blondin alapää karvat

wp

en usko että on oikea palsta,mutta kuitenkin.
Onko blondi naisilla/tytöillä tummat vai vaaleat pillu karvat?

49

6457

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • f74893itfrfg

      Voi olla luonnostaan kummat vaan, yksilöllisiä eroja löytyy.

    • blöndi100%

      tummat.
      vaaleet on ehkä jollain albiinolla...

      • Anonyymi

        Tukan kassa samanväriset on luonnollinen. Ei tietenkään värjätyn tukan kanssa


    • maailman viisaus

      ooh tekis nii miel nussii blondii:DDDDDDDD

      • Nimimerkki on varattu

        No nussi!


    • mene itse

      katsomaan mitä kyselet

    • nuori mies

      onkos täällä seksikkäitä blondeja liikkeellä?
      laittakaas numeroita nii voitaas vähän paneskella.

      • seksikäs blondi

        1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

        Siinä sulle numeroita, ala paneskelemaan.


      • vitsmikä blondi
        seksikäs blondi kirjoitti:

        1 2 3 4 5 6 7 8 9 0

        Siinä sulle numeroita, ala paneskelemaan.

        blondi hei mä tuun paneskelee sua...seksiblondi!
        alat sitten laskemaan numeroita 9 8 7 6 5 4 3 2 1 0 BAMMMM!


      • Jenni 29 v

        no täss ois nuori mies mun numero: 050 245562
        Soitelkaas yllä olevaan numeroon niin sovitaan joku paikka/aika



        Ps. Oon blondi


    • hahahahaha

      kyllä se n ihanaa kun nuori blonti nostelee minihametta kaupan jonossa:)

      • Anonyymi

        Vaan kun ei nostele!


    • kyllä mä nautin nais

      laittakaas blondit kuvia itsestänne ja pimpastanne.................!

    • TietäjäIänikuinenM33

      No en ole koskaan tavannut aitoa blondia jolla olisi tummat karvat, eihän se silloin blondi ole ;-). No itse kyllä tykkään blondeista mutta taasen mustista pimpsakarvoista eli ristiriita, mutta posliinina blondi menee kyllä.

      • Värillä ei väliä

        Minulla on yksi entinen naisystävä, jolla oli luonnostaan pikimustat häpykarvat, mutta tukka oli suomalaiseksi todella vaalea. Eikä taatusti ollut värjäyksen tulosta.

        Ylensä blondelilla on hailakamman väriset häpykarvat kuin bruneteilla.


    • wp

      kiitos vastauksistanne,olen vain miettinyt asiaa että mitenköhän mahtaa olla.

    • egregdfgdfgfsd

      vittu mitä peräkammarinpoikia taas..

    • KYLLÄ MA NAUTIN NAIS

      KAIKKI BLONDIT JA BRUNETET LAITTAKAA KUVIA ITSESTÄNNE JA PIMPEITÄNNE!

    • nettisekstaaja
    • Alisaliinu

      No vaaleet on myös sieltä kun oon blondi.
      Ajan yleensä parin kolmen millin sängelle, se on käytännöllinen

      • nuollut 100blondia

        ei ole kun pistelee nuollessa


    • Persekarvamysteeri

      Vastaus tuohon selviää, kun katselet vaivihkaa pukuhuoneessa toisten miesten munakarvoja. Miten on, onko siellä keskimäärin jokseenkin sama sävy niin ylä-, kuin alapäässä?

    • blondin ystävä.

      Kunnon blondilla ei ole karvoja alapäässään. En ole nähnyt niitä koskaan tyttöystävälläni olevan. Sevaa aina paikat siistiksi. Siksi pidänkin blondeista.

      • Feikki mikä feikki

        Sheivaa siksi, kun ei ole aito blondi, eikä tahdo paljastaa sitä sulle. Oikeasti sillä on tummat persekarvat, ja oikeasti on myös tummat hiukset.


      • Anonyymi
        Feikki mikä feikki kirjoitti:

        Sheivaa siksi, kun ei ole aito blondi, eikä tahdo paljastaa sitä sulle. Oikeasti sillä on tummat persekarvat, ja oikeasti on myös tummat hiukset.

        Ja brunetitko ei sitten muka sheivaa, hohhoijaa...


    • Jolinax

      No joo se kyllä vaihtelee ihmisen mukaan, itse blondi ja tummat (ei mustat) karvat. Koulun suihkukäynneillä havaittuna osalla blondeista on kyllä vaaleet ja osalla tummemmat. Aika usein tummakarvaiset blondit ajaa posliiniksi, oiskohan juuri siksi että karvat on tummemmat kuin hiukset.

