koolla on väliä

catwoman__82

Mua vaivaa se kun poikaystävälläni on aivan järkyttävän pieni kalu,se tuntuu yhdynnän aikana enemmänkin kutittavan kuin hyvältä,me ollaan kyllä yritetty vaikka ja mitä asentoja mutta se vain YKSINKERTAISESTI ON LIIAN PIENI!! että kyllä minun mielestäni koolla todellakin on väliä.ei tunnu kivalta mutta olen päättänyt jättää nykyisen poikaystäväni koska pidän kuitenkin seksistä ja haluan nauttia enkä kitua tuhkamunaisen miehen kanssa.

91

3735

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Julma Jäykkä

Kuules poika. Kuinka pueni sillä on?

• jkohklö

No tässä oli Matilta hyvä aloitus.

• yksimies

hieromala saa suku elimen niinisoksikuinhaluvasensaada

• uskotaan uskotaan

pieni on eisille mitään voi,yritä vain senkanssa toimeentulla.

• dazun

Sama täällä, tapasin kivan naisen joka on synnyttänyt.
      Ikää hänellä 26, ja kova treenaamaan, lihakset kunnossa.
      Kaikki naiset jotka eivät ole synnyttänyt, on niiden kanssa seksi aina ollut kivaa mutta ei näiden yh-äitien.
      Vaikka kuinka treenaavat, ja alussa olisikin tiukka, niin ekan tai tokan orgasmin jälkeen vois lähtee vaikka runkkaamaan, tuntuu kun jonnekkin tyhjiöön uppoisi.
      Munani on yleensä riittänyt mutta ei näille mittaa jotain 16cm, ja aika paksu...mutta eihän se enää riitä....
      Onko kellään samoja ongelmia, eli kivoja naisia mutta seksi ei toimi.

• Sivusyöttö

Yh:lla on leveä mutta matala pillu. Mulkku menee pohjaan, mutta seinämät eivät tunnu.

• H-X
        Sivusyöttö kirjoitti:

Yh:lla on leveä mutta matala pillu. Mulkku menee pohjaan, mutta seinämät eivät tunnu.

Kertokaapas pojat (yh-pettyneet) mikä tekee yh:n pilllusta erilaisen muihin naisiin verrattuna.
        Ihan omin sanoin. Tai jos on jotain lääketieteellistä syytä tms. niin senkin voi kertoa.

Olen hiukan huolissani teidän mielenterveydestä, kun tuollaista paaskaa jaksatte jauhaa.
        Se, että yh on antanut pakit, tai oma yh-äiti on teidät jättänyt, niin se ei ole syy vulvan kokoon. Mutta ne saattaisivat olla syy tuohon katkeruuteen.

Niin kuin nyt pilllu tietäisi olevansa yksinhuoltajan/neitsyen tai naimisissa/eronneen jalkovälissä.

Diagnoosini onkin: syy on itsetunnossa, joka laittaa kuvittelemaan, ettei teidän pienillä nykeröillä voi naista tyydyttää.

Muitsakaa Asuksen sanat. Pillu on 8cm syvä ja tuntoherkät alueet ovat pinnassa.
        Aha. Se ei tässä tapauksessa toimikaan noin vaan reunat ovat leveällä yh-naisella...
        Menkää niiden kanssa naimisiin. Jospa se pilllu siitä tiukkenisi...:D

Älkää nolatko enempää itseänne noiden yh-asioiden kanssa.

• 23 cm oikeasti

Hei. Maailmassa penisten keskimitta on erektiossa 15 cm ja Suomessa 14 cm ja Afrikassa 16 cm. Japanissa, Kiinassa ja Intiassa n 10,5 -11 cm. Erot ovat siis aika pieniä Euroopassa. Peniksen kokoon ei pysty vaikuttamaan. Leikkauksissa voi mennä tunto, joten se on hullun hommaa. Penis on jumalan antama lahja ja henk koht ominaisuus kuten esim älykkyysosamäärä. Sillä pitää pärjätä. Maailma ei ole reilu paikka. Jotkut saa ison äo:n ja ison peniksen. Ja toisinpäin.

Itselläni peniksen koko on n 9 tuumaa eli 23 cm. Peniksen koolla ei ole muuta merkitystä kuin miehille itsetunnolliset asiat. Naisille suuret penikset lähinnä toimivat helppona esileikkinä. He mielellään lepuuttavat silmiä kauniita ja hyvin treenattuja ja varustettuja miehiä katselemalla. Lihaksikas mies varustettuna pienellä peniksellä näyttää hassulta kuten esim Sylvester Stallone. Pienelläkin peniksellä yhdistettynä esim. nuolemiseen ja taitavaan sormihyväilyyn pystyy aikaan samaan orgasmeja naisille useita. Itsekin yleensä nuolen ja hyväilen vaimolleni ensimmäisen orgasmin, koska sen jälkeen vaimolleni maistuu myös penetraatio-seksi paremmin. Lisäksi moni nainen kokee, että esim anaaliyhdynnässä pieninkin pippeli on ihan hyvä. Itse olen harrastanut seksiä noin 100 naisen kanssa ja havainnut, että monessa asennossa esim takaapäin / sivulta suuresta peniksen koosta on hyötyä. Silloin pääsee nauttimaan sekä rakastelusta sekä peniksen terskalla, keskikohdalla ja tyvellä. Samoin terska ja keskikohta osuu hyvin naisen g-pisteeseen ja tyvi hannaa klitorikseen. Samoin eri rakasteluasennot onnistuvat helpommin. Suurikokoisella peniksellä rakastelu vaatii sekä mieheltä että naiselta enemmän kuntoa ja taitoja, koska silloin esim fyysisyys ja esileikit pitää hoitaa mallikelpoisesti. Lisäksi rakastelussa pitää ottaa normaalia varovaisemmin, jos ei halua, että naispartneri saa liian aikaisin erittäin hyvän tuntuman vuoksi. Naisella pitää olla myös seksilihakset hyvässä kunnossa myös synnytyksen jälkeen.. On kuitenkin lisäksi huomautettava, että samasta aukostahan tulee myös vauvat, joiden halkaisija on jopa 10 kertaa suurempi kuin kenenkään miehen penis. Lisäksi naiset katselevat mielellään suuria peniksiä. Välillä vilautttelen tarkoituksella penistä saunassa, koska tiedän, partnerini nauttii suuren ja suonikkaan penikseni katselemisesta salaa. Olemme olleet naimisissa 25 vuotta nykyisen partnerin kanssa. Eroottisuus ja seksi tuntuu jopa paremmalta kuin nuorena. Olemme kuin pupujussit esim etelän lomilla. Naisilla ja miehillä esim yleisissä saunoissa silmät jäävät suuriin ja pieniiin peniksiin kiinni. Sitä ei voi olla huomaamatta. Neuvoksi annan kaikille naisille, jotka alkavat seurustelemaan suuri kokoisten miesten kanssa, että käyttäkää tarvittaessa liukuvoiteita, jotka estävät seksin aikaisen kivun jopa anaaliyhdynnässä täysin. Anaaliaukkoon voi työntää ilman kipua esim mieslääkäri kätensä esim eturauhassen tutkimisessa, kun käyttää hyviä liukuvoiteita. Voiteet ovat todella hyviä ja esim b-rappu seksiä ei kannata harrastaa ilman liukuvoidetta suuri kokoisten kanssa! Seksi on siis selvästi parempaa henkilöiden kanssa, joilla peniksen koko on vähintään 19 cm. Minun elämässäni ainoastaan kerran on tapahtunut niin, että koko penikseni ei ole mahtunut kuin puolittain naiseen. Kyseessä oli noin 150 cm pitkä aikuinen nainen. Toisilla samankokoisilla esim italialaisilla on ollut normaali vagina, jonne helposti mahtuu juurta myöten suurempikin penis. Nykyaikana pieni pippeli on monelle naiselle seurustelun lopettamisen syy teini-iän jälkeen, jos tykkää mittavista miehistä. Nuorena häpesin suurta penistäni, mutta vanhempana olen oppinut nauttimaan siitä enemmän. Minua kiihottaa se tosiasia, että vaimoni saa penistä, joka on vain 0,5 prosentilla maailman miehistä. Miehet olkaa ylpeitä omasta peniksestänne. Siihen perustuu miesten hyvä itsetunto. Itsetuntoa ei voi korvata suurilla autoilla. Eikä naiset katso autojen perään muualla kuin Itä-Euroopassa. Naiset, jos olette niin hyvässä asemassa, että olette saanneet keskimääräistä suuremmalla peniksellä varustetun miehen, niin arvostaa sitä. Raamatussa sanottiin, että mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi. Siltä se tuntuu, kun yhteensopivuus on täydellinen. Nauttikkaa turva seksistä niin kaun kuin voitte.

