Voiko suokin saada 1000e - 1500e?

suokki47

Eli saako lähinnä tervettä hevosta??=) enpä usko että saa mut kysyn..., koska eihän sitä koskaan tiedä.

9

182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • viisitoistainen

      voi :) ja vielä terveen sellasen!

    • _katherine_

      Terveen voi saada, mutta ei kovin koulutettua, lähinnä ex-ravureita, jotka ei sovellu ensihevoseksi.

    • Mäinevaan

      Tarjoa loppuelämän koti:) Tuttavani sai 100 EUROLLA OPETUSMESTARIN.Se olisi silloin 17 vuotias ja nyt se on 25 ja voi toosi hyvin:)

    • Schatten

      Voi saada, terveen ja vielä ihan hyväkuntoisen, nuoren ratsun, joka ei ole koskaan edes ollut radalla. Olen itse nähnyt myynnissä tuolla hinnalla terveitä suokkeja, jotka saattavat hypätä ratana 80cm. Mutta riippuu tietenkin, aina voi vaihdella. Jos etsit, niin eti hevostalli.net:in markkinoilta > ratsut>hevoset

    • horsegirlie

      varmasti voi... mä maksoin omasta 3000€ ja se oli kyllä liikaa, mutta tiedättehän; "rakkautta ensi silmäyksellä" :D

    • Saapihan noita. Itse maksoin omasta 1500 ja oikein hyvä harrastehevonen ja ex-ravuri. Ton viittauksen, etteivät ex-ravurit sovi ensihevosiksi voit heittää toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Oma kokemus meinaan kertoo, että soveltuu oikein hyvin. Itselläni kaikki hevoset olleet ex-ravureita ja hyvin olen niiden kanssa pärjänny. Ne kun ovat maastovarmoja ja tottuneet käsittelyyn ja erilaisiin tilanteisiin..

    • minä waan

      voi saada !! (: katso vaikka hevostalli.net:istä

    • Hevos kakara

      Kyllä ja omanihan sain
      1000 ja se ei kyllä menestynyt oli puhkuria sun muuta vikaa karkaili,puri,potki yms. mutta kyllä jos sen ensin koe ratsastaa maastossa , kentällä ja jos mahdollista maneesissa . ensin kannattaa maasta käsin tutkailla liikettä ja muuta ( juoksuttaa ) kyllä silla hevosella jonka minäostin niin on ikää jo kohta 28 vuotta ja käytös nyt jo 10 :) sanon vaan että kyllä varmasti voi :) onnea hankkeelle !!

    • Suokin omistaja

      Kyllähän tuolla saa. Saimme perheemme kanssa 1200€ Suomenhevostamman, todin ex-ravurin, mutta silti täysin ratsukoulutetun. Kiltti kaikissa tilanteissa, ansainnutkin monta tonnia. Hintaan sisältyi mm. Suitset, joissa puoltajankuolaimet nahalla päällystettynä, issikkasatula(joka maksaa helposti tuhansija euroja)sekä kaikki satulavarusteet, riimun, riimunnarun sekä kaksi hyvää loimea. Erittäin hyvä tamma, astutetaan tänäkesänä Vappu-Hepulla, heti kun vaan tulee kiimaan.

      Hevosen nimi on Hipon Lento.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe