Arto Palmroth: Minulla on tapana rukoilla iltaisin ja jopa öisin, ja erityisesti silloin, kun en saa heti unenpäästä kiinni. Ja näin kävi eräänäkin yönä: en tiedä olinko unessa vai hereillä. Näin seuraavan unen tai näyn.
Eteeni avautui näkymä isosta kentästä, jossa näin paljon uskovia koolla. Siellä oli menossa eräänlainen uskonnollinen kokoustilaisuus.
Sitten näin kuinka taivas aukeni – se ikäänkuin repesi auki, ja itse Herra Jeesus alkoi laskeutua sieltä alas. Jeesuksella oli valtavan kirkas, valkoinen ja pitkä vaate yllään, ja Jeesuksen ympärillä loisti valtavan suuri ja häikäisevä kirkkaus. Samalla hetkellä kentällä seisovat uskovat lähtivät juoksemaan Jeesusta kohti, ja kädet ylhäällä he nousivat ilmaan Jeesusta vastaan. Ja samalla kun itsekin kohosin ilmaan, niin katsoin alas, ja näin paljon suuremman joukon ihmisiä seisomassa yhä alhaalla kentällä kädet ylös ojennettuina kuin oli se joukko, joka oli kohoamassa ylös. Maahan jääviä oli paljon enemmän kuin niitä, jotka kohosivat ylös.
Samassa sain ymmärtää, että nämä ihmiset eivät ole päässeet ylösottoon, koska heillä ei ole ollut öljyä astiassa, eli, he eivät olleet valvoneet tilaansa. Oli myös muitakin asioita esteenä: esim. vihaa ja katkeruutta, mutta sen ymmärsin suurimmaksi esteeksi ylösotolle, että ei ollut ”öljyä astioissa”. Tämä uni tai näky sai minut itse pysähtymään ja kysymään Herralta, onko minulla itselläni ”tuoretta öljyä astiassani”.
Olen puhunut paljon myös muille tästä unesta, sillä sain kehoituksen puhua ja kertoa tästä unesta/näystä muillekin. Siksi haluan jakaa tämän näkyni ja sen sanoman ystäväni myös sinun kanssasi, jotka tätä luet tätä Annen blogia.
Onko astiassai ölyä? .... Onko se tuoretta vai vanhaa ja eltaantunutta?
Lähde: http://taivas-ihme-blogi-annelindell.blogspot.fi/2012/08/arto-palmrothin-kaksi-todistusta.html
Arto Palmroth ja Ylöstempaus
28
1475
Vastaukset
- Jochanan Buchanan
Lähde on kovin kyseenalainen: väärän profeetan ja huijari-iisebelin Anne Lindellin blogi.
Arto Palmrothia en tunne, mutta uni ei ole ainakaan Herrasta, koska "tempausta" kuvataan siinä väärin. Valitut eivät Herran tullessa "nouse ilmaan", vaan enkelit keräävät heidät Jeesuksen luokse:
"Ja hän lähettää enkelinsä suuren pasunan pauhatessa, ja he kokoavat hänen valittunsa neljältä ilmalta, taivasten ääristä hamaan toisiin ääriin." (Matt.24:31)
Unessa ei esiinny engeleitä, joten se ei kuvaa paruusiaa kuin korkeintaan jollain tasolla (Jeesus tulee takaisin). Loppu on oman pretribbarimielikuvituksen tuotetta.
Samaa vanhaa peruspretribbariskeidaa: tulkitaan Jeesuksen vertausta kymmenestä neitsyestä aivan väärin ja yritetään sovittaa se johonkin pretribbaritempaukseen.- Ingenjör_81
Olipas jälleen tutun kuuloista tekstiä jokkiselta. Aivan samanlailla kuin haukuit armo.info/blogin, niin näytät haukkuvan Anne Lindellin blogin sekä samanlailla kuin haukut minua. Kaikkia tietenkin niin, että et nosta mitään perusteita ylös, muuta kuin että omaat eriävän mielipiteen. No, siitä täytyy nostaa hattua, että käytöksesi on kaavaimaisesti yhtenevä jatkuvasti, eli syyttelet perusteetta kaikkia.