• Lettua lettua
        H-X kirjoitti:

Kertokaapas pojat (yh-pettyneet) mikä tekee yh:n pilllusta erilaisen muihin naisiin verrattuna.
        Ihan omin sanoin. Tai jos on jotain lääketieteellistä syytä tms. niin senkin voi kertoa.

Olen hiukan huolissani teidän mielenterveydestä, kun tuollaista paaskaa jaksatte jauhaa.
        Se, että yh on antanut pakit, tai oma yh-äiti on teidät jättänyt, niin se ei ole syy vulvan kokoon. Mutta ne saattaisivat olla syy tuohon katkeruuteen.

Niin kuin nyt pilllu tietäisi olevansa yksinhuoltajan/neitsyen tai naimisissa/eronneen jalkovälissä.

Diagnoosini onkin: syy on itsetunnossa, joka laittaa kuvittelemaan, ettei teidän pienillä nykeröillä voi naista tyydyttää.

Muitsakaa Asuksen sanat. Pillu on 8cm syvä ja tuntoherkät alueet ovat pinnassa.
        Aha. Se ei tässä tapauksessa toimikaan noin vaan reunat ovat leveällä yh-naisella...
        Menkää niiden kanssa naimisiin. Jospa se pilllu siitä tiukkenisi...:D

Älkää nolatko enempää itseänne noiden yh-asioiden kanssa.

Olen itsekin huomannut että yhlla on iso lettu.

• Pskaa
        23 cm oikeasti kirjoitti:

Hei. Maailmassa penisten keskimitta on erektiossa 15 cm ja Suomessa 14 cm ja Afrikassa 16 cm. Japanissa, Kiinassa ja Intiassa n 10,5 -11 cm. Erot ovat siis aika pieniä Euroopassa. Peniksen kokoon ei pysty vaikuttamaan. Leikkauksissa voi mennä tunto, joten se on hullun hommaa. Penis on jumalan antama lahja ja henk koht ominaisuus kuten esim älykkyysosamäärä. Sillä pitää pärjätä. Maailma ei ole reilu paikka. Jotkut saa ison äo:n ja ison peniksen. Ja toisinpäin.

Itselläni peniksen koko on n 9 tuumaa eli 23 cm. Peniksen koolla ei ole muuta merkitystä kuin miehille itsetunnolliset asiat. Naisille suuret penikset lähinnä toimivat helppona esileikkinä. He mielellään lepuuttavat silmiä kauniita ja hyvin treenattuja ja varustettuja miehiä katselemalla. Lihaksikas mies varustettuna pienellä peniksellä näyttää hassulta kuten esim Sylvester Stallone. Pienelläkin peniksellä yhdistettynä esim. nuolemiseen ja taitavaan sormihyväilyyn pystyy aikaan samaan orgasmeja naisille useita. Itsekin yleensä nuolen ja hyväilen vaimolleni ensimmäisen orgasmin, koska sen jälkeen vaimolleni maistuu myös penetraatio-seksi paremmin. Lisäksi moni nainen kokee, että esim anaaliyhdynnässä pieninkin pippeli on ihan hyvä. Itse olen harrastanut seksiä noin 100 naisen kanssa ja havainnut, että monessa asennossa esim takaapäin / sivulta suuresta peniksen koosta on hyötyä. Silloin pääsee nauttimaan sekä rakastelusta sekä peniksen terskalla, keskikohdalla ja tyvellä. Samoin terska ja keskikohta osuu hyvin naisen g-pisteeseen ja tyvi hannaa klitorikseen. Samoin eri rakasteluasennot onnistuvat helpommin. Suurikokoisella peniksellä rakastelu vaatii sekä mieheltä että naiselta enemmän kuntoa ja taitoja, koska silloin esim fyysisyys ja esileikit pitää hoitaa mallikelpoisesti. Lisäksi rakastelussa pitää ottaa normaalia varovaisemmin, jos ei halua, että naispartneri saa liian aikaisin erittäin hyvän tuntuman vuoksi. Naisella pitää olla myös seksilihakset hyvässä kunnossa myös synnytyksen jälkeen.. On kuitenkin lisäksi huomautettava, että samasta aukostahan tulee myös vauvat, joiden halkaisija on jopa 10 kertaa suurempi kuin kenenkään miehen penis. Lisäksi naiset katselevat mielellään suuria peniksiä. Välillä vilautttelen tarkoituksella penistä saunassa, koska tiedän, partnerini nauttii suuren ja suonikkaan penikseni katselemisesta salaa. Olemme olleet naimisissa 25 vuotta nykyisen partnerin kanssa. Eroottisuus ja seksi tuntuu jopa paremmalta kuin nuorena. Olemme kuin pupujussit esim etelän lomilla. Naisilla ja miehillä esim yleisissä saunoissa silmät jäävät suuriin ja pieniiin peniksiin kiinni. Sitä ei voi olla huomaamatta. Neuvoksi annan kaikille naisille, jotka alkavat seurustelemaan suuri kokoisten miesten kanssa, että käyttäkää tarvittaessa liukuvoiteita, jotka estävät seksin aikaisen kivun jopa anaaliyhdynnässä täysin. Anaaliaukkoon voi työntää ilman kipua esim mieslääkäri kätensä esim eturauhassen tutkimisessa, kun käyttää hyviä liukuvoiteita. Voiteet ovat todella hyviä ja esim b-rappu seksiä ei kannata harrastaa ilman liukuvoidetta suuri kokoisten kanssa! Seksi on siis selvästi parempaa henkilöiden kanssa, joilla peniksen koko on vähintään 19 cm. Minun elämässäni ainoastaan kerran on tapahtunut niin, että koko penikseni ei ole mahtunut kuin puolittain naiseen. Kyseessä oli noin 150 cm pitkä aikuinen nainen. Toisilla samankokoisilla esim italialaisilla on ollut normaali vagina, jonne helposti mahtuu juurta myöten suurempikin penis. Nykyaikana pieni pippeli on monelle naiselle seurustelun lopettamisen syy teini-iän jälkeen, jos tykkää mittavista miehistä. Nuorena häpesin suurta penistäni, mutta vanhempana olen oppinut nauttimaan siitä enemmän. Minua kiihottaa se tosiasia, että vaimoni saa penistä, joka on vain 0,5 prosentilla maailman miehistä. Miehet olkaa ylpeitä omasta peniksestänne. Siihen perustuu miesten hyvä itsetunto. Itsetuntoa ei voi korvata suurilla autoilla. Eikä naiset katso autojen perään muualla kuin Itä-Euroopassa. Naiset, jos olette niin hyvässä asemassa, että olette saanneet keskimääräistä suuremmalla peniksellä varustetun miehen, niin arvostaa sitä. Raamatussa sanottiin, että mies ja nainen tulevat yhdeksi lihaksi. Siltä se tuntuu, kun yhteensopivuus on täydellinen. Nauttikkaa turva seksistä niin kaun kuin voitte.

23 cm oikeasti jauhaa täyttä pask.aa

• Pskaa
        23 cm oikeasti kirjoitti:

23 cm oikeasti jauhaa täyttä pask.aa

• pohjanmaal.mies

Hyvä päätös, jos ei seksi antaa sulle mitnkäänlaista naautintoa, vaihda isompaan!! Kyllä niitä löytyy..
      toivoo 19cm kivikovaa

• 19cm .....

Mulla kans 19cm kovana, kuten Pohjanmaal. Mitattu persereijjästä -tietty! Naamani on ruma, eli keskityn runkkaamaan kusipöksyjen parissa. On mulla nainenkin ja se on kehari ,kuten minä. Tekee höpöä kun se ottaa suikkiin hampaattomana
        Laitan joulukorttiinkin aina mulkkuni mitan jotta pienempimunaista pännii. Mutta kokainen voi mitata nakkinsa isommaksi, kuten minä tein.

• H-X
        19cm ..... kirjoitti:

Mulla kans 19cm kovana, kuten Pohjanmaal. Mitattu persereijjästä -tietty! Naamani on ruma, eli keskityn runkkaamaan kusipöksyjen parissa. On mulla nainenkin ja se on kehari ,kuten minä. Tekee höpöä kun se ottaa suikkiin hampaattomana
        Laitan joulukorttiinkin aina mulkkuni mitan jotta pienempimunaista pännii. Mutta kokainen voi mitata nakkinsa isommaksi, kuten minä tein.

