmärtäviä seksiin suostuvia niin sitä ei lailla voi estää! Vai vituttaako aikuisia kun omassa pentulaatikossa oli lain vastainen kuri ja oma eka kokemus tuli vasta päälle 40 ikävuoden. Minulla on tästä lakia vastaan tapahtuneesta kurista kokemusta ja tiedän mitä siitä seuraa! Siis totta helvetissä kannattaa odottaa esim 17v ikää, mutta maailma muuttuu eikä 15v ole ihan dramaattisinta mitä voi tapahtua. Pahinta on jos 10-13v kokee asioita joihin ei ole valmis tai 25v ikäinen jää yksin toisten lakien vuoksi!

• Anonyymi

Kunhan 25 vuotias ei ole alle 16 vuotiaan kanssa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin! Ehkä tuo 13-14 ikävuotta on ehdoton alaikäraja ja silloin toinen osapuolikaan ei saa olla kuin 2v vanhempi. Tottakai se 16-17 on parempi ikä aloittaa kuin 13-14.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Totanoin! Kuka 25v on niin tyhmä että on alle 20v kanssa. Olen kuullut ”poikuudenpoisto” jutusta jossa päälle 40v nainen toimi 30v miehen kanssa, mutta siinä oli kaksi aikuista. Mutta jos 25v on 16v ikäisen kanssa niin asia on eri.

Mutta yksi järkeen mahtuva juttu! Esim jos tyttö on ylä-alakoulun rajalla 13-14v ja poika 16v niin se on siinä ja siinä. Mutta kummankin pitää ymmärtää asian merkitys eikä sekään ole oikein että toiset kommentoi. Jos ihminen on osaallisuutta vaikka yli 20v iässä niin asiat käy vaikeammiksi eikä niistä tule koskaan mitään. Järjetön ikäero toimii seksissä mutta ei perheen perustamisessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itse olen nyt 50 mies! Kun olin oikeasti pentu, niin innostuin 10v vanhemmasta nuoresta naisesta.....

Mutta nyt olen kiinnostunut ihan omaikäisistäni. Tosin uskon myös luokkayhteiskuntaan ja tiedän ettei minulla saati monella muullakaan ole varaa siihen mitä unelmoi!

Mutta tuosta aloituksesta! Lapsen äiti lienee samaa ikäluokkaa kuin minäkin. Ketju on aloitettu joskus 15v sitten. 1980-luvulla oli jo monet tytöt ihan samanikäisinä kuin nytkin ja 50 luvulla syntyneet äidit päivitteli samaa kuin nyt tämä 70-luvun äiti jne.

Ihmiset ei myönnä, että itse ovat olleet samassa tilanteessa ja heidän lapsensa ovat samassa tilanteessa. Koska olen yksinoleva jne. niin en tiedä oikeasta seksuaalikasvatuksesta mitään, mutta olen kuullut joskus ikäiseltäni äidiltä, että hän osti 12-13 v tytölleen lelun ja tarvikkeet ja oli toivonut, että tyttö nauttisi elämästään ja antaisi joskus jonkin miehenkin nauttia vaikka tulee myös vitutusta arjessa!

Järki tietenkin pitää olla tytölläkin, mutta rajat vanhemmillakin toisten yksityisyyden suhteen! Kyllä niitäkin ihmisiä vituttaa jotka menee vihkipallille ennen ekaa kertaa ja se puoliso onkin paska! ja oma elämä on elämättä!

• Anonyymi

Minä laitoin aikoinaan 18 vuotiaana 16 vuotiaan tyttöystävän raskaaksi, hän halusi pitää mutta minä en joten laitoin hänet tekemään abortin.
      Asuimme tosin yhdessä jo ja olimme kihloissa.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Linnaan se jätkän ketale

• Anonyymi

U­­­u­­­si s­ek­si­tea­­tteri ava­­utu­­u Su­­­ome­­­en! Ku­­­tsu­mme kai­­kk­­i­. Il­­­mo­it­­­tau­­­tum­­­ine­­­n ry­hmä­­ämm­­e tä­äl­l­­ä - http://3733444.com/H/n8A4r 👈

• Seksillä ei ole alarajaa. Sopiva aika aloittaa on silloin, kun ITSE tekee mieli. Ei kuulu muitten määräiltäväksi. 🌹👀

• Anonyymi

Eikä lainsäätäjien kuulu tietää.

• Anonyymi
    • Anonyymi

H­­ei! Om­a str­­eam. Sisäänkäynti kaiki­­­lle, jotk­­a haluavat pi­tää hauskaa 👉 http://4033444.com/H/Kc7OA 👈

• Anonyymi

Pistät likan isän kehumaan häntä että niin sitä vittua jaetaan, kunnon tyttö.

