Löydänkö sinut näin?Tavattiin kerran Zapatassa ja kadotin sinut ja jäin kaipaamaan.Olet kalju,suht pitkä ja harteikas...Jos joku tuntee niin mistä hänet löytäisin?ja seurusteleeko?..Jos Niko luet tätä niin olen se vaalee pieni nainen mustassa topissa...laita sähköposti osoite niin mailaillaan ja tavataan!!ikävä!!
niko järvenpää?
20
1892
Vastaukset
- Tunnen yhen
Ikä n. 28 v?
- lena
28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?
- Musta
lena kirjoitti:
28-v. voisi olla aika lähellä...kerro ihmeessä enempi,mitä tekee työksee,onx muijaa?miten tavoitan?
Zapatassa luultavasti tai jossain muualla weekendinä.
- Minä
Hän on kyllä jo n.35, pyörinyt Kyrölässä päin...
- lena
ei "mun" niko oo kai viel niin vanha....
- "vaimo"
Kuulostaa ihan mun nikolta...älä suotta etsi!!
- lena
ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...
- lena
ei välttämättä olla samassa henkilössä...tai toivottavasti ei!!se ainakii vaikutti siltä et sil ei ois muijaa...tosin onhan noit ukkoja kaikenlaisia...
- lena
- "frendi"
Jos olet vaimo, niin mikä toinen auto Mustangin lisäksi Nikolta löytyy?
- vaimo
"frendi" kirjoitti:
ei mun nikolla ole mustangia!eli ei olla samassa tyypissä....
- vittusex
"frendi" kirjoitti:
chatenet sillä o ja eihä järäl vaimoi oo
- nikoonihq<3333
no järähä seo
- ts
hirrveää
- giiver69
järäl o röh älä vaa vie jareee
- linsuuuuuy
järäl o hulda jokise kans peliä.
- skärä
ikävä!! olen taas vapaa ja chatenet lunastuksessa
- giiver69
järä on lihonnu
- emedaa
Järä Nikonpää
- Bati
Hei Lena! Tiedän yhden Niko Järvenpään, harteikas ja pitkähkö, hiukset nykyään jo päässä. Asustelee Raumalla nykyisin. Puhummekohan samasta Nikosta, lempinimi on Järä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kenellä oli ryppyinen paita, josta Halla-aho mielensä pahoitti?
Ei ollut Keskisarja, jonka paita vain repsotti housujen päällä puolittain. Muistatteko tapausta?403011Miksi Halla-aho on niin hyvin menestynyt - mutta punavihreä ei?
Hyvin näkee kuinka punavihreää ottaa pahasti päähän kun Virta on taas töppäillyt pahasti. Ja kun punavihreä ei pärjää, n352238Ruoan arvonlisävero menee käytännössä tukijussille
Ilman juomia elintarvikkeiden myynti vuonna 2025 oli reilut 15 miljardia euroa. Tuolla tasolla arvonlisävero pyörii pari512156Vihreät REPEÄMÄSSÄ oijoijoi....Virran sekoilut on liikaa
Jo ennestään vihreiden kannatus on suossa vaikka puolue istuu oppositiossa, nyt tuli Virran temppu kun häipyi tuosta vaa802019Ruotsissa uusi vakava ongelma: Vanhusten seksuaalinen hyväksikäyttö
palvelutaloissa ja kotihoidossa. Tämäkin on ihan puhtaasti väärän maahanmuuton vaikutusta, sillä tekijät ovat kaikki keh561741Poliisi tutkii keskiviikkoiltana Kiuruveden keskustassa tapahtunutta väkivallantekoa.
Itä-Suomen poliisi tutkii Kiuruveden keskustassa keskiviikkoiltana tapahtunutta epäiltyä väkivallantekoa. Tapaus on herä161482Työeläkkeiden maksaminen lopetettava ASAP.
"Vanhimmat sukupolvet ovat saaneet vastinetta eläkemaksuilleen moninkertaisesti nykyisiin ja tuleviin sukupolviin verr571469Mika Poutala salasi osallistumisensa Erikoisjoukkoihin
Poutala ryhtyi ministeriksi 13.6.2025 ja 5.8.2025 ilmoitettiin hänen olevan seuraavalla Erikoisjoukot-kaudella. http451289Siis HYI OLKOON! Ihmiset, eikö enää ole mitään rajaa?
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/4142eeb2-a589-4109-a5d0-e8f341df585c "Susanna Penttilän seksibussi kauhistutta1221198Puuma Martina iski nuoren miehen
Martina ja Hajji Muhis oikealta nimeltään Muhammad Abdilrasoon hempeilivät Tallinnassa. Hajji 28 vuotias ja Martina pian160935