Kuoleman kauppias lasse lehtinen

nosmoking-

19

204

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • parvekkeella kuppia

Parvekejuopottelu pitää kieltää!

• Juridinen merkitys

Nuo varoitustekstit tupakkiaskeihin laitettiin just sen takia ettei esim. tupakasta sairastunut tupakoitsija voisi nostaa syytettä tupakkafirmoja vastaan ja täten ei saisi korvausta mistään. Tuota samaa varoitustekstihommeliahan ollaan tuomassa myös alkoholipulloihin. Moralisointi ja demonisointi vain ruokkii tupakan polttoa ja viinan juomista. Tupakkafirmojen suojeluahan nuo tekstit ovat. Tupakka- ja alkoholifirmoilla on paljon valtaa, siksi myös kannabis on huume.

• ei selviä hengissä

Elämään pitäisi saada varoitusteksti "Eläminen on vaarallista, se johtaa kuolemaan".

Ehkä jo synnytyslaitoksella voitaisiin vilauttaa äidin hutslaarin suunnalla vastasyntyneen kasvojen edessä julistetta "Elämästä et selviä" heti kun pää tulee esiin. Ilmoitusluontoinen asia olisi sillä kuitattu.

• colt+++++++

Lehtisen kannattaisi nostaa syyte kunnianloukkauksesta tätä Aurejärveä vastaan ja vaatia kunnon korvaukset.

• Tupakkayhtiön
        colt+++++++ kirjoitti:

Lehtisen kannattaisi nostaa syyte kunnianloukkauksesta tätä Aurejärveä vastaan ja vaatia kunnon korvaukset.

mannekiini saapui puolustelemaan myrkkyään joka tappaa miljoonia vuosittain.

• niin se on

Tupakkayhtiöt haisevat paskalle!

• Doctor against tobacco

Kas tässä teille Lasse Lehtisen valheet, jotka hän on esittänyt tupakkateollisuuden hyväpalkkaisena juoksupoikana:

1) Kysymys tupakan vaarallisuudesta on lääketieteessä kiistanalainen.
      2) Näyttö tupakan yhteydestä keuhkosyöpään on vain tilastollinen.
      3) Terveysvaroitukset on tehty vain näön vuoksi ja viranomaisten todellisien tarkoitusten peittelemiseksi.
      4) Tupakka on vain keuhkosyövän ja sydänsairauksien riskitekijä, ei aiheuttaja.
      5) Sairauksien syyt saattavat olla perinnöllisiä.
      6) Valtaosa tupakoitsijoista ei sairastu.
      7) Tupakoitsijat voivat polttaa 80 vuotta sairastumatta syöpään.
      8) Keuhkosyöpää tupakan ohella aiheuttavat yksilön elinolosuhteet yleensä, työympäristö, ruokavalio, perintötekijät, stressi, ikääntyminen ja virukset.
      9) Yhtä vaarallisia kuin tupakka ovat voi, makeiset, kahvi, kaikki nautintoaineet, alkoholi, liha ja läski.
      10) Tupakoitsija menettää vain kaksi kuukautta elämänsä loppupäästä.
      11) Tupakan vastustuksessa on kyse vain ohimenevästä muotioikusta.
      12) Ympäristön tupakansavua ei ole lääketieteessä todistettu vaaralliseksi.
      13) Sankkakin ympäristösavu on vain ärsytystekijä, joka voidaan poistaa tuulettamalla.

Lähde: Iltalehti 23.8.2012

Vieläkö naurattaa?

• Tupakoiko

lasse lehtinen itse?? onko tietoa?

• autosavu.-.-.

• Vastaväitteet kehiin!

• Ei tietenkään!
        Tupakoiko kirjoitti:

lasse lehtinen itse?? onko tietoa?

Ei kai hän niin tyhmä ole, että vaarantaisi oman terveytensä?

• 74äijä.
        Vastaväitteet kehiin! kirjoitti:

Missä valheissaan Lehtinen on mielestäsi oikeassa? Perustele myös!

Perustelut Lehtisen väitteisiin: Tunnen monta 80 vuotiasta jotka on tupakoineet koko ikänsä ja ovat terveessä kunnossa. Samoin tunsin 3 keuhkosyöpään kuollutta jotka ei olleet tupakoineet koskaan. Itse olen polttanut yli 50 vuotta ja ei ole ollut kunnon yskääkään koskaan.

