tässä minun tarinan Xd

tarinasetä

heräsin aamulla jonkun vieraan ihmisen vierestä nousin hiljalleen ylös ja puin päälleni ja ihmettelin miksi täällä haisi niin oudolta mutta ajattelin vain että pääsen pois täältä huoneesta katsoin miestä ja kävelin ovea päin, mutta yhtäkkiä huomasin miehen lompakon joka pursusi rahaa kävelin hänen mustien farkkujen luo ojensin käteni, mies alkoi äänehdellä, säikähdin sydän pumppasi tuhatta ja sataa, otin lompakon mutta hänellä oli ase kotelo jossa oli ase. Ja mietin että onko tämä rahan arvoista voisin kuolla jos hän huomaisi että lähden hänen lompakkonsa kanssa, mutta kuitenkin nousin kävelin ovelle avasin oven hitaasti menin käytävälle jossa oli lamppuja katossa ja lattialla oli punainen pitkä matto ja toisella puolella oli vain seinä joka oli hienostettu sametilla, laitoin oven kiinni ja aloin kävellä toiseen suuntaan siellä oli portaat alas mutta yhtäkkiä havahduin kun joku mies alkoi huutaa täysillä käytävällä että OTTAKAA VARAS KIINNI hän huomasi minut ja alkoi juosta minua päin hän otti aseen käteen ja alkoi ampua, huomasin exit kyltin juoksin ovelle mutta huomasin että ovi oli lukossa katoin taakseni ja huomasin ison avaran hienon salin jossa oli kattokruunu joka oli sammunut , näin paljon ruumiita, ja paljon ovia, infopiste sen vieressä oli ovi juoksin sinne huomasin että sekin oli lukossa huomasin että tiskillä oli avain otin sen ja testasin avainta oveen mutta en saanut avainta lukkoon kädet tärisi hengitys salpaantuu, mies oli rappusissa hän ei huomannut minua sain avaimenreikään ja käänsin otin avaimen pois avasin oven, huomasin että oven takana oli portaat alas, menin oven toiselle puolelle laitoin oven kiinni ja purskahdin melkein itkuun. kävelin alas huomasin että siellä oli pöytä jossa oli verisiä työkaluja, eri kidutus välineitä otin kännykkäni jossa ei ollut akkua sitten huomasin ikkunan jossa näki tielle kävelin ikkunalle ja huomasin että oli yö ja kukaan ei liikkunut siitä ohi eikä varmaan olisi kuullut minua sieltä. Kuulin miehen joka käveli yläkerrassa, ajattelin että voisinko rikkoa tuon ikkunan mutta mies kuulisi sen kun löisin sitä mutta entä jos se ei mene rikki kuolisinko minä? vai olisiko hän tyhmä eikä löytäisi minua ajattelin että se olisi liian vaarallista käännyin ympäri ja huomasin ruumiin joka roikkui takanani, säikähdin ja aloin itkeä ääneen hän kuuli sen. kuulin että hän tuli alas. huomasin että ruumis on lattialla menin sen viereen menin maahan makaamaan ja laitoin ruumiin minun päälleni ja toivoin että hän ei löytäisi minua hän käveli alas huomasin sen hän sanoi tule esiin tiedän että olet täällä, mutta huomasin hänen vyössään kiinni oleva avain nippu ja aseen. huomasin vasaran minun käteni vierestä otin vasaran lähemmäksi ja sain sen käteen hän kääntyi takaisin ylös ja nousin hiivin portaisiin hänen taakseen otin vasaran ja löin häntä hän kaatui, menin hänen viereensä, joka puolella oli verta, katoin että hänellä ei ollut pulssia otin avaimet ja kävelin ovelle avasin oven, avasin oven kävelin ulos ja huomasin että poliisit olivat hotellin edessä ja sanoi Olet pidätetty monen ihmisen murhasta minut pidätettiin ja vietiin poliisi asemalle, nousin poliisi autosta, katsoin toista poliisia joka katsoi takaisin epäilevin katsein. minut vietiin poliisi laitoksen sisälle, kun oltiin sisällä kaikki katsoi minua oli ihan hiljaista ennemmin kuin joku mies uniformussaan tuli eteeni ja otti kädestäni kiinni, ja vei johonkin huoneeseen jossa oli pöytä ja kaksi tuolia. hän sanoi istukaa olkaa hyvä. minä istuin. mies sanoi tiedätkö miksi olet täällä? en ETKÖ TIEDÄ ETTÄ MELKEIN KUOLIN SIELLÄ HOTELLISSA! huusin. Mitenniin kuolit tapoit melkein sata ihmistä sinä yönä sinua on tarkkailtu jo pitkään. en ole tappanut ketään. voitko todistaa sen? poliisi vastasi epälievästi. En voi mutta tiedän sen sisimmissäni etten pystyisi tappamaan ketään tämä on lavastusta ettekö tajua sitä, onko edes teillä todisteita minua vastaan vastasin ärtyneesti. tämä on nyt tässä tämä meidän keskustelu puhutaan kun olet rauhoittunut. sitten hän otti kädestäni kiinni vei ulos ja mentiin suoraan oikeaan ja rappusia alas siellä oli sellejä. sitten hän viskasi minut selliin joka haisi ihan kuselle ja oli ihan likainen paikka mietin että miten ihmeeseen olen sotkenut itseni taas. menin makaamaan sängylle sitten heräsin uudelleen huomasin että se oli vain unta olin niin helpottunut. mutta nousin ja ihmettelin että miten se tuntui niin aidolta nousi sängystä ylös ja huomasin saman miehen vieressäni päätin että nousen ja lähden ulos huoneesta heti mutta kaikki oli niin kuin ennen puin ja lähdin samaa käytävää eteenpäin laskin rappusia alas ja katsoin ympärilleni ja aloin olla helpottunut kävelin alas portaita normaalisti hymyillen avasin oven kävelin ulos hengitin raitista ilmaa kävelin kotiin ja menin makaamaan sohvalle.



The end

0

73

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Baaritappelu

        Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
        Kokkola
        57
        5450
      2. Tappo Kokkolassa

        Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
        Kokkola
        23
        3497
      3. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

        Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
        Kokkola
        28
        1622
      4. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

        Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
        Sinkut
        198
        1564
      5. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        76
        1076
      6. MAKEN REMPAT

        Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
        Suomussalmi
        26
        1038
      7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

        5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
        Ähtäri
        49
        897
      8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

        Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
        Hindulaisuus
        259
        836
      9. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        71
        799
      10. Mulla on kyllä

        Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
        Ikävä
        35
        798
      Aihe