Kempelekin saanut oman palstan xd =)
Vastaukset 8
- oikeinteille
Jo vain! Täällä köyhät ja keteelliset katkerana länkyttää leukojaan.Ei auta köyhäksi jäätte HA HA HA HA HA HA HA !!!!!
- potentiaaliakos
sipparilla on löyhät leukapielet kuin vanhassa bemarissa, ei uskalla vastata kysymyksiin?????
- nautupidentääikää
Joo peräkamaripoikia ottaa pattiin
- Persjalka
Pakkohan Kempeleen palsta oli perustaa, kun kaikki Suomen kansalaiset ovat niin suivautuneita Sipilän toimiin, että lähikuntien, kuten Oulun ,palsta meni aivan tukkoon tuon Kempeleen messiaan takia.
Nyt kun vain muistaisimme, että ei ääniä kuntavaalissa Sipilän akalle, sen suvulle tai uskon ja hyväveljille. Sitten Kempeleessäkin voi vapaasti hengittää. Sipilä-mafia ahdistaa!
Eläköön ja kolminkertainen hiphurraa Sipilöista vapaa Kempele!!!!!!- katkerapaskaoot
Älä menetä toivorikkauttas kyl rätei ja lumpui piisaa
- pakolaisena
Ettei vaan sarjahukuttaja olisi Kempelellä pakolaisena, onhan hän x-maaanviljelijä joka tykkäsi myös lehmistä, siis eu-tukea saanut kepulaisukko!
- KaikkiHuomioitava
Uutisten mukaan on mies napattu Joensuusta, joten se P-Pohjanmaa arpa ei tällä kertaa voittanut.
Mm. täällä asiasta lisää: http://www.iltalehti.fi/uutiset/201701212200057571_uu.shtml
Ehti jo tässä tulla mieleen toisenlainen ajatus, nimittäin että mies on hakenut turvapaikkaa USA:sta ja Trumpin porukat kävivät vilkkaasti noutamassa miehen talteen rapakon taakse: kyllähän 'ammattimiehelle' löytyy aina käyttöä uuden hallinnon tilaamiin toimeksiantoihin (liittyy kategoriaan 'poliittiset vastustajat ja niiden käsitteleminen').
- yhteenpiippuun
Onkos totta, että sipilällä on vipinää bernerin kanssa?ovathan he kyllä kuin vakka ja kansi, yhteensopivia, ei pidä kadehtia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.137810Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48642- 70619
- 81571
- 39529
- 46510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64489Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä36485- 94472
- 21468
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja264460Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37411Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.25397Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.86396Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80395- 21392
Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U33391- 13385
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24376- 29374