Joku Minttu taikka Ville katsoivat huumorialoitukseni olleen liian kovaa kamaa.
Pitkästä aikaa, joten kiva yllätys.
Kissoja balsamoitiin jo muinaisessa Egyptissäkin.
Ja kissoille ei taida kannattaa kissoista viisastella.
Ja voihan olla että nimimerkkien mainitseminen tai niihin kohdistaminen on sallittua vain kommenteissa? Ainakin mitä minuun kohdistettaviin tulee.
Jatkakoon katkeroituneet poiston kohteet tästä.
Minulla on tähänkin lääkkeeni :)
Ensin nauran, ja sit....
Nimim: Huvittunut vaan ei katkeroitunut.
Tylsistyttääkö?
H.
Kappas vaan
35
97
Vastaukset
Ei tylsistytä edelleenkään, kaikki on hyvin, pysyy ja paranee... :)
En ehtinyt sulle vastaamaan, kun aloitus katosi, pariin muuhun aloitukseen olen niitä poistettuja sanojani sovitellut.
Ehkä tuo nimimerkkien mainitseminen ei ole mieleistä kaikille.Nii ja miekii menin vastaamaan siiheen ihan turhaan.
Liekkö joku mustis asialla.
Lähteeköhän tääkin nyt.
Noo minähän tiedän edelleenkin myös sen lääkkeen tänne palstatylsyyteen.Eipäs nyt kuvitella itsestämme liikoja... :)
Minusta täällä ei ole ollenkaan tylsää, kun sopivasti aikaansa täällä viettää. Väillä on hyvä mennä karviaispuskaan ja muuta puuhastelemaan.Anceli kirjoitti:
Eipäs nyt kuvitella itsestämme liikoja... :)
Minusta täällä ei ole ollenkaan tylsää, kun sopivasti aikaansa täällä viettää. Väillä on hyvä mennä karviaispuskaan ja muuta puuhastelemaan.Mulla on ollut tauko joten nyt voinkin naputella vaikka 24/7 taas vaihteeksi.
Minäkö....itsestäni liikoja.
Pois se ..meistä :))"tulisilla"
Vaan mie se oon jo vuosia viisastunut, ja oppinut laittamaan kirjoitukseni talteen.
AIkaisemmin ne poistuivat useammin, silloin oli kehissä koira-ihminen, tuo suloinen lutunen hörökorvineen, koira siis.
"
Kotiin hommattu halinalle pitää myös hoitaa, ja pitää virikkeisenä.
Mutta näköjään, Perjantaimme ovat erilaisia.
Tuntuu kuitenkin hyvältä sinun tapasi.
Et jää raapimaan suljettuja Gardiineja, vaan menet ulos vilkuilemaan miten heiluvat helmasi vaikuttavat ympäristöön.
Tosin merikaupungissa ei pidä uskoa ihan kaikkeen.
Laivoista valuu laiturille paljon puutteellisia, ja selibaattisi muuttuu pätkätyöksi. :)
Jopa Skypesikin saattaa tulla sinulle päivätyöksi.
Uskoisinpa, jotta minäkin tulen mieleesi, selibaatissasi. :)"
H.tulisilla kirjoitti:
Mulla on ollut tauko joten nyt voinkin naputella vaikka 24/7 taas vaihteeksi.
Minäkö....itsestäni liikoja.
Pois se ..meistä :))Mut miun tauko kesti kolme viikkoa, mie voisin olla täällä paljon enemmän, mut en mie pysty, jos sie olet kaiken aikaa... ;))
Uskotaan vähemmälläkin :))
Kyllä kolme viikkoa on jo kahden viestin arvoinen.
Mie en laskenut, kunhan vaan olin aikani.
Ja kun siltä tuntuu niin olen taas pois.
Kaiken aikaa olen.....jossain.hunksz kirjoitti:
"tulisilla"
Vaan mie se oon jo vuosia viisastunut, ja oppinut laittamaan kirjoitukseni talteen.
AIkaisemmin ne poistuivat useammin, silloin oli kehissä koira-ihminen, tuo suloinen lutunen hörökorvineen, koira siis.
"
Kotiin hommattu halinalle pitää myös hoitaa, ja pitää virikkeisenä.
Mutta näköjään, Perjantaimme ovat erilaisia.
Tuntuu kuitenkin hyvältä sinun tapasi.
