Interferoni hoito

H77

Tietääkö kukaan miten subutex korvaushoito vaikuttaa hoitoon pääsyyn? Olen kuullut että c-hepatiittia on erilaisia, esim.jollain voi olla erittäin "aktiivinen" mutta jollain ei tule ikinä mitään oireita eli on vaan niinkuin "kantaja", pitääkö tämä paikkansa?

4

148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noniin

      Totta, kaikkia ei voi hoitaa/ei kannata, mut korvaushoidon ei sinänsä pitäis vaikuttaa. Lähinnä se miten sitoutunut on hoitoon, koska interferonihoito on pitkä, rankka ja sivuvaikutuksia voi olla. Itse asiassa olis hyväkin, jos hepatiitti hoidettais pois. Kysy korvaushoitopaikasta, jos saat lähetteen.

    • H77

      Kyllä olisin tosi sitoutunut,en edes juo enää,vain 2-3 kertaa vuodessa...eli voin olla ilman viinaa ja muuta mutta lääkkeistä en kyllä luopuisi, ihan vaan lapsenkin takia haluaisin hoitaa sen pois...täytyypäs ensi viikolla kysästä..

    • PeriksiEiAnneta

      Mulla on tällä hetkellä passiivinen c-hepa. Ja yritän kaikin keinoin,jotta pääsisin hoitoon. Omalääkäri ei ees kunnolla kertonut mulle asioista. Kun vaan,että "sinulla on ei aktiivinen c-hepatiitti" Kysyin,että mitäs sitten tapahtuu,"et tarvitse hoitoa" Taas kysyin,että no mitäs sitten tehdään? " kontrolli puolenvuoden päästä" Sitten kysyin,että entäs jos sillonkin vielä ei aktiivinen? Lääkäri totes vaan" No sitten ei mitään" Hitto mulla menee hermot,kun tosiaan haluaisin itseni terveiden kirjoihin. Ja halua oikeasti on. Ja olen lopettanut juomisenkin nyt kokonaan. sunnuntaina tuli 1kk täyteen. Tiedän ettei se riitä vielä siihen hoitoon pääsyyn,mutta silti.

      Nyt sitten käymään terveystalolla sisätauti lääkärille. Jos sieltä saisi opastusta kunnolla.

      Tsemppiä sinne päin. Periksi ei anneta!

    • sukulainen...

      Jos on muuten puhtaat seulat niin pääsee. Sillon jos arvot on sen verran koholla että tarvii hoitaa pois. Jos ei ole, sitte tarttee vaan kai odotella kun se iskee. Yleensä tulee 10 vuoden kohdalla tartunnasta viimeistään niitä oireita... Näin keski suomessa...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      1403
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      18
      1063
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      999
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      4
      974
    6. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      2
      881
    7. 3
      880
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      4
      879
    9. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      870
    10. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      868
    Aihe