Miten on onko kolme kuppia kahvia liikaa lyhyessä ajassa juotuna

Miten siinä käy

kuinka vaarallista on juoda kolme kuppia peräkkäin alle tunnissa?
Teen sitä joskus,mutta en ole vielä siihen kuolut.
Osaisitteko kertoa miten siinä voi käydä.Ei kai siihen kuole vielä. Vai miten on asianlaita.

5

479

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kornelius.
    • Kornelius.

Voi jumalauta. se on helevetin vaarallista. joudut siitä paholaisen pannuun paistumaan ja siellä on perkele aina viinatarjoilut. Siksi kehoitan sua ystävällisesti vittu lopettaa kahvin ryyppäämisen perkele joutuin, ettei sulle käy, ku mulle, joka ei jumalauta enää osaa käyttää tätä vitun suomi24:sen keskustelujutskaa, ku oon niin saaketin kännissä pentele!

• >>> kuinka vaarallista on juoda kolme kuppia peräkkäin alle tunnissa?

Helvetti. Olen juonut täyden Moccamaster-pannullisen yhdeltä istumalta eikä siitä mitään vaaraa ollut. Älä viitsi olla lapsellinen!!!

T: Iloinen nauraja

• HerpesNeekeri

Jos se on EuroShopper kahvia, siitä saattaa tulla kuppa ja AIDS tai jotakin siihen suuntaan.

• huonosti käy

Liiallisesta kahvinjuonnista voi aiheutua jonkinlaista vapinaa ja vatsan toiminnan vilkastumista, tuskin muuta.

Itsellä menee 3-4 pannullista (1,5L pannu) päivässä, ensimmäinen aamulla puolessa tunnissa. Eipä ole mitään ilmennyt 30 vuoteen.

Huvittavaa muuten, että kahvinjuontiin ei tiettävästi ole kukaan kuollut mutta liialliseen vedenjuontiin on. Vesivaarassa ovat mm. saleilla keekoilevat vaatekuntoilijat jotka juovat vettä ehtimiseen vaikka eivät hikoa lainkaan. Tosin osa vedestä roiskutetaan paidalle hikiefektin aikaansaamiseksi, olen itse nähnyt tapauksia :))))))))))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli

Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.
      Maailman menoa
      433
      2748
    2. IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!

Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk
      Maailman menoa
      86
      2025
    3. 161
      1596
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      82
      1532
    5. Martina Aitolehden Victoria-tytär, 16, tietää riskit - Teki silti yllättävän päätöksen

Victoria Eerikäinen on Martina Aitolehden ja Esko Eerikäisen tytär. Hän on yksi Nepot-sarjan tähdistä. Sarjan kuvausten
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1466
    6. Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko

Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää
      Kaste
      459
      1248
    7. Olen varattu

Kihloissa ja menemme naimisiin. Anteeksi💔
      Ikävä
      147
      1084
    8. Vastuunkantoa

Nyt kun Ähtäri on historiansa pahimmassa kriisissä, päättäjä luikkii perunakellariin: "Eronpyyntö kaupunginvaltuuston pu
      Ähtäri
      51
      1055
    9. Ruohonpolttoa Suomussalmella

Poikaporukka oli kuullut että ruohonpoltto on muotia, joten Kirkkopuistossa oli tekoruohoa poltettu. Ketkä liene asialla
      Suomussalmi
      44
      932
    10. Vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden kasteesta.

Nykyaikana on niin paljon tietoa saatavilla että vilpitön totuudenetsiä löytää totuuden myös kristillisestä kasteesta. R
      Kaste
      450
      922
    Aihe