Et jää raapimaan suljettuja Gardiineja, vaan menet ulos vilkuilemaan miten heiluvat helmasi vaikuttavat ympäristöön.
Tosin merikaupungissa ei pidä uskoa ihan kaikkeen.
Laivoista valuu laiturille paljon puutteellisia, ja selibaattisi muuttuu pätkätyöksi. :)
Jopa Skypesikin saattaa tulla sinulle päivätyöksi.
Uskoisinpa, jotta minäkin tulen mieleesi, selibaatissasi. :)"
H.Ärsyttää minua taas suureti kun joskus unohdan ottaa tuon rasti pois tuosta, sähköposti ilmoituksesta.
En käytä sitä koskaan, ainakaan tähän mennessä.
Pitää olla erittäin tärkeä viesti minkä vastaukset haluan sähköpostiin.
Muuten nää on vaan sanoja jotka lentelee pitkin sfäärejä.
Katoavia niin kun kaikki muukin tässä elämässä.tulisilla kirjoitti:
Uskotaan vähemmälläkin :))
Kyllä kolme viikkoa on jo kahden viestin arvoinen.
Mie en laskenut, kunhan vaan olin aikani.
Ja kun siltä tuntuu niin olen taas pois.
Kaiken aikaa olen.....jossain.Takkuaa ja hidastelee, sit hätäpäissäin lähetin uudemman kerran. Ei se toisto pahaa tee, usot sie...:)
Anceli kirjoitti:
Takkuaa ja hidastelee, sit hätäpäissäin lähetin uudemman kerran. Ei se toisto pahaa tee, usot sie...:)
"Anceli"
Ala nyt uskoa mitä olen sanonut.
Langaton viestintä ei tee sinulle hyvää.
Karvan päässä on aina kauniimpaa.
Ainakin jos lanka on Kuparista.
H.hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.Olen huomannut ettei minkäänlainen viestintä, joka kohdistuu aloituksiisi, ole sopivaa eikä hyvää. Täällä ei enää toimi langallinen yhteys.
- voe mahoton!
hunksz kirjoitti:
"Anceli"
H.Onko hunksz taas hukannut hameensa?
Ei vainenkaan tylsistytä, ei oo ehtinnä. Onks tääl jokkuut kissan ristiäiset, ku oikee ruuhkaks asti o väkkee liikkeel....
Ja pitäähän tähä muutakin kopiota laittaa, jätin arveluttavat osiot pois:
"Tänään on Perjantai ja näinä päivinä on minulla aina omat keinoni kestää palstan jaarituksia.
Kuinka pitkäksi kukkakeppi kasvaa, Perunat ovat jo isommat kuin pääni, en kestä märkiä vaippoja, nuoremmillakaan, Villasukkani haisevat, miten teette?, Kiva syksy! Siikaa tulee ja menee,
akkasten kanavat, nivelrikko ja kynsisieni.... äääähh!!
Mikä tympii teitä ja mikä teitä auttaa?
Ja loppumasennus:
Kerrankin kuin DDR-menetelmät nousivat loistoonsa, pitää jonkun Uuden-Seelannin alkaa valittamaan, ja jenkitkin juoksivat kauniit jalkansa altaan.
Marlies Göhr...AH!
Öh....
H.- sepä siitä ja sen...
Oliskohan aika ajatella valoisammin, kirkastuisi iltapäiväkin. :)
Muistelen lapsuudestani erään mummelin joka sanoi tottelemattomalle ukolleen. "Jos et ala nyt ihmisiksi niin minä kirkastun kohta". :)
- saapiko osallistua?
Mitä sie oot taas tehenyt?
Meikällä on ollut kone kiinni ukonilman takia. Olise vaan semmonen jysäys että talo tärisi. Ihan luulin että maanjäristys tuli. Vettäki tuli ihan maahan asti.Maaha ast sato täälkii, onneks se ukkosherra on muual.
Mieko en hänest piä lainkka, pysyköö vaa iha muual...maarina1 kirjoitti:
Maaha ast sato täälkii, onneks se ukkosherra on muual.
Mieko en hänest piä lainkka, pysyköö vaa iha muual..."maarina"
Eihän siun miuta tarvii kehua, eikös met jo sovittu lirkusta? :)
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Eihän siun miuta tarvii kehua, eikös met jo sovittu lirkusta? :)
H.A, mis sie kehumist näit. Onks lukemine vaikeet. Ja mieko en lirku, kyl ne on ihan toiset pojat...
maarina1 kirjoitti:
A, mis sie kehumist näit. Onks lukemine vaikeet. Ja mieko en lirku, kyl ne on ihan toiset pojat...