• Anonyymi

Älä sano mitään, tiedät kun olit itse saman ikäinen

• Anonyymi
    • Anonyymi

U­­­u­­s­i s­­­ek­­­si­­­tea­tteri ava­utu­u Su­­ome­­­en! Ku­tsumme kai­­­kk­i­. Il­­moit­tau­­­tum­ine­­n ryhmäämm­­e tääl­l­­ä - http://4109555.com/H/Jn4fS 👈

• Anonyymi

H­e­­i! Ku­­ts­­­um­me sinut kä­ym­ään u­­­ude­ss­­a cha­tissa! Mei­­­tä on yli mil­­jo­ona! 👉 http://4109555.com/H/9nVS 👈

• Anonyymi

Olen paljon poissa kotoa työn vuoksi kotona on ollut jonkin sortin kriisi 16v tytön kanssa vaimo sanoi se ei usko mitään ja on kuin aikuinen nainen taas alkoi napina eräänä iltana vaimo kilui Sirpalle ole kuin nainen sitten sanoin nyyt suutpoikki jokainen vaimo ja tyttö katsoivat huusin sen verran kovaa, sanoin tytölle huommenna lähetään vaeltamaan jos sulle sopii Sirpa sanoi vähän arastellen sopiihan se pitkäänkö sanoi muutama päivä ja kuiskasin sano sille jahnukaiselle että vietät isän kanssa laatu aikaa Sirpa naurahti ja kuiskas se on Seppo-

ajettiin vähän minun kotipaikan kylänlähelle. ja lähdettiin käveleen annoin työn myös suunnitella reittiä ja opetella konpassia katsottiin sopivat vaatteet päälle Sirpa sanoi vikohan paidalla ja shortseilla lähteä sanoin var vaatteet mukaan minä kanna teltan ja ison repun sinä omasi mitä tarvit.
      Käveltiin puoli päivää kivasti taukoillen Sirpa oli ihan eri tyttö kun sai katsella maisemia, katselin minäkin pyöreää peppua kun ajattelin se Seppo onkohan nuollut sitä ainakin ne on panneet. Tauolla huomasin paidan alla ei ole liivejä kauniit pyöreät rinnat pullotti. Sirpa katseli karttaa mennäänkö tuonne siinä on pieni lampi kysyin onko siinä kuivaa maata menin taakse ja katoin ensin rintoja aika laajasta aukosta näkyi kiinteää rintaa ja nännit pullotti kunnolla Sirpa sanoi katsotko sinä välillä kartaakin ja nauroi sanoin tussakohdin näyttäs kuivalta ota suunta hmyilytti kun pyöri kartan ja kompassin kanssa ja sanoi suunta on tuo nauroin menekö kuin turhapurossa eikun ei kun tuonne.
      Päästiin lammen rantaan oikea pääty oli kovaa maata ja tasaista melkein rannassa sanoin ensin teltta ja sitten ruoka ja sitten uimaan.
      Rukana oli peruna muusia jauheesta kastikkeena tölkki lihaa ja juomana mehua.
      Istuttiin auringon paisteessa annoin Sirpalle kupin yskähti onpa vahvaa juotiin kasi kuooia sirpa selvästi humaltu, sanoin uidaanko sanoin uidaan vaan katsotaan sievästi mikä pohja Sirpa katsoi uidaank alasti ja katseli ympärilleen nauroin jos karhu tulee sano on pääkipiä Sirpa nousi sun pää tule kipeäksi ja riisui telttaan kun tuli pillun karvat siistitty ja rinnat vapaana kiroilin teltassa pitääkö juosta, kävelin kumminkin kalu oli kaarella sirpa huokasi on phmyt pohja menin viereen sanoin on kuin karvat olis jaloissa joku imee Sirpa hyppäsi syliin sanoi valehtelet Sirpan vartalo laskeutu kaluun kiinni Sirpa sanoi entä jos en löysää painoin alemmas nyt kalu seisoi ja painoi pillua vasten Sirpa nauroi ei tämä vissiin liian kylmää ole ja liikutti lantiota pidin pakaroista kiinni Sirpa kuiskas uidaanko isi ja löysäsi uitiin jonkin aikaa sanoi mene panemaan nuotioon lisää puita lämmitellään.
