""
Pe.ku
1.9.2007 17:25
Tuo "Kauan turhuudessa harhailin" sopii nimensä perusteella ainakin entisille helluntailaisille. ""
arkistosta löytyi lihasjännitystä laukaiseva lääke.
Arkiston helmiä
11
75
Vastaukset
:=))))
- perämela
Minkähänlainen lausunto on kerran kuuluva näille pilkkaajille ?
mitä arvelette, mikä pelastaa teidät vuohiryhmältä ?"...näille pilkkaajille ? "
Näin arvelinkin, että uskossa heikot ottvat tuon pilkkana, mutta kannattaa muistaa tämä
"9:8 Älä nuhtele pilkkaajaa, ettei hän sinua vihaisi; nuhtele viisasta, niin hän sinua rakastaa."
En enää muistanutkaan maininneeni joskus moisia "viisauksia"
Helluntailaisuudessa elämisessä koituisi kyllä itselleni erinäisiä vaikeuksia.
Pahinta kai olisi se kun ei saisi juoda olutta.
Oluenjuontikielto aiheuttaa ihmisissä pitkäkestoisia ja kalliiksi käyviä pakkoliikkeitä, kuten alla olevassa dokumentissa selviää:
http://trap.naurunappula.com/org/0a/9d/0a9d26ce7d142c6f/0/949333.gifTuo Naurunappula-sivuston tietoturva on kuitenkin paljon parempi kuin esim. tämän Suomi24-sivun.
Nuo Suomi24:n varoitukset perustuvat lähinnä asiantuntemattomuuteen.
Jos omalla koneella on oikeat tietoturva-ohjelmat, käyttöjärjestelmä ja muut ohjelmat päivitettyjä niin jopa tämän Suomi24-sivustonkin voi avata turvallisesti :)"Oluenjuontikielto"
Kieltohan tuolla näyttää olevan päällä ja pitkäaikainen, koska kaatoi hyvää olutta päähänsä: suu oli unohtunut.
Kyllä helluntailaiset olutta juovat ja viiniäkin, olen nähnyt omin silmin, mutta humalaan ei ole tarvetta tulla, uskossa on humalaa kylliksi.- Aihe: Hullut jutut
pakis__ kirjoitti:
"Oluenjuontikielto"
Kieltohan tuolla näyttää olevan päällä ja pitkäaikainen, koska kaatoi hyvää olutta päähänsä: suu oli unohtunut.
Kyllä helluntailaiset olutta juovat ja viiniäkin, olen nähnyt omin silmin, mutta humalaan ei ole tarvetta tulla, uskossa on humalaa kylliksi."Karhuperhe murtautui lomamökkiin Norjassa ja joi yli sata tölkkiä olutta.
Karhujen juominen lähti käpälistä: Sata tölkkiä olutta kurkusta alas
Karhut olivat pureet tölkit rikki ja juoneet oluet. Epäselvää on, tuhosivatko karhut mökin ennen vai jälkeen juopottelun."
http://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-1288491812131.html Pe.ku kirjoitti:
Tuo Naurunappula-sivuston tietoturva on kuitenkin paljon parempi kuin esim. tämän Suomi24-sivun.
Nuo Suomi24:n varoitukset perustuvat lähinnä asiantuntemattomuuteen.
Jos omalla koneella on oikeat tietoturva-ohjelmat, käyttöjärjestelmä ja muut ohjelmat päivitettyjä niin jopa tämän Suomi24-sivustonkin voi avata turvallisesti :)"niin jopa tämän Suomi24"
Niin jottako turvallinen tämä palsta? Täällä on turvallista olla vain kun ottaa siedätyshoitoa, toleranssi kasvaa.
Riki Sorsa & Joki
Kaukaa taas palaan joelle kerran, se mua tuudittaa ja saan unohtaa. Huuhdon huoleni jokeen taas kerran, sen viileys mua taas rauhoittaa.
Huoliini hukkuen, keskellä aikaa, mä jäin yksinäin ja ympärillä näin:
Vieraat katso toi rahasta taikaa, ne taivasta kai lavastaa?
Kauan oon kiertänyt, eksyneen huutoon sain viimeinkin vastauksen;
Minä ympyrää juoksin kai suoritusten, joka päättyi näin sulkeutuen.
Kaukaa taas saavun joelle kerran, vaan vie se ei mua mukanaan.
Lähden, kotiini tuun ja jää matkalaukkuun vain muistoja eilisien.
Virta vie mukanaan pois laukun sen. Minä jään, enää pois tahdo en.
Kaukaa taas saavun joelle kerran, se mua tuudittaa, ja saan unohtaa.
Kaukaa taas palaan joelle kerran, sen viileys mua rauhoittaa ...
Sen viileys mua rauhoittaa. Sen viileys mua rauhoittaa.Sorsan Joki on yksi parhaimmista kappaleista.
Tuosta sen voi kuunnella:
http://www.youtube.com/watch?v=RCU8qmj839E- k.kiusaantunut
Pe.ku kirjoitti:
Sorsan Joki on yksi parhaimmista kappaleista.
Tuosta sen voi kuunnella:
http://www.youtube.com/watch?v=RCU8qmj839EOlutta ja te. Te ja siihen olutta... Kahdenkeskisen keskustelunne päätteeksi nimmari k.kiusaantunut päättää kuunnella linkkinne ja juo illan 8.kaljan.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1221701
Miksköhän mä oon tuolla
Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup161382Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TARINALTA ISOISÄSTÄ, JOLLA ON PARTA
Pinnalliset käsitykset korkeammasta Todellisuudesta Heti kun luomisen motiivi tuli esiin - se haisi RAAMATULLISELTA TAR329982- 61980
- 65826
J miehestä oikeaa
Nimeä ei voi tänne julkaista mutta kannattaa olla varuillaan jos ”aistit” auki t nainen78816- 1770
- 46741
Kysyit firman bileissä..
.. että tulisinko luoksesi yöksi... Oliko se vain heitto. Mitäs jos olisin tullut? Naiselta9671Miksi Suomessa uskotaan Usan kanssa tehtyihin sopimuksiin
Kaikki viestit Usan suunnasta on ollut jo pitkän aikaa sen kaltainen että muiden liittolaismaidenkin sotilaallista autta62658