Miksi tämä ihminen näytettiin minulle?

en ole höpsähtänyt

Mitäs sanotte siihen, että minulle ilmoitettiin sielunkumppanini ulkoinen olemus ja nimi "Petri", jo paria kuukautta ennen kuin hänet oikeasti tapasin. Keskellä päivää kun olin touhuamassa normaalia arkiaskareita "näin" hänen kuvansa/kasvonsa silmien edessä ja vähän ajan päästä kuulin nimen Petri. Ja kun näin hänet kaupassa ensimmäisen kerran olin lentää perseelleni sillä tunnistin hänet heti. Ja jotenkin vain hänkin pysähtyi minun kohdallani, olimme kumpikin onnellisia nähdessämme toisemme ja hymyilimme.

En ole hänen kanssaan ja luulen että tein väärän valinnan. En saa häntä mielestäni koskaan (vaikka kaikilla järkisyillä olen yrittänyt perustella ja unohtaa) vaikka aikaakin on kulunut yli kymmenen vuotta.
Mietin usein että miksi hänet minulle "näytettiin" ja oliko valinta tosiaan minun.Minun piti vaihtaa paikkakuntaa koska en kestänyt olla hänen lähellään, olisin ehdottomasti halunnut olla yhdessä mikäli asumme samalla paikkakunnalla. Nyt on muutama sata kilometriä välissä mutta silti ajoittain tunnen hänen"energiansa". Tämä on ihan hullu juttu, enkä pysty tämmöistä järjellä ymmärtämään, mutta sen tiedän että rakastan häntä ja että jos entisiä elämiä on ollut olemme olleet rakastavaisia silloinkin.

Tämä asia vaivaa minua. Jos joku kenellä on sydämessään halu auttaa ja kyky nähdä asioita, avaisi tätä asiaa minulle. Olisiko minun elämäni ollut parempaa hänen kanssaan? Onko kaikki jo myöhäistä tässä elämässä? Kysyn suoraan onko tämä vain minun pakkomielteinen päähänpinttymä, haihattelua vai oliko/onko tämä molemminpuolinen yhteys. Näkeekö joku jotain tästä asiasta?

2

124

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hei

sielunkumppanuus ei välttämättä tarkoita sitä, että on rakkaussuhde. te olette yhtä hyvin voineet olla vaikka sisarukset jossakin entisessä elämässänne.
      on harmi, jos et koskaan pääse juttelemaan hänen kanssaan, olihan se sentään energinen kokemus teille molemmille.

mutta jos niin on tarkoitettu, niin te tapaatte vielä ilman mitään järjestelyjäkin.
      sinun elämällä on tarkoitus ja sinä elät nyt juuri sitä. sinun on tärkeää ymmärtää, ettet voi vaikuttaa itse kaikkeen tulevaan ja tapahtuvaan. voit oikeastaan pitää itseäsi onnellisena yksilönä, että näin jo tapahtui!

nähdäkseni tulet tapaamaan vielä toisenkin yhtä tärkeän ihmisen, mutta hän on kovin vanha ja huonokuntoinen. tämä ihminen kertoo sinulle asioita, joista sinä hämmennyt, sillä tunnet hänen kertomansa paikat ja näet tarinat kuin filmiltä.
      sinä olet herkkä ihminen ja onnellinen yksilö, että pystyt tällaiseen kanssakäymiseen.

olet asunut ensisessä elämässäsi ruotsissa ja siellä oli paljon karjaa. sinä olit talon tytär ja rakastit renkiä, mikä ei ollut ollenkaan vanhempiesi mieleen. sinun lapsesi oli rengin poika, vaikka sinut naitettiinkin toiseen taloon miniäksi.

tämä yhtälö on edelleen sielussasi ja se todellinen rakkaus on usein sellaista, mistä ei tahdo uskaltaa puhua. sinulla oli ruotsissa isoisä, joka piti puoliasi. hänen kauttaan sinä uskalsit pitää puoliasi ja pidit salaisuuden sisälläsi loppuun asti.

t. Keskiyö

• ap

Kiitän kauniisti käyttämästäsi ajasta ja energiastasi. :)
      Tulkintasi pistää ajattelemaan. Jotenkin minun mieleeni tuli mummini tuosta "Ruotsi-kohdasta". Hänen elämässään tapahtui jotain tämänsuuntaista ja hän kyllä piti tietyt asiat salaisuutena loppuun asti, kuten ensimmäisen lapsensa (avioliiton ulkopuolinen) isän.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.

Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.
      Ähtäri
      17
      2294
    2. Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä

Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain
      Maailman menoa
      223
      1919
    3. Purrasta tehty huoli-ilmoitus

Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b016
      Maailman menoa
      207
      1762
    4. Pelottaa kohdata hänet

En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt
      Ikävä
      102
      1441
    5. Olisin halunnu vaan tutustua

Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno
      Ikävä
      48
      1336
    6. Naiseni on todellinen seksipeto

Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu
      Ikävä
      55
      1187
    7. Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta

Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas
      Maailman menoa
      177
      1142
    8. Mitä tapahtuu

Syksyllä?
      Ikävä
      90
      1066
    9. Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.

Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      148
      957
    10. Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."

Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks
      Suomalaiset julkkikset
      14
      901
    Aihe