Adventtikirkon johto täysin sekaisin!

Ovatkos Suomen adventtikirkon jäsenet, rakkaat siskot ja veljet, kuulleet uusimmasta Ted Wilsonin toivioretkestä:

http://www.ny13.org/

Adventtikirkon rahoja tullaan törsäämään miljoonia miljoonien perään, painetaan tuhansia kirjoja, jotka päätynevät suoraan paperinkeräykseen ja koetetaan myydä tarinoita 6000 vuotta sitten savella leikkivästä jumalasta ja 4000 vuotta sitten puisella kipolla seilaavasta juoposta sivistyneille kaupunkilaisille!

Anna mun kaikki kestää, mutta näin se vain on.

Miltäs se tuntuu, kun Suomen seurakunnissa seinät homehtuvat pystyyn, rahasta on koko ajan pula, eikä oikein mitään toimintaa saada pidettyä pystyssä ja jossain toisessa paikassa, jossa on vielä suhteessa väkilukuun adventisteja paljon vähemmän kuin Suomessa, rahaa törsätään miljoonia täysin tuhoon tuomittuun yritykseen?

New York on hyvin liberaali, sivistynyt kaupunki, jossa on kovin vaikeaa saada myytyä hyvin tieteenvastaista, sekä ihmisiä seksuaalisen suuntautumisen pohjalta syrjivää potaskaa kenellekään muulle, kuin hieman vinksahtaneille pöhelöille. Sellaisiako se Ted sinne haluaa toimintaa rahoittamaan?

No epätoivo syvenee ja jotain on tehtävä, on pääkonttorissa tuumailtu. Ehkäpä kohta tulee tännekin kovistelua siitä, että kymmenykset on maksettava ajallaan ja oikein suuruisina tai muuten hukka perii!

64

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 1. Ajatus ei ole pelkästään Wilsonin. Se on koko pääkonferenssin projekti.

      2. New York ei ole ainoa, jossa totuutta tullaan julistamaan. Projekti vain alkaa Nykistä. Listalla on useampi kymmen iso kaupunki. Mm. Lontoo.

      3. Kirkko toteuttaa Jumalan antamaa tehtävää, joten kyse ei ole mistään epätoivosta, vaan Herran ilmoitetusta tahdosta.

      En usko, että uskot mitään. Siinä ei ole mitään uutta. Mutta minä sanon vain, että hyvä Ted!

      • No niin, tuli painettua "lähetä" nappulaa liian aikaisin, tämä unohtui ...

        1 Kor. 1:18-29 "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi. Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vaikutusvaltaista, ei monta jalosukuista. Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta. Mikä maailmassa on vähäpätöistä ja halveksittua, mikä ei ole yhtään mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen tyhjäksi sen, mikä on jotakin. Näin ei yksikään ihminen voi ylpeillä Jumalan edessä."


      • >> 1. Ajatus ei ole pelkästään Wilsonin. Se on koko pääkonferenssin projekti. >>

        Ai niitä sekaisin olevia on siellä enemmänkin heilumassa?

        >>> 2. New York ei ole ainoa, jossa totuutta tullaan julistamaan. Projekti vain alkaa Nykistä. Listalla on useampi kymmen iso kaupunki. Mm. Lontoo. >>

        Totuutta?

        >> 3. Kirkko toteuttaa Jumalan antamaa tehtävää, joten kyse ei ole mistään epätoivosta, vaan Herran ilmoitetusta tahdosta. >>>

        Höpsis. Tosiasia on se, että epätoivo on päässyt irti, koska on tajuttu, että niiden kehitysmaan köyhien ihmisten rahoilla ei kirkkoa ja johtajien nykyistä palkkatasoa pidetä yllä enää kovin montaa vuotta, vaan konkurssi on edessä.

        Nyt isketään pelimarkat tiskiin ja katsotaan miten käy. Tosin ei tarvitse olla profeetta tajutakseen, että mitä tapahtuu kun koulutetuille, sivistyneille ihmisille yritetään kaupata 2000-3000 vuotta sitten eläneiden beduiinien tarinoita kirjaimellisena totena.

        >>> Mutta minä sanon vain, että hyvä Ted! >>>

        Go Ted Go, sanon minäkin, sillä tämä päättyy silkkaan katastrofiin ja lahkon loppu rahojen loputtua on entistä lähempänä. Näitä tähän törsättyjä miljoonia ei tulla saamaan takaisin kehitysmaiden köyhiltä ennen Kristuksen viidettä tulemista.

        Go Ted Go!


      • TimoFlink kirjoitti:

        No niin, tuli painettua "lähetä" nappulaa liian aikaisin, tämä unohtui ...

        1 Kor. 1:18-29 "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen. Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat. Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. Juutalaiset torjuvat sen herjauksena, ja muiden mielestä se on hulluutta, mutta kutsutuille, niin juutalaisille kuin kreikkalaisillekin, ristiinnaulittu Kristus on Jumalan voima ja Jumalan viisaus. Jumalan hulluus on ihmisiä viisaampi ja Jumalan heikkous ihmisiä voimakkaampi. Ajatelkaa, veljet, mitä te olitte, kun teidät kutsuttiin: teissä ei ollut monta ihmisten mielestä viisasta, ei monta vaikutusvaltaista, ei monta jalosukuista. Mikä maailmassa on hulluutta, sen Jumala valitsi saattaakseen viisaat häpeään. Mikä maailmassa on heikkoa, sen Jumala valitsi saattaakseen häpeään sen, mikä on voimakasta. Mikä maailmassa on vähäpätöistä ja halveksittua, mikä ei ole yhtään mitään, sen Jumala valitsi tehdäkseen tyhjäksi sen, mikä on jotakin. Näin ei yksikään ihminen voi ylpeillä Jumalan edessä."

        >> 1 Kor. 1:18-29 "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. >>>

        Ja luulet vielä pelastuvasikin? Onneksi omasta pelastuksestaan ylpeät ja varmat ovat niitä, joita Jeesus eniten diggaili! Vai miten se meni?


      • bushmanni kirjoitti:

        >> 1. Ajatus ei ole pelkästään Wilsonin. Se on koko pääkonferenssin projekti. >>

        Ai niitä sekaisin olevia on siellä enemmänkin heilumassa?

