Hei kaikki lukijat, Hyvinkään Autokoulu Kulmiksen henkilökunta ja Hyvinkään Ajovarman porukat, kyseiset tapahtumat on 08-09 ajoilta!
Koska en löytäny Kulmikselta palaute-osiota, kerron tässä miksi EN suosittele Autokoulu Kulmista esim. Moottoripyörä/ mopokouluksi.
Kävin tänään 21.8 hakemassa paperini pois, koska en pidä heidän palveluistaan, rahastavat turhasta ja opettajilla sellainen työhönsä kyllästynyt asenne ja tökerö kieli.
1. Minulla oli tasan 1 opettaja joka tunnilla, aina se sama kiukkupussi. Koko aika oli riitaa ja huutoa kun teki yhdenkin pienen virheen liikenteessä. Opettajalla siis lyhyt pinna ja eikä ymmärtänyt että minulla on joskus hieman vaikea keskittyä moneen ohjeeseen samaan aikaan liikenteessä (Lapsena todettu jnk. sortin dysfasia).
2. Maksoin 80e OPETTAJAN mokasta. Soitin eräs päivä Kulmikseen
-"Hei onko *oman nimi* - nimellä ajotunteja tänään?
- Odotas.. Ei ole tällä nimellä.
- Asia selvä
*2 tunnin päästä soitto koululta*
- Missä sä olet?! Sunha piti olla täällä!!!
- Täh? Mä soitin just äsken teille ja te sanoitte ettei mulla ole tunteja siellä.
- No me ootettii sua tääl koko ajan! Täst tulee lasku!
Ylihuomenna olikin sitten lasku postilaatikossa. 80 euroa!
Eivät koskaan hyvittäneet.
3. Hyvinkään Ajovarman insseistä tietoja: Inssi sedillä ihme syyt hylätä ajokoe 1 törkeä arvostelu.
1. Ajokoe kerta, hylätty, syy: En huomioinut "tanko-juoppoa" joka horjuili suojatien vieressä, odotin MP:llä että meneekö se siitä, huidoin kädellä että voi mennä. Ei se siitä sitten liikkunut ja lähdin sitten suojatien yli. Kun pääsimme k.konttoriin niin: " Et sitten huomioinnut sitä suojatien käyttäjää..HYLKY!
2. Vaihdoin kaistaa viime hetkellä, mielestäni en osunut sulkuviivaan.. Hylky.
Ja nainen inssinä, joka selittää aika paljonkin (nainen liikenteessä).
3. Ajoin 80:ppiä alueella 70:ppiä, märän pinnan ja sateen takia. Olin kuulemma "tientukkeena". K.konttorilla inssi haukkui minua "holtittomaksi kakaraksi joka ei osaa yhtään mitään", ja merkkasi arvosteluuni KAIKKI välttäväksi, ihan kaikki!
Kun vaihdoin ajokouluani Ajokoulutuskeskus Oy:hn ja eri paikkakuntaan, niin johan alkoi palvelut pelata, väärinkäsitykset käsiteltiin loppuun asti, opettajat ystävällisiä, inssit ymmärtäväisempiä ja hintakin oli parempi loppujenlopuksi.
Hyvinkäällä meni kaikki rahat kankkulan kaivoon, ei mitään armoa insseiltä ja mokomista pikkuvirheistä (jota tapahtuu kaikille mlkn joka päivä) tuli hylky, eipä vaan kun vaihdoin paikkakuntaa :)
Suosittelen kaikkia autokouluja: Keravalla, Järvenpäässä ja Tikkurilassa. Minua olette palvelleet hyvin, KIITOS!
Mutta tosiaan tällaista Hyvinkäällä, en asioi Autokoulu asioissa siellä enää ikinä!
T. Onnellinen Volkkari-kuski ;P
En ajaisi autoa nyt jos olisin ajokoulut käynnyt Hyvinkäällä.
En suosittele Kulmiksen Autokoulua ja tietoa Ajovarman insseistä
20
4503
Vastaukset
- 24
Onkohan lääkityksesi ihan kohdallaan?
- voi voi
Asenteesi kertoo sen , että et ole vielä kypsä auton rattiin .
- kortti vuodesta -70
Just tuollaisia aloittajan kaltaisia urveloita on saanut ajokortin jostain muropaketista tai energiajuoman kylkiäisenä. Ero noihin vaan että aloittajalla menee jokunen vuosi ennenkuin pääsee edes yrittämään.
- Asiaa
oli huono kuski tai ei, niin asiakas palvelussa törkeä kieli ei ole hyväksyttävää.
Kommentti ja julkinen palaute on ihan asiallinen. ja keskiverto kansalaisen ainut tapa tuoda vääryyttä julki on laittamalla nettiin.
- Väistöliike
Vastaus kaikkiin: Ok..??
