Missä maassa ja kaupingissa parhaimmat maksulliset ja hintataso?
Kerrothan myös parhaimmasta kokemuksestasi?
Parhaimmat maksulliset kyydit
5
2059
Vastaukset
- Kohteliaisuus
Täydellisen vastauksen antaminen on sula mahdottomuus, koska en ole kiertänyt ympäri maapalloa.
Oma paras kokemukseni on Kyprokselta, missä nettiä käyttämällä sain naisen luokseni koko yöksi. Koin yllätyksen, kun huoneeseeni ilmestyi todellinen kaunotar, joka oli bulgarialainen. Vein hänet ensin illalliselle, minkä jälkeen palattiin huoneeseeni jatkamaan. Kaunotar oli vähän hämmentynyt, kun kohtelin häntä kuin todellinen gentleman.
Kävimme vielä suihkussa ja sitten sänkyyn, jossa sain selliset "kyydit", että muistan ikuisesti.
Vaikka nainen on maksullinen, miehen käytös ratkaisee tarjonnan laadun. Pitäkää se totuus mielessä! - hellyyttätytöille
itsekin useiden upeiden ladyjen palveluja käyttäneenä olen huomannut tuon saman, eli käyttäydy hyvin ja kohtele naista kunnioittavasti niin palvelu on hyvää.
matkustelen paljon ja olen myös melko viriili kaveri. usein aika pitkien työpäivien jälkeen ei viitsi mennä baarin notkumaan ja etsimään piirakkaa. nuorempana panin kun "eläin" ilman tuntoja tilaamiani pimuja huoneessani. hyvää seksiä monesti ei siinä mitään. jotain kuitenkin puuttui. Nykyään varttuneempana ja viisaanpana toimin tuten kohteliaisuuskin teki. ensin hyvää ruokaa kauniin tytön kanssa, ehkä jotain nähtävyyttä teatteria yms. mutta aina lopuksi kuitenkin tietää että on oikeutettu kunnon laukkaan vuoteessa ja voin vakuuttaa että silloin tytöt antavat parastaan kun heitä on huomioinut ensin ja itsellekin on mukavaa kun on ollut mukamas ns.treffeillä ja saanut kaunokaisen mukaan. lisäksi minulle on jäänyt heistä useita tuttuja joiden kanssa välillä pidämme yhteyttäkin. nam
kerrrankin työmatkalla ukrainassa tyttö oli matkassa neljä päivää, aina työpäivän jälkeen oli ottamassa ihanasti vastaan...
kohteliaisuus pojat , muistakaa.... - 32
Hinnat varmasti halvimmat Thaimaassa, mutta paras hinta-laatu mielestäni Saksan saunaklubeissa esim. Berliini Artemis, Stuttgart Paradise, Frankfurt Palace/Oase, Düsseldorf Dolce Vita. Osa tytöistä missin mitoissa ja näössä, kansalaisuuksia löytyy ja hintaa n. 50e laaki. Perinteisesti ilotaloista saa halvemmalla Saksassakin, mutta laatu laskee.
Kertoisitko noistä ilotaloista Saksassa vähän enemmänkin? Olen ollut aika pelokas bordellei kohtaan mut Saksassa näemmä bordellit on laillisia ja jopa bordellin työläiset ovat ihan rekisteröityjä ammattityöläisiä.Harmittaa asua tämmösessä barbaarimaassa kun Suomi jossa seksin osto on rikos! Tietenkin tuomitsen ihmiskaupan mutta bordellit ovat aina kuuluneet kautta historian inhimilliseen historiaan joten ei voi muuta ku vituttaa toi laki seksin oston criminalisoimisesta. Mites se ajanvaraus sinne hoidetaan, ihan vain puhelimitse vaiko ex temporee?
- sunsetinpattaya
Onkos Suomessa edes mahdollista saada samaa tasoa olevaa palvelua maksullisilta naisilta kuin esim, Thaimaassa? Tekeny jo kauan mieli mennä mut sitten jotenkin leimataan pervona ku varaan matkan Thaikkuihin!! Mites se teille kukkahattutädeille kuuluu mun seksielämä! Toi mulla ollu se mental barrier mut nyt just tasan päätän itse minne lomalle meen(enkä varmasti enää mee Italiaan, kavereiden mukana lähdin ja tylsä loma oli. Italia on iha kuollut mesta btw miehille!!) Jo kauan himoinnu mennä Pattayalle!On kuulemma kuin paradise parhaimmasta päästä. Olen just pari päivää googlannu infoa ja ihan turvalliselta paikalta vaikuttaa. Ja jos tyffee löytyy ni nou hätä.Matti Nykänenkin sanoi että elämä on laiffii so not?! =)! Meikäpoika menee finnairilta varaa lentoliput thaikkuihin se on period.Tätä Suomen nihilististä seksuaalisuuskielteisyyttä ei kestä mun pää!!Tsempii!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662621Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181649- 351645
- 591576