    • Oily

      Itelläni hieman hiuksia tummemmat.

    • BlondinEx

      Ex:llä oli vaaleet karvat, ehkä pikkasen punertavat. Silmäkulman karvatkin olivat niin vaaleet että niitä tuskin erotti.

    • Näin

      Mulla vaalean oranssehtavat, koska hiukset syntyes punaset ja vaalentunu auringos myöhemmin.. hiuksien mukaan väri alhaallakin.. oranssinkultainen

    • Seppämies

      Vaimoni vaalentaa hiuksiaan. Kun tapasimme ekaa kertaa, luulin hänen olevan aito blondi. Yllätys olikin melkoinen, kun vedin häneltä ensi kertaa pikkarit jalasta.
      Vastassa olikin lähes musta häpykarvoitus ja todella tummat pienet häpyhuulet.

      • SRHBSFBSR

        Aidolla blondillakin voi olla mustat alapääkarvat.


    • Niinhän se on !

      Pikkupoika kyseli äidiltään saunassa miksi Sinulla alhaalla tummat karvaa ja ylhäällä harmaata? johon äiti no katsos alhaalla tummaa kun siellä ilot ja riemut, ylhäällä harmaata kun surut ja murheet.

    • make 57.v

      Blondeilla on tummat pillun karvat ex-vaimollani oli tai on tummat pillun karvat ja on blondi.En ole nähnyt ex-sääni moneen vuoteen eromme jälkeen...

    • blondii2

      ainaki itsellä vaaleet ;)

    • Platinarako

      Vaalennan tussun yleensä platinaksi, hyvältä näyttää, eikä rehota.

    • Blondie1991

      Vaaleet, tosin nyt posliini.

      • lodikkaa

        tahtos päästä lipasemaa sun pillukkaa,upee blondi


    • ei ikuna

      posliinia

    • lu0nnostaan

      Olen blondi ja mulla on vihreät karvat.

    • blondiprofessori

      Olen blondi ja mulla on vihreät karvat.

      Harvinainen blondi,onkos home jo iskenyt pildekarvoihin?

      Tätä asiaa tutkinut kymmeniä vuosia:
      Blondilla on kulmakarvat tummat(ilman meikkejä),pimpsloorassa on karvojen väri sama.
      Jos blondilla on pieni suu,pillukin on pieni ja tiukka.
      Yksi huomio on havaittu tässä....blondi on pyöreä ja isokokoinen....pillukka on näillä aika tiukka ja pieni.
      Taasen monella laiheliiniblondilla pilde on kun 7-leivän uuni!
      Blondeista on havainnut myös.Jos on isot tissit>pikku pimppi ja pikku tissit>iso pimppi!

    • ngfgnfgnhf

      Yksilöllistä.

      Esimerkiksi käsikarvatkin voivat olla brunetella näkymättömän vaaleat, kun taas luonnostaan blondilla voi olla tummat.

      Sanotaan että punatukkaisella myös alapää on punertava, mutta sekään ei pidä aina paikkaansa.

    • Wilhelmm

      Olen mies ja olen aika vaalea ja mullakin on vaaleat munakarvat. Useimmilla vaaleilla naisilla on ollut vaaleat karvat. kaikilla suomalaisillahan on aika vaaleat ja todella tumat tai mustat on harvassa. Joskus tulee todella vaaleita avstaan jotka on siis ihan vaaleita niin ne on kyllä jotenkin seksikkäät..ummmm.

    • Hiukseni ovat vaaleat luonnostaan ja karvani ovat hyvin vaalean ruskeat.

    • Tuu kattoon!

      • emätin

    • jannika18

      Mulla on peppuun asti ylttävät aivan vaalean blondit hiukset luonnostaan ja pimppikarvani ovat vaaleita, mutta vahaan ne kylläkin pois aina..

    • PlatiBlond18

      Itse platinablondi oon luonnostaan mutta alhaalta maantienruskea väri pilkottaa, luontoäiti teki mulle kyllä kepposet. :D

    • Anonyymi

      Yksilöllisiä eroja on, mutta ainakin mulla on kaikki karvat blondeja, olen aito blondi.

    • Anonyymi

      Olin vaimoni äidin kanssa saunassa niin olipas todella ihana nainen kun oli ihan blondia ajamatonta käkkyrää,ihanaa.

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      60
      1967
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      51
      1701
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      55
      1617
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1547
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1525
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1445
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1326
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1291
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1183
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1158
    Aihe