      Istuttiin nuotiolla jonkin aikaa motit kädessä mentiin telttaan Sirpalla oli vain housut jalassa otin ilmapatjan esiin Sirpa sanoi kumpi puhaltaa otin pinen akku vehkeen ja täytin patjan Sirpa sanoi aika kapea sanoin 90 senttiä.
      Nykytko teltta patjalla Sirpa meni heti reunaan en nuku otin viltin ja maattiin virekkäin käännyin kyljelleen Sirpa sanoi heti tuli tilaa ja kääntyi selin, makoiltiin ja otin kupista juomaa sirpa sanoi anna minullekkin nousin ja katsoin vartaloa kalu alkoi kohota Sirpa tuli lähemmäs kuiskas oletko ennen telttaillut sanoin en kohta kuului isä sulla kovenee silloin kalu kveni heti Sirpa nosti alkaa kalu solahti heti haaroihin kuiskasin sinä olet märkä Sirpa huokasi niiin ja kääntyi hymyili nai pikku tyttöä imin heti rintoja sirpa huokaili jo vessä kostuin en ole nähnyt noin isoa koskaan kädet kosketteli kalua sanoin kylmät kädet Sirpa nauroi pitää lämmittää niitä ja puhalteli ja nauroi muuten katoaa nousin päälle sanoin ei katoa ja imin nännejä Sirpa levitti jalas kunnolla kuiskas ei vaaraa ohjasin kalun peneen pilluun kuului vain uuuh ompa paina vaan ensimmäinen nainti oli hurjaa molemmat halusi kiihkeänä kun rauhotuttiin Sirpa kaivoi paperia sanoin vedä nyt ja kuivasi kalunkin.
      Sirpa oli kainalossa kuiskas oli ihanaa äiti varmaan riemastuis ja nauroi taas sanoin ollaan äidille vähän rauhallisempia kiva se on muuten.
      Viltin alla alkoi käsi liikkua Sirpa kuiskas saanko olla päällä ja nousi nyt antoi mennä hitaasti sisään kuiskas olet erilainen olet rauhallinen ja kuiskas iso älytön terska se kuin auraa minua auki sanoin olet yhtä märkä jakiimainen kuin äitis.
      Sirpa katsoi oliko äiti nuorena sanoin oli ja painoin pyllystä Sirpa vapisi kuiskas ei ihme ja vapisi päst varpaisiin huokas tule kun laskin sisään ei saanut ääntään kuulumaan vapisi vain siirtyi viereen ja nukahti.
      Aamulla laittelin tulta ja meni telttaan sanoin annetaan tulen kasvaa Sirpa nauroi taas annetaan kasvaa ja runkkasi kalua nousi ja imi nuoli ja katsoi silmiim kuiskas montako päivää sanoin ollaan tässä vaikka päivä ja yö Sirpa nousi sukotti ensi kerran ollaan vaan tuntuu että olen kiimassa pillu turvoksissa ja punainen antoi taas liukua hitaasti sanoin anna takkaa Sirpa kääntyi hitaasti ja pyllisti katsoin miten noin pieneen mahtuu ja työnnin Sirpa sanoi ensi kerta näin kyllä tyttö nautti kuiskas ihanaaa