        >>> 2. New York ei ole ainoa, jossa totuutta tullaan julistamaan. Projekti vain alkaa Nykistä. Listalla on useampi kymmen iso kaupunki. Mm. Lontoo. >>

        Totuutta?

        >> 3. Kirkko toteuttaa Jumalan antamaa tehtävää, joten kyse ei ole mistään epätoivosta, vaan Herran ilmoitetusta tahdosta. >>>

        Höpsis. Tosiasia on se, että epätoivo on päässyt irti, koska on tajuttu, että niiden kehitysmaan köyhien ihmisten rahoilla ei kirkkoa ja johtajien nykyistä palkkatasoa pidetä yllä enää kovin montaa vuotta, vaan konkurssi on edessä.

        Nyt isketään pelimarkat tiskiin ja katsotaan miten käy. Tosin ei tarvitse olla profeetta tajutakseen, että mitä tapahtuu kun koulutetuille, sivistyneille ihmisille yritetään kaupata 2000-3000 vuotta sitten eläneiden beduiinien tarinoita kirjaimellisena totena.

        >>> Mutta minä sanon vain, että hyvä Ted! >>>

        Go Ted Go, sanon minäkin, sillä tämä päättyy silkkaan katastrofiin ja lahkon loppu rahojen loputtua on entistä lähempänä. Näitä tähän törsättyjä miljoonia ei tulla saamaan takaisin kehitysmaiden köyhiltä ennen Kristuksen viidettä tulemista.

        Go Ted Go!

        Tuo olikin taas sinulle tyypillistä propagandaasi. Enpä viitsi muuta kommentoida.


      • bushmanni kirjoitti:

        >> 1 Kor. 1:18-29 "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. >>>

        Ja luulet vielä pelastuvasikin? Onneksi omasta pelastuksestaan ylpeät ja varmat ovat niitä, joita Jeesus eniten diggaili! Vai miten se meni?

        Et sitten ymmärtänyt koko asiaa, vaan aloit taas kerran venkoilemaan. Eipä ollut siinäkään mitään uutta.

        Mutta pelastusvarmuudesta sanotaan näin.

        Hepr. 10:22 "Astukaamme sen tähden Jumalan eteen vilpittömin sydämin ja varmoina uskossamme, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä."


      • TimoFlink kirjoitti:

        Et sitten ymmärtänyt koko asiaa, vaan aloit taas kerran venkoilemaan. Eipä ollut siinäkään mitään uutta.

        Mutta pelastusvarmuudesta sanotaan näin.

        Hepr. 10:22 "Astukaamme sen tähden Jumalan eteen vilpittömin sydämin ja varmoina uskossamme, sydän vihmottuna puhtaaksi pahasta omastatunnosta ja ruumis puhtaalla vedellä pestynä."

        Ole sinä varma ja ylpeä. Minä ajattelin pysyä nöyränä. Katsotaan missä tavataan?

        Se on kyllä hienoa, että lahkoissa on niin pelastusvarmoja ihmisiä. Kymmenyksetkö sen tekevät, että rahalla saa mitä tahansa, vai mistä se ylpeys sikiää?


      • TimoFlink kirjoitti:

        Tuo olikin taas sinulle tyypillistä propagandaasi. Enpä viitsi muuta kommentoida.

        >> Tuo olikin taas sinulle tyypillistä propagandaasi. Enpä viitsi muuta kommentoida. >>

        Eipä sinulla yleensä mitään sanomista olekaan. Tosiasioita vastaan on hankala räpistellä, vaikka miten paljon maksetttaisiin.


      • näin on...
        bushmanni kirjoitti:

        >> Tuo olikin taas sinulle tyypillistä propagandaasi. Enpä viitsi muuta kommentoida. >>

        Eipä sinulla yleensä mitään sanomista olekaan. Tosiasioita vastaan on hankala räpistellä, vaikka miten paljon maksetttaisiin.

        Jos Jumala on puolellamme kuka voi olla sitten meitä vastaan, ei kukaan.


      • näin on... kirjoitti:

        Jos Jumala on puolellamme kuka voi olla sitten meitä vastaan, ei kukaan.

        >> Jos Jumala on puolellamme kuka voi olla sitten meitä vastaan, ei kukaan. >>

        Paino sanalla "jos".

        Katsos kun adventtikirkko ei ole ainoa lahko joka tällaista luulee. Niitä lahkoja on tuhansia jotka ajattelevat samoin, että jumala on meidän puolella ja noiden muiden puolella ei ole.

        Mikä tuhansista lahkoista sitten on _se_ lahko, sillä kaikki eivät voi olla, sillä sen verran on opillisia erimielisyyksiä, jotta on aika outo jumala, jos niiden jokaisen takana seisoo, tai sitten on yhtä sekaisin kuin lahkojen kannattajat.


      • näin se on....
        bushmanni kirjoitti:

        >> Jos Jumala on puolellamme kuka voi olla sitten meitä vastaan, ei kukaan. >>

        Paino sanalla "jos".

        Katsos kun adventtikirkko ei ole ainoa lahko joka tällaista luulee. Niitä lahkoja on tuhansia jotka ajattelevat samoin, että jumala on meidän puolella ja noiden muiden puolella ei ole.

        Mikä tuhansista lahkoista sitten on _se_ lahko, sillä kaikki eivät voi olla, sillä sen verran on opillisia erimielisyyksiä, jotta on aika outo jumala, jos niiden jokaisen takana seisoo, tai sitten on yhtä sekaisin kuin lahkojen kannattajat.

        Jumala on niitten kanssa jolla on särjetty sydän ja nöyrä mieli, mutta Jumala on ylpeitä vastaan.


      • plääh!
        bushmanni kirjoitti:

        Ole sinä varma ja ylpeä. Minä ajattelin pysyä nöyränä. Katsotaan missä tavataan?

        Se on kyllä hienoa, että lahkoissa on niin pelastusvarmoja ihmisiä. Kymmenyksetkö sen tekevät, että rahalla saa mitä tahansa, vai mistä se ylpeys sikiää?

