Välttäkää kyseistä myymälää.
Olin asiallisesti ostamassa uusimmasta iPadista 32gb wifi versiota lapseni kanssa, johon hän on jo pitkään säästänyt rahaa. Liike oli menossa kiinni noin 20 minuutin kuluttua.
Rahaa pojaltani ostoksesta puuttui 9 euroa, joten ei tietenkään saatu iPadia ostettua ja tuumasin, että voin maksaa puuttuvan summan kortilta – ei onnistunut. Ehdotin, että käyn pankkiautomaatilta nostamassa loput rahat, jos pitävät liikettä auki noin 5 minuuttia ylimääräistä, että kerkeän palata laitteen ostamaan. Myyjä tokaisee minulle ja lapselleni "Menkää ostamaan se iPad jostain Gigantista, köyhät". En viitsinyt alkaa liikkeessä ojentamaan myyjää, joten poistuin lähinnä erittäin vittuuntuneena paikalta.
Ostimmekin pojalleni iPadin lopulta Verkkokaupasta, jossa palvelu pelasi mainiosti. :)
Varimport Hämeenkatu 1
38
2189
Vastaukset
- Variantti-Antti
Entisaikoina myyjä olisi antanut alennusta tuon 9 euroa ja olisi tehnyt kaupat.
Ei ollut kovin bisnes-henkinen kauppias todellakaan.
En ole ennen edes tiennyt tämmöisen liikkkeen olemassaolosta, onkohan se rikkaita venäläisiä varten?- Variantti-Lantti
Variantti-Antti puhuu järkeä. :)
- anniina41
Uuden puhelimen ostossa ainakin itse olin tyytyväinen ja ostin hinnan takia. Tosin ostin kerran “tehdashuolletun” ja en ollut yhtään tyytyväinen kuntoon ja hintakin huono. Jos edullisesti haluaa luurin, suosittelen ostamaan käytetyn mielummin jostain siihen erikoistuneesta kaupasta. Ainakin Swappie Suomessa myy näitä: https://www.swappie.fi/iphone-6s-ja-iphone-6s-plus/
Turussa meni huoltopalvelun kanssa tosi huonosti. Älkää hyvät ihmiset ostako Varimportista mitään!
- Anonyymi
10 vuotta vanha linkki.
- EmeliinaH
HUHHUH!
Lapsi itse säästänyt noin kalliiseen laitteeseen rahat ja sitten myyjä kehtaa vielä haukkua köyhäksi.. Mihin on tämä maailma menossa??
Todellakin pitää välttää tälläisiä puljuja, konkurssiin saisi mennä!- juu.
Jos informoi itse firmaa myyjän käytöksestä, eli köyhäksi haukkumisesta, ehkä he tekevät jotain asialle. Miten firman johto voisi tietää tästä ellei joku kerro? Hyvin ikävä tapahtuma tosiaan. Moniin kauppoihin käy sekä käteinen että kortti -ja yhtäaikaa! Ja aukioloa voi toki joustaa sen 5 minuuttia.
Ehkä olis siinä kohtaa voinut heittää särmäkkään kommentin takaisin. - ASPA asianantuntija
juu. kirjoitti:
Jos informoi itse firmaa myyjän käytöksestä, eli köyhäksi haukkumisesta, ehkä he tekevät jotain asialle. Miten firman johto voisi tietää tästä ellei joku kerro? Hyvin ikävä tapahtuma tosiaan. Moniin kauppoihin käy sekä käteinen että kortti -ja yhtäaikaa! Ja aukioloa voi toki joustaa sen 5 minuuttia.
Ehkä olis siinä kohtaa voinut heittää särmäkkään kommentin takaisin.Tekisitkö itse joka päivä ylitöitä palkatta? Aina tuollaiset itsekeskeiset ihmisrauniot ihmettelevät niin tavallisen kovaan ääneen kun toinen haluaa lähteä ajoissa töistään. Ja usko pois, teitä on jokaisessa vähänkin isommassa myymälässä joka helvatan päivä.
