Nii tiiän tääl on ainaki sata näit mut oli pakko laittaa ite!
Oon siis 13v. Homo ja 12- 15 v. Homot/Biit ottaa yhteyttää : D
Ja voisit olla puhelias ja ehkä vähän tai enemmänki pervo : D
Mut laittakaa tähän sähköposti tai jos et uskalla nii katotaa sit tarkemmi :)
Homo/Bi Taas Kerran : D
17
303
Vastaukset
- biboyyy
oon 16v bi, oonks liian vanha? :/
mut sähkäri on [email protected]
Ota yhteyttä, jos kiinnostaa :) - aloddaja
Etpä kai :)
Laitan jotai nii vastailes! - tyttö1155
miks pitää aina sanoa että etsii homo/bi poikia? Pitäskö munkin pistää että etsin hetero tai bi poikia? Jos olet kiinnostunut pojista ja olet poika niin olet homo. Ja se oo sitten ihan sivuseikka jos olet kiinnostunut kummistakin.
- 13v. Bi
Oon 13 v bi ja asun oulus.
- aloddaja
No älä multa kysy miks! Laitoin vaa ku kaikil muilki on...
- dhfdf
[email protected]
Oon 14 vuotta!
Lisää ;) - Joensuusta
[email protected]
Oon 14v poika joensuusta;)- homo3
mäkin oon joensuust ja asun penttiläs oon 14 vuotias ja haluun homoseksiä
- HmmMmmm
No tähän on aika vaikea laittaa sähköpostia jos joku juoruämmä sattuu näkemään -.-. Oon 15 vuotias poika itä Suomesta.
- Joop
[email protected]
Hyvältä Kuulostat - kxkxjjj
himmeli pyydän sua mesekamuksi niin hyväksy :) oon 15 v
- Himmeli.
Ei ole tullut postilaatikkoon mitään..
- -99 poika lisätkää
Oon 13v bi oulust mesee [email protected]
- :) asdfghjkl
Oon 13v bi joensuust :) [email protected]
- Fapperboy97
Oon 15v. poika Savosta, lisätkää kaikki samanikäset: [email protected]
- Der Jappe
Ite olisin 16v bi, ei kai haittaa? mut jos kiinostut nii laita viestii mu s-postii (;
[email protected]
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3237678Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771866
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161402- 1121297
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j581196Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029