Merri & Pippin varkaita???

frodo & legolas

Pippin ja Merri ovat varkaita??? Sormuksen ritareissahan ne varasti kaikkia vihanneksia sieltä yhden maanviljelijän pellolta. Ja juoksivat sitten karkuun! 2:ssa ne varastivat sarumanilta ruokaa ja sikareita. Merri ja pippin, VARKAITA! Ei olisi uskonut niistä 2:sta pikku hobitista....Joilla on karvaiset isot jalat....

5

678

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pippin

En kyl tosiaankaan! Ehkä six, et sehän on yx niistä miljoonasta asiasta, mikä näistä kahdesta nuoresta hobitista tekee niin ylitsepääsemättömän sulosen! Ne rakastaa ruokaa ja piippukessua ja kun sellasta on tarjolla, nii ne kyl varmasti ottaa kyselemättä. Isolla pellolla ei varmaan paljoa haittaa että joku ottaa sylillisen tai kax jotain kaalinpäitä ja Sarumanhan ei päässyt ees ottamaan sieltä varastosta ruokaa tai pehkua, joten ihan turhaan ne ois jäänyt sinne mätänemään. En muuten ihan oikeesti ollu tullu ajatelleex tota kautta!

• just me...

se maanviljelijä jahtas niit viikatteella jos sitä ei haitannu kun pari kaalii varastettiin...?;)(leffassa siis...)
        sitä paitsi hobbitit on rippuvaisii piipusta... koko ajan vaan polttelee... pilaavat keuhkonsa...:)

• Pippin
        just me... kirjoitti:

se maanviljelijä jahtas niit viikatteella jos sitä ei haitannu kun pari kaalii varastettiin...?;)(leffassa siis...)
        sitä paitsi hobbitit on rippuvaisii piipusta... koko ajan vaan polttelee... pilaavat keuhkonsa...:)

No... Se Magothan oli tunnetusti tosi kärttysä, jos siltä varasti, eli se oli yliherkkä.
        Ja siitä piippuhommasta... Sillon ei vielä tiedetty, et polttaminen olis vaarallista. Siitä Magotista vielä: Ootko lukenu kirjan? Siis mä vaan kysyin. Ei ollu tarkotus loukata. Niin et, jos oot lukenu, nii se Magothan oli uhannu Frodoaki poikasena, et jos Frodo ois viel ilmestyny sen tilalle, nii sen koirat ois saanu tehä siitä selvää... Mut sit ne kuitenki kaikki painottaa siinä kirjassa, et Magot on iha kiva heppu...
        Jos ymmärsit jotai, nii sulle 10 pointsii ja papukaija merkki!

• Chrysanthium

Eikö kirjassa Hobitti sanottu, että hobitit oli luonteeltaan näpistelijöitä ja varkaita?

"Correct me if I'm wrong."

• Ihmeissään

Sanottiinko?! Mä oon varmaan hypänny sen kohdan yli. Mun mielestä toi näpistelijöitä ja varkaita on enemmänkin Loru Sorbusten Herraa, mut enhän minä ole mikään expertti näissä asioissa... Mun mielestä hobitit oli rehellistä kansaa, paitsi jotkut nuorukaiset, kuten tässä tapauksessa Merri ja Pippin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Rakastatko?

Ala kertomaan se ja heti
      Ikävä
      89
      3402
    2. Mikä haluat olla kaivatullesi?

1. Kaveri 2. Ystävä 3. Panokaveri 4.puoliso 5 jokin muu
      Ikävä
      103
      3076
    3. Kosiako meinasit?

Voi sua rakas ❤️
      Ikävä
      53
      2282
    4. Sytyttikö hallin lapsi vai joku mielipuoli

Onko tietoa? Toivon jälkimmäistä
      Vimpeli
      21
      1802
    5. Mietin että

Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin
      Ikävä
      20
      1715
    6. Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon

Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..
      Vimpeli
      11
      1660
    7. Olisitpa rakkaimpani

Kaipaan sinua. Ikävä sinun läsnäoloa ja kaikkea sinussa. Päivistä, jolloin nähdään tulee onnellisia päiviä. Sinun seuras
      Tunteet
      6
      1618
    8. Tajusin vaan...

Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein
      Ikävä
      22
      1478
    9. Aaamu on täällä taas!

Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa
      Ikävä
      13
      1401
    10. Noin ulkonäkö-jutut ei multa

Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin
      Ikävä
      38
      1384
    Aihe