Pippin ja Merri ovat varkaita??? Sormuksen ritareissahan ne varasti kaikkia vihanneksia sieltä yhden maanviljelijän pellolta. Ja juoksivat sitten karkuun! 2:ssa ne varastivat sarumanilta ruokaa ja sikareita. Merri ja pippin, VARKAITA! Ei olisi uskonut niistä 2:sta pikku hobitista....Joilla on karvaiset isot jalat....
Merri & Pippin varkaita???
5
656
Vastaukset
- Pippin
En kyl tosiaankaan! Ehkä six, et sehän on yx niistä miljoonasta asiasta, mikä näistä kahdesta nuoresta hobitista tekee niin ylitsepääsemättömän sulosen! Ne rakastaa ruokaa ja piippukessua ja kun sellasta on tarjolla, nii ne kyl varmasti ottaa kyselemättä. Isolla pellolla ei varmaan paljoa haittaa että joku ottaa sylillisen tai kax jotain kaalinpäitä ja Sarumanhan ei päässyt ees ottamaan sieltä varastosta ruokaa tai pehkua, joten ihan turhaan ne ois jäänyt sinne mätänemään. En muuten ihan oikeesti ollu tullu ajatelleex tota kautta!
- just me...
se maanviljelijä jahtas niit viikatteella jos sitä ei haitannu kun pari kaalii varastettiin...?;)(leffassa siis...)
sitä paitsi hobbitit on rippuvaisii piipusta... koko ajan vaan polttelee... pilaavat keuhkonsa...:) - Pippin
just me... kirjoitti:
se maanviljelijä jahtas niit viikatteella jos sitä ei haitannu kun pari kaalii varastettiin...?;)(leffassa siis...)
sitä paitsi hobbitit on rippuvaisii piipusta... koko ajan vaan polttelee... pilaavat keuhkonsa...:)No... Se Magothan oli tunnetusti tosi kärttysä, jos siltä varasti, eli se oli yliherkkä.
Ja siitä piippuhommasta... Sillon ei vielä tiedetty, et polttaminen olis vaarallista. Siitä Magotista vielä: Ootko lukenu kirjan? Siis mä vaan kysyin. Ei ollu tarkotus loukata. Niin et, jos oot lukenu, nii se Magothan oli uhannu Frodoaki poikasena, et jos Frodo ois viel ilmestyny sen tilalle, nii sen koirat ois saanu tehä siitä selvää... Mut sit ne kuitenki kaikki painottaa siinä kirjassa, et Magot on iha kiva heppu...
Jos ymmärsit jotai, nii sulle 10 pointsii ja papukaija merkki!
- Chrysanthium
Eikö kirjassa Hobitti sanottu, että hobitit oli luonteeltaan näpistelijöitä ja varkaita?
"Correct me if I'm wrong."- Ihmeissään
Sanottiinko?! Mä oon varmaan hypänny sen kohdan yli. Mun mielestä toi näpistelijöitä ja varkaita on enemmänkin Loru Sorbusten Herraa, mut enhän minä ole mikään expertti näissä asioissa... Mun mielestä hobitit oli rehellistä kansaa, paitsi jotkut nuorukaiset, kuten tässä tapauksessa Merri ja Pippin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062449
- 1061912
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161804Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921432Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41375Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals133975- 57957
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125948- 64946