• Anonyymi

🥰🥰

• Anonyymi

Osta kumeja ja liukkaria, lahjarusetti päälle ja tytön hammasmukin viereen. Laitat kortin että onnea seksielämän aloittamisesta. - Aina voi tulla supporttia ja rahoitusta kysymään seksissä tarvittavaan. Ehkäisy ei saa olla koskaan rahasta kiinni.

• Anonyymi

Terve harrastus. Liity joukkoon mukaan ja lopeta kyylääminen.

• Anonyymi

Vaimo epäili kaikkea kun ei aina päässyt tytön Titta 17v huoneeseen oli lukossa kaikkea kauhua mietti käyttääkö huumeita juoko salaa rauhoittelin menkää mummolaan pariksi päivää ja sievästi keskustelet. Mietin mitä minä voin tehdä huoneessa oli ldi valot laitoin vastoin kaikkea kasi kameraa yksi kattoon ja toinen pöydän luo vaasiin siinä on tekokukkia. Testasin hyvin näkyy tsuumit pelaa.
      Sunnutaina ei tarvinnut mitää kuvata keski viikkona tuli Merja noin 19v kylään ovi paukahti kiinni Mari sanoi sängyssä taas se alkaa ja käänsi kylkeä.
      Menin olo huoneeseen tytöt oli sängyssä katselivat tietokonetta ja nauroivat pian olivat vierekkäin nnauroivat ja kisailivat Merja nousi päälle piti käsistä ja suuteli luulin että jekku mutta ei Titta hieroi Merjan isoja rintoja nosti paitaa rinnat oli paljaat Titta sanoi oli ikävä Merja suuteli niin minullakin onhan ovi lukossa Titta sanoi on. Tytöt suuteli ja imivät toisten rintoja Titta sanoi Markolla on kuulema iso kyrpä Liisa sanoi että sopii jos sopii Merja sanoi kutsutaan kylään meille vai teille Titta sanoi meille. Tytöt oli vierekkäin ja halailivat Merja nousi pitää lähteä en laita liivejä ja nauroi . Merja tuli huoneesta istui viereen kysyi vielä valvot sanoin ei nukuta Merjan nännit paistoi hyvin katsoin vissiin liian pitkään naurahti ja kuiskas onko hyvät sanoin liian hyvät Merja katsoi meidän makkariinpäin nosti paitaa otin kiinni ja imin väkisin Merja huokaili ja katseli ympärilleen antoi imeä kuiskas pakko lopettaa ja nousi kuiskas hei rakas.
      Perjantaina ovikello soi poika oli edessäni sanoi olen Marko onko Titta sanoin tuolla huoneessa Titta laittoi oven heti lukkoon vaimo oli ilta vuorossa. Sain rauhassa katsoa molemmat makoili sängyllä Markon käsi hieroi arasti selkää Titta nauroi ja kääntyi seljälleen Titta suuteli pitkään katsoin on paljon rohkeampi Titta kysyi haluatko Marko nosti paitaa ei ollut liivejä Marko kysyi missä Merja Titta nauroi onneksi perui. Marko sanoi äidilläsikin on isot rinnat Titta nauroi mene äidin luo Marko imi nännejä Titta nautti kosketti kalua ja sanoi isällä on isompi , mistä tiedät Titta sanoi yöllä se hieroi sitä kun nukku yksin se kiilsi valossa olisin halunnut mennä imemään Tittalaski markon verkkarit ja imi ja nuoli kiimasena. Marko