jos suomalaiste ihmetys o miksi ei juttua oo suomeksi nii tässä teille yks seikka joka este. ette oo näemmä kiinnostunu.
"Keskusteluihin osallistuminen on estetty sääntöjen vastaisen toiminnan vuoksi."
suomalaiste foorumie taso o nii alhaalla että ku kertoo tietävänsä nii tulos o että kokonaisii viestiketjuja poistetaa ja foorumi peittelee vielä omaa toimintaa kaike päälle ja tukee sotkemista. vaikka tarkoitus ei oo että kerromme että voi
simme sanoa myöhemmi että "minähä sanoi" nii katsokaa myöhemmi mikä oli tosi ja mikä ei ja tuollo ei mekää olla sanomassa että "minähä sanoi" ku ei oo oma kiinnostus kertoo ku kerra kuunnellaa tai ei.
jos oli tarkoitus kuluttaa niide energiaa iha turhaa jotka tiesi kertoo nii tuossa onnistuitte iha omalla kustannuksella. jos oli tarkoitus hankaloittaa niide tehtävää joilla oli tehtävä kertoo nii tuossa onnistuitte iha omalla kustannuksel
la. jos tuosta tahtoo jonku kiittävä nii ihmiste onnistuu kiittää tuosta omalla tavallaa myöhemmi niitä jotka hankaloitti joho emme ota osaa. ihmiste ymmärrys o rajalline myös niitä kohtaa jotka tahallaa hankaloittaa totuude julki tuloa.
oma blogi omista huomioista ihmiste suomi24 foorumi keskustelussa:
http://suomi24foorumi.blogspot.fi/
ootta ollu nii rasittavii että oma kiinnostus meni teihi jo eikä ollu ensimmäine vaa viimmene kerta. tapelkaa rauhassa
taas oli IP esto päällä.
9
131
Vastaukset
- Markku Tampio
Minulla oli myös tässä S-lahden 3G:ssä tuo IP-esto vaivana, mutta nyt kun vaihdoin liittymän 4G:hen, niin ongelma jostain syystä poistui.
Jos sinulla on käytössäsi vlan ja vaihdat sillä koneesi nettiyhteyden toiselle operaattorille, niin se autaa asiassa.- Häiriköt-ulos-heti>>
Suun soittajia on joka paikassa. Keskusteluihin osallistujoiden tulisi lukea ensin Eniron antamat säännöt ja kirjoitella niiden puitteissa tai pysyä poissa.
Että ulkomailla olisi vapaampia Chatteja on täysin minun kokemuksiani vastaan - minä olen vuosikaudet keskustellut monissa foorumeissa ja periaatteessa kaikissa missä olen keskustellut heitetään sääntöjen rikkojat ulos paljon helpommin kuin esimerkiksi Suomi 24 palstoilla.
Säännöt on säänöt ja samat kaikille - joka ei pysy niissä ja lentää pellolle saa syyttää itseään. Esimerkiksi Kristinuskon palstoilla on muutamia jotka ovat täällä ainoastaan provoilemassa - mikä on sääntöjen vastaista.
Häiriköt passitetaan ulos esimerkiksi urheilu - foorumeilta - sanoisin jokaisella niistä pajon nopeammin kuin täällä. - että simmottis nyt
Häiriköt-ulos-heti>> kirjoitti:
Suun soittajia on joka paikassa. Keskusteluihin osallistujoiden tulisi lukea ensin Eniron antamat säännöt ja kirjoitella niiden puitteissa tai pysyä poissa.
Että ulkomailla olisi vapaampia Chatteja on täysin minun kokemuksiani vastaan - minä olen vuosikaudet keskustellut monissa foorumeissa ja periaatteessa kaikissa missä olen keskustellut heitetään sääntöjen rikkojat ulos paljon helpommin kuin esimerkiksi Suomi 24 palstoilla.
Säännöt on säänöt ja samat kaikille - joka ei pysy niissä ja lentää pellolle saa syyttää itseään. Esimerkiksi Kristinuskon palstoilla on muutamia jotka ovat täällä ainoastaan provoilemassa - mikä on sääntöjen vastaista.
Häiriköt passitetaan ulos esimerkiksi urheilu - foorumeilta - sanoisin jokaisella niistä pajon nopeammin kuin täällä.Onhan se niinkin, mutta sitten näillä palstoilla häärää myös niitä, jotka häiriköivät passittamalla ulos asiallisia kirjoittelijoita. Joskus tälläkin palstalla esiintynyt eräs turhautunut näyttämässä valtaansa ja tekemässä kiusaa.