        Taas venkoilet. Timo ei tuossa missään sano olevansa ylpeä.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Jos Jumala on puolellamme kuka voi olla sitten meitä vastaan, ei kukaan. >>

        Paino sanalla "jos".

        Katsos kun adventtikirkko ei ole ainoa lahko joka tällaista luulee. Niitä lahkoja on tuhansia jotka ajattelevat samoin, että jumala on meidän puolella ja noiden muiden puolella ei ole.

        Mikä tuhansista lahkoista sitten on _se_ lahko, sillä kaikki eivät voi olla, sillä sen verran on opillisia erimielisyyksiä, jotta on aika outo jumala, jos niiden jokaisen takana seisoo, tai sitten on yhtä sekaisin kuin lahkojen kannattajat.

        Adventtikirkko on se ainoa oikea. Ihan sama mitä sinä höpiset itsevanhurskaudessasi.


      • pyh! kirjoitti:

        Adventtikirkko on se ainoa oikea. Ihan sama mitä sinä höpiset itsevanhurskaudessasi.

        >>> Adventtikirkko on se ainoa oikea.

        Hah hah haa!!! :-D

        Todellisuudessa adventtikirkko on wannabe-juutalaisten ahne laitos, joka kuppaa säälimättä jäseniään. Se aivopesee heitä tyhmiksi fundamentalisteiksi, jotka eivät osaa ajatella itsenäisesti. Näin toimiessaan se saa aina vain lisää rahaa "vapaaehtoisilta" aivopestyiltä jäseniltään.

        Kaikkien tulisi erota pikaisesti adventismista ja alkaa normaaleiksi kriittisiksi ajattelijoiksi. Helppoa se ei kuitenkaan ole, sillä kultin aivopesun mahti on voimakas.

        T: Iloinen nauraja


      • pyh!
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Adventtikirkko on se ainoa oikea.

        Hah hah haa!!! :-D

        Todellisuudessa adventtikirkko on wannabe-juutalaisten ahne laitos, joka kuppaa säälimättä jäseniään. Se aivopesee heitä tyhmiksi fundamentalisteiksi, jotka eivät osaa ajatella itsenäisesti. Näin toimiessaan se saa aina vain lisää rahaa "vapaaehtoisilta" aivopestyiltä jäseniltään.

        Kaikkien tulisi erota pikaisesti adventismista ja alkaa normaaleiksi kriittisiksi ajattelijoiksi. Helppoa se ei kuitenkaan ole, sillä kultin aivopesun mahti on voimakas.

        T: Iloinen nauraja

        Noinhan se julkijumalaton räksyttäjä örisee.


      • plääh! kirjoitti:

        Taas venkoilet. Timo ei tuossa missään sano olevansa ylpeä.

        >>> Taas venkoilet. Timo ei tuossa missään sano olevansa ylpeä. >>>

        http://suomisanakirja.fi/ylpeys

        >>> korosteinen itsetietoisuus, kopeus, korskeus, pöyhkeys. esim. Ammatti-, kansallis-, sukuylpeys. Tuntea ylpeyttä jostakin. Hänen ylpeytensä ei sallinut pyytää rahaa. Muistella ylpeydellä [paremmin: ylpeyttä tuntien] aikaansaannostaan. Ylpeys käy lankeemuksen edellä [= ylpeälle käy huonosti] SL . Jokin josta ollaan ylpeitä. esim. Matkapuhelimet, suomalaisen elektroniikkateollisuuden ylpeys. >>>

        Minä olen pelastettu. Minä olen varma pelastumisestani. Minä, minä, minä ja minä.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Taas venkoilet. Timo ei tuossa missään sano olevansa ylpeä. >>>

        http://suomisanakirja.fi/ylpeys

        >>> korosteinen itsetietoisuus, kopeus, korskeus, pöyhkeys. esim. Ammatti-, kansallis-, sukuylpeys. Tuntea ylpeyttä jostakin. Hänen ylpeytensä ei sallinut pyytää rahaa. Muistella ylpeydellä [paremmin: ylpeyttä tuntien] aikaansaannostaan. Ylpeys käy lankeemuksen edellä [= ylpeälle käy huonosti] SL . Jokin josta ollaan ylpeitä. esim. Matkapuhelimet, suomalaisen elektroniikkateollisuuden ylpeys. >>>

        Minä olen pelastettu. Minä olen varma pelastumisestani. Minä, minä, minä ja minä.

        Ja taas venkoilet. Sinullahan se "minä minä" levy pyörii koko ajan.


      • pyh! kirjoitti:

        Ja taas venkoilet. Sinullahan se "minä minä" levy pyörii koko ajan.

        >> Ja taas venkoilet. Sinullahan se "minä minä" levy pyörii koko ajan. >>

        Niinkö? No katsotaan:

        >> Minä ajattelin pysyä nöyränä. >>

        No ole sitten oikeassa!


      • Iloinen uskova :D
        bushmanni kirjoitti:

        >> Ja taas venkoilet. Sinullahan se "minä minä" levy pyörii koko ajan. >>

        Niinkö? No katsotaan:

        >> Minä ajattelin pysyä nöyränä. >>

        No ole sitten oikeassa!

        busshmanni: Just tuossa kerskaat:>> Minä ajattelin pysyä nöyränä. >>
        Sinähän tuossa nöyryydelläsi kerskaat, vaikka olet itse adventistien syyttelijä, ja selkään puukottaja. Sinun puheesi ovat pelkkää valheellista mustamaalausta.


    • >>> Adventtikirkon johto täysin sekaisin!

      Tuo on ollut tiedossa jo pitkään. Sama koskee maksavia jäseniä - he ovat täysin sekaisin ja syytävät rahansa alkeelliselle kultilleen - tietysti "vapaaehtoisesti".

      T: Iloinen nauraja

    • USA:n mallia

      Sen verran sillä adventtikirkon johdolla on kuitenkin älyä päässä, että ymmärtävät rahan päälle.

