miltä kakka maistuu?

maistuivarmaansullekin

Kaikkihan tietää hajun, mutta miltä se maistuu? Kertokaa ketkä ovat maistaneet/syöneet?

61

11224

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arvatenkin

      .. se maistuu varmaan kakalta. Ei, en ole maistanut enkä takuulla maista.

    • beentheredonethat

      Sitä ei voi sanoin kuvailla. Tosi heviä kun on suu ja nenä täynnä paskaa. Yhteis vaikutus on tyrmäävä.

    • paskajaakko3

      Kusta lasiin ja paskaa lautaselle,korvaa hyvin kaura ja marja puuron sokeria päälle ja maidonkanssa maistuu,nam,voi listätä salattia ja marjoja lisukkeeksi

    • Tee itse

      Että provoilijat osaakin kysellä tyhmiä!

      Itsehän sitä tuotat. Maista niin tiedät.

      Eli tekisit jotain itsekin.

      • Anonyymi

        Ihme pellejä... miltä miehen sperma maistuu? Miltä kakka maistuu? Voi vittu sanon minä!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihme pellejä... miltä miehen sperma maistuu? Miltä kakka maistuu? Voi vittu sanon minä!!!

        Joo, älytöntä kysyä, kun vastauksen voi saada omakohtaisesti kokeilemalla.


      • Anonyymi

        A. En tykkää siitä b. En takuulla maista c. Hyi🤢🤢👎🏻


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A. En tykkää siitä b. En takuulla maista c. Hyi🤢🤢👎🏻

        olen itse maistanut tuntui kun makunyrtyräni olisivat löytäneet uuden suunnan. ELi jos olisin (haluatko miljonääriksi) vastaisin tietysti D eli helve*i hyvää


    • Upplagin

      Se ei lopu koskaan, niin kauan kuin on ihmisiä, sitä riittää. Suurissa yleisötilaisuuksissa naisten/miesten Baja Majojen sisälto voisi tulla ränniä myöten avosäiliöön jonka ympärillä tuolit ja ruokailuvälineet. Tämä olisi loistotilaisuus niille joiden intohimo, uskomatonta kyllä, tämä tavara on. Normaalit ihmiset ostaisivat alueella myytäviä lettuja ja kaffetta ynnä metrilakua kne. Tälle markinaali-ryhmälle olisi "pöytä katettuna" Majojen takana ja eikä maksaisi mitään!
      Saisinkohan minä tästä idepalkkiota. Itse ostaisin niitä lettukaffeja :)

      • kannatetaan

        Tuo saattaa olla terveysriski, muuten hyvä idea.


    • Ei kiitos!

      Ei kiitos, en syö!

      Naisen peppua ja peppureikää nuuhkin mielelläni! Kakka tuskin haisee ollenkaan tai vain vienosti ja kiihottavasti! Naishormonithan siellä pyllyssä tuoksuu :D

      • AkeMakePerajamä33

        Joskus kun vaimo ei jaksa harrastaa yhdyntää ym. seksiä, niin haistelen sen pers**tä ja tumputan! AAAH raitista ilmaa!


    • Kysyn minä

      Täällä foorumilla on melkoinen peräkamarilaisten uusavuttomien joukko. Mitään ei osata tai haluta tehdä itse, tietoa yritetään onkia muilta.

      Miksi ihmeessä.

      • aloittaja taas

        Vaikka jotkut toisin sanookin, ei kaikkea ole pakko kokeilla itse. Ajatus kakka leikeistä kiihottaa minua, mutta en vaan voi millään maistaa sitä. Koska jotkut sitä kuitenkin seksileikeissään ovat maistaneet, miksi en voisi sitä kysyä. Ja olevinaan nokkelat vastaukset ei minua hetkauta, tiedän olevani paljon sanavalmiimpi kuin suurin osa palstalle kirjoittajista. Taitaa vain olla niin, että kun aletaan puhua ulosteleikeistä, ollaan vieläkin vaikeammalla alueella kuin mitä homoseksuaalisuus on suomalaisille miehille...Joten toistanpa kysymykseni niille rohkeille jotka saavat nautintonsa tästä kielletystä hedelmästä; miltä maistuu? :)


    • Ei syön,ei maistanut

      Kyllä täällä jotkut miehet ovat kertoneet, että seksisessioiden aikana usein syövät naisen kakkaa! Toivotaan, että joku kertoo sinulle!

    • kokemusta on

      Kakka ei itse asiassa maistu paljon miltään. Haju siitä tekee etovan ja kiihoittavan kun se halukkaalta naiselta tulee..Itse tavara on lähes mautonta...

    • justiin joooooo

      Mielestäni tuollainen menee jo kylläkin sairauden puolelle höh...

