kuinka vaarallista on juoda kolme kuppia peräkkäin alle tunnissa?
Teen sitä joskus,mutta en ole vielä siihen kuolut.
Osaisitteko kertoa miten siinä voi käydä.Ei kai siihen kuole vielä. Vai miten on asianlaita.
Miten on onko kolme kuppia kahvia liikaa lyhyessä ajassa juotuna
5
423
Vastaukset
- Kornelius.
Voi jumalauta. se on helevetin vaarallista. joudut siitä paholaisen pannuun paistumaan ja siellä on perkele aina viinatarjoilut. Siksi kehoitan sua ystävällisesti vittu lopettaa kahvin ryyppäämisen perkele joutuin, ettei sulle käy, ku mulle, joka ei jumalauta enää osaa käyttää tätä vitun suomi24:sen keskustelujutskaa, ku oon niin saaketin kännissä pentele!
>>> kuinka vaarallista on juoda kolme kuppia peräkkäin alle tunnissa?
Helvetti. Olen juonut täyden Moccamaster-pannullisen yhdeltä istumalta eikä siitä mitään vaaraa ollut. Älä viitsi olla lapsellinen!!!
T: Iloinen nauraja- HerpesNeekeri
Jos se on EuroShopper kahvia, siitä saattaa tulla kuppa ja AIDS tai jotakin siihen suuntaan.
- huonosti käy
Liiallisesta kahvinjuonnista voi aiheutua jonkinlaista vapinaa ja vatsan toiminnan vilkastumista, tuskin muuta.
Itsellä menee 3-4 pannullista (1,5L pannu) päivässä, ensimmäinen aamulla puolessa tunnissa. Eipä ole mitään ilmennyt 30 vuoteen.
Huvittavaa muuten, että kahvinjuontiin ei tiettävästi ole kukaan kuollut mutta liialliseen vedenjuontiin on. Vesivaarassa ovat mm. saleilla keekoilevat vaatekuntoilijat jotka juovat vettä ehtimiseen vaikka eivät hikoa lainkaan. Tosin osa vedestä roiskutetaan paidalle hikiefektin aikaansaamiseksi, olen itse nähnyt tapauksia :))))))))))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen markka otettiin käyttöön vuonna 1860
Suomi käytti vuoteen 1840 asti rahayksikkönään rinnakkain Ruotsin riikintaalareita ja Venäjän ruplaa. Tämän jälkeen oli5210425Kaivatullesi viesti ensi vuoteen?
Kerro meneekö naiselle vai miehelle ja vähintään yksi tunniste, esim. kirjain.1376427"Mä elän vieläkin"
Ikurin turbiini vetäisi taannoin lainabiisin Topin (RIP också) ja kumppaneiden kanssa. Toivottavasti on yläkerrassa kunn744608Yritystuet pois ja työeläkevaroilla maksettava valtion velka pois
Nyt on teille kerrottu keino kuinka Suomen velkaongelmasta päästää eroon kertalaakista. Älkää saatanat enää minulle tul143497Pate Mustajärvi on kuollut
Ihan pari tuntia sitten. Että sellaista. https://www.is.fi/viihde/art-2000011715177.html1433260Nyt Yle otti silmätikukseen sisäministeri Rantasen
Aivan erinomaista työtä tehnyt sisäministeri Mari Rantanen on saanut paljon aikaiseksi. Maahanmuuttoon ja maahanmuuttaji2833075Yksityinen sektori aiheuttanut Suomen taantuman
Investointien sijasta nostaneet voitot osinkoina omistajille. Ehdotan korjausliikkeenä yksityisen sektorin sosialisoimi1512843Ylen juttu sisäministeristä oli selvän tarkoitushakuinen
haluttiin vielä vuoden loppuun saada joku "kohu". (Olisiko Yle tehnyt jutun jos sisäministerinä olisi esim. RKP:n, jota672786Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota
Muualla maailmassa yrittäjät elävät asiakkaiden rahoilla, Suomessa palkansaajien maksamilla veroilla. Palkansaajahan ma52232Miten ikinä kelpaisin sulle
Sinä saat niiltä muilta naisilta paljon enemmän, mitä minulta... Tai mihin minä olisin valmis. Enkä edes olisi niin tait342164