Hapanta... Niin hapanta.
        19 ei ole mikään maailman 7s ihme, joskin yhtä harvinainen 10-senttisen kanssa. Kai niitäkin on.

Miten kukaan jaksaa ottaa stressiä toisten kikkeleistä. Jatkuva toitottaminen pienestä keskikoosta (kukaan ei ole tiettävästi nähnyt alle tuon keskimitan mulukkua) ja kaikki yli tuon minimitan ovat perseestämitattuja.

Olisko se tuo n. 13cm myös sieltä mitattu eli tiputetaan km. tuohon 8-9-senttiin ja johan alkoi löytyä "isoa"... Hah

• Kerroppas se??
        H-X kirjoitti:

Hapanta... Niin hapanta.
        19 ei ole mikään maailman 7s ihme, joskin yhtä harvinainen 10-senttisen kanssa. Kai niitäkin on.

Miten kukaan jaksaa ottaa stressiä toisten kikkeleistä. Jatkuva toitottaminen pienestä keskikoosta (kukaan ei ole tiettävästi nähnyt alle tuon keskimitan mulukkua) ja kaikki yli tuon minimitan ovat perseestämitattuja.

Olisko se tuo n. 13cm myös sieltä mitattu eli tiputetaan km. tuohon 8-9-senttiin ja johan alkoi löytyä "isoa"... Hah

Niin, miten jaksat ottaa stressiä toisten pippeleistä?

• H-X
        Kerroppas se?? kirjoitti:

Niin, miten jaksat ottaa stressiä toisten pippeleistä?

En ota. Minun puolesta toisilla saa olla iso tai pieni, mutta jonkun nysäkyrvän mielestä ei saa olla kuin pieniä.
        Revi siitä...

• kariveikko

mutta onko heinänkortta paksumpi.sitäpaitsi tuohan on nykyään aika pikkanan

• Tuo sama...
        H-X kirjoitti:

En ota. Minun puolesta toisilla saa olla iso tai pieni, mutta jonkun nysäkyrvän mielestä ei saa olla kuin pieniä.
        Revi siitä...

Niin, mutta onhan olemassa isoja ja pieniä. On olemassa pieniä 11cm kikkeleitä ja on olemassa isoja 15cm kikkeleitä, keskukoon ollessa median ym. lähteiden kertoma 13.5cm.
        Senteistä vaan kiistaa, ja toisille vain 13cm on 16cm jne.

Kyllä sinä H-X stressaat, koska päivystät täällä.

• H-X
        Tuo sama... kirjoitti:

Niin, mutta onhan olemassa isoja ja pieniä. On olemassa pieniä 11cm kikkeleitä ja on olemassa isoja 15cm kikkeleitä, keskukoon ollessa median ym. lähteiden kertoma 13.5cm.
        Senteistä vaan kiistaa, ja toisille vain 13cm on 16cm jne.

Kyllä sinä H-X stressaat, koska päivystät täällä.

Lähinnä haen hupia ja kaltaisesi sitä antavat. Ei minua pienet kilkut häiritse, mutta hauskaa on lukea, että pientä isompia ei ole.

Tuo 15cm alkaa oleman jo normaalin mitoissa, mutta jos joku sitä sanoo isoksi...hmmm hmmm

Et viitsis ihan sitä itseään jauhaa. Isot alkavat suunnilleen 18 sentin päältä. Sitä alemmat lukemat ovat vielä ihan normaaleja ja 18-sentin kulleja on ainakin yhtä paljon kuin 10,5 senttisiä.
        Ikävä kertoa totuutta, mutta kun ei mene jakeluun sitten millään, että suomalaisten kullit eivät ole sen pienempiä, kuin muunkaa euroopan maan vastaavat.

Se "keskukoko" taitaa olla sulla housussas.

Päivystyksestä puheenollen...;) Mites satut sen tietämään ja tekeekö se sinusta näkymättömän, kun vaihdat nikkiä joka ainoa kerta...LOL

• Tuo sama...
        H-X kirjoitti:

Lähinnä haen hupia ja kaltaisesi sitä antavat. Ei minua pienet kilkut häiritse, mutta hauskaa on lukea, että pientä isompia ei ole.

Tuo 15cm alkaa oleman jo normaalin mitoissa, mutta jos joku sitä sanoo isoksi...hmmm hmmm

Et viitsis ihan sitä itseään jauhaa. Isot alkavat suunnilleen 18 sentin päältä. Sitä alemmat lukemat ovat vielä ihan normaaleja ja 18-sentin kulleja on ainakin yhtä paljon kuin 10,5 senttisiä.
        Ikävä kertoa totuutta, mutta kun ei mene jakeluun sitten millään, että suomalaisten kullit eivät ole sen pienempiä, kuin muunkaa euroopan maan vastaavat.

Se "keskukoko" taitaa olla sulla housussas.

Päivystyksestä puheenollen...;) Mites satut sen tietämään ja tekeekö se sinusta näkymättömän, kun vaihdat nikkiä joka ainoa kerta...LOL

No voi anteeksi tuo näppisvirhe!

En minä täällä nikkiä vaihda, vaikka en edellisessä kirjoituksessa muistanut nikkiäni. No mutta H-X: Miksi kaikissa artikkeleissa, oppikirjoissa jne. keskimitta on 13.5cm?
        Voisiko nyt olla niin, että sinä vain luulet 13cm mittaa 16cm;ksi jne. -eli sinulla on hahmotusongelmaa? Oletko tutkituttanut pääsi, ja miten sinulla koulussa meni? Millä vosikymmenellä kävit koulut ja mitkä koulut? Tarjottiinko sinulle erityisopetusta tai kävitkö missään kuraattoreilla ym. ammattilaisilla?

• H-X
        Tuo sama... kirjoitti:

No voi anteeksi tuo näppisvirhe!

En minä täällä nikkiä vaihda, vaikka en edellisessä kirjoituksessa muistanut nikkiäni. No mutta H-X: Miksi kaikissa artikkeleissa, oppikirjoissa jne. keskimitta on 13.5cm?
        Voisiko nyt olla niin, että sinä vain luulet 13cm mittaa 16cm;ksi jne. -eli sinulla on hahmotusongelmaa? Oletko tutkituttanut pääsi, ja miten sinulla koulussa meni? Millä vosikymmenellä kävit koulut ja mitkä koulut? Tarjottiinko sinulle erityisopetusta tai kävitkö missään kuraattoreilla ym. ammattilaisilla?

Haluatko sos.turvatunnuksen ja tilinumeron vielä??? Kova olet kyselemään;)

Laitatko linkin siihen tutkimukseen, jossa suomalaisten penikset mitattiin noin 13-senttisiksi.
        Minä luulen 13-senttistä kolmetoistasenttiseksi ja 16-senttistä kuusitoistasenttiseksi jne.
        Yhden 13-senttisen olen nähnyt jämäkkänä ja se oli itseään heteroksi sanovalla mukavalla kaverilla. Kova naistenmies muuten on pikkuruisesta kikkelistä huolimatta...

• Tutkituta pääsi
        H-X kirjoitti:

Haluatko sos.turvatunnuksen ja tilinumeron vielä??? Kova olet kyselemään;)

Laitatko linkin siihen tutkimukseen, jossa suomalaisten penikset mitattiin noin 13-senttisiksi.
        Minä luulen 13-senttistä kolmetoistasenttiseksi ja 16-senttistä kuusitoistasenttiseksi jne.
        Yhden 13-senttisen olen nähnyt jämäkkänä ja se oli itseään heteroksi sanovalla mukavalla kaverilla. Kova naistenmies muuten on pikkuruisesta kikkelistä huolimatta...

Heteroko sulle kovaa munaansa esitteli?
        Ei, kyllä sulla on hahmotusongelma.

Googlaamalla saat ne "tutkimukset"...

• H-X
        Tutkituta pääsi kirjoitti:

Heteroko sulle kovaa munaansa esitteli?
        Ei, kyllä sulla on hahmotusongelma.

Googlaamalla saat ne "tutkimukset"...

Et ehkä ymmärtänyt, mut ei se mitään. Minä selitän: Minustakaan tuo kaveri ei ihan puhdas hetero ole, kun antoi munansa käyttööni, mutta ei se homokaan ole.
        Kerroin hänen "sanovan" itseään heteroksi, mutta ilmeisesti siellä piiloili kuitenkin pikkuinen ripaus bi:tä.
        Jos katsot seuranhakupalstoja, niin bi-ukkomiehet hakevat yllättävän paljon miesseuraa eikä se niistä homoja tee.
        Jos minä olen naisen kanssa, niin tekeekö se minusta heteron? Ja naiset ovat kyllä tuttuja, voin kertoa.