      Tuttavani asuu Floridassa talvet ja hän kertoi, kuinka häikäilemätöntä toimintaa esim. adventtikirkko siellä harrastaa.
      Paikalliset adventtiseurakunnat ja pastorit ovat iskeneet silmänsä juuri ulkomaalaisiin maahan muuttaneisiin varakkaisiin eläkeleläisiin, joita sitten innolla halutaan käännyttää adventisteiksi.
      Kun he sitten jonkun ovat saaneet houkuteltua kirkkoonsa ja seurakuntaan niin he lähes välittömäasti alkavat painostamaan ns. hienovaraisesti vanhuksia, että heidän tulisi testamentata tai lahjoittaa omaisuutensa kokonaan adventtikirkolle.
      Huvittavinta asiassa vielä on se, että pastoreita koulutetaan juuri näiden eläkeläismaahanmuutajien käännytäämiseen ja pastoreiden velvollisuutena on selvittää vielä se, että eläkeläisellä on tarpeeksi varallisuutta, jotta käännyttäminen kannattaa.
      Eläkeläisten ns. käännyttäminen on tuonut pastoreille valtavat hyödyt ja jokaisesta varakkaasta eläkeläisestä, jolta on saatu omaisuutta kirkolle maksetaan lisäboonusta "ansiokkaalle" pastorille.
      Osa pastoreista on tullut niin ahneiksi, että he pyörittävät em. "businesta" osin omaan laskuunsa. Eräällä pastorilla oli useita omakotitaloja, jotka hän oli saanut vanhuksilta lahjoituksina ja tetamentein. Saaamiaan asuntoja hän oli sitten vuokrannut juuri maahan muuttaville eläkeläisille ja näin hän oli saanut lisää uusia "asiakkaita". Ovelia veijareita.

      • pyh!

        höpöhöpö.


    • siinä se
    • pyh!

      Noinhan ne juutalaiset johtajat sanoivat apostoleista, josta julistivat evankeliumia.

      • Guzzimies

        Sivusta seuranneena olen ihmetellyt miksi Jumala ei siunaa totuutensa levittäjiä,adventistejä,Suomessa ? Kato käy jäsenkunnassa,rahat loppu ja kiinteistöt mätänee.Mikä mättää ?? Onko vain sivistyksen lisääntyminen tehnyt tehtävänsä ja huuhaa ei enää myy ?
        Mukavia ajokelejä kaikille motoristeille !!

        Guzzimies


      • pyh!
        Guzzimies kirjoitti:

        Sivusta seuranneena olen ihmetellyt miksi Jumala ei siunaa totuutensa levittäjiä,adventistejä,Suomessa ? Kato käy jäsenkunnassa,rahat loppu ja kiinteistöt mätänee.Mikä mättää ?? Onko vain sivistyksen lisääntyminen tehnyt tehtävänsä ja huuhaa ei enää myy ?
        Mukavia ajokelejä kaikille motoristeille !!

        Guzzimies

        Syy on tämä:

        Matt. 24:37 "Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee."

        ihmiset ovat koko ajan yhä vain jumalattomampia. lopussa uskovia on vain kourallinen ja kaikki muut ovat pelkkää poltettavaa demonimössöä.


      • pyh!
        Guzzimies kirjoitti:

        Sivusta seuranneena olen ihmetellyt miksi Jumala ei siunaa totuutensa levittäjiä,adventistejä,Suomessa ? Kato käy jäsenkunnassa,rahat loppu ja kiinteistöt mätänee.Mikä mättää ?? Onko vain sivistyksen lisääntyminen tehnyt tehtävänsä ja huuhaa ei enää myy ?
        Mukavia ajokelejä kaikille motoristeille !!

        Guzzimies

        ja mistäs sinä tiedät, että ei siunaa?

        Ei sitä Jumalan siunausta maallisessa mammonassa lasketa.


      • pyh! kirjoitti:

        Syy on tämä:

        Matt. 24:37 "Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee."

        ihmiset ovat koko ajan yhä vain jumalattomampia. lopussa uskovia on vain kourallinen ja kaikki muut ovat pelkkää poltettavaa demonimössöä.

        >>> Matt. 24:37 "Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee." >>>

        Heppoiset eväät. Nooa on satu, eli ei koskaan tapahtunut. Joten mitään ei tapahdu ihmisen pojan tullessakaan, jos olemme tarkkoja.

        Kannattaisi luopua epätodesta tulkinnasta, ihan oman uskottavuuden takia.


      • pyh! kirjoitti:

        ja mistäs sinä tiedät, että ei siunaa?

        Ei sitä Jumalan siunausta maallisessa mammonassa lasketa.

        >> ja mistäs sinä tiedät, että ei siunaa? >>

        Homeiset talot. Kuoleva seurakunta. Väkenevä väki.

        Tarvitseko vielä esimerkkejä?


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >> ja mistäs sinä tiedät, että ei siunaa? >>

        Homeiset talot. Kuoleva seurakunta. Väkenevä väki.

        Tarvitseko vielä esimerkkejä?

        Pah! Ei tuo ole mikään siunauksen puuttumisen mittari. Sinua kiinnostaa vain raha. Se ei mikään mittari.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Matt. 24:37 "Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee." >>>

        Heppoiset eväät. Nooa on satu, eli ei koskaan tapahtunut. Joten mitään ei tapahdu ihmisen pojan tullessakaan, jos olemme tarkkoja.

        Kannattaisi luopua epätodesta tulkinnasta, ihan oman uskottavuuden takia.

        Sinä valehtelet. Luovun sinun höpinäistäsi.

        Jumala tietää ja kertoo, että Noaa oli. Sinun epäuskosi ei merkitse yhtään mitään.


      • pyh! kirjoitti:

        Sinä valehtelet. Luovun sinun höpinäistäsi.

        Jumala tietää ja kertoo, että Noaa oli. Sinun epäuskosi ei merkitse yhtään mitään.

        >> Jumala tietää ja kertoo, että Noaa oli. Sinun epäuskosi ei merkitse yhtään mitään. >>

        Ei ole uskosta kysymys vaan siitä, että Maapallolla yksikään asia ei todista sen onnettoman juopon tulvaseikkailua todeksi.


      • pyh! kirjoitti:

        Pah! Ei tuo ole mikään siunauksen puuttumisen mittari. Sinua kiinnostaa vain raha. Se ei mikään mittari.

        >> Pah! Ei tuo ole mikään siunauksen puuttumisen mittari. Sinua kiinnostaa vain raha. Se ei mikään mittari. >>

        No kerropa sitten, että miten se siunaus ilmenee?

        Fiksuina pastoreina ja jäseninä?


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Jumala tietää ja kertoo, että Noaa oli. Sinun epäuskosi ei merkitse yhtään mitään. >>

        Ei ole uskosta kysymys vaan siitä, että Maapallolla yksikään asia ei todista sen onnettoman juopon tulvaseikkailua todeksi.

        Todistaapas. Jumalan sana. Se riittää. Jumala on kertonut, miten asia on, eikä sitä muuta mikään sinun epäuskon hokemasi mitenkään.


      • pyh! kirjoitti:

        Todistaapas. Jumalan sana. Se riittää. Jumala on kertonut, miten asia on, eikä sitä muuta mikään sinun epäuskon hokemasi mitenkään.

        >>> Todistaapas. Jumalan sana. >>>

        Jos se on vain sanasta kiinni, niin sitten Aku Ankka on samalla viivalla sinun jumalasi kanssa. On aivan täysin yhdentekevää mitä se sinun jumalasi jupisee, jos sille ei löydy luonnosta edes yhtä todistetta.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Todistaapas. Jumalan sana. >>>

        Jos se on vain sanasta kiinni, niin sitten Aku Ankka on samalla viivalla sinun jumalasi kanssa. On aivan täysin yhdentekevää mitä se sinun jumalasi jupisee, jos sille ei löydy luonnosta edes yhtä todistetta.

        Eihän sinulle mikään todiste koskaan kelpaisi. Se jo tiedetään.


      • Uskova.
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Matt. 24:37 "Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee." >>>

        Heppoiset eväät. Nooa on satu, eli ei koskaan tapahtunut. Joten mitään ei tapahdu ihmisen pojan tullessakaan, jos olemme tarkkoja.

        Kannattaisi luopua epätodesta tulkinnasta, ihan oman uskottavuuden takia.

        Bushmanni: "Nooa on satu, eli ei koskaan tapahtunut. Joten mitään ei tapahdu ihmisen pojan tullessakaan, jos olemme tarkkoja."

        Niinhän se on. Jos ei usko Jeesuksen sanoihin niin ei sitten usko .

        Matt. 24:37
        Niin kuin kävi Nooan päivinä, niin on käyvä silloinkin, kun Ihmisen Poika tulee.

        Mutta meille on asia ihan toinen - kaiukille meille jotka tajuamme että jos Jeesus ei puhuisi totta - silloin ei olisi pelastustakaan, sillä vain totuudessa voi pelastus olla mahdollista. Vain jos Jeesus oli ilman syntiä - voi pelastus tulla mahdolliseksi.


    • HARVINAISEN ATEISTINEN TIEDEMIES BUSHMANNI VOIVOTTELEE JA KARJUU :

      ## koetetaan myydä tarinoita 6000 vuotta sitten savella leikkivästä jumalasta ja 4000 vuotta sitten puisella kipolla seilaavasta juoposta sivistyneille kaupunkilaisille!
      Anna mun kaikki kestää, mutta näin se vain on. ##

      MUTTA ei kunnia evankelioimissta pelkästään adventisteille kuulu, rakas vushmanni. Muutkin protestantit ovat jo parin tuhannen vuoden evankeliumin voittokulkua olleet tekemässä. Ja nimenomaan sekä yksinomaan juuri kristinusko sivistyksen toi.

      ## New York on hyvin liberaali, sivistynyt kaupunki ##

      Sivistynyt toki Nykki on. Se tunnetaan maailmalla erityisesti David Wilkersonin Teen Challenge -toiminnasta, joka on siellä ja maailmalla poikinut jos jotakin. "Juokse poika juokse"-kirja/elokuva/sarajkuva ehkä tunnetuin seurannainen . New York ei edes liberaalisimmillaankaan häpeä toivottaa "God bless You".
      "Risti ja linkkuveitsi" taitaa olla Raamatun jälkeen eniten kielille käännetty teos.

      Kun roomalaiskatolilaisuus oli rappeuttanut eurooppalaista kristinuskoa, tuli New Yorkista uudella mantereella läntisen uskovaisuuden kehto. Bushmanni on saanut aivan vääristynyttä infoa nykkiläisistä.

      PAREMMIN ei voi bushammille vastata - tri Flink tässä osuu naulan kantaan :

      ## No niin, tuli painettua "lähetä" nappulaa liian aikaisin, tämä unohtui ...

      1 Kor. 1:18-29
      "Puhe rististä on hulluutta niiden mielestä, jotka joutuvat kadotukseen, mutta meille, jotka pelastumme, se on Jumalan voima. Onhan kirjoitettu: -- Minä hävitän viisaitten viisauden ja teen tyhjäksi ymmärtäväisten ymmärryksen.

      Missä ovat viisaat ja oppineet, missä tämän maailman älyniekat? Eikö Jumala ole tehnyt maailman viisautta hulluudeksi? Jumala on kyllä osoittanut viisautensa, mutta kun maailma ei omassa viisaudessaan oppinut tuntemaan Jumalaa, Jumala katsoi hyväksi julistaa hulluutta ja näin pelastaa ne, jotka uskovat.

      Juutalaiset vaativat ihmetekoja, ja kreikkalaiset etsivät viisautta. Me sen sijaan julistamme ristiinnaulittua Kristusta. ##

      Tuosta tulee mieleeni Kristuksen omat sanat :

      Luuk. 10:21
      Sillä hetkellä hän riemuitsi Pyhässä Hengessä ja sanoi: "Minä ylistän sinua, Isä, taivaan ja maan Herra, että olet salannut nämä viisailta ja ymmärtäväisiltä ja ilmoittanut ne lapsenmielisille. Niin, Isä, sillä näin on sinulle hyväksi näkynyt.

      antti

      • >>> Sivistynyt toki Nykki on. Se tunnetaan maailmalla erityisesti David Wilkersonin Teen Challenge -toiminnasta >>>

        Ehkä NY tunnetaan kuitenkin jostain muusta.

