vaimo talloi armotta

sattui ihanasti

Pari päivää sitten vaimo puuhasteli kotona jaloissaan monissa juhlissa käytetyt korkkarit. Tuli mieleen, että olis taas hyvä tilaisuus saada sormensa tallotuksi. Olemme sopineet, että kotona korkkareilla kävellessään vaimo ei varo eikä jalkoihin katsele eli, jos korkojen alle jää jotain esim. mun sormet, niin se on mun ongelma. Hain Mars-patukan ja laskin sen lattialle vaimoni taakse. Kauaa en joutunut odottelemaan, kun vaimo otti askeleen taaksepäin ja astui rennosti korollaan suoraan patukan päälle. Sen arvaa, että 80-kiloisen naisen koron alle jäävä suklaapatukka liiskaantui kiihottavasti lattiaa vasten. Asetuin sitten itse makaamaan lattialle ja työnsin käteni vaimoni korkojen taakse. Muutaman kerran korot napsahtelivat käsieni välissä, kunnes vaimo tallasi korollaan suoraan vasemman käteni peukalolle siirtäen samalla koko painonsa peukaloa tallanneelle korolle. Hetken hän seisoi rauhassa koko painollaan peukaloni päällä tietämättömänä minulle aiheuttamastaan kovasta kivusta. Sitten hän vaihtoi jalkaa ja peukaloni pääsi koron alta. Koron liiskaama Mars oli kiihottavaa herkkua, mutta peukaloni on vieläkin osittain tunnoton. Sitä en ole tosin vielä viitsinyt vaimolle kertoa, rupeaisi vielä varomaan askeliaan. Olen tyytyväinen, ettei vaimolla ollut jaloissaan hänen suosikkipiikkarinsa, joiden lyijykynän ohuen metallikoron alla peukaloni olisi varmasti kärsinyt turhan paljon...

9

605

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tykkää tallomisesta

käske vaimosi tallata slee seisomaan sinut eli että hän tulee seisoo sun päälles

• Sattui ihanasti

Näin on tehtykin. Vaimo on esim mittaillut kahvinporoja suodattimeen seisten korkokengillä päälläni niin, että toinen korkkari painoi rintaa ja toinen naamaa. Veren maku oli huulillani sen kahvinkeiton jälkeen.

• Tonnikeiju 0,25t

Hyvä säkä että vaimosi on vain 80 kiloinen. Minun kanssa oisit menettänyt sormesi.

• Sylvester Tallo Ne

On täällä erikseen tuo novelllipalstakin jonne voi kirjoitella omia fantasioitaan.

• Sattui ihanasti

Ilmeisesti mulla on kadehdittavan hyvä tuuri, kun totuus on tarun kaltaista. olenkin kyllä usein kiitellyt vaimoa sen ennakkoluulottomista askelista.

• Kondis

Tallojia löytyy.

Silloin, tällöin, rankemman maastavetotreenin jälkeen pyydän jotain salin fitness tyttöä tallomaan selkäni ja takareidet.
      Jaloissa jumppatossut.
      Ilman korkokenkiäkin siinä tulee mieleen kaikenlaista.

Kotona vaimo talloo joskus piikkareilla mutta ei koko painollaan vaan istuen sängyn renalla, minä itse lattialla.
      Kyse ei siis ole selän käsittelystä vaan ukon alistamisen eräästä muodosta ja vaiheesta.

Muuten, tuo 80kg aiheuttaa koko painollaan astuen pysyviä muodonmuutoksia kämmenen luustoon.
      Ainakin 3-viikkoa kipsissä ja liikkuvuuskuntoutus lisäksi.

• Sattui ihanasti

Istuvan naisen piikkareiden alla makaaminen on tosiaan mukavaa sekin ja silläkin lailla saa miehen paikalleen... Metallikantojen alla ei kyllä kauaa kestä, vaikka daami vain istuisi. Vaimollani on yleensä vielä tapana jossain vaiheessa heilauttaa toinen jalka toisen päälle, jolloin kipu tulee useinmiten liian sietämättömäksi.

• tykkää tallomisesta

Kondis , suostuvatko fitnes tytöt tuohon kovin helposti , itse olen joutunut monesti metalli korkojen tallomaksi 75 kg painosta , sattuin mutta ihanasti

• Blood on the floor

Mieki voin tulla tallomaan ja pomppimaan teidän päälle. :D Kiinnitän vaan vanhoihin korkokenkiin korkojen paikalle puukot. Mitäs sanotte?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      3111
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3067
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2417
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      2037
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1893
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1759
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1606
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      83
      1370
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1280
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79