En viitsi tuota juttua googlailla, koska epäilen, että Suomessa ei ole tehty yhtään tutkimusta peniksen keskimitasta. Toisaalta oma penikseni ei siitä pitene, vaikka km. olisi ihan mitä tahansa.

Jos väität, että tuollainen tutkimus on Suomessa tehty, niin sinulla ei liene ongelmaa sen linkkaamisessa. Voin sitten sen mahdollisesti tarkastaa...

Mukavaa sunnuntain jatkoa...

• Giguli
        H-X kirjoitti:

Et ehkä ymmärtänyt, mut ei se mitään. Minä selitän: Minustakaan tuo kaveri ei ihan puhdas hetero ole, kun antoi munansa käyttööni, mutta ei se homokaan ole.
        Kerroin hänen "sanovan" itseään heteroksi, mutta ilmeisesti siellä piiloili kuitenkin pikkuinen ripaus bi:tä.
        Jos katsot seuranhakupalstoja, niin bi-ukkomiehet hakevat yllättävän paljon miesseuraa eikä se niistä homoja tee.
        Jos minä olen naisen kanssa, niin tekeekö se minusta heteron? Ja naiset ovat kyllä tuttuja, voin kertoa.

En viitsi tuota juttua googlailla, koska epäilen, että Suomessa ei ole tehty yhtään tutkimusta peniksen keskimitasta. Toisaalta oma penikseni ei siitä pitene, vaikka km. olisi ihan mitä tahansa.

Jos väität, että tuollainen tutkimus on Suomessa tehty, niin sinulla ei liene ongelmaa sen linkkaamisessa. Voin sitten sen mahdollisesti tarkastaa...

Mukavaa sunnuntain jatkoa...

Sulla H-X on aika paha ongelma. Mutta mitäs....eihän mulkku voi olla kuin mulkuista kiinnostunut.

• kariveikko

mikä se mitta sitten on,vai onko sulla liian iso pimppa

• Vittu joo mahtavaa. Yhellä mun frendillä on 18,5 cm kyrpä ( Tiedon saanut sen nykyiseltä kumppanilta) ja on oikeesti (ei vittuilemalla) vaan ihan oikeesti sanonu, että se ei oo saanu harrastettuu niin isolla kunnollista seksiä, kun aina on pitänyt varoa. Ja se jätkä on ollu sentää semmonen naisten mies että.

Mulla vielä sattuu olemaan yks kaveri jolla on 16cm ilmeisesti ku mulle kerto ja sano että ei oo sekään kenenkään kanssa ole päässyt kunnolla panemaan. Että nyt vittu oikeesti.

Täytyy olla aika löysä römpsä naisella, jotta menis sisään tommoset. Tokihan tämä taistelee tilastollista "faktaa" vastaan. Kuitenkin olkaa tyytväisiä että on edes joku peli. Jos ei ole tarpeeksi pituutta tai paksuutta niin opetelkaa sitten tekemään asioita suulla tai sormilla.

Se, että saa naisen laukeemaan, se lasketaan. Ei kyrvän pituus tai paksuus.

• Km1352

18.5cm on perkeleellinen mela, ellei ole persereijjästä mitattu.

• H-X
        Km1352 kirjoitti:

Hyvän kokoinen se (18,5) jo on...

Sanokaapas, että kumman ottaisitte itsellenne. 13.5kakkosen vai 18-puolosen...

Nyt ihan rehellinen vastaus eikä mitään jaskanpauhantaa. Ja mielellään perustelut.
        Arvostelen vastaukset joten rehellisyys palkitaan.

Mannerheimille voin kertoa että minunkin kavereilla on tuollaisia ja ainakin yhden hetskukaverin muija tykkää kovasti sellaisesta.

• khei

Mä en kyllä ymmärrä mitä tekemistä naisen römpsän löysyydellä on sen kanssa kuinka _pitkän_ munan sinne survoo. No, saat anteeksi ku olet näköjään vasta 18-v, mutta aikamoista pituus-mantran hokemista tällä palstalla yleisesti ottaen, vaikka se paksuus on vähintään yhtä tärkeää pillutouhuissa.

• Daa-dirlan-darlan-dii
        H-X kirjoitti:

Hyvän kokoinen se (18,5) jo on...

Sanokaapas, että kumman ottaisitte itsellenne. 13.5kakkosen vai 18-puolosen...

Nyt ihan rehellinen vastaus eikä mitään jaskanpauhantaa. Ja mielellään perustelut.
        Arvostelen vastaukset joten rehellisyys palkitaan.

Mannerheimille voin kertoa että minunkin kavereilla on tuollaisia ja ainakin yhden hetskukaverin muija tykkää kovasti sellaisesta.

Ottaisin 18.5cm, ja varmaan moni ottaisi. Mutta se ei tarkoita sitä, että sellaisia olisi kuin murto-osalla edes maailmassa. Siomessa varmaan oikeen jos mitataan niin ei käytännössä montakaan.
        18.5cm olisi sikäli hyvä, että siinä olisi toinen ammatti samalla — pornostara. Reissuhommaa vaan!

• Tero Esala
        khei kirjoitti:

Mä en kyllä ymmärrä mitä tekemistä naisen römpsän löysyydellä on sen kanssa kuinka _pitkän_ munan sinne survoo. No, saat anteeksi ku olet näköjään vasta 18-v, mutta aikamoista pituus-mantran hokemista tällä palstalla yleisesti ottaen, vaikka se paksuus on vähintään yhtä tärkeää pillutouhuissa.

Etenkin terskan paksuus..

• Jaksa kirjautuu
        Km1352 kirjoitti:

Niin, no eipä taida olla. Ihmisten vaan pitäs hyväksyy se fakta, että joillakin on isompi ja joillakin pienempi. Joillakin naisilla on sitten taas löysempi tai tiukempi pillu.
        Tottakai olen hieman kateellinen kavereilleni, mutta itse olen tyytyväinen ja kun on tyytyväinen osaa hoitaa hommansa paremmin. Jos nainen sanoo, että on liian pieni niin sano, että ihan hyvin se riittää oman nautinnon saavuttamisee.

• Hyväksyvä
        Jaksa kirjautuu kirjoitti:

Niin, no eipä taida olla. Ihmisten vaan pitäs hyväksyy se fakta, että joillakin on isompi ja joillakin pienempi. Joillakin naisilla on sitten taas löysempi tai tiukempi pillu.
        Tottakai olen hieman kateellinen kavereilleni, mutta itse olen tyytyväinen ja kun on tyytyväinen osaa hoitaa hommansa paremmin. Jos nainen sanoo, että on liian pieni niin sano, että ihan hyvin se riittää oman nautinnon saavuttamisee.

Pitää hyväksyä sekin, että suomalaisilla on pienet versus kansallisuudet joilla tumma veri. Mittavirheetkin hyväksyttävä.

• usko pois
        Daa-dirlan-darlan-dii kirjoitti:

Ottaisin 18.5cm, ja varmaan moni ottaisi. Mutta se ei tarkoita sitä, että sellaisia olisi kuin murto-osalla edes maailmassa. Siomessa varmaan oikeen jos mitataan niin ei käytännössä montakaan.
        18.5cm olisi sikäli hyvä, että siinä olisi toinen ammatti samalla — pornostara. Reissuhommaa vaan!

Älä nyt höpötä. Omani on 17,5 -18 cm pitkä, enkä ole koskaan sitä minään ihmeellisen isona pitänyt. Eiköhän normikalu ole 15-17 cm pitkä, itse olen siis vähän keskitasoa pitempi.

!8,5 cm ja isompia on Suomessakin varmaan satatuhatta kappaletta, ei siis erityisen harvinaisia.

• Huippujuristi52

yh:t AINASKIN OVAT IHMISHYLKIÖITÄ, JOIDEN römssä suomeksi horo on aivan finaalissa siis tosi löysä ei kiinnosta panna ei jos tiukkaa synnyttämätöntä on tarjolla kyllä jämpti on näin

itse olen ollut noin 20 naisen kanssa, joista 10 vakituisia suhteita elämän aikana ja toinen puoli enemmän tai vahämmän yhden illan juttuja.