Hoitaisitte asianne siten, että jos viime hetkillä kauppaan aikoo sännätä, niin ei sitten tarvitsisi äimistellä sulkemisaikoja että kun ovat niin tiukat. - Ostaja-asiantuntija
ASPA asianantuntija kirjoitti:
Tekisitkö itse joka päivä ylitöitä palkatta? Aina tuollaiset itsekeskeiset ihmisrauniot ihmettelevät niin tavallisen kovaan ääneen kun toinen haluaa lähteä ajoissa töistään. Ja usko pois, teitä on jokaisessa vähänkin isommassa myymälässä joka helvatan päivä.
Hoitaisitte asianne siten, että jos viime hetkillä kauppaan aikoo sännätä, niin ei sitten tarvitsisi äimistellä sulkemisaikoja että kun ovat niin tiukat.Todellinen kauppamies
a) olisi tullut hinnassa vastaan sen 9 euroa ja/tai
b) venyttänyt työpäiväänsä muutamalla minuutilla tehdäkseen kauppat.
Tällä palstalla nähdään mitkä ovat seuraukset kun asialla ei ollutkaan myyntihenkinen ja asiakasta palveleva ihminen. Tainnut myyntityön perusasiat unohtua. - Olet kaukana asiantunt
Ostaja-asiantuntija kirjoitti:
Todellinen kauppamies
a) olisi tullut hinnassa vastaan sen 9 euroa ja/tai
b) venyttänyt työpäiväänsä muutamalla minuutilla tehdäkseen kauppat.
Tällä palstalla nähdään mitkä ovat seuraukset kun asialla ei ollutkaan myyntihenkinen ja asiakasta palveleva ihminen. Tainnut myyntityön perusasiat unohtua.Todellinen ostaja olisi
a) Selvittänyt riittävätkö rahat myymälään saapuessa
b) Selvittänyt ehtiikö poiketa automaatilla nostamassa rahaa
Teitä pellejä, jotka haluavat venyttää muiden työpäiviä silkkaa välinpitämättömyyttään on joka päivä. Myyjälle ei makseta palkkaa työajan päättymisen jälkeen. - wfwfwfce
ASPA asianantuntija kirjoitti:
Tekisitkö itse joka päivä ylitöitä palkatta? Aina tuollaiset itsekeskeiset ihmisrauniot ihmettelevät niin tavallisen kovaan ääneen kun toinen haluaa lähteä ajoissa töistään. Ja usko pois, teitä on jokaisessa vähänkin isommassa myymälässä joka helvatan päivä.
Hoitaisitte asianne siten, että jos viime hetkillä kauppaan aikoo sännätä, niin ei sitten tarvitsisi äimistellä sulkemisaikoja että kun ovat niin tiukat.Joka päivä? Tuskin ne joka päivä ylitöitä siellä tekee. Itse ainakin olisin venannut sen 5-10 min tai antanut 9 e alennukset.
- A.S.I.A.K.A.S
Olet kaukana asiantunt kirjoitti:
Todellinen ostaja olisi
a) Selvittänyt riittävätkö rahat myymälään saapuessa
b) Selvittänyt ehtiikö poiketa automaatilla nostamassa rahaa
Teitä pellejä, jotka haluavat venyttää muiden työpäiviä silkkaa välinpitämättömyyttään on joka päivä. Myyjälle ei makseta palkkaa työajan päättymisen jälkeen.Olet näköjään niitä myyjiä, joille asiakas on välttämätön paha. Hakeutuisit mieluummin muihin hommiin.
- mnbjbc
Ostitte pojallesi eli pojan ei tarvinnutkaan itse ostaa niillä säästämillään rahoilla?
- Omppopomppoja
mnbjbc:n kaltaisten paskiaisten takia joka ei voi järjellä ajatella viestin sisältöä tämä palsta on aika alhaista tasoa!
Hyvä kuitenkin että joku kehtaa rohkeasti tuoda mielipiteensä ja omakohtaisen kokemuksensa esiin tuollaisesta puljusta. Suuntaan tosiaan muualle ostamaan ompponi ennemmin kuin tuollain käyttäytyvän asiakaspalvelun hoiteisiin!- habasco jolokia
mnbjbc juurikin kiinnitti huomiota alkuperäisen kirjoittajan epäloogisuuteen, mikä useimmiten viittaa muuhun kuin totuudenmukaisuuteen. Voihan aloittajalla olla jotain kränää ko. firman kanssa, ja tarinan varjolla yrittää lievästi mustamaalata kyseistä liikettä kuitenkaan syyllistymättä rankempiin, jopa rikoslain alaisiin loukkauksiin.
Ei voi tietää, mutta on fiksua olla tarkkana. - mac donald's
mnbjbc:llä on todennäköisesti järkeä ja myös älyä aivan riittävästi useimpiin tarpeisiin. Entä itselläsi?
- provokaatio taas
habasco jolokia kirjoitti:
mnbjbc juurikin kiinnitti huomiota alkuperäisen kirjoittajan epäloogisuuteen, mikä useimmiten viittaa muuhun kuin totuudenmukaisuuteen. Voihan aloittajalla olla jotain kränää ko. firman kanssa, ja tarinan varjolla yrittää lievästi mustamaalata kyseistä liikettä kuitenkaan syyllistymättä rankempiin, jopa rikoslain alaisiin loukkauksiin.
Ei voi tietää, mutta on fiksua olla tarkkana."Olin asiallisesti ostamassa uusimmasta iPadista 32gb wifi versiota lapseni kanssa, johon hän on jo pitkään säästänyt rahaa."
Mikä tässä aloittajan tekstissä on niin vaikea ymmärtää että siitä pitää alkaa leukaa vääntelemään? Ihan samalla tavalla olisin itse kirjoittanut; rahat ovat lapsen säästämät, mutta ostosreissulle tarvitaan tietenkin aikuinen mukaan kun kyse on kuitenkin 400 euron hintaluokassa olevasta ostoksesta.
- HUHHUH
KYLLÄ ON TÖRKEÄÄ PALVELUA!
- Omponpompom
Mistä näitä sunnuntaiyrittäjiä piisaa Tampereen keskustaankin?
- Jarianttivantti
Itsellä on kanssa kokemuksia hieman töykeästä nuoremmasta asiakaspalvelijasta kyseisessä liikkeessä. Autottomana kun ei kehtaa kauheen usein lähteä keskustan ulkopuolellekkaan ostoksille, niin on vähän "pakko" täältä ostaa. Humac tietty toinen vaihtoehto ja sieltä olenkin kuullut paljon hyvää. On vaan kaupungin toisella puolen.
- omenaputosipuusta
Paskaa on kaikki appletavara joten miksei liikekkin
- TROLOLOLOLOLOLLOLL
OSTAKAA VITTU SAMSUNGIA!!!!!!!
- Hierotaan kauppaa..
Asiakkaat eivät ole laitumelta palaavaa karjaa, joka lypsetään liikkeessä.
Jos asiakaspalvelu ei toimi, niin kannattaa hankkia tuote muualta.
Myyjä edustaa liikettä ja sellaiseen edustukseen kannattaa satsata vaikka palvelukoulutuksena. Se on johdossa vikaa, jos myyjä ei osaa toimia epätavallisissa tilanteissa. Koulutuksen ja ohjeistuksen puutetta.
Vain tietämätön sanoo asiakkaalle tänä päivänä, että oot köyhä, kun puuttuu 9 euroa.- Kaupan hieroja
Tilanne on tavallinen. Varaton koittaa saada pikaiset kaupat aikaiseksi, kun liike on jo sulkeutumassa.
Aloittajaa ei olisi tarvinnut laske ollenkaan sisään liikkeeseen ja myyjä muistaa varmasti tämän seuraavalla kerralla.
- Entinen asiakas
Ihan uskomatonta! Itsellänikin on hieman negatiivinen kokemus kyseisestä puljusta. En nimittäin saanut nettiä toimimaan läppärissä. Menin liikkeeseen siinä toivossa, että olisin saanut jotakin vinkkiä, tai edes ohjeet miten toimin seuraavalla kerralla. Netti tuli kuntoon muutamassa minuutissa. Lysti maksoi 35 € ja kuulemma mahdotonta antaa mitään ohjeita, sillä ongelman korjaamiseen on useita keinoja. Kyllä naikkosta taas vietiin, kun litran mittaa!
- Heti uskoin
Niin vissiin!
- Kaikki-kusettaa.com
On ne ajat muuttuneet, joitain vuosia sitten jälleenmyyjä auttoi asiakasta mielellään pulmiensa kanssa vieläpä ilmaiseksi. :D Ei taida asiakaspalvelua nykytampereelta löytyä mistään.
- iCorp
Ja ennen vanhaan taisi tuotteissa olla vielä katetta jäljellä ns "ilmaiselle palvelulle".
Se joka väittää, että Applen tuotteissa on jäätävät katteet on kyllä täysin tietämätön asioista. - Kyselyiässä.
Ai pitäisikö palvelustakin nykyään maksaa? Mikä on hinta tervehtimiselle? Maksaako ystävällinen käyttäytyminen enemmän kuin yrmeä ilme? Entä paljonko maksaa jos myyjä esittelee tuotetta? Ottaako kauppa palvelumaksun siitäkin kun se imee ostajan rahat pankkikortilta?
- Bonbon-tikkari
Kyllä tervehtimisestä pitää jo kymppi veloittaa. :)
- Koskarin kolli
Koskarissa avattu uusi hyvä Apple myymälä!
- fuck jews
Suosittelen välttämään koko Jutkukeskusta.
- dwdwfbfgr3
Harvinaisen paska myymälä. Arvioivat 700 euroa mackoobik korjauksen hinnaksi vaikka eivät edes koskeneet siihen saati tutkineet . Ja loppuen lopuksi korjattiin se 0 eurolla kotona
- iFag
Paljonko maksoivat edelliselle liikkeelle, jotta saivat haltuunsa tampereen parhaan osoitteen? Sopii niin applen imagoongin, ulkoapäin parasta ja hienointa trendiä, sisältä pelkkää paskaa.
- täyttä.soopaa
Avaus on alhainen trolli, kiitos nam !
- Anonyymi
Normi menoa mansessa.
- Anonyymi
Taitaa avaus olla maksettu mainos, Verkkokaupan laatima tietenkin.
- Anonyymi
Kävin tänään lielahdessa kaupassa ja naudan sisäfilepala maksoi 35€, mutta minulla ei ollut kuin 50c kolikoina taskussani. Laitoin sisäfileen povariini ja menin puistoon grillaamaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Karhuryhmä
Kellään tarkempaa tietoa miksi ja missä karhuryhmä ollut? Perheväkivaltaa vai huumeperintää kenties taas?313700- 963333
Raisionkaaren koira hyökkäys
Taas nähtiin että koiriin ei voi luottaa. Eilen illalla vapaana ollut koira hyökkäsi Raisionkaarella kolmen henkilön kim953241- 773118
"Mielipide: Äärivasemmiston uhka on otettava vakavasti"
Demokratia näyttäisi olevan Halla-aholle enemmänkin välttämätön paha kuin tavoiteltava asia. Väkivallan ihannointi ja m683033Tapa jolla kohtelit minua viimeksi miellytti erityisesti
Osaat huomioida kauniisti ja katsot aina tilanteita yhteisen hyvän kannalta. Sitä arvostan erityisesti.862765- 352550
- 692463
Satuit vain olemaan
Ensimmäinen joka avasi minussa sen nähdyksi ja rakastetuksi tulemisen puolen. Pitäisi vain muistaa että et ole ainoa. Se452372- 882100