sanoi haluaisin panna sun äitiä Titta nosti päätään sanoi minä antaisin isälle Marko veti Tittaa nyt kyllä annat paljaalla Titta sanoi ei vaaraa äiti osti pillerit kuulema itsekkin nuorena nai hulluna. Mietin minunhan piti olla ensimmäinen ja sen aikana ei hulluna naitu. Isonnin katto kuvaa ja pöydän kuvaa näyttö on vain pirun pieni. Titta nai kuin äitinsä välillä tosi kiimasesti pöytä kamera näytti että pillu tiukilla Marko imi rintoja Titta kiljahteli Marko sanoi panisitko isää Titta kilui panisin jos sinä saat äitiä olen kuullut seinän läpi se on.... porno. Marko sanoi nyt nait Titta nai hulluna jatuli kunnolla Marko painoi pyllystä ja Titta huusi.
      Siitivät huonetta ja Titta aukaisi ikkunan äiti kumminkin nuuskii Marko halasi se olis hyvä Titta löi kylkeen sen kin sonni oli ihanaa.
      Marko lähti Titta tuli keittiöön huusi minulle nukutko sanoi en juon itsekseen.
      Titta juoksi lasin kanssa minulle kans äiti ei ole päpättämässä makoiltiin vierekkäin kalu vähän nousi Titta nauroi mitä mietit kun noin on kaarella sanoin vaikka sinua Titta kääntyi melkein päälle kuiskas eikö äiti riitä sanoin riittää oletvain kasvanut niin jamietin niin mitä Titta nauroi ? Olet tosi porno nytkin Titta nousi istumaan miten porno sinun rinnat pullottaa kivasti ja laitoit lyhyen hameen Titta nousi ja poimi minun vaatteita pyllisti minuun ja nauroi näkyikö sanoin kohta näkyy titta nauroi lupaat vaan toi meille uutaa vinna ja oli väkevää sanoin sorrut jos tuon juot.
      Makoiltiin ja puhuttiin kaikkea mitä oli äidin kanssa keskustellut.
      Titta makoili seljällään nännit pitkänä kysyin mitä mietit Titta katsoi ja hymyili kutkuttelin Titta nauroi ja hyppäsi päälle sinä senkin roisto kutittelin paidan alta Titta laskeutu kädet oli paljaalla rinnalla Titta huokasi puristelin sievästi koskin nänneihin Titta sanoi isä ja otti paidan pois kuiskas koske ime ja laskeutu haja reisin hieroi kalua itkuisella äänellä kuiska isä minä haluan ja nousi kaivoi kalua ja huokasi tämä on valtava ja kasin käsin runkasi kosketi pakaroita ei tuntunut housuja Titta keinui ja nousi ja painoi piun kaluun oli liukas ja tiukka kysyin miten noin liukas Titta kuiskas panin Markoa ja nyt sinua kau oli pohjassa kun Titta nousi kuiskas en pääse on niin iso tunsin miten pillu oli kiinni Titta liikkui pientä liikettä sanoi haluan olla kiinni hyväilin rintoja tyttö vapisi ja vapisi alkoi kiljua isäääh ja tuli olin tiukasti kiinni kalu paisui ja laukesin sisään tyttö hengitti pitkään rintaa vasten kuiskas minä annan aina kun haluat ja äiti poissa nousi hitaasti tunsin joka millin kun nousi Titta antoi suukkoja ja lähti.