SILLÄ KOKEMUKSELLA väittäisin, että kyllä naisten tavarassa on eroa kuin yöllä ja päivällä, toisilla alapää on käytännössä auki eli sinne voisi tunkea vaikka päänsä jopa aikuinen mies, tiukin jonka olen tavannut oli 30-kymppinen uskovainen nainen oli vasta hiljattain eheytynyt kurjasta lapsuuden traumoistaan sen verran että pystyi alkamaan seurustella. Hänen tavaransa oli niin tiukka, että kun työnsin etusormeni, sekin jo puristi todella paljon, voitte kuvitella milta tuntui panna häntä, itselleni juttu oli puoli vuotta vain ja ainoastaan seksisuhde (seurustelua kesti 11 kk), koska tiesin että kun jätän hänet en saa varmaan koskaan enää niin tiukkaa.

TÄMÄN vuoksi tuntuu typerältä kun täällä naiset riekkuvat miesten kalujen pituudesta, eikä ollenkaan katsota peiliin minkälainen HORO monellakin on jalkojen välissä, osaa voisi polkea vaikka hevonen, niin pohjaan pääsiri mutta tiukka ei olisi edelleenkään varmasti monelle just ihanan SOPIVA.

KUITENKIN kaikkein tärkein asia on mitä miehellä tai naisella on yläpäässä ei alapäällä ole merkitystä yhteiselämän ja perheen perustamisen kanssa.

• kee-tseta

Vai huippujuristi oikein :) Voi olla, että mulla on käynyt vain hyvä tuuri, mutta ite olen saanut sellaista yyhoota, jolla oli oikein mukavan tiukka. Löysin pimppikokemukseni löytyi taas 20-vuotiaan synnyttämättömän jalkovälistä, eikä hän mikään horo ollut, ei kyllä neitsytkään. Neitsyen olen kerran päässyt korkkaamaan (tai en tiedä vaikka joku toinenkin olisi ollut neitsyt, mutta ainakaan eivät ole siitä kertoneet), ja hän oli tiukkuudeltaan keskitasoa.

• .
        kee-tseta kirjoitti:

Vai huippujuristi oikein :) Voi olla, että mulla on käynyt vain hyvä tuuri, mutta ite olen saanut sellaista yyhoota, jolla oli oikein mukavan tiukka. Löysin pimppikokemukseni löytyi taas 20-vuotiaan synnyttämättömän jalkovälistä, eikä hän mikään horo ollut, ei kyllä neitsytkään. Neitsyen olen kerran päässyt korkkaamaan (tai en tiedä vaikka joku toinenkin olisi ollut neitsyt, mutta ainakaan eivät ole siitä kertoneet), ja hän oli tiukkuudeltaan keskitasoa.

Juurikin samoja kokemuksia itsellänikin, löysin pillu on tähän mennessä ollut 18-vuotiaalla synnyttämättömällä ja tiukin ja ehdottomasti paras 28-vuotiaalla kahden lapsen yyhoolla.

Mutta sanottakoon että kamalin vittu löytyi 4 lapsen 32-vuotiaalta YH:lta joka oli löysä ja matala ja vieläpä helevetin märkä. Sama tunne kuin pelkkää nuppia uittelis vesiämpärissä. (VINK Pojat voi kokeilla kotona!) xD

Mutta yhteenvetona sanon, että pilluja on kaiken kokoisia ja tuntuisia ja naamasta eikä lapsista voi sanoa yhtään mitään minkälainen ronttonen sieltä jalkovälistä löytyy! Arvailla tietenkin aina voi ;)

• kee-tseta
        . kirjoitti:

Juurikin samoja kokemuksia itsellänikin, löysin pillu on tähän mennessä ollut 18-vuotiaalla synnyttämättömällä ja tiukin ja ehdottomasti paras 28-vuotiaalla kahden lapsen yyhoolla.

Mutta sanottakoon että kamalin vittu löytyi 4 lapsen 32-vuotiaalta YH:lta joka oli löysä ja matala ja vieläpä helevetin märkä. Sama tunne kuin pelkkää nuppia uittelis vesiämpärissä. (VINK Pojat voi kokeilla kotona!) xD

Mutta yhteenvetona sanon, että pilluja on kaiken kokoisia ja tuntuisia ja naamasta eikä lapsista voi sanoa yhtään mitään minkälainen ronttonen sieltä jalkovälistä löytyy! Arvailla tietenkin aina voi ;)

Joo...arpapeliähän se aina on. Mutta kivaa jännitystä tuo elämään kun ei voi koskaan tietää mitä sieltä pikkareiden alta löytyykään. Eikä se mikään maailmanloppu olekaan, vaikka sattuisikin väljempää tavaraa kohdalle. Eiköhän nainen sen itsekin tiedä. Ilman kortsua löysemmässä tavarassa on jopa puolensa - sitä tuntee ittensä ihan pornostaraksi kun saa tikata vauhdilla vaikka kuinka pitkään kun ei tule liikaa stimulaatiota terskaan. Kortsun kanssa homma menee helpolla jo vähän liiankin tunnottomaksi. Tosin jos on muuten kaunis nainen, niin siinä on jo stimulaatiota sitä kautta sitten.

Yleistän omista kokemuksistani sen verran, että jos on vankkarakenteinen nainen (ei välttämättä läski, mutta paksut luut), leveät kasvot, paksut nilkat ja ranteet, niin sitten voi pitää aavistuksen todennäköisempänä, että über-tiukkaa tavaraa ainakaan ei ole luvassa. Saatan kyllä olla väärässäkin, heh.

• .
        kee-tseta kirjoitti:

Joo...arpapeliähän se aina on. Mutta kivaa jännitystä tuo elämään kun ei voi koskaan tietää mitä sieltä pikkareiden alta löytyykään. Eikä se mikään maailmanloppu olekaan, vaikka sattuisikin väljempää tavaraa kohdalle. Eiköhän nainen sen itsekin tiedä. Ilman kortsua löysemmässä tavarassa on jopa puolensa - sitä tuntee ittensä ihan pornostaraksi kun saa tikata vauhdilla vaikka kuinka pitkään kun ei tule liikaa stimulaatiota terskaan. Kortsun kanssa homma menee helpolla jo vähän liiankin tunnottomaksi. Tosin jos on muuten kaunis nainen, niin siinä on jo stimulaatiota sitä kautta sitten.

Yleistän omista kokemuksistani sen verran, että jos on vankkarakenteinen nainen (ei välttämättä läski, mutta paksut luut), leveät kasvot, paksut nilkat ja ranteet, niin sitten voi pitää aavistuksen todennäköisempänä, että über-tiukkaa tavaraa ainakaan ei ole luvassa. Saatan kyllä olla väärässäkin, heh.

Veit jalat suustani =] juurikin tuo löysin 18-vuotias oli kuvailemasilainen, eikä ollut läski, isot tissit tosin. Eikä sillä ollut oikein erottuvaa lantiota, siis sellainen hieman suora vartalonmalli.

Tiukimmalla ja parhaimmalla pillulla oli sirompi vartalo ja sitten juurikin erottuva lantio ja kapea vyötärö, pienet tissit tosin(sopivat), mutta eipä se menoa hidastanut kun hetekka hakkasi lattiaa ;D

• 17 x 12

Itse olen pienimunainen jätkä, jos uskotaan tän palstan hevosmittoja ja verrataan niihin, mutta tiukkaa se on aina ollut...

• Valehtele lissää

Elä jätkä puhu paskaa!

• 17 x 12
        Valehtele lissää kirjoitti:

Elä jätkä puhu paskaa!

Mistä?

• H-X
        17 x 12 kirjoitti:

Mistä?

Tuossa puhut sitä itseään, kun väität täällä kaikilla olevan hevosmitat. Muutamat ovat maininneet omaavansa keskivertoa isomman pelin. Hyvin harvoin kukaan puhuu edes 20-senttisistä.
        Toisaalta jonkun mielestä tuo 17/12 kin on hevosmitta. Mistä mittasit? Rohtuiko anuska?

19,1 cm kohdalla menee ison raja eli se on jo isohko...:D

• kee-tseta
        H-X kirjoitti:

Tuossa puhut sitä itseään, kun väität täällä kaikilla olevan hevosmitat. Muutamat ovat maininneet omaavansa keskivertoa isomman pelin. Hyvin harvoin kukaan puhuu edes 20-senttisistä.
        Toisaalta jonkun mielestä tuo 17/12 kin on hevosmitta. Mistä mittasit? Rohtuiko anuska?

