Pylvänäinen kirjoittaa blogissaan menevänsä Poriin puhujamatkalle, jossa vierailee myös Crandall niminen lääkäri. Tämä mies on tullut kuuluisaksi herättämällä kuolleeksi todetun henkilön.Toinen tietolähde kirjoittaa tapauksesta suurinpiirtein näin " Crandall rukoili ensin, jonka jälkeen sai vielä kehoituksen käyttää kertaalleen defibrilaattoria ja tämän jälkeen kuollut heräsi." Tämän lähteen mukaan Pylvänäinen oikaiseen jättäen kirjoittamatta käsittääkseni melko oleellisen seikan.
Vesa Pylvänäinen
13
977
Vastaukset
Niinpä
Tämä kyseinen tohtori ja sydänspelialisti Chauncey Crandall itse totesi jonkun kuolleeksi ja sitten muka herätti hänet henkiin.
Kun kerran on "sydänspesialisti" niin miksi tuli tehtyä väärä diagnoosi.
Ja Pylvänäinen on mennyt tuohon retkuun ja ehkä kuvittelee omaan terveyteensä häneltä parannusta.
Takana ovat jo Nova Groupin porukan saunaillat.- .
Antakaa Pylvänäisen olla, hieman kunnioitusta pliis.
Eikös asia pitäisi olla toisin päin.
Pylvänäinen on tuonut itse asian esille kunnioittamatta muita.
- Jumala on rakkaus
http://vesapylvanainen.blogspot.fi/
Tässä Pylvänäisen omaa puhetta elämästään. Toivon, että myös Peku lukee erityisesti elokuun 10. päivän blogin. Miksi te täällä tahdotte raastaa ja repiä ihan kaiken? - juttututtu
Minulla ei ainakaan ollut tarkoitus jakaa ihmisijä sairaisiin ja terveisiin. Kysymys on vain siitä mitä kukin puhuu tai kirjoittaa. Ei se kuitenkaan niin mene, että sairaat saavat eri vapauden. Kyllä kaikki on vastuussa miten toimii. Elokuun 10:nen päivän kirjoitus olikin erittäin hyvä, mutta Crandallin tapauksessa lienee kuitenkin selvä oikaisu tarve.
- Uusi Jerusalem!
Kari Honkasella on mielestäni terve näkemys terveyteen/sairauteen luettuani hänen kirjoituksensa Ristin Voitosta. EI YLI SEN, MIKÄ KIRJOITETTU ON!
- hellari...
Monesti kyllä defibrilaattoria käytetään, mutta se ei tuota enää tulosta. Jos sydän pysähtyy, niin on se aina Jumalan ihme ilman rukoustakin jos poitlas on vielä vuoden päästä elossa.
Jospa tuossa Crandall: llin tapuksessa ensihoitajat olivat jo lupuneet toivosta, mutta rukolija sai toisenlaisen tiedon. Tuskinpa muuten he olisivat sallineet rukoilijaa kokeilemaan onneaan välillä. - oletteko sairaita it
Miksi nääin vanha ketju on nostettu esille?! Yli vuoden vaha!!!
Pylvänäinen on viimeksi kirjoittanut blogiinsa 24.7.13, ja sen jälkeen ei ole päivitetty....Kuinka hän voinee tätä nykyä???- jumalan luona on
Vesa on nukkunut ikiuneen!!!! Rauha hänen muistolleen
- Rauhaa,,,
jumalan luona on kirjoitti:
Vesa on nukkunut ikiuneen!!!! Rauha hänen muistolleen
Ihanko tosi? Milloin? olen seurannut hänen blogiaan, mutta kovin on hiljaista...
- tuttu,,
Vesa oli mukava, rauhallinen sekä esimerkillinen uskonveli.Voimia vaimolle, lapsille, lapsenlapsille ja kaikille omaisille ja tutuille.
- jerimiah
kirkkomiehiä kuitenkin???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 445785
- 455295
- 483688
- 133643
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise903161- 313116
- 592864
- 572710
- 532360
- 381824