Aikoinaan olin myymässä autoani, joka oli vihreenvärinen. Ostajat tietysti kysy millanen vihree? Sain kuningasajatuksen kun keksin sanoa ettei ole MANNENvihree. Olettamukseni mukaan kaikki silloin ymmärtää, ettei se ole "ätläkän" värinen. Jokuhan kyseli puhelimessa ja tietoja myös väristä. Tottahan laukasin että vihree, muttei MANNENvihree. Hiljaisuutta .... haloo. Toisessa päässä soittaja kysyi voinko tulla näyttämään ajokkia eräälle huoltikselle. Saavuin huoltikselle sovittuun aikaan. Ketään ei näkynyt varttituntiin. Joku kusetti turhaan paikalle oli ajatukseni. Katsoin kelloa ja ajattelin oottaa vielä hetken. Olin jo käymässä autoon kun katsoin huoltiksen baariin päin. Sieltähän käveli tummempi minua kohti. Voi helvetti....ei kait tuo tuu tänne. Silloin kylmäs jokin muu kun syysviilee. Hieman vaivautuneesti nieleskellen esittelin autoa katsojalle. Koeajollehan sitä tietysti kurvattiin. Manne käyttäytyi asiallisesti kokoajan ja minä tunsin itseni todella torveksi. Pelkäsin asemalle takastuloa sillä siellähän on tietysti puolisukua kysymässä auton väriä. Taivaan kiitos ettei ollut vastaanottokomiteaa. Auto kurvattiin bensamittareiden valojen alle parkkiin. Tummempi meistä veti kädellä takakontinkannesta katonkautta konepellille sormella ja tuumas >kyl tää pitäs maalata. Olo oli helpottunut, mutta kuitenkin meinasin kuolemaakin halveksuen kysyä > MANNEN väriseksikö pitäs maalata? Sain sentään pidettyä mölyt mahassa.
Kauppoja ei syntynyt enkä minä stupido ymmärtänyt pyytää anteeksi värin ilmaustani. Nyt kun "rikos" on vanhentunut uskaltaa jo nauraa tapahtuneelle.
Se tapaus opetti näkemään asioita muittenkin näkökulmasta.
Autonväri?
haades
1
342
Vastaukset
- jkkl oio
niinkö
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 254407
- 1012195
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa971480Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää1721418- 601274
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.561145Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe2041098- 501019
puukkotappelu-keskella-tieta
https://www.paivanlehti.fi/puukkotappelu-keskella-tieta-kohta-toinen-miehista-makasi-elottomana-maassa/ Poliisi sai klo11989Missä Martina miehineen?
Onko tämä v. 2009 Turhin julkkis unohdettu nyt vallan? Mistä nyt tulee rahaa, kun ketään ei kiinnosta? Tähänkö päättyi M193974