Lappajärvi-palsta perustettu

Hei lappajärveläiset!

Nyt on teillekkin perustettu oma palsta Suomi24:än kunnallisvaalien kunniaksi. Muistakaa tutustua myös kunnallisvaalisivustoon osoitteessa http://www.suomi24.fi/kunnallisvaalit .

Terveisin,
Rasmus
Suomi24

10

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • millä perusteella La

      Alajärvi-palsta olisi ollut oikeampi.

    • Ammes Back vorevör

      Ei-kylläLappajärvi-palsta on paree.
      Alajärvellä ei tapahdu koskaan mitään..no jos ei paikan kiihtyvää velkaantumista lasketa niin hiljaista on Kitron ympärillä.
      Lappajärvellä mennään aina sata lasissa ja siten oikeutettu omaan palstaan.
      Kiitos.

    • Molemmat,.

      Yhtä tarpeettomia,Kauhava olis tarvinnu oman palstan.

    • anna.Lasilta

      Kauhava--ootas nyt---joo sieltähän loppuu kaikki -eikös varuskuntakin lopu sieltä vuoden sisällä ja ja siltoja vaan rakennellaan.
      Unhon laaksoon käy Kauhavan tie-siis Seinäjokeen liittymällä.

    • uusiksi

      Lappajärvi liian pieni paikkakunta omalle palstalle asukkaita vain noin 3000. Mieluummin Kauhava, Alavus, Alajärvi, Ilmajoki, Kurikka. Sentään kaikissa yli 10000 asukasta.

      • Ymmärrys hoi!!!

        Eikös vanha kansanviisauskin jo sano, että "ei se määrä vaan laatu"??? Sitähän Lappajärveltä löytyy....


    • teiden ylläpito

      Milloinhan Lappajärven tekninen osasto käy saattamassa esim. ns. Vieresniementien kuntoon massalla ja lanaamisella vai täytyykö tässä kääntyä JO Kauhavan puoleen?
      Vai onko tekn. puoli lopetettu ?
      Nolo palvelu kunnan asukkaille tuo hoitamatta jättäminen.
      Vai mitä tuumaa asiasta vastaava tekn. toimen johtava henkilö Lappajärvellä?
      Vastuu on siellä.
      Muutkin kunnan tiet kaipaavat hoitotoimenpiteitä ennen talventuloa.
      Ottakaa mallia muista kunnista jotka ovat jo hoitaneet asiansa aikaa sitten kuntoon ja välittävät asukkaistaan.

      • jaaakkO

        Missä sen niminen tie on? Luontopolku-tiekö?


      • aiheeton palsta
        jaaakkO kirjoitti:

        Missä sen niminen tie on? Luontopolku-tiekö?

        Mitä hel. eihän lappajävessä ole kuin kaloja, mistähän ne keskustelee.


    • jaaakkOlle

      Googleta niin kaikki Lappajärven kunnan tiet löytyvät sieltä kuvien/karttojen kera-- ellet ole paikkakuntalaisia-tai sitten olet insinööri..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe