Huh, olipa taas luettavaa Tuomistosta uusimmassa Seurassa... :D
Seura -lehden haastattelussa Satu kertoo pitävänsä paljon leipomisesta ja erityisesti pullien leipominen on hänen juttunsa, mutta harmittelee ettei voi itse syödä pullaa, koska ei pysty syömään vehnä/viljatuotteita.
Siksipä Satu kertomansa mukaan "herkuttelee" itse tekemällä piirakalla, joka sisältää vain kananmunaa ja proteiinijauhetta.. :D
Öö.. hetkinen! Tuomistolla meni nyt pikkasen yli. Viljattomuus ei tarkoita rasvattomuutta! Se, että hän väittää ettei voi syödä vehnää, viljaa jne on täyttä potaskaa. Kyllä hän voi syödä, mutta ei halua! Miksi väittää olevansa allerginen viljatuotteille?
Itselläni on todettu vilja-allergia, ja ärsyttää tollaset jotka luulevat sairastavan sitä!
On päivän selvää, että tuomisto tarkoituksella karppaa, mutta tekee sitä vielä rasvattomasti.. :D Satuhan on aijeminkin hehkuttanut karppauksen nimeen, niin tyhmää rueta tässä vaiheessa väittämään toista. Viljattomuus ei tosiaankaan tarkoita rasvattomuutta!
Satu Tuomisto ja Satu Tuomiston "allergia"
Oikeaa allergiaa
2
449
Vastaukset
- Anonyymi
Tosi outoa satu vaalii luonnollisuutta mutta naamasta näkee että on tehty kauneusleikkaus ei ole enää luonnollinen
- Anonyymi
Julkisuudessa on joittenkin vaan pakko roikkua, keinolla millä hyvänsä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.3073015Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka612343Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3492033- 1191806
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261729Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121385- 661359
- 661337
- 681263
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781233