19,1 cm kohdalla menee ison raja eli se on jo isohko...:D

Kiitos kiitos, nyt voin olla taas hyvillä mielin loppupäivän. Vaikka jos oikein tarkkoja ollaan, niin päivän lukema ois nyt 19,15. Voi johtua siitäkin, että toi viivain on päässyt kulumaan tuolta nollapäästä...:D

• H-X
        kee-tseta kirjoitti:

Kiitos kiitos, nyt voin olla taas hyvillä mielin loppupäivän. Vaikka jos oikein tarkkoja ollaan, niin päivän lukema ois nyt 19,15. Voi johtua siitäkin, että toi viivain on päässyt kulumaan tuolta nollapäästä...:D

Ajele peppukarvat niin ei nollapää kulu...hah hah. Päivän paras herja tuli siinä...:D

• kee-tseta
        H-X kirjoitti:

Ajele peppukarvat niin ei nollapää kulu...hah hah. Päivän paras herja tuli siinä...:D

Sieltä sheivaan muutenkin, niinkuin normaalin heteromiehen kuuluukin. Vehkeen yläpuolelta on myös sheivattuna vähän matkaa, koska siitäkin saa ainakin millin sadasosan lisää mittaa kun karvat eivät ole ihon ja viivaimen välissä. Vaikka ei ne ton ahkeran mittaamisen takia ole sheivattuna vaan siksi että näyttäis peli isommalta ;)

• Mittariville44

catwoman__82

SORRY jäbä NIMEMERKKIISI ON lipsahtanut ylimääräinen o mutta haittaaks se

suurin osa yksinhuoltajista on lahnoja tavaraltaan, siis kuin kirkkovene ei reunoja eikä tuntoa, tulisi huvittavia kokoeromittauksia, kun niitä alettaisiin rakotunkillla mittaamaan esimerkiksi:

1. 5 cm
      2. 15 cm
      3. 25 cm
      4. 1 cm
      5. 32 cm
      6. 2 cm

eli joukossa olisi tosi tiukkoja ja sitten horojaja kuten YH:t

• H-X

Ota vaimo yh:sta niin johan pilllu tiukkenee... Hoidelkaa muksut kahdestaan.

• Isä kahdelle
        H-X kirjoitti:

Ota vaimo yh:sta niin johan pilllu tiukkenee... Hoidelkaa muksut kahdestaan.

Kuka nyt toisten pentuja alkaa hyysään..
        Heikosti pitää mennä jos akan ottaa ja toisen siittämät penikat kaupanpäälle.

• H-X
        Isä kahdelle kirjoitti:

Kuka nyt toisten pentuja alkaa hyysään..
        Heikosti pitää mennä jos akan ottaa ja toisen siittämät penikat kaupanpäälle.

Tämä kannattaa miestenkin muistaa, kun muija häipyy tumman komistuksen matkaan ja jättää kolme kersaa ja velkaisen kämpän isännälle.

Kukas sitä sellaiselle yh-isälle viitsii pilllua antaa, jonka muija jätti sen pienen pirrin vuoksi, joka sekään ei huonon itsetunnon lamaannuttamana koskaan seissyt kunnolla. Lapsetkin tehtiin muumimukilla...

No kukapa sitä siinä enää ehtisikään pilllun kimppuun, kun vaippoja pitää vaihtaa ja vahtia kohta murrosikäistä gangsterinalkua, kun se maripäissään kiusaa naapurin kissoja.

• riitta08-----
        H-X kirjoitti:

Tämä kannattaa miestenkin muistaa, kun muija häipyy tumman komistuksen matkaan ja jättää kolme kersaa ja velkaisen kämpän isännälle.

Kukas sitä sellaiselle yh-isälle viitsii pilllua antaa, jonka muija jätti sen pienen pirrin vuoksi, joka sekään ei huonon itsetunnon lamaannuttamana koskaan seissyt kunnolla. Lapsetkin tehtiin muumimukilla...

No kukapa sitä siinä enää ehtisikään pilllun kimppuun, kun vaippoja pitää vaihtaa ja vahtia kohta murrosikäistä gangsterinalkua, kun se maripäissään kiusaa naapurin kissoja.

Haista sinä homo vittu!! Jos sun perse on horo, niin älä kaikkia syytä ison norsukonoisen kyrvän himoajiksi. Peniksenkoko on yhdentekevää parisuhteessa ja lastenteossa.

Paljos sun BMI?

• tähtitieteilijä_
        riitta08----- kirjoitti:

Haista sinä homo vittu!! Jos sun perse on horo, niin älä kaikkia syytä ison norsukonoisen kyrvän himoajiksi. Peniksenkoko on yhdentekevää parisuhteessa ja lastenteossa.

Paljos sun BMI?

Norsukonoiset ovat kyllä hienoja eläimiä ja niillä on komeat peniksetkin - ei siis ihme, että homo erectuskin niitä himoitsee ;)

• H-X
        tähtitieteilijä_ kirjoitti:

Norsukonoiset ovat kyllä hienoja eläimiä ja niillä on komeat peniksetkin - ei siis ihme, että homo erectuskin niitä himoitsee ;)

Voihan vitttu.
        Tänään on taas zaanu repeillä gerpeleesti...:D

Riittahan meinas heittäytyä vallan äksyksi... Miksiköhän Ritun täytyy tietää mun BMW ...?

• Oot pimee homo!!
        H-X kirjoitti:

Voihan vitttu.
        Tänään on taas zaanu repeillä gerpeleesti...:D

Riittahan meinas heittäytyä vallan äksyksi... Miksiköhän Ritun täytyy tietää mun BMW ...?

BMI = body mass index

Ehkä ritu haluaa tietää miten läskinen perse sulla on, kun aina sitä jättimunaa perseesees vingut!!

• Huutonaurua

"Norsukonoisen"

BUUUUUUUUUUUUUUUUUAAAAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA!!!!!

HAHAHAAHAHAAAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHAHAHHA!

• leilukka.

Huvittaa ku pienimunaset miehet heti syyttävät naisen väljyyttä, kun eivät kestä totuutta siitä, että miehen munan koolla on seksissä suuri merkitys. Tiukkapilluinenkin nainen huomaa heti eron pienimunaisen tehdessä samat jutut kuin isomunainen. Koolla on väliä ja isoa munaa saatuaan ei enää pientä munaa edes halua. Pitää sen munan jossain tuntua. Ymmärrän aloittajaa. Seksi on tärkeää parisuhteessa ja halut lähtee vähitellen, jos muna on lähes sormen kokoinen. Silloin voi ottaa toisen miehen tai pyytää miestä ostamaan dildon, jolla mies tyydyttää naisen munantarpeen.

• sddas

Löysävittuisia naisia on paljon enemmän mitä pienimunaisia miehiä. Jos normikokoisellakin 16/12 löytyy yllättävän paljon löysiä pilluja niin ei se munassa enään vika ole.

• reinokka

Nii'i. Mutta tosta miesten munan koostahan nyt on jaariteltu iät ja ajat. Mikäs tämäkin palsta on nimeltään...Pillujen tiukkuuksista perinteisesti paljon vähemmän keskusteltu. Meinaatko sä leilukka, että pitäisi sekin vähän sitten lopettaa vai? Eikö herkkä hipiä kestä _yhtään_ jutustelua naisten värkeistä, ainakaan jos se ei ole jotain positiivista? Tosiasiassa naisten värkkien kokoon tulisi kiinnittää enemmän kokoa, sillä naiset pystyy asialle tekemäänkin jotain. No, voihan sitä käydä virossa hakemassa silikoonit tai jotkut rasvat (?) hepin varteen, mutta vähän luonnollisemmin teiltä naisilta kävis ton vastakappaleen treenaaminen. Pimppilihasten olis monesta muustakin syystä hyvä olla kunnon latingissa; estää virtsankarkailua vanhemmalla iällä, tekee synnytyksen ja siitä palautumisen helpommaksi yms.

• H-X
        reinokka kirjoitti:

Nii'i. Mutta tosta miesten munan koostahan nyt on jaariteltu iät ja ajat. Mikäs tämäkin palsta on nimeltään...Pillujen tiukkuuksista perinteisesti paljon vähemmän keskusteltu. Meinaatko sä leilukka, että pitäisi sekin vähän sitten lopettaa vai? Eikö herkkä hipiä kestä _yhtään_ jutustelua naisten värkeistä, ainakaan jos se ei ole jotain positiivista? Tosiasiassa naisten värkkien kokoon tulisi kiinnittää enemmän kokoa, sillä naiset pystyy asialle tekemäänkin jotain. No, voihan sitä käydä virossa hakemassa silikoonit tai jotkut rasvat (?) hepin varteen, mutta vähän luonnollisemmin teiltä naisilta kävis ton vastakappaleen treenaaminen. Pimppilihasten olis monesta muustakin syystä hyvä olla kunnon latingissa; estää virtsankarkailua vanhemmalla iällä, tekee synnytyksen ja siitä palautumisen helpommaksi yms.