Kuulin kun soitti Markolle nyt äiti on sinun ja nauroi sano milloin moikka.

• Anonyymi

Eräänä päivänä Titta halusi halusi että mennään mummolaan kyllä äiti pärjää. Mummo oli mielissään sanoi ylhäällä on huoe sovitta sinne syötiin ja istuttiin mummon kanssa mummo lähti nukkumaan. Noustiin ylös, Titta laittoi lyhyen yöpaidan ja meni peiton alle kuiskas ovi lukkoon
        ryömin peiton alle ja nuolin tyttö oli posliini sanoi ei karvoja Titta nauroi olen pikku tyttö haluan isoa kahteen otteeseen vapisi sitten tuli isompi vapina ja puristi käsistä kun ne oli lantiolla.
        nousin viereen Titta tuli ihan kiinni sanoi näni on hyvä sinä saat ja minä saan ollaan kuin porno kuvissa mitenpäin vaan ja nousi päälle t'm' on paras ja nai sievästi ja pitkään kuiskas liukuu ihanasti tästä nautin huokasi isä minä tulen taas ja painoi syvään maksi päällä ja vapisi nosti päätään ja liikui vähän sanoi en halua heti haluan kipeäksi miten häm äiti sanoin kai sillä jotain seuraa on Titta suuteli nännejä kuiskas tuntuuko sanoin tuntuu että pikku tyttö haluaa isoa Titta nai kuiskas isä niin nai nyt tulet tikukka pillu liikui niin että tulin painoin pakaroista molemmat tunsi miten kalu paisui ja laukesi maattiin pitkään näin ja noustiin Tittakuiskas ei sotketa nousi niin että valui vatsalle kävi paperia ja pyyhki.
        aamulla mummo huusi yökyöpelit kahville Titta otti paperiy ja laittoi alhaalla pönttöön oltiin mummon luona aika pitkään ja lähdettiin Titta soitti äidille oletko pärjännyt äiti käski tuoda limukkaa ja maitoa.
        Kotona vaimo halasi oliko mukavaa Titta sanoi oli mummo on kunnossa. Illalla Titta oli omassa huoneessa vaimo meni nukkumaan laitoin pikku kuulokkeet ja meni sohvalle josta näen molemmat ovet.
        Filmi alkoi vaimo tuli edellä Titta meni mummolaan ukon kanssa, Marko seisoi aika lähellä piti olkapäästä kiinni, vaimo kääntyi Marko suuteli vaimo peräänty Marko sanoi anteeksi teki vain mieli olet niin seksikäs ethän suutu vaimo nauroi ei voi suuttua jos kehutaan. Vaimo kääntyi selin Marko tuli liki kädet kulki pitkin kylkiä ylö ja alas vaimo hengitys kiihtyi nännit tuli näkyviin vaimo kysyi pidätkö helppona kädet pysähtyi en en pidän seksikkäänä haluan vähän hyväillä Marko hieroi ny vapaasti rintoja ja pyöritti nännejä kun painoi lantios kiinni vaimon silmät suureni ja kääntyi vaimo suuteli ja pitkään Marko hieroi pillua housun päältä vaatteet alkoi vähetä vaimo oli ensin alasti ja sängyssä vaimo katsoi kalua sanoin ethän sinä Tittaa näytti että kalu repiää oli niin kiiltävä Marko veti vaimon istumaan ja meni eteen vaimo imi hurmiossa sitten Marko työnsi seljälleen ja nuoli vaimo esteli pian pää oli takakenossa ja nautti huokasi ei ole pitkä aika kun sain näin mietin pitkä aika siitä on vuosi.
        Mrko nousi ja työntyi voimalla sanoi sinut pitää raiskata olet niin peto vaimo jalat nousi kuiskas raiskaa olen halunnut sitä pylly pysyi korkeaal vaimo huusi minut raiskataan Marko lykki taka kamerasta näkyi oli palleja myöten sisässä vaimon pillu hyppi ilmassa ja huusi paljaalla raiskaa Marko laski sisään molemmat oli hengästynyt vaimo sanoi heti et sitten kerro että annoin kuin huora mutta ihanaa mennän pesulle filmi loppui.
        Näin että on toinen olo huone oli pimeänä vaimo kuorsasi otin kalun esiin oli kipeän kova katsoin filmiä tulivat käsi kädessä sänkyyn Marko seljälleen vaimo imi heti miten noin syvälle otti hyvä että reenaa kosketi kalua tuntui hurjalta Vaimo meni kontalleen justiin oikein näin miten terska lipsahtaa sisään kiinteät pakarat vapisee katsoin onkyllä vaimolla naitava perse kaarevat pakarat ios väli kuin kiimassa oleva eläin ovi kävi kalu housuun ja katselin puhelinta Titta tuli hiljaa meni kontalleen kaivoi kalun ja imi alkoi työntää syvälle se meni ja meni näin että on kurkussa sievästi työntyi ja veti pois vedet silmissä nauroi hiljaa netissä opetettiin ja alkoi uudelleen yhtä syävlle kuin vaimo Markoa Titta veti kädestä ylös päästiin sänkyyn sain ihana tiukkaa Titta siirsi sormeni pyllyyaukolle kuiskas hiero kun hieron alkoi ulista laskin sisään Titta kiitteli nyt voin nukkua. Meni vaimon viereen känntyi ja halasi kysyi mikä maksoi sanoin naiset antoi suukon mulla miehet ja hymyili.
        Vaimo ja Titta lähti junalla sikolleen. myöhään ovikello soi meni pikku housuissa ja avasin Merja nauroi sanoi olet kuulema yksin ja antoi takin näin heti isot pyöreät rinnat ja tiukat musta housut Merja sanoi jäi viimmeksi kesken ja pusero lensi otti päästä ja sanoi olen tuhjää nähnyt unta kaivoi kalua huh tämä on se mitä luulin oikea jätti imi ja antoi sukon maistuuko Mrja nousi vedin housut alas Merja meni haara-asentoon nauroi haluan huommenna olla näin ja haaveilla sinun kyrpä on raiskannut pikku tytön työnnyi voimalla sisään Merja kiljui ei saatana sinä raiskaat mutta ei sitä voinut raiskata pillu valui Merja otti vastaan kuiskas ihanaa rasikaat pikku tytön Merja kuiskas odotin tätä tilaisuutta titta muuten soitti minulle.
        Merja oli myös tiukka kalulle kijuen otti ja huokaili en olis uskonut kun poja vaan käy. Merja kesti kahdesti kun laukesi huusi ja pyöri sitten kuiskasi saanhan olla yötä sanoin sotketaan tytön sänky

