Olen 14v homo/bi joka ettii homo tai bi poikaa jo lis 13-17 saa olla vanhempikin.. Etin homo poikaa joka haluu harrastaa seksii ja vähän muitakin vastaavia leikkejä..
miun sähkö-posti on: homo.joki@hotmail.fi
ottakaa yhteyttä!
Homopoikia joensuussa?
4
220
Vastaukset
- yksinäinen g-boy
Ihanaa, miekii haluisin oman homopoikaystävän, mut asun tääl etelässä.
- artob1
Mäkin asun etelässä tarkemmin helsingissä oon 15 v jos kiinnostaa laita sähköpostii arto.leppanen@hotmail.fi
- ????
Onko sulla skypeä? :)
- ahahg
Oon suonenjoelt ja vosin niit seksii ja niit muit oon 14
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Helena Koivu menettänyt lapsensa. Onko Mikko Koivulla oma laki?
Voiko olla totta että äidiltä viedään lapset ja ei mitään syytä ole edes kerrottu äidille itselleen.?4185376Hannu Pikkarainen ehdottomaan vankeuteen
KKO tuomitsi 1 v 9 kk. Tämä ei ole Hannulle ilon päivä.1841845Pikkunaiselle terkkuja
Olet parasta koko maailmassa! Kaikkein ihmeellisin. Olisitpa täällä. 🧡 harmaasusi3561808- 1171059
Kuvataiteilija Johanna Oras lataa mielipiteensä Miina Äkkijyrkästä Farmilla: "Miinahan oli..."
Oho! Johanna Oras ottaa kantaa kollega-Äkkijyrkän Farmi-puuhiin. Farmi Suomi -realityssä koettiin v. 2024 todellinen yl5994- 27907
Olet vieläkin täällä
Tunnen energiasi. Tunnen että ajattelet minua. En aio koskaan enää ottaa sinuun yhteyttä. Voit ottaa minuun, jos itse h55788- 66745
Oishan se coolia
Kun sais maistaa sun huulia 😘 Mukavaa päivää Hei, just sulle miehelle, josta haaveilen ❤️54708- 35668