Saa olla vaikka ämpäri jos mieheltä vaan löytyy norsukonoinen...

• on ne niin suloisia
        H-X kirjoitti:

Saa olla vaikka ämpäri jos mieheltä vaan löytyy norsukonoinen...

Naiset on aina ihan lovena norsukonoisiin

• Stnan tyhmät...

Sormi on n. 10cm pitkä ja 10cm ymp.

• Vesa-matti loiro
        reinokka kirjoitti:

Naisten pillut on pieniä -juuri sopivia mun 14cm pitkälle ja 10cm paksulle loirolleni.

• Nim 23 cm ja very happy

• Suomalainenmies45

Ketjun aloittaja ajatellut koskaan, että jospa sinulla itselläsi vaan on horopimppi, eli olet vaikka alapääsynnytyksen kokenut YH, eli värkkisi ottais sisään ilman tiukkuutta vaikka hevosen munan, ja se tuntuisi sinulle sopivalta, se on sama jos tehdään autoremonttia ei 12 mm pultti sovi 6 mm:n mutteriin, jos taas 6 mm pulttia laitetaan 12 mm: mutteriin, niin niitä tarvittaisiin kaksi.

Näkisin, että jos sua panisi hevonen ja poikaystäväsi samaan aikaan samaan reikään, silloin oltaisiin vasta normitiukkuuksissa, ja kaikki nauttisi.

Kaitaisesi 30 v huora nyt tietty tarvis hevosta ja jytkettä, ei tietenkään perhe-elämää välittämistä eikä hellyyttä eikä rakkautta, sen vuoksi eroasia on onnenpäivä miehellesi, jos sulla sellaista edes on, vai meneekä kauppa-apulais/siivooja rahat kerran vuodessa tehtävään Gnanan matkaan.

Tämä on muuten huvittavaa, miesten kaluja ollaan kyllä mielellään arvostelemassa, mutta oma piilossa oleva käytetty ja piloille venytelty tai jopa synnyinlahjana saatu auki oleva alapää se olisi mielellään jotain PYHÄÄ JOSTA EI SAISI KESKUSTELLA LAINKAAN, ja kaikki miehet jotka TODELLAKIN AIHEESTA ottavat asian esille ovat pienimunaisia ja tuhkamunia ja naisvihaajia ja ja ja ja ja KUN ASIA KAIKESSA yksinkertaisuudessaan olisi todellakin keskustelun paikka

• H-X2

Eihän se kiellettyä ole pimpan koosta keskustella. Onhan niitä tietenkin eri kokoisia, koska kahta samanlaista ihmistä ei ole muutenkaan.

Mutta edelleen hämmästelen sitä, miten pimppi ymmärtää levitä horoxi sen mukaan, onko sormuksia sormessa vai ei...

Eilen sainkin lukea selityksen sille täältä ja se liittyi naisen hormonitoimintaan ja sormuksen puute aiheutti myös liikkumattomuutta, joka loogista kyllä, vaikutti heti vittutoosan kokoon.

Voisiko dr. Gabriel Zofran antaa vielä tarkennusta tuohon teoriaan?

• norsukononen

Sulla tossa toisessa threadissa oli kymmenen vuotta enemmän ikää :D No, eipä sillä tietty väliä, itekin vaihdan nikkiä jatkuvasti. Ite en ole yhtä kova haukkumaan naisia, mutta siitä olen samaa mieltä, että kyllä se muakin vituttaa nähdä joka paikassa tätä keskustelua kyrvän koosta, ja naisten värkeistä ei läheskään samoissa määrin.

Mutta media on raadollista, nehän luonnollisesti miettii mistä saa eniten rahaa. Toinen asia on nämä peniksenkasvatustablettien yms -konstien myyjät. Eihän ne mitään toimi, mutta olishan se näiden käärmeöljykauppiaiden kannalta nyt aivan perseestä, jos ratkaisuksi löytyisi jokaisen naisen harrastama pimppitreeni, joka ratkaisi koko-ongelmat jo aika hyvin. Geishakuulakauppiaat saisivat ihan hyvät massit siitä, mutta käärmeöljykauppiaat jäisivät tyhjin käsin....

Sulla kun tota asennetta näyttäis löytyvän, niin mikset menisi asian kanssa julkisuuteen. Seuraisi vielä lumipalloefekti ja kymmenen vuoden päästä olisi ihan normikäytäntö, että tytölle annetaan rippilahjaksi geishakuulat :D

• dr. Gabriel Zofran
        H-X2 kirjoitti:

Eihän se kiellettyä ole pimpan koosta keskustella. Onhan niitä tietenkin eri kokoisia, koska kahta samanlaista ihmistä ei ole muutenkaan.

Mutta edelleen hämmästelen sitä, miten pimppi ymmärtää levitä horoxi sen mukaan, onko sormuksia sormessa vai ei...

Eilen sainkin lukea selityksen sille täältä ja se liittyi naisen hormonitoimintaan ja sormuksen puute aiheutti myös liikkumattomuutta, joka loogista kyllä, vaikutti heti vittutoosan kokoon.

Voisiko dr. Gabriel Zofran antaa vielä tarkennusta tuohon teoriaan?

Tohtorisedällä ei tänään mielikuvitus ole niin liukkaana, mutta eipä se ihan mahdoton ajatus ole, että noita yh-äideissä tapahtuvia fysiologisia muutoksia käsiteltäisiin jatkossakin :)

• 23 cm

• Oot hauska vesseli

Ja sitte heräsit, kun äiti huusi sinut syömään:)
        Nyt kuvaa ja välittömästi! :) ??

Takaapäin pillu on matalin ja ahtain, eli 23cm nuijjalla kokomitalta tunkemalla syyllistyisit henkirikokseen stna, heh heee, pientä rajaa hei :) itse olen saanut jo naista 20 vuoden ajan ja omakun naperoni tulee terskasta kipeäksi kun paalaan takaa, mutta 23cm, juuusjooo :)

Olet selkeesti huumorimiehiä :)

• Jussuf (se sama)

Kyllä taas ovat jutut kuin tukiasilla elävillä jyväjemmareilla! Olen varmasti nähnyt enemmän muIkkuja kuin kukaan teistä ja tiedän, että harvalla suomi-pojalla on yli 15-senttinen.
      Ei minullakaan ole kuin parikymmensenttinen, vaikka urbaanilegendat väittävät meistä muuta.
      Jos jollakin tosiaan on 20-senttinen, niin olisi kiva tavata. On näet uusi kaveri haussa.
      Maanviljelijät älkööt vaivautuko!

• 1352

SINÄ HOMO ET OLE NÄHNYT KUIN OMAN NYSÄSI JA SENKIN MITANNUT VÄÄRIN!

• Elinaelina

Ketjun aloittajalle, teet aivan oikein kun jätät sen. Minäkin tein tuon ratkaisun, seurustelin miehen kanssa jolla oli vaivainen 14 cm. Sain kauan etsiä ennen kuin löysin suomalaisen miehen jonka varustus on 18 cm. Kyllä merkitsee paljon tuo 4cm. En isompaa tahtoisi, nyt kun lantiomme koskettavat toisiamme, niin mieheni on sopivalla syvyydellä. Onnea etsintään, ja muista tämä: Baareissa itseään tyrkyttävät, ja itseään esilletuovat miehet ovat just niitä pienimunaisia. Ne joilla on iso, niin niiden ei tarvitse itseään juuri mainostella. PS. Vinkki, aloita pitkistä miehistä.

• Eliaselias

Joku raasu esiintyy tyttönä taas..ei mene läpi nyt taas..

• lyhyt mies ja muna

Olisi kiva tietää kuinka pieni aloittajan poikakaverilla on.

Kyllähän minäkin sopivalle syvyydelle haluaisin, mutta kun pituus on vain 12 cm...

• dazun

Jos iso penis on kriteereistä tärkein, tai sen merkitys on kasvanut.
      Meneekö se näin eli jos on noin 170cm mies ja lyhyt noin 13cm penis, niin hän on kaikista alinta sakkia, eli täysin tuurissa saako naista, eikä minkäänlaisia ulkonäkövaatimuksia.
      Toinen ääripää, komea pitkä noin 190cm leveähareinen, ja noin 20cm penis, hän on kaikkien naisten haluama, hänen tarvitsee vain valita parhaat.
      Lopuksi jää väliintippujat olkoon komeita tai pitkiä, jos on alle 18cm pitkä penis, niin nainen päättää ottaako hän sinut vai ei, ja mitä käyttöä miehelle on jatkossa.
      Olen silti aistivani, että ikävät, ja rumat naiset eivät silti kelpaa miehille pitkäksi aikaa, eli pienimunaiset miehet ovat sittenkin korkeammalla elämänilon saavuttamisessa, kuin ikävät ja rumat naiset.