    • kakkaa nam

      ei maistu miltään :)

      • Anne vaan

        Ihanan kiihottavaa kun saa omalta kullalta suoraan suuhun ja maku on ihan OK


    • Anonyymi

      SAIRAITA ON KAIKKI PASKAN SYÖJÄT!!!

    • Anonyymi

      sairaita on kaikki jotka ovat ulosteen syönnistä kiinnostuneet. on sille lääketieteellinenkin nimi mikä sairaus on mutta en nyt muista ......ei varmaan ees hoitoakaan ole tommoseen.......no on ....rasvattu hirttoköysi

    • Anonyymi

      Kaakka on erittäin herkullista,sen syöminen on myös egologista ja suosittelen sitä maidon ja banaanin kera

      • Anonyymi

        Mikä egologinen...

        Eikös ole ekologinen. Right.


    • Anonyymi

      Minun mielestäni se maistuu maksa makkaralle

    • Anonyymi

      mä oon maistanu ja ei ollu hyvvee mutta ois saanu olla enemmän suolaa muuten ihan ok

    • Anonyymi

      Älä kysele tyhmiä. Joka päivä saat maistiaisia.

    • Anonyymi

      Ehkä kamalal homo

    • Anonyymi

      Kysytään tyhmiä. Voi itse maistaa.

    • Anonyymi

      Paskassa on Maku nystyröitä hivelevä mäku se on sanoin kuvailematon olen sitä itse useaan otteeseen maistanut parin sauna kaljan jälkeen En sanoisi että se on pahaa Maku on samalla tasolla kuin esim pinaati keitto elikkä ei hyvää mutta ei kovin pahaa

    • Anonyymi

      No maista. Mitäs tuota kyselet.

    • Anonyymi

      Varmasti hyvää.
      Voit leikkiä pervoleikkejäsi jonkun kauniin naisen kanssa.
      Tarjoat hänelle virtsaa juotavaksi shampanjalasista ja kakkaa pieninä paloina lautaselta.
      Kysyt sitten maistuuko ja haluaako neiti lisää?

    • Anonyymi

      Varmaan paskalta

    • Anonyymi

      He­­i! Ku­­ts­um­me sinut käym­ään uude­ss­­a cha­­tissa! Mei­­tä on yl­­i mil­­jo­­ona! 👉 http://7vip.biz/H/O1x0S9

    • Anonyymi

      Fbdkdkdkdkdk

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      paskalle maistuu

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      5/5 maistuu paska

    • Anonyymi

      5/5 maistaa kakka

    • Anonyymi

      U­­u­­­si s­­­ek­­si­tea­­­tteri avautu­u Su­ome­en! Ku­tsu­­mme kaikk­­i­. Il­­­moit­tautum­­inen ryhmä­ämm­e tääl­l­­­ä 👉 https://ryhmaseksi.pics/H/N3f3B5

    • Anonyymi

      kuka vittu syö paskaa?ei helvetti näin sairasta porukkaa.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Se on kyllä hyvä kysymys

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      En ole😅🤢👎🏻

    • Anonyymi

      Kakalta, kakaltahan kakka maistuu.

    • Anonyymi

      Olen syönyt 5 kertaa tyttöysätän paskaa ja muija alkanu vihjailee että voisin olla sen ihmis pönttö sanoo että mun suu on sen kakkaamista varte:)

    • Anonyymi

      En ole maistanut

    • Anonyymi

      Paskalta paska maistuu.

    • Anonyymi

      Aika mautonta tullut vaimon suklaa reikää nuoleskeltua

    • Anonyymi

      Kakan maku on aika neutraali, vähän karvas. Kiihotus tulee tuoksusta ja siitä kun panet kakkaista peppua ja välillä aina nuolet puhtaaksi. Tai kun tyttösi nousee hajareisin päällesi ja kakkaa naamallesi ja istuu päälle liikkuen edestakaisin.
      Se on niin intiimiä, ettei sitä voita juuri mikään.

    • Anonyymi

      Ihan paskalle

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      kakka maistuu todella hyvälle

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      EN TIIÄ

    • Anonyymi

      Okei.. en oo ite maistanut, mutta monet ovat sanoneet gluteenittomien keksien maistuvan ihan paskalta..
      Luultavasti kannattaa eka maistaa jotain gluteenitonta tuotetta. Mikäli maistuu sun mielestä paskalta, niin oikea paska ei ole sinua varten.

    • Anonyymi

      Kiihottaa valtavasti ku nainen ulostaa suoraan suuhuni ja kusee naamalleni....

    Ketjusta on poistettu 78 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      582
      3856
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3308
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2739
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1957
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1739
    Aihe