koko ajan lisää uusia vaivoja

älä hylkää minua

Kerroin ystävälleni että minulla on krooninen utrikaria, mahdollisesti Sjögrenin syndrooma, virtsatietulehdus (joka ei lähde) ym. Hän sanoi ettei Jumala pidä minusta. Onko nyt näin että olen tehnyt niin paljon syntiä, ettei Jumala rakasta minua?
Olen nainen ja olen kyllä tehnyt paljon syntiä, niin kuin me kaikki, en ole murhannut ym vakavia rikoksien en ole tehnyt.
Olen todella peloissani jos Jumala jättää minut.

11

53

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jeesuksessa vapaa

Jos olet pyytänyt Jeesukselta noita syntejä vaikka kerran anteeksi ja et enää niitä tee niin sairautesi rangaistus ei ole synnin seurausta. Jumala ei tule koskaa jättämään sinua, jos et itse tietoisesti jätä Jumalaa. Meitä koetellaan eri tavoin: toisilla on sairauksia , toisilla sitten muita vaikeuksia.

• eka-askel

Sairaus on aina viesti ihmiselle. Hänellä on jotain sielussaan, joka pitäisi saada kohdalleen, kuten esim. olisi annettava anteeksi kaikille. Ja se tarkoittaa myös itselleen! Jos sydämessäsi/sielussasi on raskaita muistoja omista tai toisten aiheuttamista asioista, nyt on aika antaa ne kaikki anteeksi. Juuri niin, SINÄ ITSET ANNAT ANTEEKSI ja päästät kaiken menneen vapaaksi. Kun näin teet (ei ole muuten helppoa eikä tapahdu ihan ykskaks!), niin pääset vapaaksi kertyneestä karmastasi ("Isa, anna (antaa) meille anteeksi aina kun mekin annamme anteeksi")! Tämä on ensimmäinen askel parantumiseen kaikilla! Joka suhteessa!

• 13erf

Miltä se tuntuu olla noin väkivaltaisen, kostonhimoisen ja vitttumaisen Jumalan kannattaja?

• älä kaikesta murehdi

Ei ole oikein eikä rehellistä sanoa että Jumala ei muka pitäisi sinusta, usko pois, kyllä varmasti pitää, ja tämä on vielä lievästi sanottu kuten sinun uskovaisena pitäisi tietää. Rukous on yhteys Jumalan luokse.

• Jumala eioleihminen

Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?"
        Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.10.html

• Yksi lause
        Jumala eioleihminen kirjoitti:

Mutta Jeesus rupesi taas puhumaan ja sanoi heille: "Lapset, kuinka vaikea onkaan niiden, jotka luottavat tavaraansa, päästä Jumalan valtakuntaan!
        Helpompi on kamelin käydä neulansilmän läpi kuin rikkaan päästä Jumalan valtakuntaan."
        Niin he hämmästyivät yhä enemmän ja sanoivat toisillensa: "Kuka sitten voi pelastua?"
        Jeesus katsoi heihin ja sanoi: "Ihmisille se on mahdotonta, mutta ei Jumalalle; sillä Jumalalle on kaikki mahdollista".

http://www.evl.fi/raamattu/1933,38/Mark.10.html

Jeesus kertoi itsestään: Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."

Markuksen evankeliumista/Raamatun Uudesta Testamentista

• älä pelkää!!!
        Yksi lause kirjoitti:

Jeesus kertoi itsestään: Sillä ei Ihmisen Poikakaan tullut palveltavaksi, vaan palvelemaan ja antamaan henkensä lunnaiksi monen edestä."

Markuksen evankeliumista/Raamatun Uudesta Testamentista

Tämä laulu on sinulle: sen nimi on älä pelkää

http://www.youtube.com/watch?v=Es6nMwui6cg

• karaokenakin menee

• Brina

Jumala on rakkaus joka on kaikessa vaikuttava voima ja viisaus. Jumala ei erottele ketä rakastaa ja ketä ei ("antaa aurinkonsa paistaa niin hyville kuin pahoillekin"). Jumalalla ei ole ihmismäisiä ajatuksia, sillä Jumala on kaikki ajatukset ja kaikki mielet...ja niin ollen myös me olemme sitä samaa Jumalan mieltä kaikkine puutteinemme ja vikoinemme ja vaikka emme edes ymmärrä olevamme Yhtä ja samaa Jumalaa, vaan luulemme Jumala asustavan jossakin meidän ulottumattomissa ja erossa kaikesta luomakunnastaan vain harvojen valittujen yhteydessä (näin meitä ovat monet uskonnot aivopesseet ajattelemaan!) Elämämme on (jokainen elämämme) meille mahdollisuus löytää tämä kadotettu yhteys itsemme todelliseen Minään joka on samaa kuin Jumala joka on se kuuluisa "MInä olen...".

• mitä ihmettä?

Mistä sinä oikein kirjoitat?
      Ikään kuin sairautesi ei uskosi mukaan olisi juuri luojan vika, sillä jos jumala on kaiken luonut on vaivasi myäs luojalta, ja taas jos olet itsesi tehnyt(melkoinen jonglööri olisit) niin olet silloin masokisti.

Älä kuitenkaan pelkää, sillä rakas ja ihana kuolema vapauttaa meidät kaikki lopulta tuskista.

• Ensinnäkin Jumala ei hylkää eikä jätä ikinä, siihen saat luottaa se on varma asia. Jumala rakastaa jokaista ihmistä, aivan jokaista myös sinua. Sairaudet usein pysäyttävät ajattelemaan elämämme suuntaa, siinä mielessä niillä voi olla positiivinen vaikutus. Jumala ei rankaise ihmisiä sairaudella heidän syntien vuoksi, muutoin olisi ihmis-suku kuollut sukupuuttoon jo kauvan aikaa sitten.

Luota ja turvaa Jumalaan joka hetki, lue Sanaa ja rukoile. Voit myös pyytää esirukousta, rukoukset eivät mene koskaan hukkaan. Ole siunattu!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      24
      4592
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      33
      3533
    3. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      54
      3414
    4. Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi

Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu
      Maailman menoa
      20
      3350
    5. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      123
      2930
    6. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      28
      2680
    7. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      116
      2360
    8. Antifasismi - mitä se on?

Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint
      Maailman menoa
      12
      2351
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2165
    10. Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle

Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S
      Maailman menoa
      33
      1774
    Aihe