• Yliluutnantin poika
        74äijä. kirjoitti:

Perustelut Lehtisen väitteisiin: Tunnen monta 80 vuotiasta jotka on tupakoineet koko ikänsä ja ovat terveessä kunnossa. Samoin tunsin 3 keuhkosyöpään kuollutta jotka ei olleet tupakoineet koskaan. Itse olen polttanut yli 50 vuotta ja ei ole ollut kunnon yskääkään koskaan.

Isäni taisteli Syvärillä, mutta kuoli vasta 1993. Tämän perusteella yhtään suomalaista ei kuollut jatkosodassa.

• Pönttöuunilla lämmittäjä

• hus,hus,hus...
        Pönttöuunilla lämmittäjä kirjoitti:

Suomessa tupakka tappaa moninkertaisen määrän pienhiukkasiin verrattuna, joten lopeta valehtelu! Oletko itse Lasse Lehtinen?

Lääkärithän päättelee melkein joka taudin tupakan syyksi. Olin vuosia sitten ahdistuskohtauksen vuoksi sairaalassa ja lääkärit totesivat sen sydäninfraktiksi. Heti kysyttiin tupakoinnista ja kun vastasin että olen tupakoinut vuosikymmeniä niin jouduin tietysti kuvattavaksi. Kuvia tutkinut lääkäri tuli ja torui polttelemisesta ja sanoi, että tulee ilman muuta neljän suonen ohitus. Ei ole vieläkään ohituksia tehty, enkä ole syönyt heidän määräämiä lääkkeitäkään. Tupakoinut olen edelleen ja hyvin menee.

• Loogikko
        hus,hus,hus... kirjoitti:

Lääkärithän päättelee melkein joka taudin tupakan syyksi. Olin vuosia sitten ahdistuskohtauksen vuoksi sairaalassa ja lääkärit totesivat sen sydäninfraktiksi. Heti kysyttiin tupakoinnista ja kun vastasin että olen tupakoinut vuosikymmeniä niin jouduin tietysti kuvattavaksi. Kuvia tutkinut lääkäri tuli ja torui polttelemisesta ja sanoi, että tulee ilman muuta neljän suonen ohitus. Ei ole vieläkään ohituksia tehty, enkä ole syönyt heidän määräämiä lääkkeitäkään. Tupakoinut olen edelleen ja hyvin menee.

Hienoa tilastotiedettä yhden henkilön otannalla! Näytät toteen, että tupakka todella tyhmentää! Sinun savun sumentamalla "logiikallasi" esim. asbesti, radon, pienhiukkaset, nälänhädät, kulkutaudit ja sodat eivät koskaan vahingoita saati tapa ketään, koska aina löytyy joku, joka on selvinnyt vaurioitta tai hengissä.

• Mutta tupakoijat
        Ei tietenkään! kirjoitti:

Ei kai hän niin tyhmä ole, että vaarantaisi oman terveytensä?

niin tyhmiä etteivät ymmärrä vaarantavansa terveytensä. Niin tyhmät tollot pitää jättää jatkossa hoitamatta. Reilua, eikös vaan.

• dudson77

Teepäs Lasse tuommoisella tutkintapyynnöllä se ainoa oikea teko. Pyyhi sillä takapuolesi huolella ja lähetä takaisin punikkipoliisille, joka tuommoiseen typeryyteen sortuu.

Ps. Kaikkien pönttöääliöiden tutkintapyyntöihin pitäisi osata tehdä näin:
      Paperi tulisi sulloa pönttöpään perseeseen ja suorin tein takaisin suuhun!
      Ja potku perseeseen kotiin mars mars!

• moottorimurhaajat

Erkki Auerjärvi on populistidorka. EU-alueella kuolee liikennesaasteiden aiheuttamiin sairauksiin lähemmäs 400.000 vuosittain, tupakkaan n.600.000. Ei Erkki ole tekemässä autoilijoista rikosilmoitusta? Jokainen autoilijahan on sarjamurhaaja, auto ja polttoaineteollisuudesta puhumattakaan. Mutta Erkkihän onkin itse yksityisautoilija, pitäisikö lampsia poliisilaitokselle tekemään Aurejärvestä rikosilmoitusta nimikkeellä:massamurhaaja.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe