Hei,
huomasin ah-niin-rakkaassa yhteisöpalvelimessa virheen. Facebook näyttää aina toisten ihmisten statuspäivityksia. No, menin sitten ja tykkäsin yhdestä päivityksestä. Päivitys pomppasi siten, että se oli vain yksinään siinä katseltavani. Sitten siinä on sellainen ominaisuus statuspäivityksen laatikon kulmassa, kuin ruksi. Mielleyhtymä, että laitanpa tämän päivityksen "sivuun" ja siirryn muihin, aivan kuin silloin, kun katsotaan kuvia ja siirryttäessä pois katselemasta niitä, painetaan vain oikeasta yläkulmasta ruksi. No, minä painoin ruksia, niin tuli:
"Kiitos ilmiannosta,... jne. Kumoa tämä tai ilmianna."
Minä olin jo, että TÄH? Enhän minä halua ilmiantaa tätä päivitystä, josta itsekin tykkäsin.
Tuo on mielestäni virhe, jonka helposti tekee, että jopa "ilmiantaa" toisen.
FACEBOOK VIRHE
voisitäfeissiä
1
188
Vastaukset
- Mundus
Äsken kävi sama mulle, kun olen tätä ennen lukuisia kertoja saanut viime tipassa pysäyettyä vaistomaisen ruksin klikkauksen. Ei tullu edes mitään ilmoitusta että voisi perua ilmiannon. Järjetön "ominaisuus".
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinka Riikka Purra on parantanut Suomen kansalaisen elämää?
Haastan kaikki perussuomalaisten kannattajat kertomaan konkreettisia esimerkkejä kuinka Riikka Purran harjoittama politi793877Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo693687Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks402203Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä522169- 582064
- 511746
- 271429
Vuoksesi kaiken
Tekisin vuoksesi kaiken. Enemmänkin. Kunpa tietäisi ja hyväksyisit sen. Ymmärtäisit, en voi elää ilman sinua. En halua1151173Kehu kaivattuasi
Mikä hänessä on parasta? Jos osaat kertoa muuta kuin ulkonäköön liittyvää, niin ansaitset mitalin.1051133- 601099