Ylläpidolle kun ilmoittaa asiattomaksi jonkun aloituksen, niin siinä menee koko ketju ilman, että ylläpito välittää edes tarkistaa, onko aloitus sääntöjen vastainen taikka ei.
Tuo IP esto saattaa tulla ja tuleekin usein väärälle koneelle, koska sama IP vaihtaa omistajaa. Minun koneellani ainakin on jatkuvasti eri IP ja jos sen estää, niin se saattaa olla olla estettynä kohta jollakin toisella ja minä pääsen läpi taas eri IP:llä edes tietämättä, että minun IP:ni oli estetty.
Niin mukavasti se menee, että monesti lentää pihalle aivan syyttömät. - hukkaseperii
Markku Tampio jutusteli >>>Minulla oli myös tässä S-lahden 3G:ssä tuo IP-esto vaivana, mutta nyt kun vaihdoin liittymän 4G:hen, niin ongelma jostain syystä poistui.
Jos sinulla on käytössäsi vlan ja vaihdat sillä koneesi nettiyhteyden toiselle operaattorille, niin se autaa asiassa. - IP- nippu [side]
Tässä taannoin tuttuni kertoi, että tämä 3G voi sitoa useamman samaan osoitteeseen. Vaikkapa tämä tuttuni ei kirjoittele itseään sulkulistoille, niin joku kirjoittaa ja kaikki kärsii. Olisikohan Tampion kohdalla samasta kyse.
Itse en tunne näitä vempeleitä enempiä, mutta kun lankana kirjoitan, koskaan ei ole konetta bannattu. - nähty on
että simmottis nyt kirjoitti:
Onhan se niinkin, mutta sitten näillä palstoilla häärää myös niitä, jotka häiriköivät passittamalla ulos asiallisia kirjoittelijoita. Joskus tälläkin palstalla esiintynyt eräs turhautunut näyttämässä valtaansa ja tekemässä kiusaa.
Ylläpidolle kun ilmoittaa asiattomaksi jonkun aloituksen, niin siinä menee koko ketju ilman, että ylläpito välittää edes tarkistaa, onko aloitus sääntöjen vastainen taikka ei.
Tuo IP esto saattaa tulla ja tuleekin usein väärälle koneelle, koska sama IP vaihtaa omistajaa. Minun koneellani ainakin on jatkuvasti eri IP ja jos sen estää, niin se saattaa olla olla estettynä kohta jollakin toisella ja minä pääsen läpi taas eri IP:llä edes tietämättä, että minun IP:ni oli estetty.
Niin mukavasti se menee, että monesti lentää pihalle aivan syyttömät.Näin on, poistavat asiallit myös.........
Karanteenissa minäkin olin muutaman päivän, joten en enää muista, minkä otsikon alle seuraavan viestin olin yrittänyt kirjoittaa:
Timo Flink antoi vastauksena puolitotuuden.
Pitää paikkansa, että periaatteessa myönnetään, että EGW saattoi joskus erehtyä, mutta kun mennään oppikysymyksiin ja tingataan, erehtyikö EGW siinä ja siinä opillisessa lausunnossaan, etenkin kun Raamattu näyttäisi opettavan eri tavalla
niin joka kerran vastaus on ollut: ei erehtynyt.
Yhteenveto:
EGW on teoriassa erehtyväinen mutta käytännössä erehtymätön. Ainakin mitä oppikysymyksiin tulee.- Adventisti
Tuomas-kuoma:lle
Näillä foorumeilla on kielletty HENKILÖÖN kohdistuva arvostelu ja panettelu. Mitäs muuta nuo sinunkaa Timo Flinkkiin ja EGW:hen kohdistuvat viestit ovat kuin panettelua ja EGW.n kohdalla vielä vainajan häväistystä muun panettelun lisäksi?
Ei siis ihme että ylläpito viestejäsi poistelee.
Täällä tulee puhua ainoastaan asiaa kristinuskosta /adventismista Raamatun valossa. Koska tämä palsta kristinuskon palsta, jonka otsikkona on "adventismi."
Onko sinusta niin kauhean vaikeaa olla ihmisiä panettelematta ja kirjoittaa vain uskon asioista?
- nyt on oikea foorumi
Adventismi on ainoa oikea palsta tuollaiselle hörhöilylle. Ole kiltti ja pysy täällä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 475895
- 495371
- 523753
- 143695
Vimpelin liikuntahallilla tulipalo?
Katsoin, että liikuntahallista tuloo mustaa savua. Sitten ovet pärähti hajalle, ja sisältä tuli aikamoinen lieska. Toise1013478- 313146
- 592894
- 592776
- 562430
- 461881