HEI KAIKKI PSYYKENLÄÄKEKOUKUSSA OLEVAT JA PSYKIATRIAN ORJAT!

NoMoreMedicines

Hei!

Olen nuori nainen ja olen seurannut mieheni lääkekoukkua sivusta. Vielä viime talvena ja keväänä hän söi tälläisen satsin psyykenlääkkeitä:
Deprakine, Peratsin, Lamictal, Rivatril, Ketipinor. Miestäni koko nuoren aikuisiän riepoteltu eri hoitolaitoksista ja lääkäreiltä toiselle.

Toukokuussa hän vähensi Rivatrilin ensin Pitkäniemessä, mutta lähti sieltä kesken kaiken, koska hän ei saanut siellä minkäänlaista psyykkistä tukea lopetukseen. Hän palasi siviiliin ja lopetti itsenäisesti aikalailla seinään loput.

Kesän alussa hän lopetti aikalailla seinään itsenäisesti kaikki loput lääkkeet.
Nykyään hän on kuin eri ihminen. Silmät loistavat ja koko mies voi kaikin puolin paljon paremmin kuin lääkkeiden käytön aikana.

Mikä mieheni sai lopettamaan lääkkeet? Uskoon tulo. Jeesus vapautti hänet kaikesta! Ihmiset etsivät valitettavan usein turvaa ja helpotusta omaan oloonsa lääkkeistä, vaikka apu löytyisi paljon lähempää ja terveellisin keinoin. Moni ihminen, joka syö psyykenlääkkeitä esim. ahdistukseen, unettomuuteen ja masennukseen, ei kärsi mistään aivojen toimintahäiriöistä, vaan riivaajista, pahoista hengistä, jotka kiusaavat häntä. Niistä on mahdolllista vapautua Jeesuksen Kristuksen nimen ja veren kautta.

Pointtini on se, että älkää hyvät ihmiset uskoko lääkäreiden valheisiin, että teidän PITÄISI syödä lääkkeitä, älkääkä myöskään uskotelko itsellenne niitä tarvitsevanne. Moni on varmasti ihan turhaan koukussa psyykenlääkkeisiin ja ottaa pillerit joka päivä tiedostamatta mitä damagea ne aiheuttavat elimistölle.

Ette te oikeasti niitä pillereitä tarvitse. Lopettakaa itsellenne valehtelu ja psykiatrian oravanpyörässä robottina eläminen!

Psykiatria on suuri VALHE, jonka koukussa valitettavan moni on ja lääkkeet ovat vain osa suurta bisnestä, jolla huijataan ihmisiä. Älkää enää uskoko valheeseen, vaan etsikää totuutta, joka on teidät vapauttava kaikesta kärsimyksestä!

Siunausta kaikille!

15

415

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • fdjskjaklöf
    • ex-konna

      Katos vaan,tämä herramme on siis ratkaisu kaikkiin riippuvuuksiin,kyllä on paksua kakkaa.jeesustelijat vauhdissa taas.ugh!olen puhunut!

    • ;)

      No voi herrantuuteli sitten taas totakin paskan puhetta!
      Auttaisikohan se minunkin puolisoani,jolla lääkkeitä huolimatta iski maniaa päälle,ja ihan on idiootti sekopää taas tällä hetkellä!!
      Jos sairas on siihen ei paljon uskoon tuli auta.

    • NoMoremedicines

      No auttaako lääkkeet sitten - ei! Onko miehesi edes kokeillut Jeesusta? Turha narista, jos ei kokeile!

    • vai kuis??

      Onks se nyt "Jeesuspsykoosissa"??!

      Aika sairas pitää olla että noin onta lääkettä ja niiden poisjättäminen saattaa aiheuttaa psykoosin ja ties mitä ongelmia ja vaaratilanteita

      • kiinalainen lääketiede

        Google haku:kiinalainen lääketiede Elina Hytönen masennus,lukekaa tämä.Etsikää myös muuta tietoa.Lääketehtaan valta saatava loppumaan.Lääkärit samassa kelkassa.Masennus johtuu ,sisäelimien epävakaasta tilasta.Ei lääkkeet näitä terveeksi saa.Kiinalainen akupunktio auttaa,kun lääkkeitä enää yksi.


    • NoMoreMedicines

      No totuus on se, että mieheni ei ole koskaan ollut näin hyvinvoiva mitä hän uskoon tuloon jälkeen on ollut. Niin eikö se kerro jotain?

      Lääkkeet eivät häntä parantaneet. Vain Jeesus yksin teki sen.

    • Voitokas

      Miten joku voi olla niin hölmö että uskoo johonkin huuhaahan ? Itse en pidä lääkkeistä yhtään, ne ovat yhtä suurta bisnestä. Mutta vielä vähemmän uskon johonkin veikkoseen joka istuu tuolla pilvenhattaralla ja auttaa minua sieltä käsin.

      En usko mihinkään yliluonnolliseen, ja se joka minulle sitä tulee tyrkyttämään ei vaikuta miltään muulta kuin hullulta. Miten aikuiset ihmiset uskovat johonkin moiseen roskaan ? Maailmassa on sotia, tappamista, nälkäkuolemaa, raiskaamista jne mutta silti jotkut idiootit uskovat että Jumala auttaa mielummin teidän surullisia perseitänne kun ette pysty ahdistuneisuuttanne menemään töihin. [Itse siis ahdistunut / paniikkihäiriötä poteva joten en vähättele yhtään]

      Jeesus on yksi suuri bisnes, te idiootit maksatte jotain kirkollisveroa että saadaan papeille sunmuille hiippareille maksettua liikaa palkkaa.

      Minulta on läheisiä kuollut liian nuorena syöpään, ihmisiä jotka eivät ikinä tehneet muille mitään pahaa, mutta silti heidät viedään pois.. Miks ? Koska ette voi selittää " JUMALAN TIET OVAT TUTKIMATTOMAT " tai vastaavaa P*skaa tulee tuutista. Miksi nämä raiskaajat ja tappajat saavat elää ? KOSKA ÖÖ EMME TIEDÄ JUMALAN AIVOITUKSIA.

      Herätkää hihhulit, maailma on ihana paikka, ei tänne tarvita mitään yliluonnollista teidän aikaanne kuluttamaan !

    • Usko = mielensairaus

      Mulla taas juuri tuo usko ja Jeesus sekoitti pahasti minun mielenterveyden. Kasvoin ja elin lapsuuden uskovaisten joukossa, ja minulla ei ikävä kyllä siitä ole mitään hyvää sanottavaa....

    • Rikottu

      Minä mietin paljon tätä näkökulmaa että lääkitystä on usein vaikea lopettaa koska lääkäri painostaa jatkamaan sitä. Minua on mielenterveystoimistossa lääkäri painostanut että minulta evätään kuntoutustuki jos en suostu uuteen lääkitykseen. Se on aika kovaa puhetta lääkäriltä joka itse tienaa kuussa 6000 euroa parin pillerin tyrkyttämisestä. Lukekaapa Lääkärin Vala! Mielenterveyspuolella sitä rikotaan jatkuvasti. Tämä on itseasiassa rikoksen tunnusmerkit täyttävää toimintaa. Mutta uhri vaikenee, niinkuin surullisen usein tapahtuu rikoksen yhteydessä.

    • gfhfgjghjk

      Eikö lääkeriippuvuus ja Jeesus ole lähes sama asia?
      Kummassakin annetaan oma elämä jonkun toisen käsiin.

      Miksei vaan yrittäisi sinnikkäästi toivon avulla ylös ilman mitään uskomuksia?

    • Realismi

      Jeesustelu se vasta sairasta puuhaa onkin.Siihen kun sekoaa ,niin huonommin vielä käy.Älkää hyvät ihmiset uskoko aloittajan höpinöitä mistään jeesuksen parantavasta voimasta.Sairasta touhua.Aloittajapariskunta tarvitsee ilmeisesti psykiatrista hoitoa.

    • ytghjhjkj

      Uskovaisuus se sairauksista pshin on. Ei sillä, mä kartan lääkkeitäki kyllä.

    • realismi2

      Miltä tämä kuulostaa - lääkettä keholle ja Jeesusta sielulle? Minulla ainakin toimii hyvin. Lääke pitää manian aisoissa ja Jeesuksella jaksaa sitten paremmin.

    • huh_huh

      Kirjoituksesi voi aiheuttaa paljon murhetta. Jos on mania päällä ja jättää lääkkeet pois, siitä ei hyvä seuraa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      174
      3184
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2131
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      23
      2054
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1905
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1588
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1241
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1188
    Aihe