        >> New York ei edes liberaalisimmillaankaan häpeä toivottaa "God bless You". >>

        Saanen olla eri mieltä. Esimerkiksi Joulua ei kukaan toivota, vaan sanotaan "Happy Holidays".

        >> Kun roomalaiskatolilaisuus oli rappeuttanut eurooppalaista kristinuskoa, tuli New Yorkista uudella mantereella läntisen uskovaisuuden kehto. >>>

        Aika paljon on vettä virrannut Vuoksessa sitten mainitsemiesi aikojen.

        >> tri Flink tässä osuu naulan kantaan : >>

        Tri osuu kyllä nauloineen yleensä omaan kantapäähänsä.


      • pyh!
        bushmanni kirjoitti:

        >>> Sivistynyt toki Nykki on. Se tunnetaan maailmalla erityisesti David Wilkersonin Teen Challenge -toiminnasta >>>

        Ehkä NY tunnetaan kuitenkin jostain muusta.

        >> New York ei edes liberaalisimmillaankaan häpeä toivottaa "God bless You". >>

        Saanen olla eri mieltä. Esimerkiksi Joulua ei kukaan toivota, vaan sanotaan "Happy Holidays".

        >> Kun roomalaiskatolilaisuus oli rappeuttanut eurooppalaista kristinuskoa, tuli New Yorkista uudella mantereella läntisen uskovaisuuden kehto. >>>

        Aika paljon on vettä virrannut Vuoksessa sitten mainitsemiesi aikojen.

        >> tri Flink tässä osuu naulan kantaan : >>

        Tri osuu kyllä nauloineen yleensä omaan kantapäähänsä.

        Viimeinen lauseesi paljastaa taas kerran moraalittomuutesi. Kun ei JUMALAN SANA RAAMATUSSA KELPAA, niin alat heti irvailemaan ja pilkkaamaan Timoa.

        Et sinä Timoa vastaan vihaa pidä, vaan JUMALAA. Sen loppu on helvetin tulessa.


      • pyh! kirjoitti:

        Viimeinen lauseesi paljastaa taas kerran moraalittomuutesi. Kun ei JUMALAN SANA RAAMATUSSA KELPAA, niin alat heti irvailemaan ja pilkkaamaan Timoa.

        Et sinä Timoa vastaan vihaa pidä, vaan JUMALAA. Sen loppu on helvetin tulessa.

        >> Viimeinen lauseesi paljastaa taas kerran moraalittomuutesi. Kun ei JUMALAN SANA RAAMATUSSA KELPAA, niin alat heti irvailemaan ja pilkkaamaan Timoa. >>

        Se perusinsinööri tekee sen aivan itse.


        >> Et sinä Timoa vastaan vihaa pidä, vaan JUMALAA. Sen loppu on helvetin tulessa. >>

        Timo on aivan yhtä hauska kuin teidän jumalanne. Samasta puusta veistetty, tai savesta muotoiltu.


      • plääh!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Viimeinen lauseesi paljastaa taas kerran moraalittomuutesi. Kun ei JUMALAN SANA RAAMATUSSA KELPAA, niin alat heti irvailemaan ja pilkkaamaan Timoa. >>

        Se perusinsinööri tekee sen aivan itse.


        >> Et sinä Timoa vastaan vihaa pidä, vaan JUMALAA. Sen loppu on helvetin tulessa. >>

        Timo on aivan yhtä hauska kuin teidän jumalanne. Samasta puusta veistetty, tai savesta muotoiltu.

        Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi. Kyllähän tässä selkeästi näkee, että SINÄ tässä se väärästä puusta veistetty olet.


      • plääh! kirjoitti:

        Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi. Kyllähän tässä selkeästi näkee, että SINÄ tässä se väärästä puusta veistetty olet.

        >> Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi. >>>

        Vain perusinsinööriksi? Ei kai perusinsinöörissä ole mitään hävettävää? Se on kuitenkin aika rehellinen ammatti verrattuna moneen muuhun.


      • plääh! kirjoitti:

        Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi. Kyllähän tässä selkeästi näkee, että SINÄ tässä se väärästä puusta veistetty olet.

        >>> Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi.

        "Perusinsinööri" on ihmiselle meriiti, mutta "teologian tohtori" kertoo siitä, että kyseessä on suuremman luokan pelle! Hah hah haa! :-D


      • plääh!
        bushmanni kirjoitti:

        >> Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi. >>>

        Vain perusinsinööriksi? Ei kai perusinsinöörissä ole mitään hävettävää? Se on kuitenkin aika rehellinen ammatti verrattuna moneen muuhun.

        Sinun viestissäsi se perusinsinööri juuri on häpeä. Sitähän sinä yritit sanoa.


      • plääh!
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Timo on kylläkin teologian tohtori, mutta sinä haluat häntä halveksia ja siksi sanot häntä vain perusinsinööriksi.

        "Perusinsinööri" on ihmiselle meriiti, mutta "teologian tohtori" kertoo siitä, että kyseessä on suuremman luokan pelle! Hah hah haa! :-D

        Timo on molempia. Sekä insinööri että teologi.


    • Adventtikirkon pastorit korostavat sitä, että seurakunnan jäsenten on tultava lasten kaltaisiksi tai muuten he eivät kelpaa jumalalle.
      Adventistin on tultava siis hyväuskoiseksi, sellaiseksi joka täysin uskoo sen mitä pastori hänelle kertoo ja pääkonferenssi on päättänyt, olkoonkin se sitten kuinka älytöntä tahansa. Lasta on helppo juksata ja se on myös adventtikirkon tavoitteena koskien seurakunnan jäsentä, josta on aivopesun keinoin tehty helposti juksattava lapsi.

    • `´Ennen kuin luin tuosta linkista mistä oli kyse - niin aattelin että mitähän Adventtikirkko nyt on keksinyt , kun Bushmanni noin riemastui. Kun minä sitten luin ja sain selville mistä on kysymys niin - ajattelin että mikähän sinua Bushmanni oikein vaivaa? Tuohan on oikein hyvä aloite ja varmaan jos se oikein läpi viedään niin siitä on monille hyötyä - eikä vähiten että saavat tietää että sellainen kirkko kuin Adventtikirkko on olemassa jossa terveydelle pannaan suuri arvo.

