Junger sai sydärin

28

152

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sydärin leski

No voi voi, siihen on jopa moni kuollutkin.

• Voi kuolla joo, eipä kuollut Väyrynenkään, selvisi pallolaajennuksella ja ennen kuin pallolaajennuksista edes mitään tiedettiin, niin muistan erään suominaisen saaneen sydänkohtauksia peräti kolmisenkymmentä lyhyessä ajassa, mutta siitä huolimatta eli vielä n. 30 vuotta niiden jälkeen.

• Mannerheimin kosto!

Vähemmästäkin, kun tuo rikollinen salaa tehty Mannerheim-rienaus ei uponnutkaan kansaan. Kumminkin se on Jungnerin alkuun panema?

• kkcbvhknnvhjllhj

Ei ole vanha, ei käsittääkseni tupakoi, eikä ole lihava. Kyllä se tulee sitten kun on tullakseen kenelle vaan.

• joojoojoojoojooooooo

Tosi asiassa hänellä ollut vitutustykytystä kun verkot eivät vedä eli jungerin tietäen hän teki tuostakin ison numeron muka sydäri - hah skeidiksen marjat.

• smör

Se on perimässä tuo sepelvaltimotauti,jos sitä ei ole geeneihin kirjattu niin voi syödä voitakin vaikka kilon päivässä,mutta ei se terveellistä ole siitäkään huolimatta liian isoina määrinä....ainakin maha kasvaa ja persaus leviää jos ei muuta.

• smör kirjoitti:

Se on perimässä tuo sepelvaltimotauti,jos sitä ei ole geeneihin kirjattu niin voi syödä voitakin vaikka kilon päivässä,mutta ei se terveellistä ole siitäkään huolimatta liian isoina määrinä....ainakin maha kasvaa ja persaus leviää jos ei muuta.

Vai onko vika eduskunnassa? Raskaaksi paikaksi väitetään: http://www.iltasanomat.fi/kotimaa/art-1288492936086.html

• joojoojoojoojooooooo kirjoitti:

Tosi asiassa hänellä ollut vitutustykytystä kun verkot eivät vedä eli jungerin tietäen hän teki tuostakin ison numeron muka sydäri - hah skeidiksen marjat.

Ehkä SDP:n jäsenyys aiheuttaa sitä vitutustykytystä?

• 10 + 1

Eikö sillä ole syöpäkin?

• Et joo joo.

OLI. Koki ihmeparantumisen ?

• Valuvika

koko miehen kuvatus 47v ja jo eturauhassyöpä ja sydäri.

• 12 + 3

Monisairas vanhus siis. Kuolema edessä mutta paha saa palkkansa.

• itkuapukkaa

Joutava demari joka otti taikka oikeammin sai nuoren naisen. Ei ikäkubbe jaksa nuoren naisen kanssa.. niin se vain on.

Tosin en ymmärrä miksi tuo kaunis nainen hyväksyi rupisammakon näköisen, ikivanhan sdp retaleen puolisokseen... semminkin kun sälli toimi vielä silloin ylen propagandakoneiston pienenä osana.

Pitäisikö tässä nyt ryhtyä itkemään?

• Höpöhöpö, minä olen Jungeria vanhempi ja minulla on nuorempi vaimo, hyvin jaksetaan... No, en ymmärrä minäkään mitä jotkut nuoret naisetkin näkee SDP:ssa, ehkä se on se syy sydänoireisiin.

• vaaripressa

Mahtaakohan tuo Jokeri olla seuraava sydäripotilas ,tai sitten nuorikko on vaan
        rauhallisempaa sorttia eikä rasitä niin eläkekubben pummpua.

• Late Lapista.
        Kairakettu kirjoitti:

Höpöhöpö, minä olen Jungeria vanhempi ja minulla on nuorempi vaimo, hyvin jaksetaan... No, en ymmärrä minäkään mitä jotkut nuoret naisetkin näkee SDP:ssa, ehkä se on se syy sydänoireisiin.

Niin nehän ovat vanhemmat Suomalaiset miehet alkaneet ostelemaan nuoria vaimoja Aasiasta, ovat kuulemma perustaneet oikein vaimo aasiasta Ry! kerhonkin Suomeen!

Late Lapista. SSSS Ry!

• Late Lapista. kirjoitti:

Niin nehän ovat vanhemmat Suomalaiset miehet alkaneet ostelemaan nuoria vaimoja Aasiasta, ovat kuulemma perustaneet oikein vaimo aasiasta Ry! kerhonkin Suomeen!

Late Lapista. SSSS Ry!

Pitäisköhän näyttää sun viestit vaimolle ja antaa sun yhteystiedot, niin saisit kuulla hänen mielipiteen tuosta ostohommasta, hehheh. Vois tulla nyrkkikin silmään, jos näköetäisyydelle pääsis. No, olkoon, pidä vaan sairaat käsityksesi.

• aikaa on

Eläkeikään aikaa vielä ainakin 20 vuotta ja mikä se onkaan päättäjien mielestä se suomalaisen odotettavissa oleva elinikä. Ei ooo jungella vielä mitään hätää.

• Io

Oispa kuollut.

• stressi .

Taitaa koko SDP kärsiä stressistä. Jutta kasvaa vastuun myötä (siis fyysisesti) ja nuoret miehet saavat sydäreitä.

Varsinkin Jutan kehonkieli kyselytunneilla kertoo suurista sisäisistä ristiriidoista. Mistähän saattaa johtua? ;)

• klinktoninmummo

Jutta vanhenee silmissä.valehteleminen vanhentaa ja lopulta on tuloksena
        Klinktoninmummo

• ,,,,,,,,,,,,,,

Panee varmaan miettimään kannattaako sairaanhoidon määrärahoja vähentää vai lisätä... Terveys ja ensiapu kuuluvat kaikille ja kaikkien eteen on tehtävä kaikki!

• Heh, hyvin oivallettu

• PUNAMULKKU!

EI TULE IKÄVÄ!

• yle demari

tovottavasti ei nenä vääntynyt lähemmäksi leukaa , käypi syöminen vaikeeksi.

• Kiitos Jeesus!

Vieköön Jumala työnsä loppuun asti.

• yle demari

parantaen tai.

• Kuten Junkkari

on itse asian ilmaissut:

"SO FUC-KIN WHAT ?"

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Alahan tulla paikkaamaan tekojas

Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.
      Suhteet
      31
      6266
    2. Ei tunnu, että välität yhtään

Tuntuu, että et edes muista minua koko ihmistä. 😢
      Ikävä
      39
      4062
    3. Onko kenellekään muulle käynyt niin

Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk
      Ikävä
      183
      3363
    4. Ketä tietää

Missä ammuttiin pyssyllä.
      Kotka
      13
      2984
    5. Veikeä Satu

Tuu jutteleen, kaipaan sua. Oot kuuma nainen.
      Ikävä
      29
      2302
    6. Näytitpä taas niin hyvältä!

Nautit tilanteesta täysin rinnoin. Sinä olet kuin
      Tunteet
      12
      2297
    7. Tietääkö kaivattusi että

olet häneen ihastunut? 🤠
      Ikävä
      162