Maarina, voi kun se ukkonen tulis tänne.
Vähän kävi uhittelemassa, mut katos.minttupuu kirjoitti:
Maarina, voi kun se ukkonen tulis tänne.
Vähän kävi uhittelemassa, mut katos.Sinäkö pidät ukkosest. Minä en. Yhtenyönä ku se rytisi 4 tuntia putkee. Niin oli hiukka onhee olo, tuntu kera et nurkka läht, mut se oliki iskeny läheisee s-markettii ja rikkonu kylmälaitteet.
Perjantai on ihmeiden päivä. Mut onpa sinulla ongelmia kerraks. Miul ei oo mittää, tai vielhä ehtii, ku ilta on nuori. Tiedä mihi sitä viel repiää, ko aurinko laskoo...Niih!
Minttu??
Onko tämä minulle, kysyy vainoharhainen :D
Jos, niin en oo mitään muuta poistettua hokassu, kuin se DW:n katastusalotus, johon yhden viestin kirjotin päivällä.
Senhän piti olla juurikin neutraali aihe, aika outoo et hävis.Mä sanon sille, että Keski-Suomessa ei kantsi leikkiä rallikuskia!
Tein niin, se maksaa mulle 180€!
Ja tykkään ukkosesta, ainakin just nyt on niin painostavaa, että ois tervetullut.
Pois meni, nyyh.Painostava on kyll ilma, sadekkin hiukan viilensi. Mutta kyl tää kuumuus kerää sähköä...
Voi, ne on hintavia noi "ralli" laskut...Huh..maarina1 kirjoitti:
Painostava on kyll ilma, sadekkin hiukan viilensi. Mutta kyl tää kuumuus kerää sähköä...
Voi, ne on hintavia noi "ralli" laskut...Huh.."maarina"
Minä vielä hihnoitan siut!
Heevetti vieköön"
Rallisakko on aina kunnia-asia.
H.hunksz kirjoitti:
"maarina"
Minä vielä hihnoitan siut!
Heevetti vieköön"
Rallisakko on aina kunnia-asia.
H.Jaahas, ja nyt se ukkone tullee. Eli poistun.
maarina1 kirjoitti:
Jaahas, ja nyt se ukkone tullee. Eli poistun.
Mitä pahhaa mie nyt oon tehny...
- tylsä lukea
maarina1 kirjoitti:
Mitä pahhaa mie nyt oon tehny...
Onko täällä joku karjalanmurteisten kokoontuminen käynnissä vai mitä sinäkin sitä yrität?
- nöööh
tylsä lukea kirjoitti:
Onko täällä joku karjalanmurteisten kokoontuminen käynnissä vai mitä sinäkin sitä yrität?
Lopeta lukeminen ja tee vaikka jotain ihan muuta.
- pjiikkiö
tylsä lukea kirjoitti:
ei ko tääl on varttuneitte kokontumis ajo ja jos se sun nokkas kaivelee nii pist kone kii.
pjiikkiö kirjoitti:
ei ko tääl on varttuneitte kokontumis ajo ja jos se sun nokkas kaivelee nii pist kone kii.
Olet sää taas puuhastellu... :)
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
V*ttuu että mä haluan sua
Jos jotain ihmistä voi kunnolla haluta, niin hän on se. Voi Luoja auta jo! Joku jeesus hjelppa mej!1055754Nolointa ikinä miehelle
On ghostata nainen jonka kanssa on ollut ystävä tai ollu orastavaa tapailua pidemmän aikaa. Osoittaa sellaista moukkamai1814845- 1213570
- 692733
Sattuma ja muutama väärinkäsitys
vaikuttivat siihen millaiseksi tämä kaikki muodostui. Pienet aikanaan huomaamattomat käänteet. Seuraava näytös on jo tul552542On sillä rääpyä
Tuo ex kuntajohtaja Lea Tolonen kehtaakin tulla Ähtäriin. Ajoi laivan Karille. Kari Heikkilä oikaisi taloutta, sai laiva211983- 341624
Toisesta ketjusta syntyi ajatuksia
Annan lähes koko elämäni hänen vuokseen. Alan miettiä olenko menettänyt järkeni enkä vain huomaa sitä? Hyväkin asia mikä141293- 101274
- 101232