Närästyslääkkeet pahensivat allergiaa

vmn1964

Vuosien mittaan närästykseni paheni. Aloin käyttämään närästyslääkkeitä. Jossain vaiheessa siirryin Renniestä happosalpaajiin, jotka taltuttivat närästyksen tosi tehokkaasti.

Sitten aloin kärsimään ajoittain holtittomasta ripulista. Tilanne paheni pahenemistaan, ja pääsin tutkimuksiin. Minulla todettiin paha maitoallergia ja muitakin ruoka-aineallergioita.

Sattumalta luin netistä, että närästyslääkkeiden ja ruoka-aineallergian pahenemisella on löytynyt yhteys. Lopetin närästyslääkkeiden napsimisen ja nyt siedän taas jonkin verran maitoa, eivätkä muut ruoka-aine allergiat enää vaivaa lainkaan. Pystyn syömään normaalisti eikä ripuleitakaan enää ole.

Minun kohdallani närästyslääkkeiden ja allergian pahenemisella oli selkeä yhteys. Lääkärit eivät ole koskaan edes kysyneet, syönkö närästyslääkkeitä. Ehkä tänä päivänä jo kysyvät.

5

240

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • .

      Närästysläääkkeet aiheuttavat pysyvää vahinkoa mahaan, joten niitä ei saa syödä vuositolkulla joka päivä.

      Närästyksessä on aina jokin syy ja se täytyy selvittää ja jäättää närästystä aiheuttava ruoka pois.

      Viljoista ja margariinista kannattaa aloittaa.

    • Miksi ei kerrottu!

      Tämä tieto oli minulle järkytys, olen syönyt vuosia protonipumpun estäjiä päivittäin, mysteerisen närästyksen takia, syytä närästykseen ei ole löydetty ja osa tutkimuksista vielä minulta evättiin. Ennen näiden lääkkeiden käyttöä, minulla ei ollut ruoka-aineallergioita lainkaan! Muutama vuosi käytön jälkeen minulle puhkesi aikuisiällä kymmeniä ruoka-aineallergioita! Yksikään lääkäri ei tähän päivään mennessä viimeisen 8 vuoden kuluessa ole kertaakaan maininnut tästä asiasta, netissä satuin vaan törmäämään asiaa käsittelevään lääkärilehden artikkeliin. Olen niin pettynyt, kauhuissani ja raivoissani! Meinaan varata kyllä ajan lääkäriin ja vaatia, että nyt se vatsa tutkitaan kunnolla ja lääkkeistä on päästävä eroon, jos on edes pieni mahdollisuus, että ruoka-aineallergiat helpottavat tai peräti katoavat kokonaan. Itselläni osa ruoka-aineallergioista on nimittäin jopa hengenvaarallisia!

    • Syy ongelmiisi tie-

      detään, joka on kolmen tärkeimmän probiootti-bakteerin puute limakalvoillasi!
      Kaikki rivilääkärit eivät näitä vielä tiedä kuten lääkärie töppäykset Top3-lista kertoo:

      ""Lainaus alkaa:
      Esimerkki-tapaus 1.
      - Puoleeni kääntyi v.2007 äiti, jonka kahdeksan(8) kuukauden ikäinen vauva oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli syöttänyt tälle vauvalle jo kuusi(6) antibiootti kuuria ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa! Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!

      Esimerkki-tapaus 2.
      - Tapasin v.2007 noin viisikymmentä(50) vuotiaan pillerihumalassa olleen naishenkilön, jolle lääkäri oli määrännyt neljäkymmentäkolme(43) pilleriä/vrk!? Edellä mainittu henkilö näytti lääkkeensä ja kertoi oikein ylpeänä pillerihumalassa; lääkäri on määrännyt nämä lääkkeet hänelle!? Tällaiselta lääkäriltä pitäisi poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi!

      Esimerkki-tapaus 3.
      - Törkeyden huippu:

      Törmäsin 9/2010 kaikkien aikojen törkeimpään tapaukseen: Potilas oli pahasti altistunut kosteusvaurio-homeiden toksiinille vakavin seurauksin. Lääkäri oli määrännyt ko potilaalle KOLMEN VUODEN (36 kuukauden!) antibiootti(!)-kuurin ilman korvaavaa maitohappobakteeri hoitoa!
      Eli lääkäri hoiti potilaan sairautta antibiootilla, jonka oli aiheuttanut home-antibiootti!!
      Ko potilas ei olisi selvinnyt menehtymättä 3-vuoden antibiootti-kuurista!
      Herää kysymys: Onko tällaisella lääkärillä itsellään yhtään aivotoimintaa!!? Tällaiselta lääkäriltä pitää poistaa lääkärin-oikeudet välittömästi enenkuin hän tekee ruumiita!

