Alan poimimaan puolukkaa myyntiin näillä näkymin 25.8 ja otan nyt tilauksia vastaan. Tällä hetkellä tilauksessa on 10 ämpärillistä ja myyntiin saan poimittua varmaan 50 ämpärillistäkin tai enemmän jos kiinnostusta ja aikaa riittää. Puolukka oli jo viime viikonloppuna paikoin veranpauisen väristä joten kypsääkin puolukkaa saan todennäköisesti myyntiin ensi viikonloppuna. Jos haluat marjat nippa nappa kypsinä nyt olisi aika tilata. Muutenkin kannattaa varata marjat nyt vaikka haluaisitkin ne ylikypsinä, koska määrä mitä voin kerätä on rajattu.
Hinta on näillä näkymin ( ainakaan tarkoitus ei ole nostaa ennen kuin marjamäärät vähenee) putsattuna 25e 10l ämpäri, 2 ämpärillistä tai enemmän 23e.Vaikka myyn ämpärillisiä niin tasapuolisuuden nimissä punnitsen kaikille vähintään saman määrän eli reilut 6kg. Imuripuhdistettuna 15e ämpäri, 2 ämpärillistä tai enemmän 13e ämpäri. yli 30e tilaukset toimitus veloituksetta suurimpaan osaan Lahtea, sitä pienemmät mahdollisuuksien mukaan. Pyrin kuitenkin siihen että saisin toimitettua kaikki tilaukset ilman lisäkustannuksia. Häämenkoski, Lammi ja Riihimäki mahdollisia bensakuluja....
Puolukkaa myytävänä Lahden seudulla 25e/10l, 46e/20l
10
3691
Vastaukset
( jatkuu)... vastaan. Pääjkaupunkiseudulle voin tulla tuusulaan asti 30e korvausta vastaan ( jaettuna kaikkien tilausten kesken) mikäli kiinnostusta riittää. Kysykää lisää. 0449193580 Jesse
Unohtu mainita että kaikki puolukka on hämäläistä samoin kuin poimija ( minä) ainoastaan poimuri on ruotsalainen, mutta se on pieni paha hyvästä poimurista ;)
JessePuolukkaa saataville vielä ainakin seuraavan viikonlopun ja todennäköisesti seuraavankin samalla hinnalla. Poimin toki senkin jälkeen mikäli tilauksia tulee tarpeeksi, mutta peratun hintaa voin joutua nostamaan kun marja alkaa olemaan silloin monin paikoin ylikypsää. Nytkin osa on niin kypsää että jos haluat mehumarjoja niin nyt olisi hyvä aika tilailla.
JesseEns viikonloppuna ois tarkoitus kerätä puolukkaa marjan ostajalle, joten kannattaa varata omat marjat pian ettei minun tarvi myydä ei oota. Meinaa rupee puolukka vähänee kovaa tahtii kun minä pääsen vauhtiin :). 0449193580 Jesse
Viikonloppuna poimin todennäköisesti viimeiset puolukat. Hinta on nyt 28e/10litraa/6kg. Vielä kerkii jos tilaat huomiseen ( 6.10) mennessä. 0449193580
Jesse- Altti Lehtonen
Olen Altti Lehtonen Haluaisin Tilata Puolukkaa Teilta Asun Canatassa B.C Creston VOW 1G3 email; on altileht@ gmail.com Oletteko Hyva Ja Vastatte Minulle 1-250-428-9833 tai 250435-0316
- imppa
vieläkö ehdin puolukkakauppaan? Haluaisin ostaa 2 ämpärillistä puhdistettua puolukka. Asun Lahdessa.
terv. irma syrjä 0405670126 - bghtre
Mahtaako enää myydä, tästä on kaksi vuotta aikaa.
- Tarsalo
Vieläkö on puolukkaa myynnissä?
- Anonyymi
Tilaisin 2 ämpäriä puhdistettua puolukkaa yht. 46 euroa .puolukat täysin kypsänä. Osoite aittapellonkatu 3 a 30 lahti Matti mäkilä. Saanko vastauksen onko asia ok.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1581381Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491195Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä231131Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2111070- 1261041
Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223984Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk307947- 42919
- 72885
- 73869