Tottakai tämän uskomme, sen että Jeesus pikkusia suojelee
http://www.youtube.com/watch?v=DDDlxmsciqY
Sillä sanoohan Raamattukin sen.
Matt. 18:10
Katsokaa, ettette halveksu yhtäkään näistä pienistä; sillä minä sanon teille, että heidän enkelinsä taivaissa näkevät aina minun Isäni kasvot, joka on taivaissa.
Meidän tottavie pitää tulla lapsen kaltaiseksi, jotta aikuisuskomme todella osaisi luottaa taivaalliseen Isään.
Matt. 18:3
ja sanoi: "Totisesti minä sanon teille: ellette käänny ja tule lasten kaltaisiksi,
ette pääse taivasten valtakuntaan.
Mark. 10:15
Totisesti minä sanon teille: joka ei ota vastaan Jumalan valtakuntaa niinkuin lapsi, se ei pääse sinne sisälle."
Lapsi ei osaa epäilä ja kyseenalaistaa, kuten teemme me aikuiset (vrt: "onko Jumala todella sanonut?"). Lapsi on lisäksi nöyrästi vastaanottavainen ja toisaalta kehtaa vaatia kun tarvis on ja tuntee isän ja äidin sydämen. lapsi myös pian unohtaa kohtaamansa vääryyden ja "leikkii" jälleen muiden kanssa.
Jeesus itse oli pienestä pitäen hyvä esimerkki:
Luuk. 2:40
Ja lapsi kasvoi ja vahvistui ja täyttyi viisaudella, ja Jumalan armo oli hänen päällänsä.
antti
Varjeltuuko myös AIKUINEN? kYLLÄ!!
4
65
Vastaukset
Ps. 127:1
Matkalaulu; Salomon virsi. Jos Herra ei huonetta rakenna, niin sen rakentajat turhaan vaivaa näkevät. Jos Herra ei kaupunkia varjele, niin turhaan vartija valvoo.
Ps. 86:2 Varjele minun sieluni, sillä minä olen hurskas; sinä, minun Jumalani,
pelasta palvelijasi, joka sinuun turvaa.
Ps. 140:4 (140:5) Suojaa minut, Herra, jumalattomien käsiltä, varjele minut väkivaltaisilta miehiltä, jotka tahtovat saada minun jalkani lankeamaan.
Ps. 141:9
Varjele minua niiden pauloista, jotka minua pyydystävät, väärintekijäin ansoista.
Jeesus itse rukoilee puolestamme, että VARJELTUISIMME :
Joh.17:9
Minä rukoilen heidän edestänsä; en minä maailman edestä rukoile,
vaan niiden edestä, jotka sinä olet minulle antanut, koska he ovat sinun -
10 ja kaikki minun omani ovat sinun, ja sinun omasi ovat minun -
ja minä olen kirkastettu heissä.
11 Ja minä en enää ole maailmassa, mutta he ovat maailmassa, ja minä tulen
sinun tykösi. Pyhä Isä, varjele heidät nimessäsi, jonka sinä olet minulle antanut,
että he olisivat yhtä niinkuin mekin.
4.Moos.6:22
Ja Herra puhui Moosekselle sanoen:
23 "Puhu Aaronille ja hänen pojillensa ja sano: Siunatessanne israelilaisia sanokaa heille:
24 Herra siunatkoon sinua ja varjelkoon sinua;
25 Herra valistakoon kasvonsa sinulle ja olkoon sinulle armollinen;
26 Herra kääntäköön kasvonsa sinun puoleesi ja antakoon sinulle rauhan.
27 Näin he laskekoot minun nimeni israelilaisten ylitse, ja minä siunaan heitä."
https://www.google.fi/search?q=suojelusenkeli&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a&channel=fflbJUMALAAN SOPII LUOTTAA ! TÄSSÄ IKUISIA ESIMERKKEJÄ . . .
Jer. 33:17 Näin sanoo Herra: "Aina on Israelin valtaistuimella istuva Daavidin jälkeläinen,
Jer. 33:20
"Näin sanoo Herra: Minä olen tehnyt liiton päivän ja yön kanssa, antanut niille säädökseni, ja niin ne tulevat ja menevät ajallaan. Yhtä mahdotonta kuin teidän on rikkoa tätä liittoani,
21 yhtä mahdotonta on se, että minun liittoni palvelijani Daavidin kanssa rikkoutuisi. Minä olen luvannut, että hänen valtaistuimellaan aina hallitsee hänen jälkeläisensä.
Ihminen voi rikkoa liiton ja kansa, mutta Jumala ei riko.
2. Tim. 2:13 jos me olemme uskottomat, pysyy kuitenkin hän uskollisena; sillä itseänsä kieltää hän ei saata.
amtti- NIIN TÄRKEÄÄ ?
http://www.suomi24.fi/?utm_source=topicstripe&utm_medium=topicstripe&utm_campaign=topicstripe#topic3
MIKSI USKO ON ?
- Juu vai ei
Soijaa possuille Suomessa
http://mail.google.com/mail/?hl=fi&shva=1#inbox/1394f4cfe39d2a4f
Riittääkö soijaa ihmissieluille?
Varjeltuuko uskovainen ja pitääkö hänen varjeltua geenimanipuloidulta viljalta?
Pyhä Henki ja apostolit päättävät kiertokirjeessä seurakunnille [ Ap.t. 15. ] ettei uskvoia pidä rasittaa lihan syämisen kielloilla. Mutta pitäisikö nykyajassa varoittaa geenimanipuloidusta kasvisraaka-aineesta. No tietty sitten myös geenijalostetuista vaiko geenitehostetuista eläinperäisistä ruokatuotteista?
Epäilläkkö kaikkea ja kaikkia vaiko luottaa vaan Herraan; visainen juttu tämä elo.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1721147
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän132867- 84803
- 51738
Voisin jopa maksaa että saisin nähdä sut mies
Miten helvetissä joku voi olla tollanen kotihiiri. Edes mä en ole noin paha ku sä! Miten sua voi ikinä edes nähdä ?37561Olisitko oikeasti valmis rikkomaan
Perheesi? En haluaisi sitä, mutta ne on teidän välisiä asioita. Voin olla sinulle vain kaverikin… ei paineita. Minä kesk55549Stubb munasi - Suomessa kuuluu liputtaa Suomen lipulla
Presidentinlinnan ja Mäntyniemen salkoihin nostettiin sateenkaariliput lauantaina. Suurin osa kansasta ei varmasti pidä296538Martinan tarve valehdella.
Miksiköhän Martina valehtelee niin paljon,onko hän tietoinen siitä että valheistaan jää useimmiten kiinni? Esimerkkinä t217503- 50494
Pakkomielle
Tahdon pyytää anteeksi, että olen kaivannut sinua kaikki nämä vuodet ja olet ollut minulle pakkomielle. Nyt on aika pääs45492