      Julkisen terveydenhuollon heitteille jättämät potilaat-ei ole ihme kun he hädissään hakevat apua netissä!
      Linkki avutuu uuteen ikkunaan, tai uuteen välilehteen!
      http://keskustelu.suomi24.fi/node/9902940

      Olet tässä:
      *Mhb-. Turhat synteettiset (=kemialliset) lääkkeet. Lääketieteen kaikkien aikojen huijaus. Nyt kohteena kosteusvaurio homeen-toksiinille altistuneet!
      Alkuun""
      Lainaus päättyy.



      Opastus limakalvojen tärkeimpiin probiootti bakteereihin:
      http://maitohappobakteeri.omasivu.fi/?page_id=67

    • Hessu.

      Renniestä minä sain vatsani kuvottavaksi ja ripulin. Happosalpaajapillerit ovat taas olleet nopeita ja pitkävaikutteisia ja ok.

    • ei lääkkeitä

      Reseptivapaiden närästyslääkkeiden jatkuva käyttö on yleistynyt. Suolahappoa neutraloivien ja sen tuotantoa ehkäisevien lääkkeiden päivittäinen käyttö sotkee kuitenkin helposti mahalaukun luonnollisen toiminnan.

      - Ei ole suotavaa käyttää närästyslääkkeitä pitkään ilman lääkärin tarkempaa tutkimusta. Erityisen tarkkana kannattaa olla reseptilääkkeiden ja käsikauppalääkkeiden yhteiskäytön kanssa, ettei tulisi turhaa päällekkäisyyttä.

      - Tilapäisesti käytettynä närästyslääkkeet ovat toki melko vaarattomia, mutta pitkäaikaisessa käytössä ne voivat peittää joitakin oireita ja vakaviakin tauteja, jotka kaipaisivat lääkärihoitoa.

      Närästyslääkkeiden ahkera käyttö sotkee helposti mahalaukun luonnollisen, aseptisen tehtävän.

      - Lääkkeet vaikuttavat mahalaukun vastustuskykyyn bakteereja kohtaan, joita saamme ruuan mukana. Mahahappojen tehtävä olisi niiden torjuminen ja tappaminen ja kun maha tehdään hapottomaksi lääkkeillä, kasvaa suoliston tulehdusten riski ja ravintoaineiden imeytymättömyys ruuasta.


      Ennen apu ruokavaliosta, nyt lääkekaapilta

      Suomalaisista 10-15 % kärsii päivittäisestä närästyksestä. Useimmiten syynä ikävään vaivaan ovat väärät ruokailutottumukset, stressi, tupakointi ja runsas alkoholinkäyttö.

      - Refluksitauti liittyy usein myös ylipainoon. Annoskokojen kasvaminen ja raskas ruoka ovat myös suurimpia syitä taudin taustalla. Kun aiemmin lääkkeitä ei vaivaan ollut, apu oli pakko saada ruokavalion muutoksesta.

      - Ennen mahavaivoja koitettiin selättää löytämällä parempi ruokavalio, mikä on paljon terveellisempi tapa. Nyt otetaan vaan lääkettä, mikä on helpompaa. Ei tarvitse luopua kahvista, runsaasta viljan ja sokerin syömisestä, prosessoiduista maitotuotteista tai runsaasta kasvisrasvapohjaisesta ruuasta.

      - Parempi olisikin keventää syömistä ja välttää ruoka-ainetta, jonka epäilee närästystä aiheuttavan.



      Paras ja halvin närästyslääke on vanha kunnon ruokasooda veden kera.



      Viisi minuuttia närästyslääkkeiden mahdollisista riskeistä
      http://sundqvist.blogspot.fi/2011/08/viisi-minuuttia-narastyslaakkeiden.html

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      141
      10295
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      53
      2954
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      205
      2794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2107
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1858
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      17
      1679
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1586
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      18
      1577
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      18
      1533
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1358
    Aihe