      Jälleen kerran löit kirveesi kiveen - vaikka kinka yritätkin itseäsi kehua ja adventisteja arvostella.

      Oikein hyvä idea adventisteilta, toivottavasti menee piirrustusten mukaan.

      Minusta sinä käyttäydyt kuin olisit kateutta täynnä, mikä ihmetyttää - koska olet anti-adventisti.

      alex

      • pyh!

        Kyllä se käyttäytyy, kuten isänsä perkele sen laittaa käyttäytymään.

        Samanlaisia marionetteja paholaisen käsissä nämä bushmannit ja iloiset naurajat näyttävät olevan. Voi voi.


    • Huomioitsija

      Taitaa olla Bushmanni täysin sekaisin ...

    • Valon Viesti

      Mitä sekavuuteen tulee, niin adventtikirkon perustaja ja adventistien itsensä keksimä nimi "profetian henki" Ellen G. Whiten hahmossa on vain morfiinista riippuvaisen ihmispoloisen sekavuuteen ja hallusinaatioihin perustuvaa harhaoppia.

      • pyh!

        Tuo on täyttä valhetta.


    • Anti-Alex

      Alex taas kehuu adventtikirkkoa valistajana, johon ei edes itse halua liittyä jäseneksi.

      Voisiko Alex kertoa mitä adventistinen terveysoppi verrattuna nykyiseen sivistyneen maailman mukaisiin on niin paljon parempaa? Luuletko, että adventistit keksi terveyskäsitykset? Kaivatko EGW kirjan esiin, jos haluat tietää mitä tulee syödä tai huolehtia terveydestään?

      Raittius on muuten hyve kaikissa opeissa, joten sitä sinun ei pidä nostaa avainasemaan.

      • pyh!

        Paitsi että adventistit olivat sata vuotta muita edellä.


      • Anti anti anti Antti

        Anti-Alex höpisee omiaan.

        Kun ei enää voikaan kieltää, että adventistit elävät terveellistä elämää alkaa mies kilpailun kuka elää muka terveellisimmin :))

        Hyvähän se on että ihmiset elävät terveellistä elämää adventisti tai kuka vain.. minusta ainakin .. miksi alkaa syyttämään niitä jotka niin tekevät.
        Adventtikirkon aloitus on hyvä koska se on askel terveellisempään suuntaan..

        Jos vertaa sitä esimerkiksi Benny Hinnin kokouksiin on se noin 100 % erilainen. Adventtikirkko tarjoaa todellista - Benny Hinn vain vääristelyä - Benny lupaa parantaa sairaan ja jos ei sairas parane (niinkuin ei teekään) niin omahan on vikansa (uskon puute sanotaan hänelle) Benny vetää omaan taskuun miljoonia dollareita vuosittain (jo omien sanojensakin mukaan) uhkailee kuoleman sairaita olenattomalla helvetillä ja elää lyxux elämää..

        http://www.youtube.com/watch?v=76ohvqwsNkk

        Pane se Adventtikirkon aloituksen kanssa --- jo pikkulapsikin tajuaa että pitää pysyä kaukana Benny sedän kokouksista jos aikoo säilyttää mielenterveytensä. Sitä vastoin on mukava saada vähän liikuntaa adventistien seurassa..

        Kaikki ikuiseen piinaan uskojat ovat Jumalan pilkkaajia joko tietoisesti tai tietämättään.


    • tarkkoja tilastojako
    • Papan Poika

      Kysymys:
      Bushmanniko kääntymässä takaisin vanhempiensa uskoon ?


      Aikaisemmin on Bushmanni valelellut adventisteja sapenkatkuisille kommenteillaan kuinka typeriä adventistit ovat, kuinka sivistymättömiä ja kuinka helposti petettävissä.

      Vastaus:
      Ei, ei Bushmanni ole kääntymässä takaisin vanhempiensä uskoon (varmaankin heidän suureksi surukseen) - Bushmanni haluaa käännyttää adventisteja pois Adventtikirkosta Minne ? Siitä ei Bushmanni paljoakaan välitä - menkööt vaikka hilluntailais lahkoon, tai ihan minne vain se ei ole Bushmannille kovinkaan tärkeää.

      Niin paljon Bushmanni adventisteja rakastaa.

      Jokainen joka uskoo ikuiseen piinaan on sokea uskossaan.

      • >>> Aikaisemmin on Bushmanni valelellut adventisteja sapenkatkuisille kommenteillaan kuinka typeriä adventistit ovat, kuinka sivistymättömiä ja kuinka helposti petettävissä

        Aina kun Bushmanni on puhunut adventisteista, hän on nähdäkseni ollut oikeassa.

        T: Iloinen nauraaj


    • bushmanni analyysi

      Bushmanni hurahti aikoinaan fundamentaalikristityksi, jonka jälkeen hänestä tuli vannoutunut ateisti, siirtyen edelleen agnostikoksi, monien elämänvaiheitten jälkeen siirtyen jälleen konservatiiviseksi kristityksi josta liberaalikristityksi.

      Jos miehen muuntumiskehityshistoria on tuota luokkaa luokkaa voidaanko tehdä johtopäätökset hänen luotettavuudestaan? Jos hän tänään tunnustaa jotain, voi hän aivan hyvin tunnustaa ihan jotain toista asiaa huomena. Kamelonttibushmanni muuttuu, muttei maailma muutu.

      • >>> Bushmanni hurahti aikoinaan fundamentaalikristityksi, jonka jälkeen hänestä tuli vannoutunut ateisti, siirtyen edelleen agnostikoksi, monien elämänvaiheitten jälkeen siirtyen jälleen konservatiiviseksi kristityksi josta liberaalikristityksi.

        Pitääkö tuo todella paikkansa?