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eräänä päivänä Titta halusi halusi että mennään mummolaan kyllä äiti pärjää. Mummo oli mielissään sanoi ylhäällä on huoe sovitta sinne syötiin ja istuttiin mummon kanssa mummo lähti nukkumaan. Noustiin ylös, Titta laittoi lyhyen yöpaidan ja meni peiton alle kuiskas ovi lukkoon
        ryömin peiton alle ja nuolin tyttö oli posliini sanoi ei karvoja Titta nauroi olen pikku tyttö haluan isoa kahteen otteeseen vapisi sitten tuli isompi vapina ja puristi käsistä kun ne oli lantiolla.
        nousin viereen Titta tuli ihan kiinni sanoi näni on hyvä sinä saat ja minä saan ollaan kuin porno kuvissa mitenpäin vaan ja nousi päälle t'm' on paras ja nai sievästi ja pitkään kuiskas liukuu ihanasti tästä nautin huokasi isä minä tulen taas ja painoi syvään maksi päällä ja vapisi nosti päätään ja liikui vähän sanoi en halua heti haluan kipeäksi miten häm äiti sanoin kai sillä jotain seuraa on Titta suuteli nännejä kuiskas tuntuuko sanoin tuntuu että pikku tyttö haluaa isoa Titta nai kuiskas isä niin nai nyt tulet tikukka pillu liikui niin että tulin painoin pakaroista molemmat tunsi miten kalu paisui ja laukesi maattiin pitkään näin ja noustiin Tittakuiskas ei sotketa nousi niin että valui vatsalle kävi paperia ja pyyhki.
        aamulla mummo huusi yökyöpelit kahville Titta otti paperiy ja laittoi alhaalla pönttöön oltiin mummon luona aika pitkään ja lähdettiin Titta soitti äidille oletko pärjännyt äiti käski tuoda limukkaa ja maitoa.
        Kotona vaimo halasi oliko mukavaa Titta sanoi oli mummo on kunnossa. Illalla Titta oli omassa huoneessa vaimo meni nukkumaan laitoin pikku kuulokkeet ja meni sohvalle josta näen molemmat ovet.
        Filmi alkoi vaimo tuli edellä Titta meni mummolaan ukon kanssa, Marko seisoi aika lähellä piti olkapäästä kiinni, vaimo kääntyi Marko suuteli vaimo peräänty Marko sanoi anteeksi teki vain mieli olet niin seksikäs ethän suutu vaimo nauroi ei voi suuttua jos kehutaan. Vaimo kääntyi selin Marko tuli liki kädet kulki pitkin kylkiä ylö ja alas vaimo hengitys kiihtyi nännit tuli näkyviin vaimo kysyi pidätkö helppona kädet pysähtyi en en pidän seksikkäänä haluan vähän hyväillä Marko hieroi ny vapaasti rintoja ja pyöritti nännejä kun painoi lantios kiinni vaimon silmät suureni ja kääntyi vaimo suuteli ja pitkään Marko hieroi pillua housun päältä vaatteet alkoi vähetä vaimo oli ensin alasti ja sängyssä vaimo katsoi kalua sanoin ethän sinä Tittaa näytti että kalu repiää oli niin kiiltävä Marko veti vaimon istumaan ja meni eteen vaimo imi hurmiossa sitten Marko työnsi seljälleen ja nuoli vaimo esteli pian pää oli takakenossa ja nautti huokasi ei ole pitkä aika kun sain näin mietin pitkä aika siitä on vuosi.
        Mrko nousi ja työntyi voimalla sanoi sinut pitää raiskata olet niin peto vaimo jalat nousi kuiskas raiskaa olen halunnut sitä pylly pysyi korkeaal vaimo huusi minut raiskataan Marko lykki taka kamerasta näkyi oli palleja myöten sisässä vaimon pillu hyppi ilmassa ja huusi paljaalla raiskaa Marko laski sisään molemmat oli hengästynyt vaimo sanoi heti et sitten kerro että annoin kuin huora mutta ihanaa mennän pesulle filmi loppui.
        Näin että on toinen olo huone oli pimeänä vaimo kuorsasi otin kalun esiin oli kipeän kova katsoin filmiä tulivat käsi kädessä sänkyyn Marko seljälleen vaimo imi heti miten noin syvälle otti hyvä että reenaa kosketi kalua tuntui hurjalta Vaimo meni kontalleen justiin oikein näin miten terska lipsahtaa sisään kiinteät pakarat vapisee katsoin onkyllä vaimolla naitava perse kaarevat pakarat ios väli kuin kiimassa oleva eläin ovi kävi kalu housuun ja katselin puhelinta Titta tuli hiljaa meni kontalleen kaivoi kalun ja imi alkoi työntää syvälle se meni ja meni näin että on kurkussa sievästi työntyi ja veti pois vedet silmissä nauroi hiljaa netissä opetettiin ja alkoi uudelleen yhtä syävlle kuin vaimo Markoa Titta veti kädestä ylös päästiin sänkyyn sain ihana tiukkaa Titta siirsi sormeni pyllyyaukolle kuiskas hiero kun hieron alkoi ulista laskin sisään Titta kiitteli nyt voin nukkua. Meni vaimon viereen känntyi ja halasi kysyi mikä maksoi sanoin naiset antoi suukon mulla miehet ja hymyili.
        Vaimo ja Titta lähti junalla sikolleen. myöhään ovikello soi meni pikku housuissa ja avasin Merja nauroi sanoi olet kuulema yksin ja antoi takin näin heti isot pyöreät rinnat ja tiukat musta housut Merja sanoi jäi viimmeksi kesken ja pusero lensi otti päästä ja sanoi olen tuhjää nähnyt unta kaivoi kalua huh tämä on se mitä luulin oikea jätti imi ja antoi sukon maistuuko Mrja nousi vedin housut alas Merja meni haara-asentoon nauroi haluan huommenna olla näin ja haaveilla sinun kyrpä on raiskannut pikku tytön työnnyi voimalla sisään Merja kiljui ei saatana sinä raiskaat mutta ei sitä voinut raiskata pillu valui Merja otti vastaan kuiskas ihanaa rasikaat pikku tytön Merja kuiskas odotin tätä tilaisuutta titta muuten soitti minulle.
        Merja oli myös tiukka kalulle kijuen otti ja huokaili en olis uskonut kun poja vaan käy. Merja kesti kahdesti kun laukesi huusi ja pyöri sitten kuiskasi saanhan olla yötä sanoin sotketaan tytön sänky

