Mä haluun sanoo mun parhaimmalle ystävälle Anteeks! Mä loukkasin häntä tänään ja mä oon iha oikeesti pahoillani. Itkin tänään sitä tuskaa, mä toivon et hän ei ole mulle vihanen ja voidaan olla ystävii nyt, aina ja ikusesti!!
Haluan sanoa vain yhden sanan..
2
487
Vastaukset
- ~*höyhen*~
sori.. mut mitä se auttaa jos sä pyytelet tältä sun ystävältäsi anteeksiantoa netissä jossain keskustelupalstalla.. se ei varmaan ees koskaan tule käymään täällä.. jos se on sulle niin tärkeätä ja jos olette oikeasti hyviä ystäviä, mikset sä vois pyytää häneltä päin naamaa anteeksi? tai jos et pysty, niin laita vaikka tekstari tai mailikin olis jo hyvä.. koska mä itse tiedän kuinka vaikeeta on pyytää anteeksi jos on todella pahasti mokannut.. mutta se on sen arvoista ja pyydä nyt ennen kun on liian myöhäistä.. josset sä pyydä nyt nii sä vaa myöhemmin kadut sitä koska sun kuuluis pyytää anteeksi ku sä mokasitkii..
- Moli
Olen jo pyytänytkin anteeksi, mutta tuota viestiä ennen minulla ei ole ollut mahdollisuutta sanoa, että olen pahoillani. Kaikki kävi niin nopeasti. Oli vaan niin paha olo, niiden tapahtumien jälkeen, että jotenkin tuntu helpottavan kun sai kertoa olevansa pahoillaan asiasta edes jollekkin :)
Mutta sä olet todella oikeassa. Aina pitää pyytää anteeksi edes jotenkin, jos on satuttanut lähimmäistään. Ja todellakin on parasta pyytää anteeksi päin naamaa ja antaa vaikka kesäkukka ystävälle lahjaksi. Jos uskaltaa kävellä toisen eteen pyytääkseen anteeksi, niin ystävä ainakin näkee että olet oikeasti pahoillasi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalajoen hukkuneet pojat olivat tummaihoisia
Jälleen kerran, hukkuneet tai heikon uimataidon vuoksi vaaraan joutuneet olivat muita kuin suomalaisia. Turha viisastell2235042- 1912705
- 671582
Kysymys muille miehille
Onko teille varattu nainen ongelma? Mikään muu naisessa ei töki kun se että hän on varattu. Kamppailen houkutuksen kanss521490Kohta katson sun kuvaasi
ja päästän ajatukseni liitämään. Jo kuvasi näkeminen rauhoittaa, ja pistää hyrräämään vähän muutakin. Ihanan kaunista sa91292Minkä asian haluaisit muuttaa kaivatussasi?
Mikä kaivattusi luonteessa tai ulkonäössä ärsyttää sua?1001276- 1321247
Ahneus iski Fazeriin, suklaalevy kutistuu 180 grammaan
Kun mikään ei riitä. Shrinkflaatio. Mitä isot (Marabou) edellä, sitä pienet (Fazer) perässä. Pienikin voi siis olla a1571191Jos kaivattusi on perääntynyt lähestyessäsi
jossain tilanteessa, ymmärrätkö miksi hän saattoi tehdä sen?1091184- 831170