Yleensä ihmiset pönkittävät huonoa itsetuntoansa muita haukkumalla, olisiko taustalla jokin tragedia, joka selittäisi käytöksesi vai mistä tämä jatkuva "räksyttäminen" johtuu? - Jochanan Buchanan
Ingenjör_81 kirjoitti:
Olipas jälleen tutun kuuloista tekstiä jokkiselta. Aivan samanlailla kuin haukuit armo.info/blogin, niin näytät haukkuvan Anne Lindellin blogin sekä samanlailla kuin haukut minua. Kaikkia tietenkin niin, että et nosta mitään perusteita ylös, muuta kuin että omaat eriävän mielipiteen. No, siitä täytyy nostaa hattua, että käytöksesi on kaavaimaisesti yhtenevä jatkuvasti, eli syyttelet perusteetta kaikkia.
Yleensä ihmiset pönkittävät huonoa itsetuntoansa muita haukkumalla, olisiko taustalla jokin tragedia, joka selittäisi käytöksesi vai mistä tämä jatkuva "räksyttäminen" johtuu?Perustelinhan mä. Sanoin, että armo.info-blogissa on hengellisesti epäterveellistä tavaraa. En näe mitään järkeä ryhtyä analysoimaan kyseistä blogia yksityiskohtiaan myöten tässä, koska pidän sen tekijää muuten vilpittömänä kristittynä. Henkien erottamisen armolahja vain puuttuu.
Mitä tulee Lindelliin, niin hänestä on keskusteltu perusteellisesti jo aikoja sitten Netmissionissa (ketju on hävitetty) enkä lähde keskustelemaan hänestä uudelleen täällä, mutta kun niitä perusteluja kaipaat, niin todettakoon lyhykäisesti, että kyseinen henkilö on mm. valehdellut. Hän esimerkiksi väitti, että sai unen v. 1997, joka julkaistiin Hesarissa mielipidepalstalla. Täällä hän pyrki todistelemaan sitä, että uni on saatu v. 1997. Hesari ei kuitenkaan ole tämmöistä unta milloinkaan julkaissut. Näillä valheillaan, unillaan ja "ilmestyksillään" Lindell koittaa tehdä itsestään profeettaa, mutta oman mielikuvituksen tuotetta kaikki tyynni. Lindellillä on kova tarve päteä ja saada vaikutuvaltaa ja keinona hän käyttää manipulointia. Hän kietoo Pihot sun muut arvostelukyvyttömät onnettomat luuserit pikkurillinsä ympärille. Ajaknkohtaisessa blogissaan hän jatkuvasti kiroaa maamme johtavia poliitikkoja. Kristitty ei ole kutsuttu kiroamaan, vaan siunaamaan. Jos poliitikot ovat metsässä, niin heidän puolestaan tulee rukoilla. Lindell siis valehtelee, kiroaa ja manipuloi pönkittääkseen omaa "mainettaan". Voiko hänestä sanoa muuta, kuin että hän on väärä profeetta ja kieroileva pikku iisebel. Suosittelen hänelle sisäisen parantumisen kursseja. - Tuom.
Jochanan Buchanan kirjoitti:
Perustelinhan mä. Sanoin, että armo.info-blogissa on hengellisesti epäterveellistä tavaraa. En näe mitään järkeä ryhtyä analysoimaan kyseistä blogia yksityiskohtiaan myöten tässä, koska pidän sen tekijää muuten vilpittömänä kristittynä. Henkien erottamisen armolahja vain puuttuu.
Mitä tulee Lindelliin, niin hänestä on keskusteltu perusteellisesti jo aikoja sitten Netmissionissa (ketju on hävitetty) enkä lähde keskustelemaan hänestä uudelleen täällä, mutta kun niitä perusteluja kaipaat, niin todettakoon lyhykäisesti, että kyseinen henkilö on mm. valehdellut. Hän esimerkiksi väitti, että sai unen v. 1997, joka julkaistiin Hesarissa mielipidepalstalla. Täällä hän pyrki todistelemaan sitä, että uni on saatu v. 1997. Hesari ei kuitenkaan ole tämmöistä unta milloinkaan julkaissut. Näillä valheillaan, unillaan ja "ilmestyksillään" Lindell koittaa tehdä itsestään profeettaa, mutta oman mielikuvituksen tuotetta kaikki tyynni. Lindellillä on kova tarve päteä ja saada vaikutuvaltaa ja keinona hän käyttää manipulointia. Hän kietoo Pihot sun muut arvostelukyvyttömät onnettomat luuserit pikkurillinsä ympärille. Ajaknkohtaisessa blogissaan hän jatkuvasti kiroaa maamme johtavia poliitikkoja. Kristitty ei ole kutsuttu kiroamaan, vaan siunaamaan. Jos poliitikot ovat metsässä, niin heidän puolestaan tulee rukoilla. Lindell siis valehtelee, kiroaa ja manipuloi pönkittääkseen omaa "mainettaan". Voiko hänestä sanoa muuta, kuin että hän on väärä profeetta ja kieroileva pikku iisebel. Suosittelen hänelle sisäisen parantumisen kursseja.Muu kritiikki ehkä menee läpi. Mutta olet suosittelemassa sisäisen parantumisen kursseja tosissasi. Oletko ihan asiantunija, mitä nuo "sisäiset parantumiset" pitävät sisäisesti sisällään?