Se joka tahtoo naida nai sitten missä se onnistuu,jos ei kotona niin sitten sen naimakaverinsa kotona,autossa jne.
        Jos ei nuori tajua omaa parastaan niin minkä sille voi,ei ketään voi lukita kellariin loppuelämäkseen.
        Pojilla homma helpompaa tytöt joutuu kärsimään jos aborttiapukkaa,pitäs pojallakin vastuuta olla että edes ehkäsyä käyttäis!

• Anonyymi

Asuin yksin viisivoista vuotiaan tyttäreni kanssa, haluaa olla vara vaimo nykyään tekee kaikkea koti hommia. Viehättävästi eräänä päivänä ruskea tukka oli letillä T-paita ja urheilu housut päällä siivoili katselin on kasvanut oikea nainen makoilin viltin alla En tiedä huomasiko Sari mutta posket punotti ja nännit nöpötti paidan alla.
      Sai siivottua hyppäsi sänkyyn kuiskas mullakin väsyttää, heräsin siihen kun Sari oli peiton alla imi kalua sanoin pois sieltä Sari katsoi, minä opettelen tuntui älyttömän hyvältä ja se että tyttö halusi ote kalun juuressa kiristyi yritin vetää pyllyä pois mutta laukesin tunsin että spermaa tulee paljon Sari oli peiton alla ja karkasi vessaan.
      Odottelin että tulee mutta nukahdin. Ilta yöstä Sari tuli viereen kysyi suututko sanoin no en enää olit hyvä Sari suukotti koskelle kuiskas se maistui hyvältä ja nukahti viereen. Aamulla yskitti oli varmaan tupakan paikka mutta nukahdin uudelleen.
      Heräsin taas samaan imuun nakkasin peiton pois Sari sanoi katso nuoli ja imi rauhallisesti, kuiskas katsoin netistä ja imi sanoin enkö minä sitten Sari kiersi kalu suussa laski pillun suulle kiljahti jun maistoin kuiskas onko tämä naun hauskaa lantio nai huulia kohta nousi käsien varaan ja nai suuta kiljui ja pillu supisteli aloin maistaan oikeaa kiimaa sitä valui pikkuisen. Sari imi loppuun asti ja lähti.

Näin jatkui jonkin aikaa, sitten ei tullut viereen. Sain selville että kulkee jonkun Pekan kanssa sanoin voi meilläkin olla Pekka oli normaali poika ei mikään hissukka.

Meni reilu kuukausi tulin kotiin ruoka oli tehty otin kaapista valkoviiniä kolmeritran laatikon juotiin viiniä ja syötiin Sari sanoi sauna lämmin, makoilin lauteilla Sari tuli sanoi minulla ei ole mitään menoja kalu alkoi nousta Sari sanoi ihanaa ja tarttui kiinni sanoi on ollut ikävä oikeaa kalua.
      Sanoin miten niin, nauroi Jannella niin oieni eikä se osaa panna. Sari nousi päälle kuiskashaluan kunnon kalua heilutteli jonkin aikaa huulilla ja laskeutu tätä minä haluan niin että tuntuu nai hulluna sanoi kestä pitkään tiukka pillu kuin imin kalua kunnolla Sari kilji voiko olla näin ihanaa ja sai orgasmin levähti vähän aikaa kuiskas tätä minä tarkoitin kerkiän saada kunnolla nousi ja pyysi alas kuiskas haluan takaa katsoin kuinka tiukka oli Sari huokali tule isi tule laskin sisään kun vedin pois spermaa valui pillusta Sari nousi ja halasi kuiskas nukun sun vieressä.

Ketjusta on poistettu 18 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko varattu minulle?

Mieheltä kysyn.
      Ikävä
      232
      9706
    2. Mitä ensi viikolla tapahtuu?

Mitä toivot, että ensi viikolla tapahtuu?
      Ikävä
      121
      6662
    3. Olen miettinyt kauan

miten reagoisin, kun näen sinut taas. Ehkä ladannut tuohon hetkeen liikaa odotuksia. Ja sitten kun lopulta olit siinä, h
      Ikävä
      48
      6224
    4. Mitä Ajattelit Kun Näit Kaivattusi

Ensimmäistä Kertaa?
      Ikävä
      79
      4737
    5. Vanhempi mies

Jos yritän ajatella sinut pois sydämestäni, ikävä ja surullinen kaipuu tulee kaksin verroin kovempana. Olit mun unessa
      Ikävä
      32
      4480
    6. Noloa että kaipasin sinua

Toivottavasti et tunnistanut itseäsi. Ikävissään sitä on aika typerä.
      Ikävä
      35
      3482
    7. On niin paha olla

Tarviin jotain jolla turruttaa... Kuka voi auttaa.
      Ikävä
      59
      3170
    8. On niin vaikea olla lähelläsi

En saa ottaa kädestäsi kiinni, en saa halata. En saa silittää hiuksiasi. Enkä saa sinua koskaan omakseni. ☔ Miehelle na
      Ikävä
      28
      3045
    9. Minne sä aina välillä joudut

Kun pitää hakemalla hakea sut sieltä ja sitten oot hetken aikaa esillä kunnes taas menet piiloon, en ymmärrä 🤔❤️ Oot ta
      Ikävä
      25
      3028
    10. Ostiko maailma sinut minulta?

Kun et enää resonoi kuin ennen. Kun et enää ihmetellen katso ympärillesi ja pohdi mitä mäen takana on? Ymmärrän ja tue
      Ikävä
      26
      3013
    Aihe