- Ajatusta,
Jos olisin autokauppias tai vaikkapa kiinteistönvälittäjä, en asioisi kanssasi.
On olemassa erilaisia ihmisiä, sehän on vain vain asenteista kiinni;
positiivisia, neutraaleja, negatiivisia ja kaikki kombinaatiot näiden välillä.
Sinä olet täysin itseesi käpertynyt mullkvisti, sinulla on varmasti vaikeuksia joka asiassa ja paikassa.- Väistöliike
Sepäs on surullista, ja sinun kaltastes ihmisten jotka haukkuu toisia "mulkvisteiksi", niin ei edes kuuluisi tehdä moista työtä.
Sitäpaitsi, mitä sinä olet minua tuomitsemaan yhden kirjoituksen perusteella?
Ethän sinä edes tunne meikäläistä!
Se että minulla oli vaikeuksia YHDEN ajokoulun ja inssien kanssa, ei tarkoita sitä että minulla olisi ongelmia joka asiassa ja paikassa, vaihtamalla asia parani! (Jos osaat lukea?)
Taidat itse olla sellaine lökäpöksyinen fruittari / 12v karvaton, joka aukoo päätä kaikille, heti kun on sopiva tilaisuus. - Palmaus
MIkähän tässä on itsekästä? mene lapsi kouluun takaisin.
- Asiaa
Väistöliike kirjoitti:
Sepäs on surullista, ja sinun kaltastes ihmisten jotka haukkuu toisia "mulkvisteiksi", niin ei edes kuuluisi tehdä moista työtä.
Sitäpaitsi, mitä sinä olet minua tuomitsemaan yhden kirjoituksen perusteella?
Ethän sinä edes tunne meikäläistä!
Se että minulla oli vaikeuksia YHDEN ajokoulun ja inssien kanssa, ei tarkoita sitä että minulla olisi ongelmia joka asiassa ja paikassa, vaihtamalla asia parani! (Jos osaat lukea?)
Taidat itse olla sellaine lökäpöksyinen fruittari / 12v karvaton, joka aukoo päätä kaikille, heti kun on sopiva tilaisuus.PIdä tää! ;)
Palaute on asiallinen, ja tarpeellinen!
- LOL2
"Ja nainen inssinä, joka selittää aika paljonkin (nainen liikenteessä)."
Hih :) Voi sua pientä :) - Mersumies6
En suosittele Kulmiksen Autokoulua! Huono kokemus.
- SvengiJukka
Kannattaa välttää huonoja autokouluja
- reggae ok
Kuten yllämainittu
- Putte883
Onks tää sama ajokorttikämppä ku Viikissä?
- NokiaPöllö
On
- Laatanvetäjä
NokiaPöllö kirjoitti:
On
Sitte ykä lentää
/8(P=======#
- JPoink
"koska en pidä heidän palveluistaan, rahastavat turhasta ja opettajilla sellainen työhönsä kyllästynyt asenne ja tökerö kieli."
Totta ja koettu- Tyytyväinen kuskitar
Meinasin sinne ensin, mutta onnekseni valitsin kuitenkin Movian. Miksi? Parempi palvelu ja ystävällisempi henkilökunta.
- Naurava kuski
Tyytyväinen kuskitar kirjoitti:
Meinasin sinne ensin, mutta onnekseni valitsin kuitenkin Movian. Miksi? Parempi palvelu ja ystävällisempi henkilökunta.
Heissan kaima! Niin miekin tein ja oon niin tyytyväinen ku leppäkerttu.
- Mutakuonorulez
En suosittele. Rasisteja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Fuengirola.fi: Danny avautuu yllättäen ex-rakas Erika Vikmanista: "Sanoisin, että hän on..."
Danny matkasi Aurinkorannikolle Helmi Loukasmäen kanssa. Musiikkineuvoksella on silmää naiskauneudelle ja hänen ex-raka1073245GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad?
GALLUP: Kuka voittaa The Voice of Finland -kisan: Oliver, Janina, Julia vai Mohammad? Tänään jännittävä finaalilähetys431187- 831162
Tämä on kyllä heittämällä erikoisin ihmissuhde mitä on koskaan ollut
Hulluinta on se että ei edes ole varsinaista suhdetta minkäänlaista, mutta tuntuu kuin olisit elämässäni mukana koko aja531102Helikopteri pörrää ja POLIISIT on eristettynä pururadan vieressä!
Suojatehtävä pitää kiireisenä. Kulut ovat kovat!351042- 49928
- 67878
Autolla puuhun
Halapahallin kohilla auto puuhun, lujaa on tultu ja ei oo pysyny hallinnassa. Taisipa olla lundin pojan auto, eipä tainn25874- 53867
Tunnustan
Vaikka peitän sen erittäin hyvin niin tunnustan että pidän sinusta erittäin paljon, mieheltä naiselle39862