Sisäiset parantumiskurssit ovat mitä sisäisintä new agea itsessään. Tiedätkö? - Tuom.
Mutta eikö oleellisinta tuossa ole kuitenkin se, että onko öljyä astioissa?
"Nouse ilmaan" ! Sehän voi olla vaan ilmaisutapa. Minusta joku väittely "pretribbareista" ei ole kovin oleellista. Tai sitten pretribulamismi on ihan oikea tulkinta Raamatuasta. Kun taas "postrtibunalismi" menettäisi merklityksensä jo ajankohtansa suhteen. - Jumalan armosta
Unessa ei esiinny engeleitä,
Ei enkeleitä myöskään apostoli Paavalin selittäessä pyhien ylöstempausta! - yksin armosta
Tuom. kirjoitti:
Muu kritiikki ehkä menee läpi. Mutta olet suosittelemassa sisäisen parantumisen kursseja tosissasi. Oletko ihan asiantunija, mitä nuo "sisäiset parantumiset" pitävät sisäisesti sisällään?
Sisäiset parantumiskurssit ovat mitä sisäisintä new agea itsessään. Tiedätkö?"Oletko ihan asiantuntija, mitä nuo "sisäiset parantumiset" pitävät sisäisesti sisällään?"
Tuom. olen ihan asiantuntija moneen näistä. Olen kyllä viime aikoina kuullut, että new age -ihmiset pitävät tällaisia, mutta itse olen kohdannut sisäisen parantumisen ryhmässä Jeesuksen Kristuksen, Pelastajani, Vapahtajani, joka on rakkaudellaan ohjannut ja paljastanut rakastavia kasvojaan. Hän on parantanut minua ja vapauttanut minua monista vihollisen siteistä. - yksin armosta
Jumalan armosta kirjoitti:
Unessa ei esiinny engeleitä,
Ei enkeleitä myöskään apostoli Paavalin selittäessä pyhien ylöstempausta!Ja sitten tämä on niin kummallista tämä pilkun viilaaminen näissä epäoleellisissa asioissa - sanoma tuossakin on, että kaikki eivät olleet valmiit!!! Että Jeesusta etsimään, Hänen läheisyyteensä kasvamaan Hänen kaltaisuuteensa! (Tiedän, että sinäkin näin teet, `Jumalan armosta`!)
- Tuom.
yksin armosta kirjoitti:
"Oletko ihan asiantuntija, mitä nuo "sisäiset parantumiset" pitävät sisäisesti sisällään?"
Tuom. olen ihan asiantuntija moneen näistä. Olen kyllä viime aikoina kuullut, että new age -ihmiset pitävät tällaisia, mutta itse olen kohdannut sisäisen parantumisen ryhmässä Jeesuksen Kristuksen, Pelastajani, Vapahtajani, joka on rakkaudellaan ohjannut ja paljastanut rakastavia kasvojaan. Hän on parantanut minua ja vapauttanut minua monista vihollisen siteistä.Otapa sisäiseen tarkasteluun nämä "sisäisen parantamisen ja -parantumisen" kurssit. Vapahtaja kyllä parantaa vihollisen siteistä. Mutta NA parantuminen on sielunvihollisen lanseerama. Kannattaa tutustua siihen sisäiseen parantumiseen ihan
kriittisessti ja ennenkaikkea sisäisesti. Siis ei kannata parantua sielunvihollisen oppien mukaan.
Kristillisyydessä on pitkään jo vaikutanut NA:n mekanismit mm. juuri sisäisestä parantumisesta.
Voisin kyllä sanoa, että olen myös itse asiantuntija, kymmenien vuosien kokemuksella.
Ainakin voisit aluksi jättään tuon "sisäisen parantumisen" pois kuvioista, niin voisin jotain uskoakin.
Mulla on useita "vihollisen siteistä" vapautuneita uskovia tuttavia. Mutta ovatkin enemmpi niihin langenneet. Sorry! - Anonyymi
Kommentoin tähän vanhaan tapaukseen.Uskon että kyseinen uni/näky on herralta.Mutta sinun tapasi tuoda asioita ei ole Jumalan mieleen,sillä siinä ei ole rakkauden henkeä.
- KTS (ei kirj.)
Jokkantii on oikeassa. Tämä Anne Lindell on New Age -meedio ja spiritualisti.
Sopii tosin lähteeksi insinöörille ja hänen kaltaisilleen tinahatuille.- Jochanan Buchanan
"Anne Lindell on New Age -meedio ja spiritualisti."
En ymmärrä, miten joku ei näe tätä jo hänen bloginsa ulkoasusta. - KTS (Ei kirj.)
Jochanan Buchanan kirjoitti:
"Anne Lindell on New Age -meedio ja spiritualisti."
En ymmärrä, miten joku ei näe tätä jo hänen bloginsa ulkoasusta.Jotkut meediot kaartavat niin lähelle kristinoppia, että heikompia hämmentää. Lindellin sivuilta löytyy kuitenkin juuri tuota vaaleanpunaista enkelioppia, Ave Marioita ja ylikorostettua ikonitaidetta.
- Tuom.
Tämä Kyseinen Anne Lindell on vain tällainen luova henkisesti ajattelevainen, taiteilija, teologinenkin. Mutta mielestäni aito eksyttäjän pitäisi olla jonkin sortin uskovainen, minkä taakse kätkeytyisi jokin NA ideologia.
Minusta vaan jokin Anne Lindell ei vaan sovi tällaiseen muottiin. Tai sitten olen ihan väärissä lähteissä?
Olettekohan te noisssa kritiikeissänne jotenkin yliampuvia? Ei kuullosta koko keskustelu kovin relevantilta. Siis aika typerältä ylimalkaan. Tunnen NA:ta kuitenkin aika hyvin, joten kannattaa olla aika tarkkana mitä siitä kirjoittaa! Sen syvempiä asiantuntijoita taas sitten on ihan omassa sarjassaan, jotka ovat nimenomaan tutkineet kyseistä ilmiötä..
Pitäisi siis olla joitain perusteluja, siis ajatellaan, että argumentoitais edes jollain tasolla. Ihan maalaisjärkikin kelpais aluksi.dell
Anne Lindell ei kuulu arvioitavien joukkoon, Piste. hän on ehkä jokin romantikko tai jotain. Älköön laittako hänen nimeään edes tällaisten keskustelujen joukkoon.
Hän on muuten ihminen meidän ihmisten joukossa. Ei vaikuta edes meediolta.
Ps. monet nykynaiset esittävät itseään ennustajina ja meedioina tarotkortteineen.
Eivät oikein vakuuta. - Ingenjör_81
KTS (Ei kirj.) kirjoitti:
Jotkut meediot kaartavat niin lähelle kristinoppia, että heikompia hämmentää. Lindellin sivuilta löytyy kuitenkin juuri tuota vaaleanpunaista enkelioppia, Ave Marioita ja ylikorostettua ikonitaidetta.
Kannattaa miettiä, ennen kuin tuomitsee toisen. Kaikki puheet ja aivotukset kaivellaan viimeiselle tuomiolla esille.
- RDSS
Ingenjör_81 kirjoitti:
Kannattaa miettiä, ennen kuin tuomitsee toisen. Kaikki puheet ja aivotukset kaivellaan viimeiselle tuomiolla esille.
Paitsi niiden jotka ovat pesseet itsensä karitsan verellä.Hän ei muistele niiden syntejä jotka ovat Jeesuksen omia.
>>Onko se tuoretta vai vanhaa ja eltaantunutta?
Olisiko öljy peräti härskiintynyttä?- Minneppäin.-
Avaruudessa on ylös,fysiikan lait tulee vastaan kaikissa tapauksissa,ei oikein nouse.
- eräs uskova sisar
jeesus siunaa arto palmorutia joka sinusta kerttoo mitä sinä herra olet hänelle näyttänyt jeesuksen nimessä ja veressä paha sinun on väistyttävä tästä jumalan miehestä siunaa hänen kotijaan lapsijaan vaimoaan kätke heidät herrani pyhän veres turvaan ja suojaan ... siunaa jeesus jokaista jumalan sanaa ja ilmestyksistä kertovia ihmisiä jotka kertoo herra sinusta . elä anna rakas jeesus minkään väärän opin meitä halitta vaa halitse sinä jeesus meissä vaikuta tekemisessä ja tahtomisissa sinä olet rakkauden herra jeesus aamen
- Sergei Kuusela
Sanoma on erinomainen ja hyvin toden tuntuinen.Suuri on se joukkoa joka saa kuulla näm sanat:Menkää pois te väärintekijät minä en tunne teitä.Tämä laudeekkian seurakunta on todella penseä ja kiinostunut kaikesta muusta kuin totuudesta ja Herran tahdosta.Käänny pahoista teoistasi ja lopeta pilkkaaminen sillä et tiedä mitä pilkkaat.Se joka sanoo ihmisenpoikaa vastaan saa anteeksi,mutta Pyhänhengen pilkkaa ei saa anteeksi.Mistä siis ihminen tiedät ettei tämä sanoma ole Pyhästähengestä?
- yksin armosta
Pyhästä Hengestähän tuo on, nyt tartuttiin vaan taas aivan epäoleellisiin asioihin.
- Ingenjör_81
yksin armosta kirjoitti:
Pyhästä Hengestähän tuo on, nyt tartuttiin vaan taas aivan epäoleellisiin asioihin.
"Ja ennen kaikkea tietäkää se, että viimeisinä päivinä tulee pilkkapuheinensa pilkkaajia, jotka vaeltavat omien himojensa mukaan ja sanovat: "Missä on lupaus hänen tulemuksestansa? Sillä onhan siitä asti, kuin isät nukkuivat pois, kaikki pysynyt, niinkuin se on ollut luomakunnan alusta."." - 2. Piet. 3:3-4
- Huhhuuh
Ei nämä lopu
- Miettikää
Meidät tuomitaan suumme hedelmästä. Sitä mikä tulee ulos suustamme - se saastuttaa meidät. Moni luulee itseään uskovaiseksi, mutta puhuu karkeita sanoja lähimmäisestään. "Huijari, eksyttäjä, väärä profeetta, Iisebel......"
Nämä ovat painavia sanoja eikä Herramme Jeesus ummista korviaan näiltä.- Sanavarasto kerää
Todellakin suumme hedelmistä.
Ja tuota kaikkea varten yhteiskuntamme kouluttaa suomalaisen ihmisen vuoden ikäisestä tuonne 25 vuotiaaksi ja nainen mukaanluettuna. Ja jos heistä joku vielä haluaa hankkia lapsia koirien ja kissojen sijaan, häntä ei siitä kielletä tietenkään. Edellytys on kuitenkin se, että yhteiskunta saa hänet imetysajan jälkeen muokata pitkät päivät mieleisekseen.
Ja nimenomaan yhteiskunta opettaa ulosantimme voimistamista miljoonin sanavarastoin.
Mutta todellinen vanhempien antama suoja ja rakkaus - sitä ei enää saa lapsi kokea itsestäänselvyytenä. Vain tehtynä laatuaikana. Syy: tällöin on helpompaa muokata lapsi luonnottomaan menoon päätyen huumeen tapaan jos toiseenkin ja tavoitteena estää tieto Jeesuksen armosta.
- Listaa pukkaa
hui
- ...
*aploodeja*
- ....
....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä293095- 1191255
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu61097- 58971
- 68937
olet kaiken rakkauden arvoinen
Olisinpa kertonut kuinka rakastuin sinuun. Kuinka hyvältä tunnuit siinä lähelläni, kunpa en olisi väistänyt vastapäätyy26907Olisi kiva
Tietää, mitä oikein ajattelet minusta tai meistä? Mitä meidän välillä on? Salattua tykkäämistä, halua, himoa? Onhan tämä38881Nainen, jos kuuntelet ja tottelet, niin sinulle on hyvä osa
Ominpäin toimiessasi olet jo nähnyt mihin se on johtanut. Olen jo edeltä sen sinulle kertonut ja näen sen asian ja totuu163858Mikä koirarotu muistuttaa kaivattuasi eniten?
Koirien piirteet muistuttavat usein ihmisten ja omistajiensa piirteitä.65844Oot mun koko maailma
Ei ole koskaan ollut ketään, joka olisi niin täydellinen minulle kuin sinä mies ❤️ Ikävöin sua🥹75794