Päättänyt olen seurata Herraa...
6
6676
Vastaukset
- Maruanne*
Laulakaamme siis kuorossa
suomeksi:
1. Päättänyt olen seurata Herraa.
Päättänyt olen seurata Herraa.
Päättänyt olen seurata Herraa.
En palaa, en. En palaa, en.
2. Takana maailma, edessä risti.
Takana maailma, edessä risti.
Takana maailma, edessä risti.
3. Jos yksin jäisin, mä tahdon jatkaa.
Jos yksin jäisin, mä tahdon jatkaa.
Jos yksin jäisin, mä tahdon jatkaa.
4. Jos päätät käydä seuraamaan Herraa.
Jos päätät käydä seuraamaan Herraa.
Jos päätät käydä seuraamaan Herraa.
Et pety, et. Et pety, et.
.. ja englanniksi:
I have decided to follow Jesus;
No turning back, no turning back.
The world behind me, the cross before me;
No turning back, no turning back.
Though none go with me, still I will follow;
No turning back, no turning back. Juuri äsken klo 19:23 lauloin nuo sanat, kun kerran kehotit. Satuitko laulamaan samaan aikaan :D
- Anonyymi
Lauloin juuri sekä suomeksi että englanniksi. Lauloimme tätä tänään kaste kokouksessa ja ehtoollis kokouksessa
Kiitos Herralle ihmisiä antaa Herralle itsensä . Hallelujaa ja amen
- Maruanne*
Kyllä tuo laulu on tässä koko illan sekä soinut tuolta youtubeesta että ajatuksissani, ja olen tainnut vähän tässä itsekseni sitä vähän hyräilläkin :) Tuo laulu jää helpolla soimaan ajatuksiin muutenkin, mikä ei ole ollenkaan huonompi juttu, kun ajattelee sanoja.
Vähän yli viikko sitten laulettiin kastejuhlassa kirkossa juuri tuota samaa laulua, joten on muutenkin tuoreessa muistissa. Mukavaa kun laitoit sen tänne Jeesus-palstalle.
Minulle avautui tämä Raamatun paikka:
Hoosea 6
1 "Tulkaa, palatkaamme Herran luo! Hän on raadellut, mutta hän myös parantaa, hän on lyönyt, mutta hän myös sitoo haavat.
2 Vain päivä tai kaksi, ja hän virvoittaa meidät, kolmantena päivänä hän nostaa meidät ylös, ja niin me saamme elää ja palvella häntä.
3 Ottakaamme opiksemme, pyrkikäämme tuntemaan Herra! Hän tulee, se on varmaa kuin aamun koitto. Hän tulee kuin sade, kuin kevätsade, joka kastelee maan."- Aamunkoite*
Ihana paikka, ja kirkas Messias-Jeesus profetia!
- Anonyymi
Aamunkoite* kirjoitti:
Ihana paikka, ja kirkas Messias-Jeesus profetia!
Saunatonttu kiittää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1713164
Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo7262550Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?542426- 1462301
- 671966
Trump tekee rauhan Amerikan ja Venäjän ehdoilla
Ukraina luovuttaa Venäjän haluamat alueet Venäjälle. Ukraina luovuttaa Amerikan haluamat arvokkaat mineraalit Amerikall2721816- 311411
Syvälliset keskustelut
Olisivat tärkeintä ensisijaisesti hänen kanssaan Tulisi sellainen hetki, mutta kaikki meni pieleen201339Minulta loppuu aika
Halusin olla täydellinen. Nyt näyttää siltä että viimeinen kiristys jää puolitiehen, sillä h-hetki on jo ihan kohta käsi361289Olisipa sitä henkisesti eheämpi ja rohkeampi
mikään maallinen mammona ei itseäni kiinnosta, eikä sen menetys kiinnostus. Mutta kun kohtaa jonkun sykäyttävän ihmisen,161235