        T: Iloinen nauraja


      • naurajan analyysi
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Bushmanni hurahti aikoinaan fundamentaalikristityksi, jonka jälkeen hänestä tuli vannoutunut ateisti, siirtyen edelleen agnostikoksi, monien elämänvaiheitten jälkeen siirtyen jälleen konservatiiviseksi kristityksi josta liberaalikristityksi.

        Pitääkö tuo todella paikkansa?

        T: Iloinen nauraja

        Ei iloisen naurajan historia ole sen kummempi kuin bushmanninkaan. Podet kaksisuuntaista mielialahäiriötäsi ja haet täältä lievennystä oireisiin. Naurat käkätät ja toisessa hetkessä olet alkulossasi. Sinun maailmakuvasi on narsistinen ja hatara, siksi oletkin ottanut vähemmistöryhmän parjauskohteeksi oloasi helpottamaan. Mutta eihän se auta, vaan lisää pahanoloasi. Kehityksesi vaan nyt on tällä asteella ja ehkä pääset sujuksi itsesi kanssa jossain vaiheessa. Suurella todenäköisyydellä sinusta tulee fundamentaalikristitty, koska et malta millään pysyä poissa omiesi kaltaistesi "adventistien" luota. Merkit kertoo!


      • naurajan analyysi kirjoitti:

        Ei iloisen naurajan historia ole sen kummempi kuin bushmanninkaan. Podet kaksisuuntaista mielialahäiriötäsi ja haet täältä lievennystä oireisiin. Naurat käkätät ja toisessa hetkessä olet alkulossasi. Sinun maailmakuvasi on narsistinen ja hatara, siksi oletkin ottanut vähemmistöryhmän parjauskohteeksi oloasi helpottamaan. Mutta eihän se auta, vaan lisää pahanoloasi. Kehityksesi vaan nyt on tällä asteella ja ehkä pääset sujuksi itsesi kanssa jossain vaiheessa. Suurella todenäköisyydellä sinusta tulee fundamentaalikristitty, koska et malta millään pysyä poissa omiesi kaltaistesi "adventistien" luota. Merkit kertoo!

        >>> Ei iloisen naurajan historia ole sen kummempi kuin bushmanninkaan.

        Olet kirjoituksessasi suuri valehtelija. Olin 18-vuotiaaksi asti ev.lut. paskalaitoksen rivijäsen, mutta en muista olleeni varsinaisesti uskossa ellei siihen lueta alle kouluikäisenä luettuja iltarukouksia. Eli olen ollut jo 20 vuotta uskonnoton vapaa-ajattelija.

        Olen ylpeä siitä, etten ole koskaan rahoittanut ahneita pastoreita millään tavalla.

        >>> Suurella todenäköisyydellä sinusta tulee fundamentaalikristitty, koska et malta millään pysyä poissa omiesi kaltaistesi "adventistien" luota.

        No ei varmastikaan tule. Hah hah haa! :-D

        T: Iloinen nauraja


      • Adventistit tietävät
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Ei iloisen naurajan historia ole sen kummempi kuin bushmanninkaan.

        Olet kirjoituksessasi suuri valehtelija. Olin 18-vuotiaaksi asti ev.lut. paskalaitoksen rivijäsen, mutta en muista olleeni varsinaisesti uskossa ellei siihen lueta alle kouluikäisenä luettuja iltarukouksia. Eli olen ollut jo 20 vuotta uskonnoton vapaa-ajattelija.

        Olen ylpeä siitä, etten ole koskaan rahoittanut ahneita pastoreita millään tavalla.

        >>> Suurella todenäköisyydellä sinusta tulee fundamentaalikristitty, koska et malta millään pysyä poissa omiesi kaltaistesi "adventistien" luota.

        No ei varmastikaan tule. Hah hah haa! :-D

        T: Iloinen nauraja

        Jumala on tieteiden Herra. Ei ole tarvinnut taikoa eikä leikkiä.


      • Adventistit tietävät
        iloinen_nauraja kirjoitti:

        >>> Ei iloisen naurajan historia ole sen kummempi kuin bushmanninkaan.

        Olet kirjoituksessasi suuri valehtelija. Olin 18-vuotiaaksi asti ev.lut. paskalaitoksen rivijäsen, mutta en muista olleeni varsinaisesti uskossa ellei siihen lueta alle kouluikäisenä luettuja iltarukouksia. Eli olen ollut jo 20 vuotta uskonnoton vapaa-ajattelija.

        Olen ylpeä siitä, etten ole koskaan rahoittanut ahneita pastoreita millään tavalla.

        >>> Suurella todenäköisyydellä sinusta tulee fundamentaalikristitty, koska et malta millään pysyä poissa omiesi kaltaistesi "adventistien" luota.

        No ei varmastikaan tule. Hah hah haa! :-D

        T: Iloinen nauraja

        Jumala on tieteiden Herra. Ei ole tarvinnut taikoa eikä leikkiä.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Täytyi haukkuu sut lyttyyn

      En haluu tuntee rakkautta sua kohtaan enää ja haluun unohtaa sut mut sit tulee kuiteki paha olo kun haluis vaan oikeesti
      Ikävä
      67
      2073
    2. SINÄ nainen hyvin läheltä

      Pidän sinusta. Mutta mene ensin juttelemaan lääkärin luokse, ja hoida itsesi kuntoon. Sit kun sä olet kunnossa, niin mä
      Ikävä
      80
      1435
    3. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      87
      1408
    4. 52
      1273
    5. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      160
      1032
    6. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      71
      1019
    7. Siis ei ole edes mahdollista

      että ei törmätä, ei sit millään vaikka päällä hyppisi
      Ikävä
      44
      940
    8. J-miehelle

      haluan kertoa että olet edelleen mulle rakas. Ajattelen sinua päivittäin kulta.
      Ikävä
      58
      908
    9. Minä en luota sinuun yhtään nainen

      ja aistin että yrität taas satuttaa henkisesti koska tiedät että olet heikkouteni joten siksi tein mitä tein mutta en ki
      Ikävä
      41
      901
    10. Martina kauniina lehtihaastattelussa

      Martina antoi hyväntuulisen haastattelun lehteen. Tyylikkäitä kuvia ja kivoja vaatteita kauniilla Martinalla.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      183
      893
    Aihe