• Long John

Kyllä se on niin, että pitkä ja komea mies saa naista ja mulkunkokokaan ei pelasta pikku-ukkoja.

• nysämuna

mullon 8senttinen eikä oo naiset valitellu.

• Lähetyssaarnaaja

Jos se on kiinni laihassa perseessä niin sillähän lykkii komiasti kun ei lanteet ota kiinni reisiin.

• Jamestaja

Sanotaanhan, että:

Sentti lisää pankkitililla, tai milli lisää mulkussa ei juuri kummosia meinaa, mutta laitappa toisinpäin.

• Jamestaja

Sanotaan että:

Taistelua!
      Sitä se on ihmisen elämä ,... taistelua.

Päivällä leivästä ja yöllä lihasta.

Ja tokihan se iso lihapala pimeässä paremmin löytyy...

• Maisteri kasvatustie

Ratkaisevaa on mihin sä työnnät, jos naisen alapää on täysin horo, silloin on ihan sama vaikka olisi hevosen kokoinen mulk-ku. On todella tiukkoja naisia ja todella väljiä, osa saanut tiukan synnyinlahjana, osa venytellyt tiukan horoksi, esim. yli 3 kiloisen alapään kautta ulosottaneen alapää on väljä lopun ikää ilman vaginan pienennysleikkausta. Sitten ihmetellään miksi tulee avioero heti synnytyksen jälkeen, kun tavara on torsovittu, eikä miestä kiinnosta horoo painaa jos tiukkaakin on tarjolla, suurimmalle osalle on, Yh:t ovat alinta pohjasakkaa, niillä on samaten tosi väljät, lisäksi mukana tulisi vielä toisen tekaisema huonosti kasvatettu paljon syövä retale ei kiitos YH:lle

• get help
        Maisteri kasvatustie kirjoitti:

Ratkaisevaa on mihin sä työnnät, jos naisen alapää on täysin horo, silloin on ihan sama vaikka olisi hevosen kokoinen mulk-ku. On todella tiukkoja naisia ja todella väljiä, osa saanut tiukan synnyinlahjana, osa venytellyt tiukan horoksi, esim. yli 3 kiloisen alapään kautta ulosottaneen alapää on väljä lopun ikää ilman vaginan pienennysleikkausta. Sitten ihmetellään miksi tulee avioero heti synnytyksen jälkeen, kun tavara on torsovittu, eikä miestä kiinnosta horoo painaa jos tiukkaakin on tarjolla, suurimmalle osalle on, Yh:t ovat alinta pohjasakkaa, niillä on samaten tosi väljät, lisäksi mukana tulisi vielä toisen tekaisema huonosti kasvatettu paljon syövä retale ei kiitos YH:lle

Idiootti.

• vain kanditasoinen
        Maisteri kasvatustie kirjoitti:

Mukava nähdä taas sinuakin täällä tämän asian tiimoilta. Ja kiitoksia taas älykkään, akateemisesti koulutetun ihmisen näkemyksestä asiaan. Mielipidettäsi arvostetaan täällä suuresti!

• mul on iso...

...ihan varmasti on

• kokokakkakakkaa

Kyrpäni oli 5.5 metriä pitkä. Kerran kun olin kokouksessa näin vanhan läskin siivooja akan. Totta kai minulla alkoi seisoa ja viisi ja puoli metrinen kyrpäni heitti minut seinälle tuolista ja palokunta siinä lopulta kyrpääni yritti taltuttaa voima keinoin. Lopulta päädyttiin amputoimaam koko penis kun en seinältä alas päässyt.nykyään minulla on kaksi millinen proteesi kyrpä lääkäri laitto tahallaan niin pienen.

• Oot hupsu

Heh..

• Olen kerran kohdannut miehen, jolla oli todella pieni kalu. En ollut koskaan aiemmin sellaiseen törmännyt. Minua hävetti ja toivon, että mies ei huomannut järkytystäni. Penis ei juurikaan kokonsa puolesta eronnut etusormestani, eli se oli 6-8 cm pituinen ja ohutkin se oli. Minua harmitti miehen puolesta, mutten antanut sen näkyä. Se ei oikeastaan tuntunut missään, kun oli sisälläni. Onneksi hän osasi muut hommansa hyvin ja molemmat olivat tyytyväisiä lopputulokseen.
      Eli on koolla jonkun verran väliä. Auttamattomasti liian pieni, joka uppoaa sisään, eikä tunnu missään, vaikka kuinka käyttäisi lihaksiaan, mutta ei myöskään sellainen joka ei meinaa upota edes sisälle ja sattuu ihan perkeleesti, vaikka kuinka olisi märkä ja käyttäis lisäks vielä liukkaria. Sellainen kalu, joka repii paikat auki. Myöskään monen päivän kestävä jomotus pimpsassa ei ole kivaa.

• tt

Hienoa että et antanut sen näkyä. Minulla on samankokoinen tai ehkä jopa pienempikin, niin naiset jotka ovat sen nähneet ovat kyllä silminnähden joko järkyttyneet tai alkaneet vain suoraan nauramaan. Hienoa kuulla, etteivät kaikki ole samanlaisia.

• Minulla ei ole sydäntä tehdä sellaista. En ole koskaan halunnut loukata ketään ja tiedän, että aihe on todella arka. Ei kukaan voi sille mitään millainen on. Ikävää, että olet kohdannut tuollaista! :( Se on todella väärin...

• truestorybro

Kerran ollessani rakentamassa uutta huussia niin siinä sahatessa lautaa aattelin että voispa ajan kuluksi runkata vähäsen siinä sahatessa sitten kävikin niin että kyrpäni päätyi sahaan ja meni poikki ei siinä sitten ollut enää mitään tehtävissä menin lääkäriin katkenneen kyrpäni kanssa ja lääkäri vain nauroi ja oksenteli ympäriinsä itkien menin sitten takaisin rakentamaan huussia mutta ilman kyrpääni

• 21.845cm runkattua munaa

Asia selvä. Kitti ja kuitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka Purra leikkasi alimmalta tulodesiililtä 15 %

Muistaako kukaan Riikka Purran kovaäänisen vaalilupauksen ennen eduskuntavaaleja? https://yle.fi/a/74-20221152 "THL o
      Maailman menoa
      399
      6894
    2. Muistele nainen niitä meidän yhteisiä hetkiä

Miltä ne tuntui? Enkö aina huokunut välittämistä, kiintymystä. Eikö sinulla aina ollut hyvä olo kanssani? Minulla ainaki
      Ikävä
      49
      3994
    3. Eroa Orpo! Orpo eroa!

Suomen kansa vaatii viimein ottamaan meidät huomioon, eikä vain ulkomaalaisia pääomasijoittajia. Koska täällä Suomessa
      Maailman menoa
      0
      1620
    4. Odottavan aika on pitkä, Lindtmanin hallitusta tule jo!

Eilisen perusteella nykyinen hallitus epäonnistui kaikissa vaalilupauksissaan, joten olemme ansainneet uudet eduskuntava
      Maailman menoa
      43
      1558
    5. Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä

Voi, voi! Sillan liikuntasauma haittaa pyöräilijöitä! https://yle.fi/a/74-20221468 Aina voi etsiä toisen reitin, jos t
      Kevytliikenne
      94
      1413
    6. Naiset ei halua kilttejä miehiä

Näin se vaan on..jos olet ilman tatskoja, et rähjää, sinulla ei ole rikosrekisteriä, olet liian kiltti, et sano pahasti,
      Ikävä
      258
      1350
    7. Riikan vappumiljardin maksavat sairaat, vanhukset ja kuolleiden omaiset

Vappumiljardi, eli Riikan päätös laskea yhteisöveroa kaksi prosenttiyksikköä 18 prosenttiin, vie verotuloja noin miljard
      Maailman menoa
      64
      1346
    8. Olisitko tältä

seisomalta valmis seksuaaliseen kanssakäymiseen hänen kanssaan?
      Ikävä
      99
      1138
    9. Seiska: Helmi Loukasmäki paljastaa - Näin Danny ja Helmi tapasivat

Helmi Loukasmäki, 25, ja Ilkka Danny Lipsanen, 83, ovat seurattuja julkkiksia. Mutta tiesitkö, miten he tapasivat? Lue
      Viihde ja kulttuuri
      22
      1076
    10. Yllätä mut ja laita viestiä

Whatsapissa. Uskallatko vielä?
      Ikävä
      63
      1062
    Aihe